Swift

DRESS FROM AMISU


Stylizacja jest z aż 9 kwietnia - za co bardzo przepraszam, ale nastąpiły małe komplikacje z aparatem i mam nadzieję, że szybko coś się wyjaśni ;) 
Zdjęcia robił mi mój stary znajomy i chyba nie za bardzo wytłumaczyłam mu jak chcę by te zdjęcia wyglądały. Ale serdecznie go pozdrawiam choć i tak wiem, że raczej mnie tu nie odwiedzi ;P
Dzisiejszy dzień spędziłam w Augustowie. Byłam tam tylko w prawdzie trzy godziny. Może jeszcze kiedyś będę miała okazję dłużej tam pobyć ;) 
Nie chcę już Was zanudzać,więc czas na zdjęcia! ;)




 Moje oczy na tym zdjęciu wyglądają bosko - jak eskimosek!

 Sukienka - New Yorker
Torebka - Reserved
Koszula - H&M
Płaszcz - sklep u mnie w mieście
Buty - allegro

 
Kisses,
Carla Verne.


You Might Also Like

110 komentarze

  1. Great outfit! Especially the dress and the bag! You have beautiful photos on your blog!
    Thanks for stopping by!!!! I’m following you now, I hope you'll follow me back as promised :)

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    ReplyDelete
  2. świetny zestaw <3 masz ładne włosy!

    ReplyDelete
  3. fajna stylizacja . Ja też mam problem z moim "fotografem" xDD

    ReplyDelete
  4. no niestety... aparat jak wszystkie rzeczy martwe NAM ludziom lubią się psocić co czasami doprowadza Nas do szału a to i tak do niczego nie prowadzi ;p ładnie poprosisz to pewnie pożyczy ;p tylko żebyś i z jego aparatem nie doszła do etapu nieporozumień ;D jako początkujący fotograf stylizacji nawet mu wyszło więc nie masz chyba co narzekać ;p torebka <3
    pozdrawiam ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Narzekać to może i rzeczywiście nie ma na co ;) Tak napisałam,dobrze,że wgl chciał zrobić mi zdjęcia,haha :D
      Dziękuję i również pozdrawiam ;))

      Delete
  5. bardzo ładny płaszczyk :)będę zaglądać :)

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz świetnie. Ciekawe włosy masz! :) Hihi!

    Zapraszam do siebie: www.diane-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wyszły Twojemu chłopakowi te zdjęcia, nie przejmuj się :D
    Koszula bardzo mi się podoba :)) W ogóle cała stylizacja jest bardzo dobra :)

    PS: Za Jack'a Danielsa dałam niewiele ponad 40zł :)

    ReplyDelete
  8. świetnie wyglądasz;) koszula jest cudna;)

    ReplyDelete
  9. dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie w wolnej chwili i na fan page;p

    ReplyDelete
  10. zdjęcia ładne nie narzekaj popatrz na moje hehe;p
    super trencz w odcieniach beżu, który będzie wiecznie modny

    ReplyDelete
  11. Racja emocje były mimo wszystko :) Jak wrażenia po poznaniu mamy ukochanego ?;> No i oczywiście trzymamy kciuki nad tym aparatem, aby szło po Twojej myśli :)

    ReplyDelete
  12. Boskie zdjęcia , a ciuszki rewelacja <3 Cudowna koszula i buty ^^

    ReplyDelete
  13. Super blog, rewelacyjne zdjęcia :)
    Obserwuję z przyjemnością i zapraszam do mnie http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Dodaje do obserwowanych ;)
    Poza tym chciałam powiedzieć, że zazdroszczę tego płaszczyka < 3
    ps. b.ładna jesteś ^^

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  15. Jaka fotogeniczna ;-)

    ślicznie się ubierasz ;*

    i też chętnie cię dodam ;->

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa :) zawsze uważałam,że jestem ostatnią osobą,którą można by nazwać fotogeniczną! :D

      Delete
  16. Cudowna stylizacja ! Fotograf ujdzie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :>

    ReplyDelete
  17. Masz świetne włosy :)
    Największe wrażeni na mnie zrobił nagłówek.
    Obserwuję, bo jestem ciekawa co będzie dalej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę? Bo właśnie zastanawiałam się nad zmianą nagłówka..sama nie wiem jest może jakiś za czarny na zbliżające się lato[?] :D
      Dziękuję za miłe słowa ;)
      A ja właśnie zaglądam już na Twój blog :D

