Swift

Top Gun n' roses + wyniki losowania.

Witajcie kochani!
 
Przepraszam, że wyniki są o tak późnej porze, ale ostatnio moje życie się nie układa. Ciągle są jakieś komplikacje, ciągle jest mi smutno. Mam nadzieję, że jest to chwilowe i już więcej nie będzie źle.
 
Wyniki losowania na samym dole ;) Dla zwycięzcy gratuluję! I pocieszam, że konkursy z delamo będą co miesiąc (z tego co wiem). Ze zwycięzca skontaktuję się przez pocztę.
 
Teraz o stylizacji. Jest jeszcze z tamtego tygodnia kiedy nie było tak upalnie jak teraz. Jednak jak tylko zaczęłyśmy robić zdjęcia wyszło słońce stąd na niektórych zdjęciach mogę mieć dziwną minę..
Czarny top połączyłam z krótkimi spodenkami. Nałożyłam do tego czarne zakolanówki i trampki. Takie połączenie wydaje mi się idealne na co dzień. Jednak można też zrezygnować z zakolanówek ;)
Jak zauważyliście mam na sobie bransoletkę i naszyjnik utrzymaną wokół węży. Taki komplet zawdzięczam Jubileo. Jak to zobaczyłam to od razu musiałam to mieć. Cały asortyment sklepu zrobił na mnie duże wrażenie i nie mogłam się zdecydować :)
 
Oprócz tego mam na sobie biżuterię z DELAMO. Kolczyki są moim must have, noszę je kiedy tylko mogę ;) 














Top - H&M
Spodenki - DIY
Koszula - H&M
Naszyjnik - Jubileo
Bransoletka wąż - Jubileo
Bransoletka ćwieki - Delamo 
Kolczyki - Delamo
 
A oto zwycięzcą zostaje..


Serdecznie gratuluję i czekam na odpowiedź na poczcie ;)

EDIT! : Zostały mi już tylko komentarze pod tym postem i nadrobienie Waszych blogów i JUTRO nowa stylizacja ;)

You Might Also Like

219 komentarze

  1. uszy do gory !! bedzie dobrze ! :)
    sliczna koszulka ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję,pomogło! ;) Już lepiej jest :*

      Delete
  2. Gratki dla zwycięscy.
    Świeta dziś stylizacja.

    ReplyDelete
  3. Gratulacje!
    A outfit świetny!

    rousseroulette.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetny outfit :) Kolczyki mega! :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    ReplyDelete
  5. będzie dobrze:**
    jak zwykle świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  6. conversy <333
    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  7. rockowy styl:) bardzo fajne połączenie tych podkolanówek z spodenkami i topem ;) mi się bardzo podoba i wyglądasz w tym świetnie.

    ReplyDelete
  8. Boska koszulka :) Cały zestaw jest świetny, z chęcią pożyczałabym... wszystko! :D

    ReplyDelete
  9. Swietnie wyglądasz tak ubrana ! :)
    Zapraszam ! :D

    ReplyDelete
  10. This is my fave style- edgy/casual ESP LOVE the high knee socks!! I wish I could rock them.. your legs are fantastic!! (not to be creepy or anything lol) I have liked your page on facebook with my personal Account! (Cindy Chou)

    xoxo,
    Cindy C.
    http://styleologie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. W taką pogodę nie zdecydowałabym się na podkolanówki. ;D Wężowa biżuteria fajna :)

    ReplyDelete
  12. świetny zestaw :) kolczyki cudne!

    ReplyDelete
  13. świetny top *-* oh, byłam tak blisko wygranej, widzę siebie tam! :D

    ReplyDelete
  14. swietnie wygladasz, jak z jakiegos filmu :D masz bardzo fajne wlosy :)

    ReplyDelete
  15. świetny strój :D Podoba mi się koszula *.*

    ReplyDelete
  16. świetny zestaw, zakolanówki pasują idealnie :)

    ReplyDelete
  17. świetny outfit :)
    i gratulację dla Diane !

