Swift

FLOWERED SKIRT


Miałam zasypywać Was notkami, ale może bez zbędnych wytłumaczeń napiszę tylko- plaża+niesamowity upał=oparzenie. Niestety zawsze opalam się na czerwono i sami rozumiecie dlaczego zwlekałam z notką.
Jednak jednego możecie być pewni,że zasypię Was dzisiaj informacjami. I może trochę się pochwalę. Zaproponowano mi 'posadę' ambasadorki marki Delamo i po prostu nie mogłam odmówić ;) Z tego co wiem, to podstrona o ambasadorkach Delamo - Fashion Bloggers jest w budowie i wkrótce powinna już być. W związku również z tym, możecie się spodziewać niebawem konkursu, który będę organizowała z tą marką. Sama wybrałam nagrodę dla Was i mam nadzieję,że jak owy konkurs nadejdzie to będziecie chętni by wziąć w nim udział ;)
Teraz serdecznie zapraszam by zapoznać się z tą stroną. Są tam przepiękne rzeczy!
 Właśnie zmienili też look strony więc nie ma innej opcji jak tylko klikać w baner poniżej!


I bym zapomniała o kolejnej ważnej sprawie. Chciałam serdecznie podziękować za pierścionek, który dostałam od marki Twic. Serdecznie zapraszam wszystkich do tej jakże oryginalnej biżuterii. To chyba jedyny taki sklep internetowy w Polsce gdzie sprzedają orientalną biżuterie (bynajmniej ja tylko o takiej wiem). W tym poście będzie właśnie stylizacja z owym pierścionkiem. Jest naprawdę piękny. Aż sama nie mogę się na niego napatrzeć! ;) Jest to pierścionek z białym oczkiem.


Teraz kończę już małe ogłoszenia i pokazuję stylizacje. Spódnica, którą będziecie widzieć nie jest wcale spódnica a sukienką. Tak ją 'zrobiłam' by połączyć ją z moim gorsetem, który mieliście już okazję widzieć.  










Spódnica - H&M
Buty - Czas na buty - baner na pasku
Gorset - allegro
Torebka - allegro


 ♥ Chciałabym tylko jeszcze prosić Was o polubienie mojego fan page'u. Więc proszę wchodźcie i klikajcie LIKE

You Might Also Like

248 komentarze

  1. Replies
    1. Zgadzam sie. Mnie zauroczyly najbardziej buty oraz gorset

      Delete
  2. Fajny strój ;D
    Gratulacje ambasadorko ^^

    ReplyDelete
  3. serdecznie gratuluję posady :) na pewno wezmę udział w konkursie :) a spódnica jest taka piękna... <3

    ReplyDelete
  4. fajnie wyglądasz;0 spódnica jest świetna;p

    ReplyDelete
  5. super blog :) zapraszam do siebie! +obserwuję :)

    ReplyDelete
  6. gratuluje Kochana :)))
    wogole to mi sie ta sukienka z hm bardzo podoba:))) w polaczeniu z gorestem jako spodniczka - tez fajnie wyglada:))

    ReplyDelete
  7. masz śliczne zdjęcia! bardzo fajne miejsce na robienie zdjęć.
    ekstra buty, teraz są takie w modzie <3 poprostu super.
    jesteś tak piękną dziewczyną, ale dlaczego masz tak smutne oczy? chociaż u ciebie i tak to pięknie wygląda.
    ogólnie outfit jest mega!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może smutne oczy bo byłam już zmęczona. Cały dzień tak naprawdę jeździłam to nad jezioro to do lasu,heh ;)
      Bardzo dziękuję za tak miłe słowa,ale nigdy nie uważałam się za jakąś piękność. Dość zwykła ze mnie dziewczyna ;)

      Delete
  8. tez kilka razy przesadzilam ze sloncem i wiem jak to boli
    wspolczuje
    ale tez gratuluje zostania ambasadorka :)

    ReplyDelete
  9. Świetna stylizacja! :) dodaję do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  10. Carla Verne, jesteś śliczna :) Od pierścionka bardziej podoba mi się kolia. Gratuluję posady ambasadorki. :>

    ReplyDelete
  11. naprawdę śliczny pierścionek ! ;) gratuluję zostania ambasadorką ;3

    ReplyDelete
  12. Wygladasz świetnie :) oczarował mnie Twój gorset!

