Swift

AZTEC SKIRT


Bardzo przepraszam za to, że ostatnio zaniedbałam bloga, ale miałam tyle na głowie i większe zobowiązania, którymi musiałam się zająć,że nie miałam czasu by w ogóle wejść na internet. Jednak obiecuję poprawę i już niedługo możecie spodziewać się wielu notek z nowymi stylizacjami, aż będziecie mieli już dość :) 
A żebyście już o mnie kompletnie nie zapomnieli dodam zdjęcia ze spaceru na Piękną Górę. Zdjęcia może nie zbyt dobrej jakości bo robione zwykłym aparatem i tak naprawdę był to niezły 'spontan' by wyjść wtedy z domu, ale z racji, że tak długo nic nie dodałam to musiałam.
 Mam na sobie spódnicę w aztekowe wzory, którą miałam okazję widzieć u wielu blogerek. Boję się więc,że nie przypadnie Wam do gustu ta stylizacja ze względu na jej popularność i co za tym idzie już może i się wielu osobom znudziła. Jednak moim zdaniem najważniejsze jest to by czuć się dobrze w tym co się nosi, zwłaszcza na co dzień i dlatego jestem na TAK ;)








Spódniczka - Bershka
Torebka - H&M
Buty - Allegro
Koszula - Sh

Zdjęcie zrobione po dotarciu na sam szczyt ;)
Piękny widok, prawda?
 Niedawno moja siostra zamówiła sobie okulary z ILOKO, który baner znajduję się na pasku obok. Naprawdę polecam ten sklep. Cały asortyment zrobił na mnie wielkie wrażenie. Jednak te okulary skradły moje serce i często kradnę je mojej siostrze ;)





Kisses,
Carla Verne.
 

You Might Also Like

315 komentarze

  1. śliczna stylizacja Ja ogólnie nie przepadam za takimi okularami.
    dzięki za odwiedziny.

    ReplyDelete
  2. super, oczywiście;) ja już obserwuje...:)
    u Ciebie zresztą tez Ciekawie;) Zapraszam też do polubienia mojego fan page na facebook'u.

    ReplyDelete
  3. mi się strasznie podoba :) a to że spódniczkę ma już prawi każdy to co :) ważne że ty fajnie w niej wyglądasz.

    ReplyDelete
  4. widze,ze teraz wszyscy maja te spodniczki,okulary i pierscionki:O
    buziaki
    ok,ja obserwuje-teraz twoja kolej

    ReplyDelete
  5. Bardzo podoba mi się koszula :)
    Dziękuję za komentarz :)
    Obserwuję i zapraszam od siebie ;*

    ReplyDelete
  6. Bardzo chętnie :) ja już obserwuje :)

    ReplyDelete
  7. fajna stylizacja, ale ta spódnica jest już taka oklepana:) :(

    ReplyDelete
  8. Świetny outfit! :)
    Już obserwuję :)

    ReplyDelete
  9. śliczna stylizacja i zdjęcia również bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  10. Pewnie ,że obserwujemy.
    Już obserwuje : D

    ReplyDelete
  11. ja już obserwuję ;)

    http://afterjanis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. świetna biżuteria! mi chyba nigdy nie znudzi się ta spódniczka :) pięknie połączyłaś ją z czernią :) ja już bardzo chętnie obserwuję :) teraz liczę na Ciebie :)
    www.nenkablog.blogspot.com
    buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obserwuję jako Nenka oczywiście :)

      Delete
    2. Ja już Cię dodałam również :)

      Delete
  13. Całość bardzo mi się podoba, właśnie z wyjątkiem spódnicy, która już dawno się przejadła. Jednak, gdyby zastąpić ją jakąś inną o takim kroju, zestaw byłby na prawdę idealny.
    stylemadd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak czuję,ale skoro ją miałam to chciałam chociaż raz pokazać :D

      Delete
  14. hym- z tego co wiem to ja obserwóję Ciebie a ty mnie :) ale miło.
    A co do mojej kiecy... dzięki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,czasami wszystko mi się myli. To chyba oznaka,że czas już kończyć blogowanie na dzisiaj ;)

      Delete
  15. Buty są świetne ;) a spódniczkę podobną widziałam w pepco za 10zł i żałuję, że nie kupiłam :( była z metka New Look'a.
    Jasne, możemy obserwować ;)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo,naprawdę? ;) To rzeczywiście była niezła okazja! :)