      Delete
  18. I dodatkowo bo zapomniałam ^^

    buty mega<33

    Jak chcesz to możesz u mnie poczytać troche ;d

    http://mrocznetajmnice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. świetna torba :) dodałam sobie Twojego bloga do obserwowanych, bo podoba mi się Twój styl :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mi również się podoba ten płaszczyk zwłaszcza że szukałam czegoś takiego w sklepach

    ReplyDelete
  21. przecudne masz te oczka :) w ogóle jesteś śłiczna :)

    piękny zestaw, wszystko super torba, kiecka, płaszczyk <3 podoba mi się twój styl.Poobserwuję :)

    ReplyDelete
  22. pięknie wyglądasz ! ;)

    obserwuję ;))

    ReplyDelete
  23. pięknie wyglądasz, świetna koszula *.*

    ReplyDelete
  24. bardzo mi się podoba :) i zauważyłam że masz śliczne buty ;)

    ReplyDelete
  25. świetna koszula. :)
    dziękuje z miły komentarz u mnie i oczywiście też chętnie dodam do obserwowanych. :)

    ReplyDelete
  26. Beautiful look!!!!!! I follow you now!
    Have a wonderful weekend!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  27. Śliczna stylizacja :)
    Masz piękne oczy :D
    + Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  28. świetnie wyglądałaś! :)
    +hahaha, tak to jest jak nie ma się pod ręką dobrego fotgrafa :D

    ReplyDelete
  29. świetny outfit , masz cudowne włosy *.*

    ReplyDelete
  30. nic dodac nic ujac, wygladasz swietnie i caly stroj bardzo Ci pasuje
    zabralabym Ci trencz i toberke:) moge?

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ;D niestety będę dzielnie broniła moich rzeczy :P
      dziękuję za miłe słowa ;*

      Delete
  31. ale powiem, że ładny ten eskimosek :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.murposhe.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. Super połączenie sukienka + koszula, ja zazwyczaj koszule zakładam tylko do spodni, ale u ciebie to świetnie wygląda!

    ReplyDelete
  34. dołączyłam do obserwatorów, Murposhe :)

    ReplyDelete
  35. Świetnie wyglądasz:)Obserwujemy?

    ReplyDelete
  36. Naprawdę jestem pod wrażeniem, świetnie wyglądasz ;) Obserwuję.

    ReplyDelete
  37. cały zestaw przecudowny :)
    świetnie wyglądasz :)
    obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie ;)

    ReplyDelete
  38. ten Augustów mnie zmylił ;p ja jestem z podlaskiego:)

    ReplyDelete
  39. Fajny zestaw. ;) wyglądasz bardzo przyjemnie :) Obserwuję :)

    ReplyDelete
  40. Wow! Ale jesteś śliczna :) I Twoja koszula <3
    Aaa moja Sis ma chyba identyczną torebkę :)

    ReplyDelete
  41. Piękne butki:) Mój Luby również robi mi zdjęcia;) Co ja z nim mam, jak proszę o zrobienie fotki butów albo torebki xD Stylizacja bardzo mi się podoba:) Dodaję i pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  42. To w takim razie bardzo dobrze, bo pierwsze wrażenie jest często mylne, ale jakże ważne :)

    ReplyDelete
  43. Ja mieszkam w Białymstoku ;p do Augustowa mam 95km;p.
    Długo już tak na odległość jesteście razem?

    ReplyDelete
  44. super masz blog. ;)
    ja dopiero zaczynam,
    więc zapraszam też do mnie ;3

    ReplyDelete
  45. Świetny zestaw :)
    Obserwujemy.? ^^

    ReplyDelete
  46. miałam podobną bransoletkę :)

    ReplyDelete
  47. Bardzo ciekawy blog! Świetne stylizacje, uroda. Wszystko ładnie wygląda oczywiście Obs. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  48. Świetna stylizacja. Koszula w połaczeniu z sukienką dają zaskakujący efekt. Niespodziewałbym się, że te dwie rzeczy mogą wyglądać ze sobą aż tak dobrze.

    ReplyDelete
  49. Na prawdę masz przecudny płaszczyk! ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    ReplyDelete
  50. ładne są zdjęcia. szczególnie pierwsze :)

    ReplyDelete
  51. Lovely photos dear! Nice dress too!

