Swift

BEIGE ASYMMETRIC SKIRT


Dzisiaj z kolei mam na sobie moją ulubioną spódnicę. Jest ona asymetryczna i coraz bardziej popularna przez co dla niektórych może straciła ona w oczach. Jednak uwielbiam ją i postanowiłam dodać stylizacje z nią. Mam na sobie również gorset i moje lity ♥ 






Lity - Deezee
Spódnica - allegro
Torebka - Reserved
Biżuteria i gorset - allegro
Brązowa koszula - sh



A tutaj przedstawiam moją małą animację ;)


I nie ma to jak skakać po trampolinie w spódnicy ;)

I jeszcze podziękowania za dzisiejszą sesję zdjęciową Justynie i Hagi ;)
 Niestety zdjęcie mam tylko z Hagi, gdyż pani fotograf nie chciała, jeszcze się policzymy ;*
 
  
Kisses,
Carla Verne 

You Might Also Like

95 komentarze

  1. Mega buty , leginsy i gorset <3 W ogóle cały strój wyjebany w kosmos ♥ Ubóstwiam cię *.*
    Ile dałaś za buty ? Napisz na mój profil ;)
    Fajnie by było jakbyś pisała obok ubrania i skąd je masz ich cenę ^_^

    ReplyDelete
  2. jak dla mnie zestaw jest świetny i spódnica wcale nie straciła w moich oczach. a lity... mogę na nie patrzeć godzinami <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam tak samo jak chodzi o lity <3 i dziękuję za miłe słowa ;*

      Delete
  3. dobry gorset! *.*
    dzięki za odwiedziny, obserwujemy? :D

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładna stylizacja. Właściwie to ty we własnej osobie jesteś ładna, a ładnemu we wszytskim ładnie :) Troszkę nie mój styl, jednak na tobie wygląda świetnie :) buźka

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia, strasznie mi się podobają :D

    ReplyDelete
  6. Cudne buty *.*

    + zapraszam i obserwuje :)
    http://fashfactory.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję ;) ja też już dodaję ;)

      Delete
  7. dziękuję pięknie ;*
    oczywiście również dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  8. Love your outfit, and you're VERY pretty :)) xx

    ReplyDelete
  9. widzę, że zaczynasz tak jak i ja w takim razie życzę udanego prowadzenia bloga ;)
    stylizacja super
    pozdrawiam
    http://nieeosiagalnaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prześliczna stylizacja ♥
    Strasznie mi się podoba :)
    Lity są ech, brak słów :)
    Są nieziemskie, wpatruję się w nie pare godzin i jeszcze mi się nie znudziło patrzenie na nie.
    Super blog :D
    Zapraszam do mnie,obserwuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. już dodaję ;) i dziękuję za miłe słowa ;*

      Delete
  11. Świetnie wyglądasz, myślałam, że takie spódnice pasują tylko do gołych nóg, a tu proszę! Wszystko mi się u Ciebie bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  12. Świetna stylizacja:) I ta kiecka:) Super:)
    Obserwuję:)

    ReplyDelete
  13. wygladasz fantastycznie a buty bomba
    obserwuje i bedzie mi milo jak rowniez mnie zaobserwujesz

    ReplyDelete
  14. wyglądasz bosko! normalnie wszystko mi się podoba, a buty i torebkę to kocham :D świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładna stylizacja, buty są cudne, a spódnica zapadająca w pamięć :) btw. dzięki za odwiedziny, miło mi że dzięki temu mogę poznać Twojego bloga :)

    ReplyDelete
  16. super stylizacja!!calosc na 6:)piekna spodnica wlasnie takiej szukam:)pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili
    jamima.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  17. śliczna stylizacja, szczególnie spódnica i lity :)

    ReplyDelete
  18. Ten strój skradł mi serce. *_*

    ReplyDelete
  19. O faktycznie przepraszam xP Ale dzięki , że odpisałaś ;))

    ReplyDelete
  20. Wooow your style is really awesome!!! You look beautiful :)

    If you want visit me and my blog, i will be really grateful :) http://www.thespottedcherrypie.blogspot.it

