Swift

FLOWERY CORSET


Czas spędzony z gronem bliskich osób mogę zaliczyć do udanych ;) Przez pogodę nie mogliśmy zbytnio ruszyć się z domu i oglądaliśmy seriale. Od Piątku w moim mieście odbywają się Dni Gołdapi - jest to cykl imprez, które trwają 3 dni (do niedzieli). Dzisiejszą gwiazdą wieczoru jest zwycięzca X-Factora - Gienek Loska. Juto będzie Happysad, na który akurat zamierzam pójść.

Stylizacja jest jeszcze z dni kiedy było ciepło i pogodnie. Mam na sobie moją beżową asymetryczną spódnicę, które mieliście już okazję widzieć oraz kwiecisty gorset. Głównym atrybutem jest biżuteria, której motyw obraca się wokół sowy.   
Chcę również poinformować, że wkrótce odbędzie się konkurs. Dostałam już nagrodę przeznaczoną dla Was i nie pozostaje mi nic innego jak wylosować ją dla zwycięzcy. Także pilnujcie się i nie przegapcie konkursu! ;)
























Buty - Allegro
Spódnica - Allegro
Gorset - Orsay
Biżuteria - Japan Style

  
Chciałabym tylko jeszcze prosić Was o polubienie mojego fan page'u. Więc proszę wchodźcie i klikajcie LIKE ♥ 

  

You Might Also Like

129 komentarze

  1. Amazing!!!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Asymetryczne spódniczki są świetne! Sówkii ^^

    ReplyDelete
  3. świetne sówki! ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. CO?! HAPPYSAD?! WEŹ MNIE, WEŹ MNIE ZE SOBĄ !

    ReplyDelete
  5. lovely post..thanks so much for following my blog, I follow you on GFC:)

    nishalooks.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pogoda zawsze zdąży pokrzyżować plany .. :(

    ReplyDelete
  7. bardzo mi się podoba Twój typ urody,jesteś bardzo naturalna:)
    spódnica cudna,właśnie się zastanawiam jak taką uszyć samodzielnie...
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Śliczne fotki!!!!cudowna stylizacja!!!

    ReplyDelete
  9. świetnie :) idę polubić na fan :d

    ReplyDelete
  10. świetna stylizacja,spódnica jest cudowna :)

    ReplyDelete
  11. Interesujące fotki.
    Obserwuję i zapraszam.

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz:) stylizacja bardzo ładna:)

    ReplyDelete
  13. już dodaję ;)
    Happysad <33

    ReplyDelete
  14. Blog jest nieziemski, niezmiernie oryginalny, ciekawy, i po prostu fajowy.
    Wybvrałaś fajną tematykę oraz świetnie se z nią radzisz.
    Pozdriawam i mam nadzieję, że tym komentarzem dostaniesz motywacji do daleszego
    tworzeniatz. pisania postów.

    xoxo, Kasia

    Zapraszam na swoją stronę i liczę na rewanż : http://modedouceur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Podoba mi się spódnica i buty, ale to biżuteria dopełnia całości, dzięki czemu całość wydaje się bardzo oryginalna. :-) Pozdrawiam serdecznie!

    PS: Fanpejdż polubiony! :P

    ReplyDelete
  16. Świetna spódnica;D
    http://carly-curly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetna spódnica:)
    Stylizacja super;)

    ReplyDelete
  18. świetne zdjęcia, masz bardzo charakterystyczną urodę ;) a spódnica idealnie na Tobie leży ;)

    ReplyDelete
  19. masz bardzo łądne włosy. i świetne zdjecia.^^

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia. <3
    Masz piękny gorset i spódnicę.
    Bardzo podoba mi sie biżuterią, kocham motyw z sową.
    Nie mogę się doczekać konkursu.
    fountain-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Miałam taką srebrną sowę i gdzieś się zapodziała ;c
    fajna stylizacja ;)

    ReplyDelete
  22. fajne są te butki - taki "moje" dodałabym tylko złote dodatki, sówka jest fajna, ale jakoś mi to nigra razem :]
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. cudowna jest ta spódniczka :)

    ReplyDelete
  24. Chętnie wybrałabym się na Happysad :) Zazdroszcze takich koncertów ;)
    Czekam na konkurs ;)

    ReplyDelete
  25. wygladasz przeslicznie :)))))

    ReplyDelete
  26. Bożeee uwielbiam cię! piękna stylizacja i przede wszystkim Ty:*

    ReplyDelete
  27. ale fajne zdjęcia! masz super włosy! świetna spódniczka i koszulka, bardzo fajne zestawienie. na początku myślałam, że bluzeczka jest galaxy, później zauważyłam jednak, że to urocze kwiatki :)

    ReplyDelete
  28. Super stylizacja, szczególnie gorset ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  29. Żałuję, że w moim mieście nie ma takich imprez.
    Wyglądasz ślicznie.

