Swift

Konkurs z sówką.


Obiecałam Wam konkurs i słowa dotrzymuję ;) 
Do wygrania naszyjnik - srebrna sowa. 
Ja również posiadam taką złotą sowę ;)


Co zrobić aby wygrać?
1. Zostać obserwatorem mojego bloga (jeżeli posiadacie swojego bloga).
2. Polubić Delamo na facebooku.
3. Polubić mnie na fb.
4. Poniżej w komentarzu napisać swój e-mail.

Spełnienie wszystkich warunków upoważnia Was do brania udziału w losowaniu i szansy wygrania! 
Trzymam kciuki za wszystkich ;)
Konkurs trwa do  28.07


You Might Also Like

86 komentarze

  1. Lubię jako Inga.W
    Obserwuje jako Love Dance
    E-mail muzyczna.bajka@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Lubię jako: Blog Kasi Koniakowskiej
    Obserwuję jako: Kasia Koniakowska
    email: kasiaa15-88@o2.pl

    ReplyDelete
  3. lubię jako Visca El Barca
    obserwuję jako bobik
    email becha@onet.eu

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Mam taką sowę więc niech wygra ktoś inny :D

    Jasne, ja już Cię obserwuje czekam na Ciebie :)

    ReplyDelete
  5. I have that necklace!!! Love it!

    http://doublecasualchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. awesome necklace!! thanks for the comment on my blog!!:)

    nishalooks.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Lubię jako: Aśka Sz.
    Obserwuję jako: Vejjs.
    email: eiif@o2.pl

    ReplyDelete
  8. O super super :D

    czekolady.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Acha, na fejsie lubię jako Blog Czekolady :))

    ReplyDelete
  10. Obserwuję i lubię na fejsie:P
    klaudia750@o2.pl

    ReplyDelete
  11. Madzia95940@poczta.onet.pl ;)

    ReplyDelete
  12. dziękuje za zaproszenie ; 0
    obserwuję jako Fairytale a Fb jako Asia Morawiec
    mopik39@wp.pl
    pozdrawiam ; )

    ReplyDelete
  13. Lubię na Fb jako : Marta Majewska
    Obserwuję jako : Martax3
    E-mail : martunia555@interia.eu

    ReplyDelete
  14. Obserwuje jako Żaneta
    Lubię jako Żaneta Potulna
    zanetapotulna@wp.pl

    ReplyDelete
  15. Lubię jako Kamila O.
    Obserwuję jako Kaa.
    mail: kamisiamamisia@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Obserwuję jako: Viola
    Lubię jako: Viola H
    mail: viola.huzar@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubię jako: Violetta H
      błędy z rozpędu ;o

      Delete
  17. Obserwuję jako: Ewka501
    Lubię jako: Ewelina K.....
    mail: ewka501@op.pl

    ReplyDelete
  18. zatem wszystko gra, a mail to: kkupczak2010@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Obserwuję jako: Fountain Fashion
    Lubie jako: Aleksandra Z
    mail: pela.21@spoko.pl

    Sowa jest świetna
    fountain-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. katsuko.havashi@o2.pl
    Powodzenia wszystkim!
    Pozdrawiam Liame L.
    http://liamelouise.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. świetna sówka <333 niestety nie zgłaszam się do konkursu, bo mam podobną :( + obserwuję :)

    ReplyDelete
  22. abinia@tlen.pl

    A bo srebrnej nie mam! :D

    ReplyDelete
  23. dziękuję za komentarz ;* świetny blog!! tak więc ja już obserwuję. ;)

    ReplyDelete
  24. Obserwuje Miracle . ♥
    Mój e-mail : julia50@spoko.pl

    ReplyDelete
  25. wzięła bym udział, ale nie lubie tego "sowowego" akcentu.^^

    ReplyDelete
  26. świetny naszjnik :D
    jednak mam go już i dam szanse innym:)
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. jablonskamarlena@o2.pl

    pozdrawiam i zapraszam do mnie : )

    ReplyDelete
  29. like your blog!
    keep posting and go for it!

    XO

    ReplyDelete
  30. that is so pretty!!

