Swift

RED TROUSERS

Hej kochani!

Dzisiaj,macie okazję mnie widzieć w dość ciemnych kolorach. Tylko proszę nie bijcie! :P Wiem, że nie pasują one do czerwcowej (letniej stylizacji), ale musicie mi wybaczyć.. gdyż od kilku dni tylko pada,na dodatek jest zimno i ja nie za dobrze się czuję (chyba będę chora). 
Mam na sobie spodnie wpadające bardziej w odcień cegły niż takiej prawdziwej czerwieni. Buty na platformie - jak dobrze pamiętam,mają 12cm. I jeszcze kurteczkę - imitującą ramoneskę ;) Miłego oglądania.

I żeby nie zanudzać już kończę jednak muszę się koniecznie pochwalić, że dzisiaj przyszły moje naklejki na ścianę. Tak poza tym, robiłam mały 'remont' w moim pokoju przez weekend. Obkleiłam ścianę tapetą, poprzestawiałam meble i kupiłam dwa obrazy Marilyn Monroe. Chociaż to jeszcze nie koniec to już strasznie cieszę się z efektu. Teraz mój pokój zdecydowanie bardziej odżył i nabrał, tak jakby powiedzieć, charakteru ;)






 Buty Truffle - allegro
Spodnie - allegro
Torebka - H&M
Kurtka - allegro
Sweter - sh
Gorset - allegro


A tu taki mały dodatek w postaci moich naklejek ;) 
Oby dobrze wyglądały już przyklejone na ścianie! :)




 Lots of kisses,
Carla Verne

 

You Might Also Like

40 komentarze

  1. podobają mi się bardzo buty i kurteczka. Ja też miałam w ten weekend mały remont w moim pokoju. Całe dwie ściany okleiłam super tapetą , którą może kiedyś pokaże w swoim poście, dołączam się do obserwowanych i ps. Ja też lubie niektóre motywy z Marilyn Monroe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro też miałaś 'remoncik' to pokazuj tą tapetę ;* jestem ciekawa ;)

      Delete
  2. całkiem niespotykany kolor spodni, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  3. nie mogłam się doczekać mojej Artystki tutaj :*

    ReplyDelete
  4. Stylizacja idealna na taką pogodę ;-)
    Dziękuję za miłe słowa, na pewno jeszcze wrócę ;-)

    ReplyDelete
  5. Każda stylizacja może okazać się kluczem do wygranej w konkursie "Przyjaciel styLesta". Szczegóły znajdziecie na: http://lesta.pl/pl/Konkurs-Przyjaciel-styLesta

    ReplyDelete
  6. Kapitalna stylizacja a na taką kurtkę to choruje od paru ładnych latek

    ReplyDelete
  7. Hej Paulutek! Cieszę się, że tu jesteś :)
    Wyglądasz rewelacyjnie, ale to chyba nic nowego, buziaki!! :*

    ReplyDelete
  8. wow! rewelacyjnie wyglądasz! buty chętnie bym Ci podkradła!:))

    ReplyDelete
  9. mmmmm <3 wyglądasz pięknie:)
    a kurteczka jaka cudna!:)

    ReplyDelete
  10. fajnie wyglądasz.;D
    __________________________________________________________
    Zagłosuj u mnie. Na pewno się odwdzięczę.

    ReplyDelete
  11. Ahh buty i spodnie są obłędne <3

    ReplyDelete
  12. cudne spodnie! dużo rzeczy z allegro masz. ja też :D

    dziękuję za komentarz.
    obserwuję.
    pzdr.

    ReplyDelete
  13. fajna stylizacja :) zapraszam do mnie http://wzakamarkachszafy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Fajnie, że podoba Ci się mój blog, więc jak zaobserwujesz to będzie mi bardzo miło. :> Co do pytania "obserwujemy", to nie lubię tego po prostu, bo jak ktoś mi piszę "super blog", ale zaobserwuje go tylko, jeśli ja będę obserwować jego bloga, no to już chyba coś nie tak. jak komuś się podoba mój blog, to niech go po prostu obserwuje i tyle. ;) Dziękuję za komentarz, pozdrawiam i zapraszam wkrótce na nowego posta. :)) aaa no i zapomniałam dodać, że wyglądasz ślicznie! :*

    ReplyDelete
  15. Jesteś śliczna i świetnie się ubierasz *.* A co do remontu - zazdroszczę obrazów Marylin, mieszkam dość daleko od Katowic, a tylko tam mogę kupić coś na ten styl, bo nigdzie w pobliżu nie mam porządnego sklepu. W każdym razie, dziękuję za komentarz na blogu (no-more-fears-no-more-crying.blogspot.com) i pozdrawiam ;))) Wiku xxx

    ReplyDelete
  16. swietny blog. obserwuje i zapraszam do mnie

    www.roxycieniawska.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. fajnie wyglądasz:) lubię taki styl i połączenia;)świetna kurtka !
    dzięki za odwiedzinki:) ale nowy look, może Ci się spodobać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Stylish!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki:) co do butów, to są mega wysokie ale je uwielbiam :)

      Delete
    2. Ja mam brązowe lity i też chyba mają 14 cm jak nie więcej :) i uwielbiam je <3

      Delete
  18. ale cudnie wyglądasz!
    rewelacyjne buty!

    Zapraszam!

    ReplyDelete
  19. Świetny strój no i te twoje włosy.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj,dziękuję ;)
      chociaż mi nie podobają się moje włosy są strasznie zniszczone.. :(

      Delete
  20. Świetne buty ;) U mnie niestety też ciągle pada i jest strasznie zimno :((

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    ReplyDelete
  21. Jesteś bardzo ładna. Twoja stylizacja też mi się podoba, czerń z czerwienia razem bardzo fajnie się razem komponują. A pogoda, jest naprawde szkaradna i przez nią też mam okropne samopoczucie.
    Pozdrawiam! Kaś :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzisiaj jak na złość(chociaż może i wreszcie ;D) była dość ładna pogoda ;) oby takich więcej. Dziękuję za miłe słowa ;*
      Pozdrawiam ;))

      Delete
  22. Świetny strój ;) Super Ubrania . Fajny blog . Zaobserwowałam i skomentowałam liczę na rewanż u mnie ;))
    Zapraszam : http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;) już dodaję do obserwowanych ;)

      Delete
  23. Świetny strój ;) Super Ubrania . Fajny blog . Zaobserwowałam i skomentowałam liczę na rewanż u mnie ;))
    Zapraszam : http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Replies
    1. też to miałam napisać, pierwsze co pomyślałam gdy zaczęłam przeglądać zdjęcia w tym poście :)

      Delete
    2. Dziękuję raz jeszcze! ;)

      Delete
  25. ładna kurtka :)
    spodnie też

    ReplyDelete
  26. swietny look;)
    podoba mi sie;))

    ReplyDelete
  27. mam ta sama kurteczke, jestem z niej bardzo zadowolona! mimo, ze jest dosc z "pazurem" i charakterem czesto lacze ja z kobiecymi, delikatnymi stylizacjami, poniewaz ma kroj, ktory na to pozwala. swietnie wygladasz! najbardziej podoba mi sie Twoj sweter i po przeczytaniu, ze jest z sh padlam z wrazenia..zazdroszcze Ci takiej zdobyczy :)

    stawiam dopiero pierwsze kroki w swiecie blogow modowych, jednak serdecznie zapraszam do siebie: http://lenka-street-fashion.blog.pl/ :)

    ReplyDelete

Flickr Images