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    ReplyDelete
  13. Amazing look! I LOVE your style!
    I am a new follower of your blog now.
    And I will be SOO happy, if you follow my blog:-)
    Tatiana
    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny pomysł! Boskie buciki <3

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajny strój i pomysł na zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  16. fajny strój, bardzo spodobał mi się gorset :)

    ReplyDelete
  17. gratulacje! dobrego abasadorowania :D

    ReplyDelete
  18. Wow! Wspaniała stylizacja i gratuluję nowej posady :)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie, gdyż po raz drugi dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie bym weszłam,ale nie zostawiłaś adresu bloga a na Twoim google+ narazie nie nic nie ma.. :(

      Delete
  19. super wyglądasz :)
    mam bluzkę z takiego materiału jak masz spódniczke :)

    ReplyDelete
  20. Fantastyczna ta spódnica i do tego ten genialny gorset <3

    ReplyDelete
  21. Thanks for have commented my post! ;)

    I love your foulard skirt, and now I follow U too!

    Kisses from Italy www.thefabframe.com

    ReplyDelete
  22. jesteś śliczna!
    zapraszam do siebie na nowy post ;)

    ReplyDelete
  23. wiedziałam że gdzieś już widziałam tą spodnicę ;D
    no tak h&m ;)

    przymierzałam ją nawet ale na tobie jakoś lepiej wygląda.
    Uwielbiam ten kolor paska <3

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Gratuluję propozycji od firm, związanych tematycznie z blogiem. Dla blogera to zawsze piękna nagroda i motywacja.
    Fajna stylizacja, choć ja minimalistycznie zadowoliłabym się samym gorsetem i spódnicą. No i może buty do tego ;)

    ReplyDelete
  26. zdjęcia jak zwykle śliczne ; *

    ReplyDelete
  27. cudowne buty <3
    gratuluję ; )

    ReplyDelete
  28. Z każdą stylizacją jestem bardziej zachwycona!! Jesteś urocza.

    ReplyDelete
  29. świetny look! i te buty:)

    ReplyDelete
  30. super!! pierscionek z sówką jest śliczny :)

    ReplyDelete
  31. dzięki, to mój pierwszy blog tutaj, początki ;) może akurat sie cos spodoba;) możemy :D

    ReplyDelete
  32. Sliczne zdj,i masz boskie włosy *.*

    ReplyDelete
  33. Czekamy na konkurs. ;)
    Spódnica ma piękny wzór. ;3

    ReplyDelete
  34. świetna stylizacja ,
    spódnica w połączeni z gorsetem wygląda olśniewająco.;)
    cudne buty.;d

    ReplyDelete
  35. twoje wlosy i te buty *_*
    a tak poza tym to juz obserwuje ;

    ReplyDelete
  36. Cudny outfit. A najbardziej podoba mi się właśnie ta spódnica łamane przez sukienka:D Ma fantastyczne wzory - takie horror vacui to ja lubię:) Co do konkursu to szkoda, że pewnie nie będę mogła wziąć w nim udziału (zazwyczaj jest wymagane aby polubić daną markę i bloga na facebok`u, a ja póki co staram się go nie zakładać - do czasu, aż nie będę do tego zmuszona z jakiegoś powodu);)

    ReplyDelete
  37. Your skirt is gorgeous, it's also high waisted and love how you styled it =) pretty !

