Swift

NERDY


Tak chwaliłam się,że pogoda dopisuje, że jak na złość już od kilku dni ciągle pochmurnie. Jutro przyjeżdża mój stary znajomy, nawet nie wyobrażacie sobie jak się za nim stęskniłam. Również z racji tego,że będzie u mnie aż cały tydzień mogę trochę zaniedbywać bloga. Również w piątek wraca moja przyjaciółka z Niemiec. Nie było jej tyle czasu, że się stęskniłam.
 
Stylizacja bardzo prosta. Jak widzicie mam na sobie nerdy, które według mnie dodają uroku całej stylizacji. I też w ogóle zapomniałam, że mam je. Wygrzebałam je z mojej szuflady, którą ciężko utrzymać w porządku ze względu na mnóstwo biżuterii. Muszę sobie jakieś przegródki zrobić.. 
 
Nie wiem czy może słyszeliście o Modnecie? Jest to konkurs, który polega na dodawaniu zdjęć swoich stylizacji. Za każdy ciuszek na zdjęciu dostajesz 1pkt. Każde 250 punktów to gwarantowany talon na zakupy za 50 zł! (H&M, New Yorker, Zara, Reserved, Cropp).
Ja trochę zaniedbałam swoje konto. Przyczyna jest bardzo prosta-po prostu zapomniałam o tym! Myślę, że jest to wspaniały pomysł by w naszej szafie znalazło się coś nowego. Także kto nie ma konta,to proszę wchodzić w baner poniżej i zacząć zbierać swoje punkty! ;)


 










Torebka - New Yorker
Tunika - Amisu
Balerinki - Allegro
Kamizelka - sh








  Chciałabym tylko jeszcze prosić Was o polubienie mojego fan page'u. Więc proszę wchodźcie i klikajcie LIKE

You Might Also Like

124 komentarze

  1. Ślicznie :)
    Zapraszam na konkurs :)

    ReplyDelete
  2. polubiłam stronkę na fb :) stylizacja bardzo skromna, ale jednocześnie ma coś w sobie z oryginalności.

    ReplyDelete
  3. fajnie Ci w tych okularkach :) ja mam takie różowe w zeberkę :)

    ReplyDelete
  4. ooo, nie słyszałam o tej stronce, ale chyba bardzo chętnie ją odwiedzę :D
    a stylizacja jak zwykle super ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podobają Twoje okulary, od jakiegoś czasu zastanawiałam się nawet czy takowe by mi pasowały :). Zestaw świetny !:)

    ReplyDelete
  6. świetnie wyglądasz:) i stylizacja nawet całkiem w moim guście:P

    ReplyDelete
  7. thanks for the love dear, I'm following you now xoxo
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Stylizacja bardzo mi się podoba, wszystko pięknie do siebie pasuje ;)) i udanego tygodnia życzę z chłopakiem ;>

    ReplyDelete
  9. Bonitas fotos. Só ficou estranha a última, pois apareceu apenas uma perna! hehehe.

    Abraços

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, I know. Sometimes it happens to put strange photo on blog :P
      xoxo

      Delete
  10. ciekawy pomysł z tym ;)
    a ty wyglądasz ślicznie :)

    ReplyDelete
  11. Masz niesamowicie intrygującą urodę !

    ReplyDelete
  12. Już obserwuję :) wszystko w tym zestawie do siebie pasuje :) super!

    ReplyDelete
  13. Bardzo w moim stylu, uwielbiam ten zestaw :D

    ReplyDelete
  14. okej, ja dodałam już do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  15. lubię takie sukienki, dorzuciłabym trochę więcej bransoletek
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. swietna stylizacjaa *-* podoba mi się ta tunika :D

    ReplyDelete
  17. pięknie wyglądasz :) obserwuje i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  18. Super nerdy and fotki :D

    Jak chcesz już możesz mię obserwować :P

    ReplyDelete
  19. świetne zdjęcia ; )
    lubie twoje balerinki ;)

    ReplyDelete
  20. fajna stylizacja, podoba mi się sukienka :)

    ReplyDelete
  21. Weź idź być ładna gdzie indziej :D

    ReplyDelete
  22. Ładnie Ci w nerdach ;) .
    OK. Ja już obserwuję :D

    ReplyDelete
  23. wyglądasz jak zawsze cudownie <3
    fajne okularki ^_^
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    ReplyDelete
  24. swietna ta tunika:))slicznie wygladasz:)

    ReplyDelete
  25. mi sie nerdy nie podobaja
    masz takie ladne oczy a te okulary tylko je zaslaniaja i odbieraja uroku
    ;)

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Rzeczywiście Nerdy nadają stylizacji uroku. :)
    Zapraszam do siebie, już niebawem nowa notka. :)