    ReplyDelete
  18. Naszyjnik z wężem jest obłędny:) Zawsze podobały mi się takie motywy. Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej! ;)

      Delete
  19. Będzie dobrze! ;*
    Fajna stylizacja i zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  20. you look great!
    ofcourse we can follow
    I followed you
    only my photo doesn't working all the time
    let me know if you followed back :-)

    www.linlicious-style.nl

    ReplyDelete
  21. świetna stylizacja koszula,bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  22. świetna jest ta koszula, sama chciałam ją sobie ostatnio kupić w H&M, ale zabrakło mi już kasy xd

    ReplyDelete
  23. cudowny top ; ) kolczyki tez są ciekawe ; )

    ReplyDelete
  24. LOVE the added touch the socks give to this look :D
    Great idea :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ślicznie wyglądasz! :)
    gratuluję :)

    ReplyDelete
  26. jak patrze na twoje prawie idealnie nowe conversy to aż mi żal patrzeć na moje mocno sprane i z pozdzieranymi znaczkami z tyłu :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wcale nie tak idealnie nowe! ;) Nie przesadzaj,na pewno Twoje takie sprane nie są ;*

      Delete
  27. pięknie 0_0
    uwielbiam takie trampy ^^

    ReplyDelete
  28. zostałaś u mnie otagowana do zabawy, zapraszam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za otagowanie ;) ale naprawdę nie mam czasu. Nie wyrabiam się troszkę z tym wszystkim :(

      Delete
  29. Z chęcią bym ukradła ten top! :)

    ReplyDelete
  30. o jezu jaka fajna bluzka o_O

    ReplyDelete
  31. Świetny zestaw :))

    Obserwuję i pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  32. Blog jest nieziemski, niezmiernie oryginalny, ciekawy, i po prostu fajowy.
    Wybvrałaś fajną tematykę oraz świetnie se z nią radzisz.
    Pozdriawam i mam nadzieję, że tym komentarzem dostaniesz motywacji do daleszego
    tworzeniatz. pisania postów.

    xoxo, Kasia

    Zapraszam na swoją stronę i liczę na rewanż : http://modedouceur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Gunsi <3 *__*

    jak chciał kupić to już mojego rozmiaru nie było
    Spoko blog fajne posty
    Ja dopiero zaczęłam, zapraszam do mnie
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja akurat właśnie też trafiłam już na ostatni taki top! I na całe szczęście pasował :)

      Delete
  34. bardzo ładnie wyglądasz. uwielbiam zakolanówki, muszę je kupić. ale nie wiem czy są w sklepach czy tylko można je kupić online? ehh xD
    ta koszulka jest super. podobają mi się takie.
    zapraszam do siebie na nowe posty.
    pozdrawiam i miłego dnia życzę! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja swoje kupiłam online ;) Jak dobrze pamiętam na allegro. Wydaje mi się, że znajdziesz je wszędzie.
      Również pozdrawiam ;*

      Delete
  35. wow, naprawdę super wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  36. Boskie zdjęcia . fajnie dobrałaś zestaw ubrań ;D

    ReplyDelete
  37. a i jeszcze - jesteś całkiem MNIAM, lofciam Twoje trampusie i ogólnie to też muszę sobie zakupić Conversy! :*

    ReplyDelete
  38. świetny strój:) jasne, że obserwujemy;);)

    ReplyDelete
  39. rewelacyjnie wygladasz<3 jaramy się:D

    zapraszamy : http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. loveeeeeee your style , you're fantastic :)

    Love from :

    http://inspiredmetodayandtomorrow.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  41. Widziałam tą koszulkę ! ♥____♥
    ojejku jestem na tej liście . XD

    ReplyDelete
  42. bardzo bardzo bardzo fajnie :D świetna jest ta koszulka <3
    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetna stylizacja . Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  44. jesteś baardzo ładna. :* gratuluję . ;>