      Delete
  16. Świetne okularki :) spódniczka bardzo fajna :)
    oczywiście, że możemy obserwować :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. oh nice! and love your hair :)

    ReplyDelete
  18. cudowna stylizacja, zaskakujesz jak zawsze, niby prosty look , a taki efektowny!
    zapraszam na moją nową stron www.girlfashion.pl ! :)

    ReplyDelete
  19. wspaniały strój :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. super jest ta spódniczka, nawet pomimo tego, że wszyscy ją mają :))

    to w każdej stylizacji wygląda inaczej :))

    osobiście się na nią nie zdecydowałam, ale bardzo mi się podoba :))

    mam inną spódniczkę w Azteckie wzory :)

    dziękuję za komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga

    http://marcelka-fashion.blogspot.com/

    pozdrawiam

    Marcelka Fashion


    :))))

    ReplyDelete
  21. też mam tą spódnicę, ale jakoś nie umiem jej zestawić :P :)
    ładnie Ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  22. oczywiście że obserwujemy, ja już ! świetny blog !

    ReplyDelete
  23. spódnica bardzo mi się podoba;)
    Rzeczywiście dużo blogerek ją posiada.

    ReplyDelete
  24. rewelacja;) koszula świetnie wygląda:P

    ReplyDelete
  25. przepięknie wyglądasz :) masz śliczne włosy <3
    obserwuję już :) teraz twoja kolei :)
    pozdrawiam ,dobranoc :)

    ReplyDelete
  26. świetny blog i cudna stylizacja :) Zapraszam Cię na koonkurs, który trwa u mnie na blogu :) Do wygrania jest bon o wartości 300zł do wykorzystania na suknię wieczorową w sklepie DESIRER :) Zapraszam :* <3

    ReplyDelete
  27. No pieknie, bardzo mi sie podoba. Zapraszam do wspolnej obserwacji.

    ReplyDelete
  28. cudowna stylizacja, a te buty <3 mrrr ;)
    obserwujemy ; )

    ReplyDelete
  29. Pięknie.
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  30. Extra stylizacja. <3
    Super blog. ^^
    Buty ♥
    Pozdrawiam. :]

    ReplyDelete
  31. spódniczka i okulary :O
    śliczne zdjęcia ;*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    mynightandday.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. I looooooove your look. The skirt is fantastik.

    Gladly follow you and wait for u :)

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  33. spoko, obserwuje ;)
    Przy okazji powiem Ci ze wcale nie wyglądasz na te 18 lat :)

    ReplyDelete
  34. you look gorgeous! i have the skirt as well, but still didnt wear it :)))
    like ur blog, would be happy if we could follow each other :DD
    x

    ReplyDelete
  35. Mnie osobiście zestaw bardzo urzekł! ;) Jesteś tak śliczna!

    ReplyDelete
  36. świetna, stylizacja ta spódniczka jest boska mimo tego że jest już bardzo znana a ty moja droga masz świetną figurę zazdroszczę ci.... ps świetny blog obserwujemy ? ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nie ma czego zbytnio zazdrościć. Ja muszę właśnie troszkę przytyć,haha :D

      Delete
  37. bardzo fajny look :) Dziękuję za odwiedziny.

    P.S. nie wyglądasz jak wampir :) Ja chętnie dołączę do grona Obserwatorów :)

    ReplyDelete
  38. co z tego że zdjęcia "Zwykłym aparatem" jak takie świetne i taak pięknie na nich wyglądasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie się boję,że Wam-moim czytelnikom nie przypadną do gustu takie 'zwykłe' zdjęcia. Sporo blogerek kładzie nacisk na jakość zdjęć. Mnie niestety nie stać na lustrzankę i pożyczałam od kogo mogłam.. :( Ale wraca moja przyjaciółka z pracy zza granicą i pewnie znowu poprawi się jakość zdjęć gdyż najprawdopodobniej ona kupi lustrzankę. Ja też teraz zaczną zbierać na aparat i może wreszcie będę miała własny aparat.

      I bardzo dziękuję za miłe słowa ;)

      Delete
  39. też wiele razy widziałam już tą spódniczkę, ale nadal bardzo mi się podoba. ;)
    i rewelacyjny pierścionek!!! ;]

    ReplyDelete
  40. ale jesteś ładna,ale masz ładną spódnicę a wgl wszystko masz ładne!!