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    Twitter

    ReplyDelete
  38. pięknie, pięknie! sandałki i spódnica idealne :)

    ReplyDelete
  39. Świetne zdjęcia i w ogóle cudny blog ;)

    ReplyDelete
  40. wyglądasz naprawdę pięknie!
    sukienka i gorset do siebie idealnie pasują ;)
    no i cudowne buty!

    chętnie będę tu wracać częściej, więc obserwuję ;)

    ReplyDelete
  41. Gratuluje!:)
    Śliczny autfit:D
    Ja już obserwuje, wiec zapraszam♥

    ReplyDelete
  42. fajna biżuteria na tym delamo. i prześliczny masz pierścionek, ale ten z sową :) tzn. oba świetne, ale mam słabość do wszystkiego co jest w kształcie sowy.

    ReplyDelete
  43. tak możemy, ja już obserwuję :)

    ReplyDelete
  44. musze wkońcu skusić sie na ten gorset, mam jedne spodnie z którymi będzie świetnie wyglądał
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  45. Ojejku dziękuję bardzo ! Przemiło czytać takie słowa :) Pewnie, że musimy być w stałym kontakcie ! Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  46. Świetnie wyglądasz! :D Ukradłabym Ci buty, tak jak Ty mi. :)

    ReplyDelete
  47. świetna spódnica!! *.*
    a zgodzę się z Tobą, ja już obserwuję ; ))

    we-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. gratulacje ambasadorko ! :))

    ReplyDelete
  49. Gratuluję! :)
    Świetna stylizacja:)
    P.S. też się opalam na czerwono :(((

    ReplyDelete
  50. Świetne zdięcia, niesamowita stylizacja ;) Pozdrawiam i obserwuję ;)

    ReplyDelete
  51. I love your shoes!

    xoxo Sootjeelina

    ReplyDelete
  52. spódnica, pasek, biżuteria <3
    jasne, że obserwujemy, pozdrawiam :]

    ReplyDelete
  53. na razie nie szalałam z aparatem, bo jestem bardzo ograniczona budżetem, więc zdecydowałam się na canona 1100d :) jak dla mnie wystarczający i w końcu mogę, kiedy tylko chcę, robić zdjęcia wszystkiego, co mi wpadnie w oko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To i tak spoko! ;) Ja nawet na taki bym sobie nie mogła pozwolić! Zazdroszczę.

      Delete
  54. Super bloog :)
    Pasek jest cudowny :)
    Jasnee że obserwujemy :)

    ReplyDelete
  55. wow, gratuluję! ;)
    Pierścionek jest śliczny ale jeszcze bardziej mnie zachwyciła spódnica- piękna jest :)
    Jesteś wysoka czy tylko takie wrażenie na zdjęciach jest? :)
    pozdrawiam i oczywiście obserwuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam 170cm ;)
      Bardzo dziękuję za miłe słowa ;*

      Delete
  56. super zdjęcia i fantastyczny strój;p obserwujemy:)

    ReplyDelete
  57. Bardzo fajny set no i sama czaję się na te buty ;) Dziękuję za odwiedziny i dodaję, będę obserwować :) A Ciebie zapraszam na mojego bloga z outfitami - gdyż byłaś na blogu ze zdjęciami :)

    ReplyDelete
  58. hi Carla, your blog is amazing and this look is awesome! I ♥ your Hair and nails!
    Thank you so much for visiting me, I follow u now via gfc:)

    xx chris

    ReplyDelete
  59. stylizacja świetna ! ;)

    vessoga.blogspot.com/
    obserwuję ;)

    ReplyDelete
  60. świetnie skomponowany zestaw !:)

    ReplyDelete
  61. ale masz piękną spódnicę!<3

    ReplyDelete
  62. Boski ten naszyjnik :) H&M, prawda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam go na allegro, ale widziałam też wcześniej takie właśnie w H&M ;)

      Delete
  63. no ja mam to szczęscie, że opalam się prawie zawsze na brązowo :)
    piękne masz włosy ! chciałabym miec takie ;) plus wspaniałe butki i oczywiście spódnica, której wzór mam na sukience także uwielbiam ją !;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A więc nie lubię Cię za to,że zawsze opalasz się na brązowo! :P
      A tak szczerze to zazdroszczę..:( dobrze,że już wszystko zeszło ;)