    ReplyDelete
  45. ekstra koszulka i biżuteria, te kolczyki z piórkami są piękne <3
    Czasem musi być źle, żeby potem mogło być lepiej :) trzymaj się :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to się mówi po burzy zawsze przyjdzie słońce ;) Dziękuję za miłe słowa :*

      Delete
  46. Very beautiful !! :D I follow you, and thanks for visit and comment in my blog :D

    ReplyDelete
  47. Jeej bluzka i twoje włosy <33

    Zapraszam do mnie , nowa notka :)

    world-of-bloody-curses.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ja kocham normalnie Twoją urodę! :))
    A bluzeczkę bardzo lubię :))

    ReplyDelete
  49. Koszulka jest piękna! :) Uwielbiam! :D

    Ooo, widzę że wygrałam! :) Ale się cieszę! ^^

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Wszystko fajnie do siebie pasuje, aczkolwiek nie moje klimaty ;)

    ReplyDelete
  51. nooo ciekawie ciekawie:) pewnie że będzie lepiej! każdy ma takie chwile, które dają nam w kość ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) też tak myślę, a bynajmniej dzięki niektórym wydarzeniom lepiej poznaję się ludzi.

      Delete
  52. świetne zdjęcia!
    a jakie boskie niebo! <3

    zwyciężyni konkursu gratuluję. ;)

    ReplyDelete
  53. podoba mi się! szczególnie top!

    ReplyDelete
  54. wyglądasz po prostu rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  55. Ale z Ciebie rockowa!;) pasuje Ci! Bardzo mi sie podoba, zwlaszcza wezowa bransoletka;)
    Dodalam juz gadzet, o ktorym mowilas, przepraszam za opoznienie, ale caly czas cos sie dzieje:<

    ReplyDelete
  56. Hej, razem z I ♥ strawberries założyłyśmy nowego bloga http://likestrawberriesandchocolate.blogspot.com/ mamy nadzieję że wpadniesz i skomentujesz, bardzo zależy nam na twojej opinii ;***

    ReplyDelete
  57. świetny top. ;D bardzo mi się podoba ;3

    Zapraszam do mnie ;**
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Fantastic outfit! :)

    Sure let's follow each other - following you now. Hope you follow back! xo :)

    ReplyDelete
  59. I am loving your blog!
    I just followed on GFC. Follow back?
    I'd really appreciate it:)
    http://www.ashleythefashionguru.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Jak zwykle świetna stylizacja! Wspaniałe połączenie :D
    Śliczne zdjęcia, zwłaszcza szóste :D
    Gratulacje dla zwycięzcy :)

    ReplyDelete
  61. fajna stylkówa
    Obserwujemy_
    bardzo mi zależy
    fashion-our-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Great photos, these pictures look fantastic!

    ♥Lisalockhart
    [fashionablyfly.blogspot.com]
    [stylishstarlets.blogspot.com]

    ReplyDelete
  63. Love this outfit so so much!!!! It's such a perfect look!!!


    ang-closet365.blogspot.ca

    ReplyDelete
  64. jak dla mnie super;)

    mam nadzieje ze humorek Ci sie poprawi i bedzie okej;)

    pozdrawiam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już się poprawił :) Dziękuję ;)

      Delete
  65. świetna jest ta koszulka, doskonałe zestawienie z zakolanówkami i klimatyczną biżuterią, lubię to :) bardzo mi się podoba. a zwyciężczyni gratuluję :)

    ReplyDelete
  66. Otagowana! :D
    http://be-neutral.blogspot.com/2012/07/tag-11-pytan-razy-2-d.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ;) ale nie biorę udziału w takich zabawach :( za mało czasu jak na razie :(

      Delete
  67. Świetna, można powiedzieć buntownicza stylizacja!:)

    Zapraszam do konkursu!:)

    ReplyDelete
  68. Dzięki za odwiedziny :)
    Guns'n'Roses - super! Stylizacja pachnie mi latami 90tymi i przyznam, że to przyjemny aromacik :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  69. Super bluzka <3 U mnie odpowiedzi na question tag na który zadałaś pytanie ;)!

