Swift

BLACK SKIRT


 Dzisiaj z racji, że nie było pogody (ciągle tylko pada i pada) dam zdjęcie stylizacji z kwietnia. Ale obiecuję, że to już ostatnia i w następnym poście będzie coś bardziej aktualnego ;)
Mam na sobie kurteczkę-ramoneskę jak i lity oraz torebkę, którą mieliście już okazję widzieć. Stylizacja jest taka zwyczajna, prosta, na co dzień ;)
Właśnie szykuję się na taką małą urodzinową imprezę do koleżanki. Zawsze mam dylemat co mogłabym kupić.. wiem,że to zależy od charakteru i wielu innych czynników - co jest dla kogo idealne to sprawa indywidualna.
Ale może macie jakieś oryginalne pomysły na prezent, które zawsze się sprawdzą? ;)








Buty - Deezee
Spódnica - H&M
Torebka - Reserved
Kurteczka - allegro
Bluzka -KappAhl
 Kisses,
Carla Verne.

You Might Also Like

116 komentarze

  1. pięknie, kolejny raz powtórzę, świetne włosy :)
    podoba mi się kolor bluzki.

    ReplyDelete
  2. buciki <3 świetna stylizacja.

    ReplyDelete
  3. Mi najbardziej bluzka się podoba :)

    ReplyDelete
  4. lubię takie stylizacje, wyglądasz pięknie. ale najbardziej zastanawia mnie w jaki sposób uzyskałaś taki efekt kolorystyczny na włosach? sama czy u fryzjera?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama ;) oj,trwało to dość długo szczerze powiedziawszy ;) wcześniej całe gimnazjum farbowałam włosy na czarny. Postanowiłam jednak spróbować jaśniejszego i czekałam aż zejdzie mi kolor by wzięła jasna farba. Później był rudy(taki mocny :P)i później farbowałam już tylko na ciemny blond.To nie wiem czy akurat na zdjęciach to widać ale to takie moje własne ombre..chciałam jeszcze pofarbować na ciemniejszy troszkę by było widać bardziej przejście,ale sobie darowałam. Się rozpisałam :)

      Delete
    2. oj to pieknie sie prezentuja jak na takie przejscia! a to ombre juz jest super,nie musisz farbowac bo juz lepiej nie bedzie!:)

      Delete
  5. jasne że obserwujemy :*
    ja już to robię ;*

    ReplyDelete
  6. Oooo Jak tu fajnie : ) Zapraszam do mnie ----> http://cupcakesofsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. bardzo ładnie :) ta torebka jest z aktualnej kolekcji ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:)
      Jak dobrze pamiętam to nie..kupiłam ją dość dawno.

      Delete
  8. dziękuje za komentarz. Twój blog jest świetny. z chęcią dodam do obserwowanych

    ReplyDelete
  9. I don't understand the language but i definitely love your shoes <3

    XOXO
    http://alyssadaguro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ładnie :)
    ładna masz kurtkę i buty <3

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładna stylizacja, piękne buty :)
    Obserwuje :)

    http://or-and-kw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. piękna stylizacja ! ;))

    ja ostatnio sprezentowałam przyjaciółce komplet filiżanek ;) była zachwycona !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście ciekawy pomysł ;)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Delete
  13. jestem pod wrażeniem Twojej stylizacji! :)

    A swoją drogą - masz przecudne włosy :)

    ReplyDelete
  14. nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aż się zawstydziłam :P Dziękuję wszystkim za miłe słowa ;)

      Delete
  15. świetna stylizacja ;*
    zapraszam do mnie ^^

    ReplyDelete
  16. Świetne buty :3
    + jeśli bliższa koleżanka, to może tablica korkowa ze śmiesznymi zdjeciami i komentarzami do tego?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo,ten pomysł też mi się podoba ;)

      Delete
  17. Love your leather jacket! You look really lovely!!
    And thank you so much for the sweet comment and for following my blog!! I am following you back with pleasure!!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. kupon podarunkowy do jej ulubionego sklepu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah,najlepszy prezent dla każdej kobiety ;)

      Delete
  19. Obserwuję + jak będziesz miała chwilkę czasu to wpadnij do mnie http://muzyka-dusz.blogspot.com/ , dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  20. Masz coś w sobie takiego,ze naprawdę uwielbiam Cię oglądać!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa,przeciętniak taki ze mnie bardziej :)
      Heh,dziękuję za miłe słowa :)

      Delete
  21. Cudownie wyglądasz!:D
    Nowa notka:))

    ReplyDelete
  22. You look beautiful and you're rocking a very cool outfit!