      Delete
  64. nie maniaczka, a prawdziwy kibic ;)

    ReplyDelete
  65. właściwie sytuację mam podobną do Twojej koleżanki, bo mnie rodzina zastępcza wzięła również tylko z tego względu<; tylko, że niestety, ale ja zostałam z rodzeństwem rozdzielona i mieszkam tutaj sama, więc niestety nie możemy się nawzajem wspierać. Bóg... to jest ciężka sprawa, bo on jest w moim życiu bardzo ważny, ale w takich chwilach, kiedy właśnie staram się z całych sił uzyskać od niego jakąś pomoc, po prostu nie potrafię się przemóc, żeby siąść gdzieś w kościele na jakiejś adoracji, czy wieczorem przy Piśmie Świętym i się modlić jak to robiłam do tej pory. mam jakąś blokadę w sobie, coś czego nie mogę przejść w żaden sposób. ale za tydzień wyjeżdżam na rekolekcje, więc mam nadzieję, że dwa tygodnie z Bogiem pomogą mi poukładać sobie większość tych spraw.
    chłopaka Ci zazdroszczę,w tym mogę być szczera. bo pomimo że miałam nie jednego na swojej drodze, to coś zawsze nie wychodziło, ale jak już byliśmy ze sobą to nawet mimo jakichś konfliktów czy spięć, czułam się szczęśliwa, potrzebna, kochana. więc posiadanie takiej "bratniej duszy" jak to nazwałaś, jest chyba najlepszym lekarstwem na przejście trudnego okresu. jednak niestety, nie da się zakochać ot tak i nie od nas jest to zależne, nie wiadomo jak byśmy mocno tego pragnęli, to przychodzi samo.

    do obserwowanych dodałam, blog fajny, mimo że niestety, ale modą się nie interesuje to i tak podobają mi się Twoje stylizacje i ty, bo bardzo ładną dziewczyną jesteś<;

    ReplyDelete
  66. Serdecznie chciałabym Cie zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3

    ReplyDelete
  67. Hej :) Fajny blog :) Masz może ochotę obserwować się nawzajem ? Jeśli tak to dodaj się do obserwatorów mojego bloga http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ i zostaw mi link na swój blog w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę ;)

    ReplyDelete
  68. Jasne, bardzo chętnie będę obserwować Twojego bloga:)

    ReplyDelete
  69. zapomniałam dodać, ze obserwuje :D

    ReplyDelete
  70. Ale jesteś śliczna ;OO
    Świetna spódnica, zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  71. świetnie wyglądasz :) gratuluję życzę jak najwięcej sukcesów :)

    ReplyDelete
  72. planowałam medycynę, ALE chemia nie poszła mi tak jak bym sobie tego życzyła, więc to za rok. a tymczasem ten rok zapełnię sobie bioinformatyką (wyniki jutro) albo fizjoterapią (wyniki 23 lipca). oba kierunki w gdańsku. jestem z raciborza, więc wyjeżdżam na studia prawie 700 km od domu... trzymaj kciuki :)

    ReplyDelete
  73. śliczna spódniczka i buciki.

    ReplyDelete
  74. Faktycznie - pierścionek śliczny, spódniczka także.
    A posady - gratuluję!:)

    ja juz obserwuję:)

    ReplyDelete
  75. Piękna spódnica. :)
    Obserwuję i zapraszam. :)

    ReplyDelete
  76. oparzenia ajjj . masz super włosy


    i jasne że obserwujemy :)

    ReplyDelete
  77. uwielbiam takie zestawy!
    obserwuję ;d
    dopiero zaczynam pisać
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  78. Rewelacyjny wzór ma ta spódniczka:)

    ReplyDelete
  79. świetnie wygladasz,oczywiscie obserwuje i czekam na ciebie,na fb tez cie polubilam i mam nadzieje,ze ty tez dołączysz a tutaj link:
    https://www.facebook.com/pages/The-Katies-Wardrobe/100906120049396