    Thanks for your comment on our blog! Let's follow each other? ヅ

    http://fashionmoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Sukienka jest boska *.*
    Ogółem świetnie wyglądasz!
    obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    ReplyDelete
  53. Faktycznie... jak oczy eskimoski :)

    ReplyDelete
  54. Super stylizacja:)Sukienka jest przecudna:)
    Oczywiście obserwuje bloga;)zapraszam do siebie:)
    http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. oo;p to widze ze moja rowiesniczka:D bedziecie blizej siebie, lepiej wam bedzie:)
    a na co dokladnie skladasz?;p

    ReplyDelete
  56. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  57. fajny blog czy masz ochotę wejść do mnie
    http://www.wikiijejpamietniczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Świetne zdjęcia i stylizacja:)Ja już obserwuje:)

    ReplyDelete
  59. Prześlicznie! ; )

    Obserwuję. Byłoby miło gdybyś się odwdzięczyła. ; )
    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. jasne obserwujemy :) dodaje ;)

    ReplyDelete
  61. wszystkie kolejne stylizacje są świetne, będę obserwować! :)

    ReplyDelete
  62. Thanks for the comment on my blog! ;)
    I'm following you right now!
    Ila.
    http://morethingsaboutfashion.blogspot.it

    ReplyDelete
  63. Obserwuję ;* Świetna stylizacja, mam bardzo podobny płaszcz ;)

    ReplyDelete
  64. Hi love your blog and your style! I am your folwer n. 95, please follow me back.
    Thanks and kisses from spain
    www.atacadas.com

    ReplyDelete
  65. Śliczna torebka dawno ją kupiłaś? :)

    ReplyDelete
  66. Thanks, you look amazing!
    I followed you & hope you do the same :)
    xx

    ReplyDelete
  67. ja będę składała na prawo, też w Białym;p

    ReplyDelete
  68. Great look :)
    chloe-mia.blogspot.com x

    ReplyDelete
  69. Buty mi sie podobają! Są świetne!!!!!!

    ReplyDelete
  70. Podoba mi się sukienka, nawet bardzo :)
    M.<3

    ReplyDelete
  71. Uwielbiam tego typu koszule, wyglądasz swietnie :*
    Chciała bym Cię zaprosić do siebie na bloga którego niedawno założyłam. Jestem nowa i wszelkie komentarze będą mile widziane :D
    stranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Świetna stylizacja!
    Nawiasem mówiąc uwielbiam Augustów, jest to świetne miejsce na wakacyjny odpoczynek :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Bardzo ładnie wyglądasz, tak dziewczęco, na luzie. Ostatnio coraz bardziej podoba mi się taki styl:) I ta koszula, super :)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, serdecznie Cię zapraszam na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    ReplyDelete
  74. Rewelacyjne masz te koturny! I jesteś śliczna! : )

    ReplyDelete
  75. dziękuję za miłe słowa:)
    świetnie wyglądasz :) Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  76. Jesteś przepiękna :) Zazdroszczę Ci chłopaka, który robi Ci zdjęcia! Nie każdego da się na to namówić :(
    Poza tym urzekł mnie Twój płaszczyk, jest cudowny!

    Dodaję do obserwowanych :*

    ReplyDelete
  77. Zdjęcia są świetnej jakości , i jak na chłopaka to świetnie wyszły ; ) .

    ReplyDelete
  78. I love the denim top & your jacket is so nice!
    And thanks so much for the comment on my blog! Would you like to follow each other?
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Dziękuję za odwiedziny, bardzo się cieszę, że spodobał Ci się mój blog. Mieszkam w Białymstoku, czyli jakieś 90 km od Augustowa, więc półtora godzinki i jestem na miejscu. Nawet tegoroczną majówkę tam spędzałam :)

    ReplyDelete
  80. super zdjęcia. nie martw się mój chłopak też nie odwiedza mojego bloga. pyta tylko co jakiś czas "co tam na moim blogu" i to tyle ale zdjęcia robi chętnie i nawet wymyśla też sesje. pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  81. ZDJECIA SUPER.STYLIZACJA TEŻ I JASNE ZE OBSERWUJEMY.JA JUŻ DODALAM, CZEKAM NA CIEBIE.

    ReplyDelete
  82. cudna torebka! ;)
    btw. obserwuję ! ;3

    ReplyDelete
  83. Uwielbiam jeansowe koszule!Jeszcze dluuuuugo beda hot:)

    ReplyDelete
  84. Sliczne zdjecia,fajna stylizacja:)Pozdrawiam

    ReplyDelete
  85. podoba mi się ten zestaw;)

    ReplyDelete

Flickr Images