Swift

CREAM DRESS



Dzisiaj mam na sobie kremową sukienkę i sweterek. Moim zdaniem jest to delikatna stylizacja, idealna na co dzień bądź większe wydarzenie. 
Mam na sobie po raz kolejny rzecz z DELAMO - tak by Was zanudzić - a tak szczerze uwielbiam biżuterię z tego sklepu, mogłabym ją nosić codziennie do wszystkiego! 
Nałożyłam do tego balerinki, gdyż ostatnio stawiam na wygodę i szybkość poruszania się. Każda kobieta wie, że jednak obcasy spowalniają...a wtedy irytuje to ludzi wokół mnie. Nadal uważam,że to i tak wielkie wyzwanie by iść szybko i z gracją po gołdapskich drogach. Ale koniec tematu o moich rozterkach.
Mam do Was małe pytanie, poradzicie coś dobrego na suche i rozdwajające się końcówki włosów?








Sukienka - allegro
Buty - allegro
Naszyjnik - Delamo
Sweter - allegro
Torebka - H&M

P.S. Zaraz odpowiem na wszystkie komentarze z pozostałych postów-tak,wiem,mam spore zaległości! 
EDIT: Nie zdążyłam na wszystkie, reszta w sobotę ;*
 I'll visit and comment your blog in a moment;)

You Might Also Like

223 komentarze

  1. You look great. Your hair is beautiful!

    ReplyDelete
  2. śliczna stylizacja ;)
    fajne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  3. jesteś śliczna, a sukienka jest urocza :3

    ReplyDelete
  4. Ślicznotka, piękny zestaw! :D

    zapraszam do mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ :P
    Pozdrawiam gorąco :)

    ReplyDelete
  5. Cudowna stylizacja, wygoda przede wszystkim! ;)
    Naszyjnik mi się spodobał :)
    Mmm... gorąca czekolada! <3 Fajny miks zdjęć :D

    ReplyDelete
  6. your hair is so pretty! And yay for the coffee maker! We are running a little comp on our blog that you should enter! You could win a designer piece that would look great on you!!! http://haemeandrobecca.blogspot.co.nz/2012/08/jessica-grubisa-competition.html

    ReplyDelete
  7. Very classy! You look lovely and I love your necklace!

    http://www.wear2day.com/

    ReplyDelete
  8. A very beautiful & classy outfit! I absolutely love your hair!

    ReplyDelete
  9. jak uroczo! i fryzura bardzo mi isę podoba :)

    ReplyDelete
  10. I like your dress and you look so beautiful.

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Ładny naszyjnik

    ReplyDelete
  12. całość świetna, ale torebka najlepsza :D

    ReplyDelete
  13. fajny blog zapraszam do mnie link: rozowa-landrynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. klasyczne kolory, ale wyglądasz przesłodko ;)

    ReplyDelete
  15. Świetna sukienka :)
    Też mam problem z końcówkami, ponoć laminowanie pomaga :)

    ReplyDelete
  16. ale ślicznie ! :D mi się bardzo baaaaardzo podoba :D

    ReplyDelete
  17. ślicznie wyglądasz.:) Stylizacja jak najbardziej na plus. Oczywiście obserwuję. :)

    ReplyDelete
  18. jak zwykle piękna! i naszyjnik świetny ^^

    ReplyDelete
  19. piękny look ;d świetny ten naszyjnik!

    ReplyDelete
  20. love the way you pair that dress with cardigan,pretty <33

    ReplyDelete
  21. zacznę od stylizacji, która mi się bardzo podoba, zwłaszcza ta sukienka. I w końcu jakaś stylizacja na blogu bez obcasów bo mam wrażenie, że teraz wszystkie blogerki chodzą uparcie w szpilach :D A do tego muszę zaznaczyć, że uwielbiam piosenke The XX na początku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mogę słuchać jej na okrągło! ;)

      Delete
  22. Haha uwielbiam po prostu jak ide w szpilkach, ja robie dwa kroki, moj facet jeden i i tak nie nadarzam i tylko "wez czekaj na mnie" "zwolnij" itp;p polskie drogi nie sa przystosowane do obcasow! ja po rozjasnieniu dolnej parti wlosow uzywam jedwabiu, sprawdza sie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za radę ;) I mam tak samo z nie nadążaniem ;)

      Delete
  23. Bardzo fajne stylowe połączenie ! :)

    ReplyDelete
  24. też miałam taki problem z włosami, ale wydaje mi się, że to wszystko przez to rozjaśnianie i robienie ombre. teraz zafarbowałam włosy na jeden kolor ii wyglądają zdrowo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też narazie darowałam sobie farbowanie i czekam aż się zregenerują ;)

      Delete
  25. Sukienka jest piękna, ma śliczny kolor <3

    ReplyDelete
  26. cudowny naszyjnik, całość bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  27. slicznie wygladasz - a jesli chodzi o wlosy to polecam szczerze olejowanie - od roku olejuje i widze duza poprawe - wlosy blyszcza , nie rozdwajaja sie ... same plusy !!!
    oczywiscie do mycia wlosow i do zmywania olejow szampony bez ssl - najlepsze te dziecinne hipp, babydream albo szampony alterry czy nawet takie najtansze rumiankowe...