    ReplyDelete
  80. Spódnica piękna, trochę azteckie wzory, trochę boho... I ta złota biżuteria, magia ;)
    A jasne możemy się obserwować ;)

    ReplyDelete
  81. Fajnie wyglądasz i masz moje ulubione buty :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  82. love your look! :)

    visit my blog? http://raellarina.blogspot.com/
    and if you like it, feel free to click that follow button pretty! ^^)

    ReplyDelete
  83. Love your accessories :)

    Scarr xx
    http://scarlette910.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  84. ślicznie wyglądasz!
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  85. Przepiękna stylizacja. Oczywiście możemy obserwowac,już dodaję. http://doniax.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. stylizacja, naprawdę udana. bardzo mi się podoba. trudno wybrać najlepszy element. wszystko razem się idealnie komponuje. zapraszam do mnie,może się obserwujemy? ;) www.patriciaxlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. pewnie, że obserwujemy :) Ja już obserwuję, teraz liczę na Ciebie :)

    ReplyDelete
  88. Hey, hi, hello, od niedawna piszę opowiadanie http://www.myownwaytofame.blogspot.com/ byłoby mi miło gdybyś zajrzała i wyraziła swoją opinię na jego temat :)

    ReplyDelete
  89. dziękuje za komentarz sweetie <3
    nie moge się doczekac twojego nowego posta <3
    zawsze jak tu wchodze nie moge sie nadziwic jaki sliczny masz ten outfit :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, tylko zawstydzasz mnie! :P Bardzo dziękuję raz jeszcze! ;*

      Delete
  90. idealnie wyglądasz :) tylko więcej uśmiechu na zdjęciach :*

    ReplyDelete
  91. Nawet nie wiesz, jak bardzo mi się podoba to zestawienie ! :). W życiu bym nie zauważyła, że spódnica, to nie spódnica a sukienka :P. Napatrzeć się nie mogę :)).
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  92. hey ! great look love your shoes and the skirt! of course I want to follow such amazing blogs like yours :D!

    ReplyDelete
  93. in love with this look!! your style is great!!:-)do check my blog when you have time and if you like it follow me and i will follow you back right away:-)

    http://alchiyonjen.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  94. Love your blog!!Of course we can follow each other. Write me where you follow me and I’ll follow you for sure..
    Stephilà Creations-Myfashionblog

    ReplyDelete
  95. Swietna stylizacja, tak jak lubie:)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. Dzięki za komentarz, OBSERWUJĘ już i zapraszam do tego samego :).

    A zdjęcia piękne!!!<3

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. świetna ta spódnica (a w zasadzie sukienka) ;))
    jasne, że możemy się obserwować! będzie mi bardzo miło :D

    ReplyDelete
  98. Świetna spódniczka :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  99. Wygladasz rewelacyjnie. Wszystko swietnie dobrane, nie zmienilabym nic! ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  100. Cudownie wygladasz :) masz przepiekny gorset i buty :) spódniczka jest genialna!

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    ReplyDelete
  101. Love your skirt, your sandals & your necklace :)
    Your blog is great, I am following you now :)
    Visit my blog if you want and you can enter to sheinside giveaway: MID-SUMMER SHEINSIDE GIVEAWAY
    xx

    ReplyDelete
  102. spoko stylizacja




    zapraszam :


    http://afterjanis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. Fajny blog zapraszam do mie u mnie nowa notka xd

    ReplyDelete
  104. great necklace and great blog as well ;)
    i follow you. follow me back, pls?
    xoxo
    nessi from hungary

    www.ourdrug.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. Piękna stylizacja, pewnie że obserwujemy ;)

    ReplyDelete
  106. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :) Spódniczka jest naprawdę śliczna.