    ReplyDelete
  41. Śliczna jesteś! :)
    Zestaw bardzo mi się podoba, spódniczka jest piękna :)
    A widok po wejściu na górę - WOW, super :D
    Nie ma to jak podkradanie siostrze rzeczy ;) Pasują do Ciebie te okulary :)
    Dodaję do obserwowanych i napewno będę częstym gościem na Twoim blogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! ;) I racja,nie ma to jak podkradanie rzeczy siostrze! :D

      Delete
  42. thanks so much babe!! jsut followed you :)))
    maybe u also wanna like my new fb page:

    http://www.facebook.com/TheFruityThing

    talk to you soon!!! :)))
    xx

    ReplyDelete
  43. Ślicznie wyglądasz,cała stylizacja boska :)

    ReplyDelete
  44. znakomicie! jestem pod ogromnym wrażeniem, dlatego też na pewno będę częściej obserwować!

    ReplyDelete
  45. awesome pictures, great blog! let's follow each other! xx

    ReplyDelete
  46. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  47. fajnie tu :) a zdjęcia wcale nie są złe, ja mam lustrzanke i zawsze zapominam nałdaować baterię ;] i wtedy ratuję się kompaktem :) a poza tym to nie lepszy apart świadczy o zdjęciach, a ten który go obsługuje [mój operator się uczy]

    stylizacja fajna, ale najbardziej podoba mi się ozdoba przy szyji:]

    ReplyDelete
  48. Śliczna spódniczka, taka mi się właśnie marzy ;)




    Pozdrawiam, Karina
    www.my-obsession-photography.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. świetne masz stylizacje:)

    ReplyDelete
  50. świetna spódniczkaa!:)
    zapraszam do obserwowania i komentowania:)
    http://hoppe17.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Pewnie ze tak! juz dodaje :)

    ReplyDelete
  52. Dziękuję za komentarz :)
    bardzo mi się podoba Twój blog i z przyjemnością obserwuję!

    ReplyDelete
  53. Hej:) Dziekuje bardzo*
    A program to PhotoScape.

    Pozdrawiam:*

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Obserwuję oczywiście.
    A mi się rzadko podobają stylizacje z tą spódniczką, jednak ta jest ładna ;)

    rousseroulette.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Bardzo fajna stylizacja,odbitka w okularach Ciebie -genialna fotka ;) obserwuję ;)

    ReplyDelete
  56. bardzo podoba mi się twoja stylizacja, no i okularki ;D
    ps. dziękuję za komentarz <3

    ReplyDelete
  57. ja już obserwuję =) dziękuję za komentarzyk , pozdrawiam i zapraszam częściej
    mynightandday.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. świetny blog;d

    nawiązując do pytania, bardzo chętnie obserwuję ;)

    ReplyDelete
  59. Ale jesteś ładna *o*
    Masz bardzo podobne włosy do moich( nie patrz na to zdjęcie z mojego bloga bo jest już pprzestarzałe i mam nowy imagee xDD), tylko gęstrze,zazdroszcze D:
    Wyglądasz na jakieś 16 lat, a nie 18 ;p
    Śliczna stylizacja.
    Pozdrawiam.Obserwuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, większość osób zawsze myśli,że jestem młodsza i nie wyglądam na 18latkę,ale w przyszłości będzie to miało swoje plusy ;)

      Delete
  60. Ooo, dziękuję Ci ślicznie za odwiedziny i miłe słowa! :*
    Bardzo fajnie wyglądasz, spódniczka faktycznie strasznie popularna, ale nie bój się - mi się podoba Twój look! Fajnie ją zestawiłaś z koturnami i czarną koszulą. :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    ReplyDelete
  61. pięknie wyglądasz :*

    już obserwuję , czekam na rewanż ;)

    ReplyDelete
  62. you are so darn adorable!!! i love your skirt, too!

    <3 james

    ReplyDelete
  63. thanks for stopping by on our blog !:)
    nice outfit :) i really like your shirt and the necklace !

    ReplyDelete
  64. świetny zestaw :) bardzo ladna koszula ;)
    serdecznie zapraszam do nas: http://everything-looks-different.blogspot.co.uk/ ;)

    + obserwuje jako stellla11 :)

    ReplyDelete
  65. Świetny zestaw,mam taką spódniczkę :)

    ReplyDelete
  66. fajna koszula :))
    chciałam cię zaobserwować, ale nie mam takie zakładki ;/ jaaa -.-

    ReplyDelete
  67. pewnie, że obserwujemy! czekam na dodanie mojego bloga do obserwowanych ^^ :>

    ReplyDelete
  68. I love your skirt and sun glasses Nice photography :D

    ReplyDelete
  69. SPÓDNICA *W*
    ja już obserwuję, Twoja kolej.