    ReplyDelete
  21. Witaj :) sliczny outfit :):) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  22. foty zawodowe a twój outfitt genialny ;*
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  23. Boski a zarówno bardzo wiosenny zestaw.
    Również obserwuje i zapraszam częściej do odwiedzania.
    http://dominika-woronowska.blogspot.co.uk/
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  24. Ale ślicznie wyglądasz! :)) Chociaż ja nie założyłabym butów o podobny kolorze do torebki. ;) Pozdrawiam i zapraszam wkrótce na nowego posta! ;)

    ReplyDelete
  25. prześliczne zdjęcia :*
    ja już obserwuje ;)

    ReplyDelete
  26. super to wszystko razem wygląda:)
    dodaję i dziękuję ;)

    ReplyDelete
  27. Wszystko fantastycznie wygląda! I mnie uraczyły asymetryczne spódnicy, aczkolwiek jeszcze w swojej szafie nie posiadam. ;) Nie wiem dlaczego, ale nie pasują mi tutaj te rajstopy w tym zestawie. :D Mimo to, fantastycznie buty i outfit!

    Pozdrawiam i zapraszam,
    o-modzie.blogspot.com
    x!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłoby bez rajstop ale chyba było jeszcze za chłodno i nie mogłam wyjść bez :P stąd one są,ale jeszcze będę miała okazję (oby)zaprezentować się bez nich ;) I dziękuję za miłe słowa :)

      Delete
  28. Świetny zestaw,nic dodać nic ująć:)

    ReplyDelete
  29. bardzo udana stylizacja, wszystko mi się podoba, niesamowte połączenie i wszystko naj i sweet ;)

    ReplyDelete
  30. Piękna stylizacja ! Spódnica cudowna ! Buty nie mam słów, wszystko świetne !
    Pozdrawiam i zapraszam do sb :> Obserwuje ;*

    ReplyDelete
  31. świetny zestaw, tylko jak dla mnie te leginsy są nie potrzebne do tej stylizacji, ale to tylko moje zdanie. ślicznie zdjęcia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za uwagę ;) chyba było dla mnie za zimno bez i nałożyłam i jak widać niepotrzebnie.. :( ale dzięki za szczerość ;*

      Delete
  32. zakochałam się w tych butach <3
    zapraszam do mnie ;)
    obserwuję i liczę na mały rewanż :*

    ReplyDelete
  33. Lityy <3333
    www.sheilllaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ale zaaajebiste ubrania ! uwielbiam twój styl! jest cudowny *.*

    ReplyDelete
  35. zajebiaszczo! :)
    jestes taka piekna, ze sie napatrzec nie moge! :)

    ReplyDelete
  36. świetnie wyglądasz! ciekawi mnie czy te buty są wygodne?;)
    obserwuję ;*

    ReplyDelete
  37. pięknie wyglądasz! a buty cudne:)

    ReplyDelete
  38. wszystko jest idealnie wiesz? rzadko to proponuje ale obserwujemy?
    aaaa i mam pytanie, masz jakiś prosty sposób na zrobienie takiego gifa? ;>

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. zgadzam się;D a wiec obserwujemy ;)))

    ReplyDelete
  40. Świetnie wyglądasz :) Oczywiście idzie do obserwowanych :) Po cichu liczę na rewanż ;)

    ReplyDelete
  41. boziu... jaka Ty jesteś śliczna. <3 a outficik cudowny :*
    zdecydowanie klikam "obserwuj" i mam nadzieję na rewanżyk ;)
    buziole :*

    ReplyDelete
  42. powiem szczerze, że każdy motyw litów uwielbiam a te Twoje mają boski kolorek i niesamowitą wysokość, na jesień na pewno sobie takie zamówię. :)) dodaję się i zapraszam do siebie. :) :*

    ReplyDelete
  43. Ja już obserwuje :) czekam na rewanż :)

    ReplyDelete
  44. dzieki za info, napewno wypróbuje ten program, dodaje i czekam na kolejne stylizacje! ;*

    ReplyDelete
  45. oooo tak ! genialna stylizacja !
    obserwuję i zapraszam ;))

    ReplyDelete
  46. ooo , dziękuję ci bardzo ;**
    to najmilszy komentarz jaki kiedykolwiek ktoś mi chyba napisał ;D
    jestem bardzo zaskoczona i jeszcze raz dziękuję ;)
    włosy,naturalne nie malowane ;p