    ReplyDelete
  28. fajna sukienka :) też lubię takie patrzałki :)

    ReplyDelete
  29. ja założyłam nerdy jak byłam u optyka ja nie moge jak ja wyglądałam xD

    ReplyDelete
  30. śliczne zdjęcia zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  31. Super stylizacja, co prawda prosta ale genialna ;)

    ReplyDelete
  32. Świetny zestaw! Cudna kamizelka! Obserwujemy ;)

    ReplyDelete
  33. Cudowne włosy :)
    zestaw cudny :) piekna sukienka :)

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    ReplyDelete
  34. Świetnie wyglądasz!
    -Doris

    ReplyDelete
  35. Super stylizacja !
    http://doniax.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Genialna kamizelka i świetna torba ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. obserwujemy :) swietnie wygladasz!

    ReplyDelete
  38. śliczne zdjęcia <3 Fajnie ciuszki :)

    ReplyDelete
  39. Ładnie wyglądasz. :)

    A co do Modnet - nie za każdy ciuszek jest 1pkt... To zależy od zdjęcia. :) Można dostać nawet 3 punkty... :D Pisałam o tym u mnie na blogu jakiś czas temu, oddzielny post, zapraszam. :D

    Może wpadniesz na nowy post z czerwonymi spodniami?
    www.diane-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Stylizacja bardzo fajna ;) podoba mi się sukieneczka i fajne okulary ;) Pozdrawiam i obserwuje.

    ReplyDelete
  41. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajna torebka i wszystkie zdjęcia :))
    Zapraszam do siebie na nową notkę :) ;D

    ReplyDelete
  43. w odpowiedzi na twoj komentarz: a jak go dodac?;) ja poprostu mam po prawej stronie zakladke: Blogi, ktore czytam i tam jestes dodana ;)

    Sukienka boska;) fajnie skronojna, dobrze na Tobie lezy :) no i oczywiscie figura- mozesz sobie pozwolic na poziome paski :)

    ReplyDelete
  44. kamizelka bardzo na plus ;)

    ReplyDelete
  45. Świetna stylizacja! :D Sukienka do tego ta kamizelka, cudownie to wszystko razem wygląda :)

    ReplyDelete
  46. lovely post..thanks so much for commenting on my blog..I think it would be awesome if we followed each other, I now follow you on GFC..it would be great if you followed me back:) thanks..

    nishalooks.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Dziękuję za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że Ty mnie też :D.

    ReplyDelete
  48. Spotkałam się z tą tunika, sukienka u koleżanki w szafie, jest śliczna :)

    ReplyDelete
  49. pasuja Ci te okulary :) zapraszam do nas :)

    ReplyDelete
  50. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta kamizelka. A nerdy idealnie pasują.

    ReplyDelete
    Replies
    1. you are such a beauty!
      I follow you now, follow back maybe? :)
      http://coldinvitation.blogspot.com

      Delete
  51. bardzo fajny look :) sukienka (uwielbiam biało czarne paski) i bransoletki!

    pozdro! :)

    ReplyDelete
  52. to miło spędzaj ten czas ze swoim chłopakiem!:)
    Sukienka ładna;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;) już właśnie dzisiaj pojechał :(

      Delete
  53. Dziewczyno, za niedługo będziesz ikoną wśród blogerek! ;) Już jesteś moją inspiracją! :))

    Cudowna kamizelka. Zapraszam do siebie :)
    http://ovska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Naprawdę do twarzy Ci w tych okularach:) Świetne bransoletki. Życzę upojnego spotkania z chłopakiem i wystrzałowego z przyjaciółką;)

    ReplyDelete
  55. Bardzo ładnie wyglądasz w okularach:))))

    ReplyDelete
  56. ładnie, ładnie.. zaczynam obserwować! :)

    ReplyDelete
  57. Jaka Ty ładna :) fajna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  58. you re sooo prettyyy <33 sure, i start following you now, hope to see you son in mine xx keep gorg!

    ReplyDelete
  59. swietne zdjecia bardzo ladnie i naturalnie wygladasz:)! zapraszam do mnie i obserwuje;)

    ReplyDelete
  60. it´s great to see your nices ideas!

    ReplyDelete
  61. Ale ładnie wygladasz! Zdecydowanie nerdy rządzą :D.
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie ;-)

    ReplyDelete
  62. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Wiem że pewnie nie jedna osoba ci napisała że zdjęcia są fajne ale naprawdę zdjęcia wyglądają bardzo ciekawie. Takie pytanko mam jeśli oczywiście można jakim sprzętem się posługujesz?
    Pozdrawiam Michał.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niczym tak naprawdę profesjonalnym w obecnej chwili :). Wcześniej miałam okazję używać Nikona D3000, ostatnio zdjęcia robiona są Fujifilm AX300.
      Pozdrawiam.