    ReplyDelete
  23. Masz cudowny styl począwszy na kurtce skończywszy na butach ;)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    ReplyDelete
  24. Śliczne posiadasz włosy. Prawie w stylu ombre..xD

    Zapraszamy na nową notkę.
    Tylko u nas krok po kroku "paznokcie wodą malowane". Dowiedz się o ich technice wykonania na www.werbeautykor.blogspot.com !!!

    ReplyDelete
  25. Jak zwykle świetna stylizacja. Masz naprawdę cudne włosy, sama chciałbym mieć taki kolor. Ja również zawsze mam dylemat, jaki prezent urodzinowy wybrać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) Ehh,przyznaję się,że namęczyłam się nad nimi,ale warto było ;) teraz niech odpoczną :D

      Delete
  26. Popieram kreatywnych. Bardzo fajny blog. Jak chciałbyś obejrzeć coś o modzie zapraszam do mnie
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Nie ma to jak lizanie dupy.

    ReplyDelete
  28. bardzo podoba mi się połączenie tego brązu z czarnym ;)
    trafiłam przypadkiem - zostaję na dłużej ;)
    zapraszam do siebie i pozdrawiam !

    ReplyDelete
  29. Cudne buty








    cudne buty :)
    świetny blog :)
    zostaje na dłużej :)
    http://llamalla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Cudowny look!
    Te buty sa niesamowite :D

    pzdr.

    ReplyDelete
  31. Buty i torba cudowne , świetne , super extra ! :)) Obserwuję .
    Zapraszam do mnie . :)

    ReplyDelete
  32. Genialny look...
    zwyczajny i na co dzień? to ci powiem, że pięknie się nosisz :) Bardzo do mnie trafił ten look :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh,dziękuję bardzo ;* mam nadzieję,że jeszcze będę miała okazję przedstawić się w stylizacjach, które też się choć trochę spodobają ;)

      Delete
  33. genialnie ! ;) buty cudowne ♥

    ReplyDelete
  34. ale masz śliczne włosy!!! <3

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  35. wpadłam przez przypadek,ale szybko stąd nie wyjdę :o masz genialny styl dziewczyno, jesteś śliczna i wgl. zazdroszczę Ci *.* oczywiście dodaję do obserwowanych,pozdro :)

    ReplyDelete
  36. Śliczna ! ;o
    ja już obserwuje ! :)

    ReplyDelete
  37. ja już obserwuje.: )) Teraz twoja kolej.:))

    ReplyDelete
  38. Super blog! Masz świetne poczucie stylu... ♥ *.*
    Obserwuję i liczę na to samo . ;>

    ReplyDelete
  39. Swietna stylizacja
    kolory przecudne ;)
    Pozdrawiam i obserwuję

    ReplyDelete
  40. oo świetna stylizacja, i te buty ;) podoba mi się jak to wysztko dobrałaś :)

    ReplyDelete
  41. Czekamy na nową notkę !!!

    A już u nas "Makijaż na Euro 2012 wraz z konkursem !" Nie możesz tego przegapić tak jak my Polacy nie możemy przegapić meczów naszej reprezentacji !!!

    ReplyDelete
  42. Pierwsze co zwróciłam uwagę na włosy - są naprawdę piękne ! <333

    ReplyDelete
  43. skoro ta stylizacja jest tak udana to już nie mogę się doczekać kolejnej!;D.
    Świetna fryzura<3;*

    ReplyDelete
  44. ślicznie -świetna torebka!

    ReplyDelete
  45. Ale fajnie
    + podobają mi się twoje włosy
    Pozdrawiam!
    http://afterjanis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. boska torba! uwielbiam takie!
    super stylizacja:)

    ReplyDelete
  47. Rewelacyjna stylizacja!Świetna kurtka. Dodaję do obserwowanych :))

    ReplyDelete
  48. jestem zakochana w tych butach już od dawna, ale kiedy miałam je kupować nie było już mojego rozmiaru :( muszę Ci je ukraść :)
    oczywiście obserwuję i liczę na to samo: www.nenkablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. ale boskie buty! :D bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    ReplyDelete
  50. Świetne włosy !
    Na pierwszym zdjęciu przypominasz mi Sablewską :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  51. Za...czepiście się ubierasz.Masz styl,na prawdę stylizacje cudo!
    Bez zastanowienia obserwuję ! ;)

    ReplyDelete
  52. Your shoes are amazing! Love the look!