    ReplyDelete
  70. głowa do góry, będzie dobrze! ;)
    i bardzo ładna masz koszule ;)

    ReplyDelete
  71. Zawsze są gorsze chwile w życiu. :)
    Zapraszam do siebie, juz jest nowy pościk.

    ReplyDelete
  72. Świetnie wyglądasz - bardzo lubię taki styl, choć aktualnie tego po mnie nie widać :) Kiedyś jednak chodziłam tylko tak ubrana, czyli głównie w czerni, z pieszczochą na ręce i wisiorkami z nazwami ulubionych zespołów... a wśród nich oczywiście i ten z Guns n' Roses :)
    Oj, czuję sentyment na widok takich zestawów!

    ReplyDelete
  73. mi się podoba Twoja kreacja z podkolanówkami :)

    ReplyDelete
  74. fajny zestaw :) koszula cudowna <33

    ReplyDelete
  75. uwielbiam taki styl,świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  76. Fantastyczna koszula <3
    Masz świetny styl ;*
    obserwuję ;)

    ReplyDelete
  77. Koszulka *.*
    Uwielbiam zespół...no jak jeszcze byli ze sobą...
    ach *.*

    i zapraszam do siebie na nowy post ;>
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. racja, wygladasz swietnie! mega ;)

    ReplyDelete
  79. wyglądasz fantastycznie, bardzo podoba mi się ten look ;]
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili, będziemi miło;)

    ReplyDelete
  80. Awesome outfit. I love the edge you have going on. And your hair is really pretty, too.

    Just followed - looking forward to more of your style!


    -ally

    ReplyDelete
  81. Jejuuuu, świetny outfit! uwielbiam taki styl :)

    pozdro ;)

    ReplyDelete
  82. lubię taki styl ;) uwielbiam zakolanówki :)

    ReplyDelete
  83. super stylizacja! bluzka świetna!!! zapraszamy do nas ;)

    ReplyDelete
  84. Bardzo fajny outfit! Uwielbiam conversy we wszystkich możliwych stylizacjach ;)

    ReplyDelete
  85. też żałuję że bez twarzy :<
    świetna stylizacja :P

    ReplyDelete
  86. Ja też się cholernie cieszę!

    ReplyDelete
  87. i like your blog! im following you now! if you like my blog, please follow me back!

    XoXo

    www.shoesandbasics.com

    ReplyDelete
  88. Ale masz ładne zdjęcia, czy mogę wiedzieć jakiego aparatu używasz?
    A jeśli chodzi o strój, absolutnie uwielbiam koszulkę!
    -Doris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używam Fujifilm FinePix AX300 ;) Bardzo dziękuję :*

      Delete
  89. Fajne połączenie, uwielbiam taki styl!!

    ReplyDelete
  90. W stylizacji wyglądasz bardzo kobieco, wiesz? Takie odnoszę wrażenie i sama się sobie dziwię, bo jest bardziej ponury niż kobiecy. :P
    Może to przez tę bluzkę z frędzlami, może przez dekolt a może przez zakolanówki. :)

    +OBSERWUJĘ
    www.studentka-n.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. genialna fryzura!! długo Ci zajmuje ułożenie w ten sposób włosów?

    zapraszam do mnie :
    http://marzeniaprostegoczlowieczka.blogspot.com/

    (obserwuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz,że tak naprawdę to nie poświęcam na ich ułożenie tyle czasu ;)
      Gdy umyję włosy i już nie są aż tak mokre, suszą je lekko suszarką,grzywkę tak najbardziej. Później jak już wyschną,to biorę prostownicę i prostuję jedynie grzywkę i trochę przód włosów(rzadko prostuje całe włosy).

      Delete
  92. Gratuluję! :) Ja bym zrezygnowała z zakolanówek :) Zależy co się podoba :)
    + Wyglądasz nieziemsko!