    ReplyDelete
  30. cute skirt! :)

    xx
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    ReplyDelete
  31. you look quite creepy in the first photo sweetie hehe :p but anw the rest you look pretty as always <3 adore your assymetric skirt and your heels xxxx

    ReplyDelete
  32. Pięknie wyglądasz ♥
    Bardzo chętnie już dodaję

    ReplyDelete
  33. Czas z ukochanym zawsze jest udany ;))
    Świetne zdjęcia! ♥

    ReplyDelete
  34. pierścionek i spódnica REWELACJA <3 wpadaj na konkurs gdzie do wygrania sukienka z sheinside !

    ReplyDelete
  35. szukam i szukam takiej spódnicy i znaleźć nie mogę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobacz na allegro - powinny być ;)

      Delete
  36. A obserwuję i czytam :) Też mam sowę ale jeszcze chyba większą, lubie ją nosić chociaż moja jest naprawdę duża i ciężka i wygląda jak wisior sędziego,haha :)

    ReplyDelete
  37. super buciki ;) imponujące

    ReplyDelete
  38. jasne ze obserwujemy
    sliczny blog i ty tez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogłabyś podać adres bloga bo na Twoim +Google nie ma adresu bloga(albo jestem ślepa i nie widzę) a url nie pamiętam :(

      Delete
  39. skad wzielas banner z jubileo?

    ReplyDelete
  40. Wierzę, że nadrobisz, naprawdę warto, bo koncerty to coś świetnego :) oo, widzę, że na happysad się wybierasz, uwielbiam ich <3 Jasne, że obserwujemy ;)

    ReplyDelete
  41. Śliczne te sówki <3
    No pewnie że obserwuję ;]

    ReplyDelete
  42. Dzięki ;) Też mam takie sówki ale naszyjnik mi się zerwał ;<
    Jasne, możemy poobserwować ;)!

    ReplyDelete
  43. Przepiękna stylizacja♥
    Dodaję i liczę na to samo mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Świetne zdjęcia!
    Cudny gorset ;)

    ReplyDelete
  45. nie będe się rozpisywać, wyglądasz wspaniale ale z taką urodą co byś na siebie nie włożyła będziesz wspaniale wygladac

    ReplyDelete
  46. Śliczny Outfit! ♥

    PS. Dziękuję za miły komentarz i muszę Ci powiedzieć, że od dawna Cię obserwuję ;]

    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. jestes sliczna! wygladasz rewelacyjnie w tych ciuchach i wogle zawsze jak tu wejde to zatyka mi dech w piersiach :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  48. Świetny blog , śliczna masz spódniczkę
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥
    Dzieki za komentarz :)

    ReplyDelete
  49. oo a kto ma śpiewać u Ciebie ?
    Dobrze, ja obserwuję :)

    ReplyDelete
  50. mega,mega,mega ♥!
    obseruwję :)

    ReplyDelete
  51. Ślicznie wyglądasz! :)
    Sówki super i buciki :D

    ReplyDelete
  52. Hi thanks for the lovely comment.

    Of course i'd love to follow each other.

    Following you right now.

    Love your newest follower

    Emi

    http://emi-doll.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  53. ♥♥♥ thanks for the comment...i am following...hope you join

    ReplyDelete
  54. śliczną masz spódnicę ;)

    ReplyDelete
  55. świetna stylizacja. sama uwielbiam motywy sów, mam podobny naszyjnik, tylko zamiast pierścionka, do kompletu posiadam kolczyki. ;))

    pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://lovestory-jb-lovestory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. ok, możemy obserwować;) ja już obs;)

    ReplyDelete
  57. ślicznie O_o
    uwielbiam "sowie" motywy xD

    ReplyDelete
  58. kocham ten motyw z sówką <3
    meeega stylizacja :)

    obserwuję. ;p

    ReplyDelete
  59. Absolutely love your blog ^_^

    Follow each other?
    Follow me via GFC : http://kalapalette.blogspot.in/
    Twitter : https://twitter.com/apurva_27
    Facebook : http://www.facebook.com/Kalapalette

    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.

    Spread some love.

    Apurva
    http://kalapalette.blogspot.in/

    ReplyDelete
  60. Dziś nie bardzo mi się podoba , to chyba przez kolory które nie należą do moich ulubionych - ale za to, jak zawsze, podobają mi się Twoje zdjęcia i włosy !!!!

    ReplyDelete
  61. ciekawie ciekawie;)
    super że spędziłaś miło czas z ukochanym:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  62. Na Happysad też bym poszła ! :)
    Widzę sowy Cię opanowały, podobają mi się :) ogólnie cały outfit bardzo przyjemny :)

    ReplyDelete
  63. Bardzo dziękuje za komentarz jak i odwiedziny :) I z miłą chęcią obserwuje. A co do zestawu to bardzo mi się outfit podoba i powiem Ci, że jak spojrzałam pierwszy raz na twoje pierwsze zdjęcie to myślałam, że to Olivia Palermo :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, naprawdę mi miło za takie porównanie ;)
      Pozdrawiam ;*

      Delete
  64. Absolutely LOVE your style and may I say, you are just absolutely GORGEOUS! (: Love your blog and now following, maybe you could follow me as well? I would really appreciate it! (:

    xoxo,
    Cindy C.
    http://styleologie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. zdjęcia boskie ! <33
    obserwuje ;))