      Delete
  64. zaczynam od nowa blogowanie, i byłabym bardzo wdzieczna gdybyś zechciała zaobserwować, odwdzięczę się tym samym :)
    www.lenkays.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Kamizelka fajnie dodaje całości charakteru :)

    ReplyDelete
  66. Pierwsze słyszę o tym portalu... aż zajrzę z ciekawości. A Ty wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  67. You look so cute in glasses!!!!

    ang-closet365.blogspot.ca

    ReplyDelete
  68. Wyglądasz świetnie. A nerdy idealnie pasują do Ciebie i całego outfitu <3

    ReplyDelete
  69. świetne okularki, ładnie Ci ;)

    ReplyDelete
  70. Zgadzam się pierwsze odcinki były najlepsze, chociaż wątek z aniołami przypadł mi do gustu :) Obserwuję! + Bardzo ładnie wyglądasz, pasują Ci te okulary :)

    ReplyDelete
  71. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  72. Ja mam :) Są genialne. Mam szkła kontaktowe w dodatku i nosi mi się je dobrze tylko szkoda że oprawki są takie ciężkie.

    ReplyDelete
  73. oj tak, też uważam, że rock ponad wszystko, zresztą chyba o tym wspomniałam :) miło w końcu natknąć się na kogoś, komu metal nie jest obcy!

    ReplyDelete
  74. Uhuhu, miło :)
    mój chłopak za moim przyjacielem... no nie przepada. ale nie może mi zabronić kontaktów z nim - tak myślę. ;))

    ReplyDelete
  75. Jeśli Cię to pocieszy - mój także przed chwilą się ze mną pożegnał:)

    ReplyDelete
  76. ja siebie wolę w ciemnych, zdecydowanie :D
    pewnie, juz dodaje :)

    ReplyDelete
  77. kiedyś słyszałam o tej stronie, ale ostatecznie nie jestem zapisana. ale to chyba całkiem fajna spawa:)
    uroczo wyglądasz w tych nerdach :D

    ReplyDelete
  78. ale jestes sliczna:)

    swietna torebka i bransoletka- szkoda ze nie podane skąd pochodzi

    zapraszam na konkurs:)

    http://www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak dobrze pamiętam i torebka, i bransoletka są z allegro ;)

      Delete
  79. Pewno, że obserwujemy, bejb :))

    ReplyDelete
  80. ślicznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  81. podoba mi sie twoj styl. i okularki ;3 sama bym takie nosila *.*
    ej czyli przez cb bylo pochmurno :D albo spoko w tym tyg ma byc slonce <333

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Pewnie, że możemy obserwowac :) Ja już obserwuję ! Pozdrawiam i czekam na to samo ! x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Nice Blog♥
    http://sweetsugarwater.blogspot.de/

    ReplyDelete
  84. Nice post! I love it! ^^ You have a great blog, mind to follow each other? :)

    PS: I don't post shits... :p

    See you soon on my blog!

    ReplyDelete
  85. świiietny blog ! <3 obserwuję i liczę na to samo :** Zaapraszaaam do mniiie <3

    ReplyDelete
  86. Jakaś ładna <3 Zapraszam do nas!

    ReplyDelete
  87. chyba 89 zł albo 79 :P nie pamietam juz dokladnie ale powinny byc jescze w H&M:)

    ReplyDelete
  88. tunika jest super <3

    zapraszam do mnie (blog o życiu i o sesjach fotograficznych)
    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Całkiem spoko "zwyklak" - na co dzień idealny. :) Co do tej strony Modnet - chyba średnio się to opłaca, tyle zachodu za 50zł? Jeszcze taka moja mała rada - polecam Ci olej kokosowy na włosy, jest idealny na przesuszone końcówki. ;]

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie również jest nowa stylizacja - w jamajskim klimacie! :) Będzie mi bardzo miło, jeśli ją obejrzysz.

    ReplyDelete
  90. świetne zdjęcia, do twarzy Ci w okularkach :)

    ReplyDelete
  91. Świetne zdjęcia ; ***


    agusiaczeq.blogspot.com
    obserwujemy ? Zależy mi ♥

    ReplyDelete
  92. I mówisz, że tak po prostu sobie jesteś taka ładna ? ; DD
    http://nous-avons-un-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Miałam kiedyś taką samą tunikę ale sprzedałam. :D

    Właśnie! Dodałam dziś post z sówką, którą u Ciebie wygrałam w konkursie. :)

    ReplyDelete

Flickr Images