    ReplyDelete
  70. zakochałam się w twojej spódniczce ;). Oczywiście z przyjemnością dodaję do obserwujących.

    http://everything-looks-different.blogspot.com/ zapraszam :D

    ReplyDelete
  71. I okulary i spódnica bardzo ładne obserwuje :)

    ReplyDelete
  72. Boski zestaw <3 Świetne ubrania ;)

    ReplyDelete
  73. Śliczne zdjęcia i ubranko :D to czyli obserwujemy :D
    Dzięki za komentarz :*

    ReplyDelete
  74. świetny blog ;)

    + z przyjemnością obserwuję i liczę na rewanż ;D

    ps. jestem chłopakiem ;D

    ReplyDelete
  75. swietnie wygladasz - doslownie kazdy element stroju bardzo mi sie podoba:)))

    ReplyDelete
  76. ślicznie wyglądasz, i wgl jakaś taka ładna jesteś, pf! :D

    ReplyDelete
  77. jak dla mnie super ! ja już obserwuje :)

    ReplyDelete
  78. Termoloki z allegro. Niecałe 50 zł o ile pamiętam. :)

    ReplyDelete
  79. ta spódnica jest genialna! w ogóle masz świetną urodę:)

    ReplyDelete
  80. Wygladasz super, ta spodnica w tym wydaniu jest rownie dobra! kocham Twoja koszule!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. masz świetny styl i cudowną urodę :))
    zdjęcia wcale nie takie najgorsze ;) wystarczy trochę chęci, odrobinę kombinowania w ustawieniach i czasami mogą wyjść całkiem przyzwoite zdjęcia jak na "zwykły aparat" :P

    ReplyDelete
  82. Super okulary <3
    Pozdrawiam
    M
    meduzawanalogu.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. ja juz rowniez, niedawno przeciez pytałam o twoje! :D a ta spodniczka ktora masz na zdjeciach chyba nigdy mi sie nie znudzi, jest super:D

    ReplyDelete
  84. śliczna stylizacja. Kocham tą spódnicę ;) możemy obserwować ! ja już obs :)
    http://magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Spódniczka chce też taką :) obserwuje ;D
    jeśli chodzi o tamte trampki one nie są galaktyczne , tylko tęcza , które specjalnie zrobiłam dla LGBT :)

    ReplyDelete
  86. Zakochałam się w Twoich butach... I tak ogółem jesteś za ładna <3

    ReplyDelete
  87. ` Prowadzisz ciekawego bloga ! ; ) + dodaję się do obserwowanych i liczę na to samo : P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mogę wejść na Twojego blog gdyż nie upubliczniłaś swojego profilu :(

      Delete
  88. ooh i love the skirt so cute! and your sunnies look great!


    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    ReplyDelete
  89. omg jesteś taka piękna! obserwuję! :)

    ReplyDelete
  90. You look so great and your blog is amazing! :)


    http://cheesypeasy.blogspot.de/

    ReplyDelete
  91. Oooo, dzięki, miło <3

    Pewnie! No to co, dodaję i czekam na to samo! <3

    ReplyDelete
  92. look so great. i love your hair and that skirt is amazing x

    ReplyDelete
  93. LOVE the skirt! :) Wanna follow each other? Let me know on a comment :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Oczywiście, ja już dodaję :)

    Świetna spódniczka!

    ReplyDelete
  95. Świetna stylizacja . A co do spódnicy jest śliczna .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://trendy-dummy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. znana i lubiana aztecka spódniczka ;-)

    ReplyDelete
  97. Love you're style, dear. I follow u, hope u follow back :)

    A lot of kisses.
    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  98. Jeeeej jaki fajny blog :) Podoba mi się ten zestaw co masz na sobie .
    PS. też miałam te okularki , ale mi zginęły :(

    + dodaję do obserwowanych , liczę na to samo z twojej strony :)
    Zapraszam : world-of-bloody-curses.blogspot.com

    ReplyDelete
  99. u mnie to sukienka, ale dziękuję!
    jasne ze obserwujemy ;**

    ReplyDelete
  100. Ładna stylizacja:)
    Zapraszam do mnie:)*

    ReplyDelete
  101. Cudowne okulary! Sama mam podobne z hqm po za tym Twój pierścionek *.*

    ReplyDelete
  102. Oczywiście , że obserwujemy ;)
    Ja już zaczynam to robić
    Pozdrawiam
    http://trendy-dummy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. bardzo ładna spódniczka, aczkolwiek dla mnie całość zbyt ciemna.