    ReplyDelete
  28. Genialnie to razem wygląda ;) Masz świetny styl ;)

    ReplyDelete
  29. ale ślicznie wyglądałaś ! :>
    na prawdę outfit powala na kolana ! :D

    ReplyDelete
  30. Wyglądasz jak zawsze ślicznie, bardzo podobają mi się ciuchy z tej firmy :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  31. balerinki też wyglądają uroczo! :)

    ReplyDelete
  32. styizacja świetna! <33
    ten naszyjnik jest świetny i sukienka też mi się podoba :)
    a co do końcówek to polecam serum na końcówki z AVON (takie w jakby zielonym opakowaniu)

    closedindreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Uskrzydla ten naszyjnik :D

    ReplyDelete
  34. Ty też bardzo ładnie wyglądasz :) Ja swoje włosy prostuję bo swoje naturalne mam falowane,kręcone. Jak bym ich nie prostowała to bym wyglądała jak lew ;D
    Śliczną masz buźkę :)

    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  35. Ekstra outfit. Bardzo ładne kolory . Zawieszka jest rewelacyjna .
    Pozdrawiam
    trendy-dummy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Sukienka jest świetna :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  37. Wyglądasz niesamowicie :) Ja zawsze jak zakładam szpilki to muszę zwracać uwagę mężowi, aby szedł wolniej :)

    ReplyDelete
  38. Śliczna sukienka i naszyjnik ;)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. zdjęcia robie Olympusem SP-610 UZ

    super! ;D

    ReplyDelete
  40. love that necklace!

    wanna follow each other?
    uuum..
    cheers!

    http://fashion-babel.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. piękne zdjęcia i stylizacja
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  42. kolor sukieneczki jest śliczny;)

    ReplyDelete
  43. Śliczna sukienka *.* Bardzo mi się podoba :D
    dziękuję za miły komentarz :**

    ReplyDelete
  44. dziękuję ;) ja już obserwuję ;*

    ReplyDelete
  45. jasne że obserwuję :* i dziękuję za miłe słowa! /śliczna stylizacja :)

    ReplyDelete
  46. Masz piękne włosy , podoba mi się kolor ! :))

    Obserwuję i licze na to samo: http://www.bloglovin.com/blog/3945691/take-a-break


    Odnośnie bazgrolenia, chyba nic z tego nie będzie, bo robię to już od kilkunastu lat, a większych skutków nie widać :(
    Pozdrawiam, www.takeabreakk.blog.onet.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko nie mam konta na bloglovin.. albo jeszcze nie wgłębiam się w to i nie za bardzo wiem co i jak :(

      Delete
  47. stylizacja bardzo udana :) na włosy bym ci poradziła taką jakby maskę co nakłada się po umyciu włosów i potem zostawia mi naprawdę pomogła, ale nie mogę sobie przypomnieć nazwy, pamiętam jedynie tyle, że kupiłam ją w Niemczech. zazdroszczę ekspresu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo,to szkoda,że nie pamiętasz,ale dziękuję ;)

      Delete
  48. Beautiful dress! Cream looks great on you! And I love your hair! :D
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Lots of love! <3

    ReplyDelete
  49. Thanks for the comment. Followed back. :-D

    ReplyDelete
  50. Cudownie wyglądasz:):*
    bardzo podoba mi się jak prowadzisz bloga!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie<3

    ReplyDelete
  51. cudowny zestaw!!!:)

    też mam taki problem z włosami co i Ty ;///, jak do tej pory nie znalazłam nic godnego polecania :<

    ps. uruchomiłam wigdet, nigdy wcześniej tego nie miałam :O hehe;P.