    Dzięki za odwiedziny na moim blogu i oczywiście, że obserwujemy ;)

    ReplyDelete
  107. buty,buty < 3
    jasne obserwujemy ;)
    ja już

    ReplyDelete
  108. Ja już obserwuję teraz kolej na Ciebie :)

    ReplyDelete
  109. Cute dress!! Following you now!

    xoxo, Elle

    www.thehighfeather.com

    ReplyDelete
  110. You look so fab dear!!! I am your newest follower, stay in touch <3

    ang-closet365.blogspot.ca

    ReplyDelete
  111. dziękuję za obserwację, Ty już mnie masz w swoich obserwatorach :)
    buziaki!

    ReplyDelete
  112. Świetny strój! ;) Gorsety to nie dla mnie :D

    ReplyDelete
  113. jesteś świetna i piękne. <3

    obserwuję , oczywiście. :*

    ReplyDelete
  114. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in POLAND a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/ ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list POLAND and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/24/1203240217091250289621842.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/26/1203260602581250289633006.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
    WE ASK YOU TO FOLLOW OUR BLOG "DIRECTORY"

    ReplyDelete
  115. ładna ta spódnica ;)
    obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    ReplyDelete
  116. Niesamowita stylizacja ;D . Zapraszam do mnie czasem :D

    ReplyDelete
  117. super ;) napisałam ci maila ;)

    ReplyDelete
  118. Twój komentarz na moim blogu mnie rozwalił. Widać, że nie przeczytałaś nawet tytułu posta. Zbierasz publikę czy jak? Napisałaś: "Masz bardzo ładny kolor włosów ;) jak i prosta stylizacja a jednak ma coś w sobie. Zdjęcia oddają cały urok! ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie,może obserwujemy? ;)" - po 1. to nie ja jestem na tych zdjęciach, tylko moja koleżanka Karolina, co można prosto wywnioskować z tytułu posta. po 2. co ty gadasz o stylizacjach? blog jest w pełni poświęcony fotografii, to nie jest żaden blog szafiarski czy coś w tym stylu. po 3. nie, nie obserwujemy. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah,spoczko ;) nie chcę mi się nawet tłumaczyć. Mój błąd. Powodzenia w prowadzeniu bloga. Pozdrawiam ;)

      Delete
  119. Oj tam, że talent od razu :) ale dziękuje, miło mi. No to obserwujemy ;)

    ReplyDelete
  120. piękne włosy i buciki :) obserwujemy :)

    ReplyDelete
  121. piękne zdjęcia oraz ekstra zestaw!
    obserwuję i liczę na to samo:)
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  122. ladna torebka! kolejna ciekawa notka :) u mnie ankieta na blogu, wpadniesz? bardzo zalezy mi na głosie :)

    ReplyDelete
  123. świetna spódnica!:O
    obserwujemy?;>;>!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję ;)
      I nie mam nic przeciwko obserwowania..jednak nie upubliczniłaś swoje profilu bloggera i nie mogę wejść :(

      Delete
  124. Świetna stylizacja, spódnica jest piękna *,*
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  125. Śliczna sukienka i buty ♥
    Pozdrawiam.
    PS. Jeśli uważasz że chcesz mój blog obserwować to byłoby mi bardzo miło. Oczywiście ja też bym obserwowała.

    ReplyDelete
  126. Buty i gorset i w ogóle cała stylizacja♥♥♥

    ReplyDelete
  127. Wiem, że łatwo powiedzieć, ale... szybko zleci:)

    ReplyDelete
  128. ślicznie ;)
    http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  129. Dzięki za odwiedziny :) mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do mnie wpadniesz ^^

    nie chciałabym mieszkać w domku jednorodzinnym, zdecydowanie jestem mieszczuchem :)

    ReplyDelete
  130. Cudownie wyglądasz, podoba mi się torebka :D
    Ja się zawsze opalam na brązowo :DD

    ReplyDelete
  131. piękne zdjęcia i stylówka ;)
    zapraszamy do nas i obserwujemy
    http://wildand3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  132. u mnie już coś nowego ;)

    http://shinybox.pl/?ref=937b1da zapraszam do rejestracji :) możesz otrzymać pudełko kosmetyków zupełnie za darmo ! bd wdzięczna !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja już mam swoje konto i nie mogę Ci pomóc :(