    I follow you now.
    Would you like to follow me too please?
    http://mindy13579.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. jakoś te sowy mi się już przejadły ;)

    ReplyDelete
  32. Mam podobną :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  33. Love it ♥ You are very inspiring dear.I just discovered your blog and really like it.! I just shared Rainbow Nails on my blog. If you have a minute, I would love to hear your comment.
    Also, let me know if you want us to follow each other. I will definitely follow you back...

    Blow a Rainbow
    Blow a Rainbow on Facebook
    O.X.Y.G.E.N.on Facebook
    Blow a Rainbow on Bloglovin
    Blow a Rainbow on Pinterest
    Blow a Rainbow on Lookbook
    Blow a Rainbow on Tumblr

    Have a great day!

    ReplyDelete
  34. agnieszka1995@opoczta.pl

    Pozdrawiam i zapraszam http://lesmotsontlepouvoir.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Z chęcią będziemy obserwowały ;) Dziś nowa notka, więc zapraszamy niebawem ; )

    ReplyDelete
  36. Thank you for visiting my Blog. Now I follow your Blog now.
    Please follow me.

    dramaticmode.blogspot.it
    A.

    ReplyDelete
  37. I am following you back ^_^ Keep in touch <3

    Love
    Apurva
    http://kalapalette.blogspot.in/

    ReplyDelete
  38. Obserwuje:)
    Iffonka11@o2.pl

    ReplyDelete
  39. Wow, what a great blog - I follow You and I hope You like my blog, too ❤

    xx San
    owlspassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. so cute necklace!! i want it=)

    http://www.trendsection.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Nice necklace!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Powodzenia biorącym udział :)

    ReplyDelete
  43. nowy rozdział na www.closedindreams.blogspot.com
    zapraszam :D

    ReplyDelete
  44. Moja siostra ma taki sam ale złoty

    ReplyDelete
  45. Ja też boję się opalania, bo mam masę pieprzyków. Ale stwierdziłam, że w te wakacje mogę sobie raz pozwolić. :) Mam taką sówkę. Jest świetna ^^

    ReplyDelete
  46. dziękuję bardzo :)
    a kupilam nikona coolpix p500 :))

    ReplyDelete
  47. Zapraszam na konkurs! Do wygrania dowolna para butów Renee!
    http://karo-just-me.blogspot.com/2012/07/wygraj-dowolna-pare-butow-renee.html

    ReplyDelete
  48. Nie biorę udziału, bo mam już taki tylko że złoty :). Powodzenia dla biorących udział! :)

    ReplyDelete
  49. ok, obsetwujemy, ja już :)

    ReplyDelete
  50. karolinaa.szydlowskaa@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Boski naszyjnik ,też taki mam ;D

    ReplyDelete
  52. Mam taki naszyjnik ;d


    Zapraszam do mnie :

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Sure let's follow each other!

    Followed you now!

    <3 Una

    ReplyDelete
  54. Thank you, yeah we can follow each other :)
    Follow you, now It's your turn :*

    Aussichts-los.blogspot.de

    ReplyDelete
  55. What a lovely necklace! I just followed you, would love it if you could visit my blog and follow back if you like it too <3

    sartorialconnoisseur.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Hello dear!!
    thanks for visiting my blog
    yours is great followed you on GFC
    best
    keep in touch

    ReplyDelete
  57. Zostałaś otagowana na moim blogu ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za otagowanie, ale naprawdę nie mam czasu na takie coś,ledwo wyrabiam się ze swoim blogiem i blogów czytelników..czas za szybko umyka :(

      Delete
  58. Hej, widziałam że obserwujesz mojego bloga. Gdybys nadal nim była zainteresowana to zapraszam na nomivida2.blogspot.com ponieważ tamtego niestety juz nie prowadze a ten nowy to kontynuacja starego :)

    ReplyDelete
  59. buziakowapanna@interia.pl ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konkurs właśnie skończył się już 28 lipca :( jak będzie w następnym miesiącu kolejny to zapraszam do brania udziału! ;)

      Delete
  60. super naszyjnik

    zapraszam do siebie :D

    ReplyDelete

Flickr Images