    ReplyDelete
  93. hej :) dzisiaj na moim blogu pojawila sie nowa notka. Musisz wejsc na niego i tak nie
    masz wyjscia xD
    dzieki z gory :)

    ReplyDelete
  94. Wow! Those photos are so great. Your style is very lovely--would you like to follow each other if you like my blog?

    ReplyDelete
  95. Hey, what a great blog! Follow each other?
    https://www.facebook.com/FashionResidence
    xoxo

    ReplyDelete
  96. lubię Twój styl:)

    Zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  97. piękna biżu ;)
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. --------------------------
    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu kosmetycznym na moim blogu :)
    dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż:)

    ReplyDelete
  99. Bardzo podoba mi się ten zestaw (:
    A biżuteria - węże i piórkowe kolczyki cudowne! <33

    ReplyDelete
  100. ja tam nie lubię swojej figury, mam za szerokie biodra i wgl masakra.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie przesadzaj! :) Jest bardzo dobrze.

      Delete
  101. Wyglądasz jak zawsze pięknie :)). Katankę bym Ci uprowadziła ;).

    P.S. Uwielbiam kolor Twoich włosków! :))
    buziaki :*

    ReplyDelete
  102. masz swietny styl :) super wygladasz! / http://murphose.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. W notce masz napisane podkolanówki ;pp
    Super to wszystko połączyłaś! Najbardziej podoba mi się top<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem,właśnie już zmieniłam :) Dzięki :P

      Delete
  104. Świetny blog, piękna stylizacja.
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ :D

    ReplyDelete
  105. I like yout out fit! It seems to be comfy =)
    thanks for following! I follow back with great pleasure and hope we'll stay in touch!
    xoxo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  106. like your shirt! cool look!!

    ReplyDelete
  107. świetnie wyglądasz ;) kurczę tobie pasują zakolanówki bo masz takie szczupłe nogi ;)
    a mi nie ;(




    Wpadnij do mnie ♥

    ReplyDelete
  108. Stylizacja po prostu cudo*.* Bluzka najlepsza!

    http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  109. love your blog!
    your stunning!
    Ive followed you!
    would love it if you could follow be back!
    xoxo
    http://katiemarieclarke.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  110. Jesteś śliczna *.*
    + obserwuję <3

    ReplyDelete
  111. Hi lovely,
    I totally love your outfit!!You look so pretty;)
    I just found your blog...it's so cute!!
    Would you like to follow each other?
    I'm starting and I'm following now on Google Friends Connect
    I hope you like my blog too and follow back:)
    Have a great day:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    ReplyDelete
  112. Gratuluję ! ;)
    Stylizacja jak najbardziej na + ;)

    ReplyDelete
  113. wow. your outfit looks amazing! find your blog very interesting and good. now im following you. follow me back :)

    love
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
  114. swietna ta koszulka, :)

    dzięki za pozostawiane u mnie komenatarze, trudno mi uwierzyć, że ktoś z tak świetnego bloga, z tak dużą ilością obserwujących czyta mojego bloga, :)
    (closedindreams.blogspot.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, mój blog nie jest tak świetny :) Ale bardzo dziękuję za tak miłe słowa ;)

      Delete
  115. mam taką samą koszulkę - PIONA ! :D
    jesteś śliczna *.*
    + obserwuję <3

    ReplyDelete
  116. świetny outfit!^^
    ale masz ładną urodę, hehe :D
    moim zdaniem z tą urodą mogłabyś zostać modelką ;))

    ReplyDelete
  117. Dziękuję za przemiły komentarz! :) Co do przesyłki to jeszcze nie dotarła. :D

    ReplyDelete
  118. gratuluje zwyciężczyni ; d

    outfit < 3

    ReplyDelete
  119. Gratuluję wygranej!

    Koszulka przypomina mi czasy, kiedy sama byłam nastolatką... ;-)

    Photography, books, art and more...