      Delete
  133. Bardzo fajnie wyglądasz wszystko mi się podoba aż jestem zazdrosna że tak dobrze wyglądasz :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nie ma o co być zazdrosnym :P

      Delete
  134. Spódnico-sukienka :) ma bardzo ładny wzór wpisany z całą pewnością w letnie trendy.
    Zapraszam na duet-blog www.olmilook.blogspot.com
    "Inspiracje można znaleźć w każdym miejscu, jeśli tylko potrafimy widzieć oczami naszej wyobraźni" :))

    ReplyDelete
  135. Śliczne zdjęcia!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  136. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    web designers in bradford
    hire bike london
    affordable web designers in uk

    ReplyDelete
  137. Ojej, bardzo Ci dziękuję za przesłuchanie ich :). Tak, "Jesteś" to moja autorska piosenka :). Niezmiernie się cieszę, że Ci się spodobała!:))

    P.S. Jak Ty dajesz radę odwiedzać blogi przy takiej ilości obserwatorów?!:) Podziwiam :). I uwielbiam Twoje zdjęcia <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję ;*
      Heh,czasami już nie wyrabiam i zdarza mi się pomylić jeden blog z drugim-jak już jestem zmęczona :( A później są pretensje,że napisałam komentarza bez sensu jak tam powyżej jedna mi wyrzuciła albo,że już kogoś dawno obserwuję..Heh ;) Cóż,zdarza się każdemu ;) Lubię blogować i sprawia mi to dużą przyjemność więc też poświęcam mu każdą wolną chwilę. Cieszę się też,że są ludzie którzy to doceniają ;)
      P.S. Masz talent i mam nadzieję,że uda Ci się wybić z tym głosem ;)

      Delete
  138. I love the skirt so much! So nice. And your hair is sooo fab :)


    Lots of love,
    Sabina
    xxx

    Enter my Fabulous Summer Giveaway!

    Enter my Fabulous Summer Giveaway!

    ReplyDelete
  139. Wyglądasz olśniewająco :) obserwuję i zapraszam do siebie :) :*

    ReplyDelete
  140. Ślicznie wyglądasz :)
    obserwuję ;*

    ReplyDelete
  141. Śliczny masz gorset i bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, ale ten lakier na paznokciach u stóp nie wygląda zbyt ładnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, wiem, wiem,że nie wygląda to ładnie :P ale zapomniałam o nich,a chciałam coś dodać i tak wyszło. Postaram się na przyszłość bardziej uważać na całokształt ;)

      Delete
  142. Dziękuję, u Ciebie widać klasę, super strój, już wiem jak mogę wykorzystać moje lity sandałowe, bo mamy takie same :)
    Obserwujemy :)

    ReplyDelete
  143. SUPER stroj na slicznej dziewczynie :)
    Bardzo ladnie wygladasz.

    Chcesz sie poobserwowac?
    Pozdrawiam IwonKa

    ReplyDelete
  144. fajna,dziewczęca stylizacja
    mój faworyt,to zdecydowanie pierścionki,bo ja srokowata jestem;)
    oraz zdjęcia,super tło:)
    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://smallblackdress.blogspot.com/

    ReplyDelete
  145. Strasznie mi się podoba takie zestawienie ♥

    ReplyDelete
  146. Zapraszam Cię do KONKURSU, w którym nagrodą jest zaprojektowana bluzka przez samą mnie.
    http://www.zapalov.blogspot.com/2012/07/konkurs-trwa-do-konca-lipca-tj.html

    ReplyDelete
  147. zapraszam na nowy rozdział na http://closedindreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  148. świetna spódnica <3

    pewnie że obserwujemy :D

    ReplyDelete
  149. same plusy za całą stylizację :)

    ReplyDelete
  150. jasne, że obserwujemy;)
    bardzo łądna stylizacja, uwieczniona na profesjonalnych zdjęciach, czyli to co lubię najbardziej;))

    ReplyDelete

Flickr Images