    ReplyDelete
  52. Z włosami mam identyczny problem! Najbardziej pomagają mi odżywki z jedwabiem. :) Baleriny doskonale sprawdzają się na imprezach o drugiej w nocy, kiedy nogi na obcasach już odmawiają posłuszeństwa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,to racja. Wtedy po prostu zawsze mam w głowie tylko jedno-aby zdjąć te obcasy i już nawet iść boso! ;P

      Delete
  53. Już obserwuję ! ;) liczę na rewanż ;)

    ReplyDelete
  54. Thanks for following my blog, I'm following you now too!

    http://www.wear2day.com/

    ReplyDelete
  55. Sukienka jest prześliczna! Cała stylizacja przypadła mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  56. ślicznie wyglądasz:) a biżuteria faktycznie bardzo ładna:)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  57. Ślicznie!
    Ładna, zgrabna i powabna!
    Subtelnie i dziewczęco :)
    Ja na suche końcówki używał olejku z Alterry który można kupić w Rossmanie, mi pomaga :)

    ReplyDelete
  58. Bardzo fajny blog.I zapraszam do mnie na www.yesnoana.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcia i ładne ubranka ;)

    ReplyDelete
  60. ślicznie wyglądasz ;), ja już obserwuję Twój bardzo ciekawy, ładny i pozytywny blog;).
    Pozdrawiam M.

    ReplyDelete
  61. fajna stylizacja!
    twoje włosy mi się podobają :)

    ReplyDelete
  62. i co zrobiłaś te skoczne zdjęcia?

    ReplyDelete
  63. The xx i The naked and famous <3!
    Masz przepiękną sukienkę :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  64. Hi there,
    I loved your blog, do you think we can follow each other?
    TODAY ON THE BLOG:http://thenativesalad.blogspot.pt/2012/08/lana-del-rei-for-h.html

    ReplyDelete
  65. Great style I love it :)
    good job

    follow each?
    http://nikonandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. I love the cream dress with the black accents. Also, a coffee maker that makes hot chocolate sounds like a dream! :)

    ReplyDelete
  67. Jaki wisiorek świetny ♥♥

    ReplyDelete
  68. Love this style! I think It's very easy going yet sophisticated!
    Ty Az
    www.BestTrendsForever.com
    www.prescriptionforfashion.com

    ReplyDelete
  69. śliczna sukienka ;) wisiorek jest słodki ; )

    ReplyDelete
  70. Love this dress! :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. ciekawy dekold :] zmieniłabym tylko pasek
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  72. WOOW! I LOVE YOU POHOTOS! ARE AMAZING :)

    http://miguelrodriguezphotos.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  73. romantyczny zestaw, zwiewny i delikatny :)
    ja polecam gliss kur, jest ich na tyle, że znajdziesz specjalny dla siebie. cała linię można kupić, szampon, odżywka, maska, mgiełka.

    pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  74. świetnie wyglądasz, a ja polecam na końcówki serum wzmacniające Biovax A+E
    Jest dużo lepsze od typowych biosilków ( według mnie oczywiście )

    pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, może warto spróbować, ja używałam tylko tych biosilków :)

      Delete
  75. Oj oj dziękuje bardzo ;) Zestaw nie w moim stylu, jednak do Ciebie świetnie pasuje :)

    ReplyDelete
  76. w takim kobiecym wydaniu wyglądasz równie pięknie :)

    ReplyDelete
  77. Beautiful pics. I love your dress!

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  78. hi dear :) you have such a great blog hun! now following you as well on GFC! Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt

    xx

    P.S:JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    ReplyDelete
  79. śliczny zestawik *_____* uwielbiam takie <333 Bardzo ci do twarzy w tej sukience :)

    ReplyDelete
  80. Thanks,for the follow.<3 Follow you back on gfc.
    Do you have bloglovin???

    ReplyDelete
  81. Uroczo wyglądasz! Obserwuję :)

    ReplyDelete
  82. Jesteś śliczna !
    Cudna torba ! :))
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
  83. No dokładnie, też tak myślę, z jednej strony fajnie i wgl a z drugie takie "atrakcje"..

    ReplyDelete
  84. Dokladnie o to mi chodzi. Też tak pomyślałam, że potrzeba na to wszystko czasu. Tym bardziej, że zostaliśmy rzuceni tak jakby na głęboką wodę, ponieważ wspólny parodniowy wyjazd..od razu z grubej rury. Byc może byłoby lepiej poznać się w innych okolicznościach..Jednak jestem dobrej myśli i staram się dopasować na tyle ile moge, by nie ranić uczuć mojego chłopaka. Do tego mieszkają oni w innym mieście wiec poświęcić się od czasu do czasu nie zaszkodzi prawda ;)

    ReplyDelete
  85. Naszyjnik lovjam poprostu...jestem naszyjnikowym maniakiem:)
    Ps:kochana ja Cie obserwuje juz od bardzo dawna:p ....i zapraszam równiez do mnie:)

    ReplyDelete
  86. Świetny outfit. Co do końcówek mam ten sam problem. Chyba nie da się tego naprawić, albo obciąć, albo uważać, żeby bardziej ich nie zniszczyć.