    ReplyDelete
  120. Boooooosko wyglądasz <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://hausoferick.blogspot.com/

    ReplyDelete
  121. świetna jeansowa koszula! <3. i conversy <3. :D bardzo stylowy outfit z ciekawymi elementami. nic dodać, nic ująć.
    pozdrawiam, majka :)

    ReplyDelete
  122. nawet nie wyobrażasz sobie jak się cieszyłam z wygranej. chociaż wiadomo było, że rywal nie tej klasy co Brazylia czy Rosja, ale zawsze :D

    ReplyDelete
  123. mam nadzieje, ze beda udane;)

    ReplyDelete
  124. Wygladasz swietnie! Twoja koszula jest fantastyczna, a poza tym swietny blog:-)
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY till 7th August!!!Come and win!
    WORLDWIDE GIVEAWAY till 7th August!!!Come and win!
    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  125. The necklace is outrageous!!!

    Loving your blog,
    -Lauren
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  126. what a fierce outfit. love your tshirt. btw, thanks for your comment. follow each other? let me know!
    http://www.trendsection.blogspot.com

    ReplyDelete
  127. heej, świetna stylizacja, jak zwykle pięknie wyglądasz<;
    a co się stało, że jesteś taka smutna? u mnie na szczęście trochę lepiej samopoczucie.

    ReplyDelete
  128. świetna biżuteria!
    żółte paznokcie <3

    ReplyDelete
  129. Amazing top .

    xo ,
    Ana Catalarrana
    http://Sinbowtie.blogspot.com

    ReplyDelete
  130. Zakochałam się w twojej stylizacji !
    Obserwuje i zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  131. hey:Dthx for stopping by, yes i want to follow each other

    ReplyDelete
  132. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  133. świetna koszulka <3333 *______* cały outfit bardzo mi się podoba :) No i gratulacje dla zwyciężczyni :)))

    ReplyDelete
  134. Podoba mi się tutaj. Pozdrawiam!

    http://euier.blogspot.com/

    ReplyDelete
  135. niestety nie wygrałam, ale może następnym razem :)
    stylizacja świetna, jak zwykle, najbardziej urzekły mnie kolczyki <3
    mam nadzieję, że w twoim życiu się poukłada i będzie lepiej :*

    ReplyDelete
  136. Hey your Snake necklace is something amazing! WoW
    I like this look and I love your fifth pic, it's great!

    Give a look to my new Burberry Leather Prorsum Wedges, thery're waiting for you ;)

    Kisses from Italy www.thefabframe.com

    ReplyDelete
  137. Thanks for the comment on my blog! Would you like to follow one another via bloglovin? If so, let me know in my comments section and I'll do so asap.

    Collections

    ReplyDelete
  138. zakochałam się w tym outficie <3 *.*

    ReplyDelete
  139. hej:) dziękuję za komentarz:) pewnie, że możemy obserwować swoje blogi:)już dodałam Cię do mojej listy:)

    ReplyDelete
  140. świetna koszulka ! lovely

    www.fashion-cath.blogspot.com

    ReplyDelete
  141. świetna stylizacja ! bardzo lubię takie rockowe klimaty...

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie

    Daggi

    ReplyDelete
  142. Cześć! Świetna stylizacja, jesteśmy tu nowe. Będziemy Cię obserwować :))
    Zapraszamy do nas http://diabelubierasiewsh.blogspot.com/
    Pozdrawiamy.

    ReplyDelete
  143. You are so gorgeous and I adore your Guns & Roses shirt!

    Followed you, btw. Hope you follow back. =)

    ReplyDelete
  144. po prostu świetna stylizacja *.* Uwielbiam zakolanówki połączone z jeansem i trampkami(!) </3

    ReplyDelete
  145. bardzo fajny outfit :) lubię taki styl


    http://daydream-byania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  146. interesujaco w rockowym stylu

    ReplyDelete
  147. koszula i naszyjnik genialny:)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete

Flickr Images