    ReplyDelete
  104. Spódnica całkiem spoko a mnie najbardziej podoba się pierścionek :) Zaczęłam Cię obserwować właśnie i zapraszam do siebie :)
    camilaofficial.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. Ta spódnica faktycznie jest bardzo popularna, ale bardzo ciekawie ją zestawiłaś :). Masz świetną figurę i cudną twarz, a nogi do nieba! Obserwuję, liczę na rewanż.

    ReplyDelete
  106. świetny zestaw :)
    Zapraszam.
    d0minika.blogspot.com
    i dziękuję za każdy komentarz :)

    ReplyDelete
  107. You look stunning dear!!! Love your sense of style!! Would you like to follow each other?

    ang-closet365.blogspot.ca

    ReplyDelete
  108. masz to coś! bo masz swój styl!:)

    ReplyDelete
  109. love this look, the skirt is amazing!!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    ReplyDelete
  110. dziękuję za komentarz c:
    zapraszam na nowa notkę ^^

    ReplyDelete
  111. Hi Just stopped by your blog !

    Really love your skirt ! Aztec prints are cool :)

    Loved your blog instantly so I have no choice but to follow you around !!

    Please feel free to check out my blog if you have the time :)

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    ReplyDelete
  112. piękna spódnica. a ty jesteś strasznie fotogeniczna ;dd

    zapraszam do siebie + obserwuję i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  113. Oh wow, you are so Beautyful! I Follow you now <3

    ReplyDelete
  114. hej, niedawno zaczęłam prowadzić nowego bloga z opowiadaniem http://closedindreams.blogspot.com/ byłoby mi miło gdybyś zajrzała i wyraziła swoją opinię na jego temat :)

    ReplyDelete
  115. Fajna jest ta spódniczka!
    +dodaję do obserwowanych bo super tutaj ;D

    ReplyDelete
  116. niezbyt przypadła mi do gustu ta spódniczka :D

    ReplyDelete
  117. Jasne :) Ja już dodałam do obserwatorów :)

    ReplyDelete
  118. pewnie że obserwujemy! ja już, Twoja kolei :)

    ReplyDelete
  119. fajne zdjecia i swietne widoki

    ReplyDelete
  120. I love your skirt, cute print <3

    ReplyDelete
  121. Tak, ta spódnica nie jest nowością, ale żadna blogerka nie zestawiła jej z czernią,więc wyglądasz oryginalnie. :) Szczególnie podoba mi się koszula. Jesteś śliczna, Carla :)

    ReplyDelete
  122. Czekam na nowego posta. ;)
    Pojawił się u mnie nowy post i jednocześnie na blogu zaszło wiele zmian. Do tego możesz odpowiedzieć - jeśli zorganizuję rozdanie, co chciałabyś dostać?
    http://stylemadd.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama nie wiem,hah :D ale widziałam na Twoim fb,że d wygrania będzie pierścionek. Jest naprawdę cudny <3

      Delete
  123. wyglądasz świetnie!
    i masz piękne włosy!
    <3

    FASHION PHILOSOPHY
    www.fashionphilosophy.net

    ReplyDelete
  124. wow wyglądasz super!! jestem pod wrażeniem,

    pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  125. Świetna jest a stylizacja, a bluzeczka przepiękna w połączeniu z ta spódniczką bardzo ładnie. Dziękuje za odwiedziny i oczywiście dołączyłam do obserwatorów. Zazdroszczę tylu komentarzy, super się rozwijasz z blogiem. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  126. Prześliczna jesteś ;*

    pozdrawiam, może zajrzysz? ;)

    ReplyDelete
  127. O matko to twój palec na tym zdjęciu??? Co ty mu zrobiłaś?? :)
    hehhe aż mam dreszczyk na plecach...
    Super się prezentujesz w tym zestawie <33
    zapraszam
    http://livelove-and-donot-be-afraid-to-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,to zwykły pierścionek! ;) palec jest w stanie nienaruszonym :D
      Dziękuję za miłe słowa.