    ReplyDelete
  53. bardzo podoba mi się Twoja torebka i buty <3

    ReplyDelete
  54. masz rewelacyjny styl muszę Ci powiedzieć :)
    dzięki Ci wielkie za odwiedziny :*

    ReplyDelete
  55. okej, ja już obserwuję ;)
    http://afterjanis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Świetnie ! Każdy element tej stylizacji podoba mi się w 100 % :)

    ReplyDelete
  57. ale piękna stylizacja <3<3
    Ja też mam zawsze problem z kupnem prezentów, więc Ci nie pomogę;)

    ReplyDelete
  58. bardzo ładne stylizacje i zdjęcia.
    Co robisz z włosami, że są tak ślicznie podniesione?
    Dodaję, pozdrawiam i zapraszam :)
    whatafashionablemess.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak szczerze,to nie robię z nimi nic. Same się tak układają..moja siostra też zawsze mi mówi,że nie może tego przeboleć. Tyle osób mi piszę,że mam ładne włosy a ja tak zawsze średnio za nimi przepadałam,haha :D

      Ale dziękuję za miłe słowa i już wchodzę do Ciebie ;)

      Delete
  59. Swietna stylizacja !! A buciki- miodzio :)
    Oczywiście że obserwuję !!

    ReplyDelete
  60. kolor butów- <33 w ogóle świetna stylizacja ! :)
    Ja już obserwuję :)

    ReplyDelete
  61. Dzięki za wizytę, super buty, oczywiście chętnie obserwuję :)

    ReplyDelete
  62. świetny zestaw, ślicznie wyglądasz ;))
    i masz piękne włosy :)

    ReplyDelete
  63. Świetna stylizacja, nic dodać nic ująć :)
    A brązowe lity - mistrz!

    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. swietny zestaw - wygladasz Bosko!!!!- moze taki kupon do jakiejs fajnej restauracji na dwie osoby za okreslona kwote - fajnie poszlaby sobie z chlopakiem lub kims bliskim:) albo jakis karnet na zajecia co ja akurat interesuja - typu joga, pilates....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, rzeczywiście pomysłowe! ;) Dziękuję bardzo :)

      Delete
  65. masz naprwade swietne zdjecia:) podoba mi sie... wszystko :D

    ReplyDelete
  66. Buty kozackie!
    Swoją droga w życiu bym nie powiedziała że masz 18 lat :) myślałam że jesteś starsza :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo,naprawdę? Bo widzisz większość osób mówi mi właśnie,że wyglądam na młodszą :) Może to dlatego,że moja siostra,która jest ode mnie młodsza wygląda przy mnie na bardziej dojrzałą :P
      Dziękuję za miłe słowa ;)

      Delete
  67. swietna stylizacja. Kurtka cudo :-)

    ReplyDelete
  68. Nice outfit
    Follow my blog e my new post :)
    http://curlsandfrecklescs.blogspot.it/2012/06/moda-e-lavoro-stradivarius-top.html

    ReplyDelete
  69. Śliczny outfit :)
    Pozdrawiam i chętnie obserwuję.

    ReplyDelete
  70. Śliczne lity <3
    Super zestaw + obserwuję ;)

    ReplyDelete
  71. No po prostu świetne <3
    Bardzo podobają mi się Twoje włosy .
    Pozdrawiam ;_*

    ReplyDelete
  72. AJJJJ wyglądasz mega!!! <3
    Piekna dziewczyna i extra stylizacja :)
    może poobserwujemy się? ;)

    ReplyDelete
  73. oki mozemy obserwowac :) z przyjemnoscia bo blog Twoj jest naprawde swietny!!!! ja juz dodaje teraz Twoja kolej - buziaki pa

    ReplyDelete
  74. Super zestaw :) Piękna dziewczyna i świetne zdjęcia ;D Oczywiście też obserwuje ;)

    ReplyDelete
  75. Jak zwykle śliczny outfit!
    Brak słów!
    Jesteś bardzo piękna , świetne zdjęcia jak i blog.
    + Zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  76. wygladasz ślicznie :)))

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  77. Ale ty jesteś śliczna :)
    Wszystko mi się podoba,poprostu genialna stylizacja .
    +Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  78. Calosc podoba mi sie!A wlosy masz sliczne!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Łał, jesteś prześliczna! ;) Obserwuję!

    ReplyDelete
  80. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  81. Jakie ty masz piękne włosy:D WOW!
    Bardzo podoba mi się twoja stylizacj, na pewno będę wpadać.
    http://wkinieinafotelu.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Bardzo fajny zestaw!
    Obserwuje i zapraszam do siebie:*

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Zawsze ciężko kupić prezent :)
    Śliczny outfit, torebka bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  84. Those boots are amazing! Love them! :) Im now following you!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. jesteś bardzo ładna, a outfit może być, twoje starsze stylizacje były lepsze ;)
    xoxo

    ReplyDelete
  86. cały zestaw moim zdaniem świetny.

    ReplyDelete
  87. pretty pictures:)
    great look! I love your shoes and your ring :)!

    xoxo

    ReplyDelete
  88. zajebiste, nie wiem jak opisac to słowami, ale świetne + jesteś śliczna ;)

    ReplyDelete

Flickr Images