    ReplyDelete
  47. oj bardzo mi siem podoba twój look! dośc całkiem nowy blog i zaczynam obserwowac:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Chciałam się poprawić i napisać,że dziękuję za miłe słowa ;*
      I rzeczywiście zaczęłam prowadzićbloga kilka dni temu i mnie wciągnęło max ;) zobaczymy jak to powoli będzie szło ;)

      Delete
    3. oczywiście, że będę wpadać częściej:))

      Delete
  48. Śliczna stylizacja ;>
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  49. spódnica 10/10 !

    obserwuję Cię, a Ty?
    www.me-you-stylish.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. ładna stylizacja :) przepiękne zdjęcia i to na trampolinie fajne ;p ;D
    obserwuje
    pozdrawiam cieplutko ;*

    ReplyDelete
  51. Ciesze się, że mój blog naparwdę ci się podoba :) oczywiście, że obserwujemy :) buziak :*

    ReplyDelete
  52. świetna stylizacja ;) spódnica piękna !

    obserwujemy?

    ReplyDelete
  53. i tak masz śliczne włosy ;*

    ReplyDelete
  54. Podoba mi się . !
    Masz świetnego bloga wiesz ?
    Dodaję się do obserwantów i liczę na rewanż .
    Będę często wpadać ; D
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; ))
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; )

    ReplyDelete
  55. Świetnie wyszło ;) Zapraszam do mnie i ob :*

    ReplyDelete
  56. Really really nice outfit girl!

    it'd be a pleasure to follow each other :)

    xx
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    ReplyDelete
  57. Świetne buty!
    Zapraszam do siebie :)
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  58. piękna spódnica i buty ! < 3

    i zapraszam na mojego bloga ;*
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. lovely outfit. your skirt is so pretty.
    and how do you make your photo a moving image? So cool!!


    I have a $100 gift card to giveaway for www.Miinto.com coming up on Monday June 11 so don't forget to come check it out.

    I am your newest follower. Follow me back and Keep in touch?
    Jacqueline

    http://chicadvisor.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  60. znowu rewelacja;) wszystko świetnie, kolory są mega!!

    ReplyDelete
  61. Hi Carla, beautiful look!!! I love your skirt and your boots!!!
    Thank you for your visit!!
    Maybe we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  62. Super:)Masz niesamowite stylizacje:)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    ReplyDelete
  63. Lity ♥ Zazdroszczę trampoliny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To koleżanki ;) taka mała bo jej młodszego brata :P

      Delete
  64. Mam taką samą bransoletkę, a takie buty do mnie idą, tylko, że w miętowym kolorze. Obserwuje ;))

    ReplyDelete
  65. jasne, ze mozemy obserwować :)

    ReplyDelete
  66. Wow! You look gorgeous on your beautiful outfit! I love the GIF too! Fun photos! ヅ

    Thank you for prompt response Carla! You got a new GFC follower #103.
    See you around the blogosphere! ヅ

    http://fashionmoto.blogspot.com


    Also, please click on the REWARDS button on the left side of our blog for you to earn points and avail the gift certificates from the merchant of your choice.

    Thank you so much! ヅ

    ReplyDelete
  67. Genialne połączenie!!!!!!bizuteria, buty...kapitalne. Zapraszam do mnie na nowy post. Buziaki Ewa

    ReplyDelete
  68. Ale zazdroszczę tej stylizacji a zdjęć jeszcze bardziej piękne ujęcia, aż mobilizujesz do pracy nad blogiem. Ciesze się że mnie odwiedziłaś dzięki temu mogę podziwiać Twojego bloga i stylizacje;-)

    ReplyDelete
  69. Wyglądasz fantastycznie! :) Niesamowite wyczucie stylu. *__*

    OBSERWUJEMY? :D

    ReplyDelete
  70. świetny outfit :)) w wolnym czasie zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  71. HELLO CARLA.
    IS A PLEASURE FOLLOW A BEAUTIFUL YOUNG GIRL LIKE YOU!
    BEAUTIFUL SHOTS!

    HAVE A GREAT WEEK!
    KISSES FROM ARGENTINA!

    ReplyDelete

Flickr Images