      Delete
  128. jednym słowem, wszystko ślicznie dobrane, ładnie. obserwuję ;)

    ReplyDelete
  129. co to za pierscionek na Twoim palcu? Wyglada kapitalnie!:O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam go na allegro. Jest tak jakby na trzy palce ;)

      Delete
  130. sure, let's follow each other, follow you:) by the way it's a nice skirt, love it!

    ReplyDelete
  131. Spódniczka super; w ogóle podoba mi się ten outfit :)

    Pozdrawiam i liczę na obserwację z Twojej strony :))

    ReplyDelete
  132. beautiful photos, very nice blog. I love your glasses and skirt... I follow you now, if you want come to us... kiss kiss Lisa Ada
    www.justgoshopping.net

    ReplyDelete
  133. Świetna spódnica. ;d
    Zapraszam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie bym weszła na Twojego bloga,ale w Google+ nie ma żadnej informacji o nazwie Twojego bloga.. :(

      Delete
  134. Thank you so much for your comment on my blog. :) following each other sounds good. I start with following you. :D ♥

    http://cheesypeasy.blogspot.de

    ReplyDelete
  135. Śliczna spódniczka, u każdej bloggerki jest w innym wydaniu i połączona z innymi dodatkami co nie sprawia że staję się nudna :) Świetna stylizacja :) Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    ReplyDelete
  136. jesteś prześliczna i prezentujesz sie doskonale ;3
    dodaje cie do obserwowanych, zaobserwujesz tez? :)
    co do spodniczki nie bylam przekonana do nich ani troche, gdyz sa w tym momencie zbyt popularne, ale dobralas do niej swietny zestaw i wygladasz mega oryginalnie ;D pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Chętnie zaraz wejdę na Twojego bloga! :)

      Delete
  137. Wakacje, więc ja miałam czas przeczytać ;)
    Jak znajdziesz czas to ją dokończ, warto ;p

    ReplyDelete
  138. rower to bardzo dobra rzecz:D

    ReplyDelete
  139. oczywiście;) obserwuję!
    zapraszam do siebie;)

    ReplyDelete
  140. Your skirt looks so pretty! :) I have followed you! Would you like to follow each other?

    xooxo
    Kelsey
    http://runawayinla.com

    ReplyDelete
  141. great idea to follow each other! follow me here and on bloglovin and be sure I'll do the same ;)

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    ReplyDelete
  142. ja już obserwuje:) pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  143. zaobserwowałam i liczę, że się odwdzięczysz, może zainteresuje cię moje opowiadanie
    http://closedindreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  144. także u mnie rozdanie biżuterii ! ;D

    www.DominiCa-ART.blogspot.com


    i masz rewelacyjną spódniczkę <333

    ReplyDelete
  145. ja juz Ciebie obserwuję :> bo podoba mi się to jak pokazujesz swoją zabawę modą :)
    pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  146. ok, ja już obserwuję, teraz Ty :)

    ReplyDelete
  147. pretty girl you look great! Love the outfit (especially the skirt) you got style! Let me know if you wanna follow each other:)

    ReplyDelete
  148. Lubię takie naszyjniki, zapraszam na nowy post.

    ReplyDelete
  149. Your outfit is amazing!

    xx Haunted

    ReplyDelete
  150. Fajna stylizacja, najlepsze są okulary! :)
    fashionableidea.blogspot.com

    ReplyDelete
  151. fajna ta spódniczka i ogólnie stylizacja ; *

    ReplyDelete
  152. Śliczna stylizacja ;)

    Zapraszam do mnie : http://ann-fashion-model.blogspot.com/

    + obserwuje ;)

    ReplyDelete
  153. Fakt, spódniczka jest mega popularna, ale mi się jeszcze nie znudziła ;) Ładny zestaw.

    ReplyDelete
  154. Można zamówić na tej stronce to kosztuje grosze :D

    ReplyDelete
  155. you have a great blog :) and great styling ideas maybe you want to follow each other? :) if you do than follow me at http://emnfashionandphotography.blogspot.co.uk/ and I will follow you back and we can stay in touch :)
    XXX EMN :)

    ReplyDelete
  156. cudna spódniczka, oryginalna :) Jednak buty są chyba najcudowniejsze! :D

    ReplyDelete

Flickr Images