    ReplyDelete
  66. Thanks for your comment, i think your blog is amazing! An of course i follow your blog i loveee it! See you soon


    Miguel

    ReplyDelete
  67. Hi dear thx for ur comment on my blog
    Yes lets follow each other.. I am now followin u on gfc hope u visit me back n follow me on gfc n facebook page :)
    priyanka
    www.fshn4us.blogspot.in

    ReplyDelete
  68. piękna ta spódnica !!!


    bardzo ładnie wyglądasz


    pozdrawiam serdecznie


    MArcelka FAshion BLOG




    :)

    ReplyDelete
  69. wyglądasz cudownie;* też bym sobie poszła na Happysad:)))
    pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  70. mieszkam w Suwałkach, zupełnie niedaleko. Okropnie zazdroscilam Wam Happysadu, na ktorym nie moglam byc ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To naprawdę szkoda :( Atmosfera była niesamowita choć na początku i jeszcze przed miałam niemiłą niespodziankę i nie chciałam iść i o mało co bym nie zrezygnowała. Ale pomyślałam,że po co siedzieć samej w domu i ruszyłam na targowicę(mam niedaleko). Nosili ludzi na rękach pod sceną, spotkałam mnóstwo znajomych,każdy zaczepiał ;) Może jeszcze i u Was zagrają ;)

      Delete
  71. ale masz boskie wlosy! swietne zdjecia :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  72. cudna spodniczka! caly outfit wyglada genialnie :) zapraszam do nas :)

    ReplyDelete
  73. Fantastycznie wyglądasz! Spódnica zwaliła mnie z nóg :3

    ReplyDelete
  74. boska spódnica i do tego te buty- idealne połączenie :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  75. Połączenie spódnicy i butów wygląda świetnie. Poza tym, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, utrzymane w genialnym, niebanalnym klimacie.
    -Doris

    ReplyDelete
  76. pięknie ! wszystko mi się podoba :)

    ReplyDelete
  77. Adorei as fotos.

    ontendency.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. spódnica i buty świetnie się prezentują! ;)

    ReplyDelete
  79. Hi Carla,
    have a great night!

    ReplyDelete
  80. Też mam taką sowę :P. Ale wracając do outfitu- wyglądasz obłędnie ! :). Wszystko idealnie połączone. Buziaki :*

    ReplyDelete
  81. Great pics :)
    Love the skirt!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Asymetryczna spódnica! Sama mam zamiar zamieścić niedługo stylizację z podobną. Za każdym razem, kiedy oglądam Twoje zdjęcia, nie mogę wyjść z zachwytu nad Twoją urodą.Jestes piękna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa ;* aż cała się zaczerwieniłam.

      Delete
  83. cudowne zdjeica;)
    dodaje i zapraszam do sb:)

    ReplyDelete
  84. Swietne zdjecia, spodnica od razu podbila moje serce:)
    Pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  85. świetnie:)! najbardziej mi buty wpadły w oko, śliczne są;)
    dodaje :)

    ReplyDelete
  86. cześć Carla :* ładnie podkreślone oczka i piękna spódnica :) a lustrzanki zaraz będę ogarniać w necie - w końcu czymś się będziemy musiały fotografować! buziolek!

    ReplyDelete
  87. świetny set, super spódniczka, i piękne włosy masz! :)

    ReplyDelete
  88. Świetna spódnica i bardzo podoba mi się Twój kolor włosów, sama farbowałaś czy u fryzjera?
    P.s. Jasne że obserwujemy;)

    ReplyDelete
  89. Wow ! Świetna stylizacja ,zdjęcia też niezłe ! Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ! :)

    ReplyDelete
  90. wow, these are awesome picts! I have been looking through some of your older posts and really like your blog! Come by and let's follow each other ;)! xx

    ReplyDelete
  91. Masz bardzo ciekawy styl i wyczucie kolorów.

    ...
    Organizuję konkurs w którym nagrodami są ciuszki zaprojektowane przez mnie samą.
    http://www.zapalov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Ale pięknie! Super zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  93. Ślicznie wyglądasz ;) Ja już obserwuję a Ty? Pozdrawiam KK

    ReplyDelete
  94. inspiring post and blog sweety! would u like to follow each other?
    kisses,

    http://www.keepitstylishandsexy.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. This looks gorgeous! i love the details on the top! The beige looks so good on you- I wish I could pull it off like you can! So cute! Yes, I am following you- I look ofrward to your follow back too.

    Could I please ask you for a favor? I am trying to win $1,000 to donate to [free-them]. This organization rescues people our age from human trafficking, meaning they are being exploited, molested, and sold. Only first place gets the money- please VOTE and share this link with your friends so we can save some girls from this horrible living night mere!! http://bloggers.maker.good.is/projects/BASI

    THANK YOU!
    Christine
    www.beyoutifulhope.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Świetne ! :) i zazdroszczę Happysadu <3

    ReplyDelete

Flickr Images