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm,też tak myślałam i dlatego idę w poniedziałek do fryzjera! :(

      Delete
  87. very beautiful outfit! I really love your hair. You look great!

    ReplyDelete
  88. bardzo ladnie i skromnie- idealnie na co dzien :) na koncowki polecam olejowanie wlosow olejem rycynowym ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;) Stosowałam również to :P

      Delete
  89. Nice photos ..

    And love your hair, by the way =p

    C *

    ReplyDelete
  90. Świetny pomysł ;**
    super blog ;**

    zapraszam do mnie :
    www.welcome-to-realityy.blogspot.com
    Bardzo proszę o miły komentarz , a jeżeli blog się spodoba , to liczę na obserwacje ;**zrobie to samo . góry dziękuje ;**

    ReplyDelete
  91. you've a really lovely blog dear :D sure we can follow each other <3 I following you now :D follow me back :D

    ReplyDelete
  92. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. pięknie wyglądasz! :)

    http://ania1991.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Ty masz tak niespotykaną urodę , że nie mogę się napatrzeć !

    ReplyDelete
  95. sliczna jestes ! ;]

    zapraszam do siebie mystylerooksanna.blogspot.com

    obserwujemy ?:D

    ReplyDelete
  96. Naszyjnik jest śliczny :)
    Na końcówki nic nie mogę doradzić, nie miałam jeszcze takiego kłopotu.
    Nie wiem czy Ci mówiłam, ale Twoje włosy są przepiękne!

    ReplyDelete
  97. You look so chic and polished!

    ReplyDelete
  98. Świetnie wyglądasz a co do biżuterii masz rację - piękna ;)

    ReplyDelete
  99. nosiłabym naszyjnik z outfit'u ; D

    ReplyDelete
  100. śliczne <3 A na włoski polecam jedwab do włosów za ok.5zł : )

    ReplyDelete
  101. Jak pomyślę, że mam tam znów iść w czwartek, to mną trzęsie.

    ReplyDelete
  102. Hello! I like your blog! Im following you now, if you like my blog, follow me back please.

    XoXo

    www.shoesandbasics.com

    ReplyDelete
  103. ślicznie

    smallthingspleasemost.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. świetnie i dziękuję za odwiedziny ;)

    ReplyDelete
  105. Oczywiście, że się pochwalę, ale jednak czekam na resztę paczek i wtedy dopiero pocykam zdjęcia :P

    Naszyjnik piękny! A co do zniszczonych włosów, to może http://szafa.pl/c5862806-regenerujace-serum-oriflame-hairx-na-koncowki.html ? Moja siostra kiedyś sobie to coś kupiła i mówiła, że jej trochę pomogło, ale cudów nie można po nim oczekiwać (w internecie też opinie są podzielone).

    pozdrawiam :)!

    ReplyDelete
  106. Dziękuję za miłe słowa :)
    Oczywiście obserwuję.

    ReplyDelete
  107. tak oczywiscie obserwuje :) + zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  108. Prześlicznie wyglądasz! :)
    ODP. Ja do moich włosów co jakiś czas używam jedwabiu - świetnie się sprawdza :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też używałam,ale jakąś nie pomaga..:(

      Delete
  109. Bardzo ciekawy i dobrze wyglądający blog, zapraszam do mnie do dołączenia!

    yowloski!

    ReplyDelete
  110. Uwielbiam na Ciebie patrzeć :). Masz to coś w oczach :)). A sukienka śliczna! :).

    ReplyDelete
  111. nie prostuj włosów a staraj się by schły same bez pomocy suszarki. Stosuj odżywki na rozdwojone końcówki od Dove :)

    ReplyDelete
  112. swietnie wygladasz! Powiem Ci, że przypominasz mi Olivie Palermo :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już to chyba od Was słyszałam ;)

      Delete
  113. Sukienka jest cudowna! Zresztą cała stylizacja bardzo mi się podoba, wyglądasz ślicznie!

    ReplyDelete
  114. faktycznie delikatna i subtelna stylizacja:) pasuje do Ciebie:)

    ReplyDelete
  115. jak zwykle super wyglądasz;)

    ReplyDelete
  116. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam serdecznie ;)

    ReplyDelete
  117. Super super ! Podoba mi się Twoja figura i twarzyczka :))
    Jak zwykle, dobra stylówa!!


    Obserwuję i liczę na to samo:
    http://www.bloglovin.com/blog/3945691/take-a-break

    Pozdrawiam: www.takeabreakk.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  118. Świetnie wyglądasz, cudowna stylizacja! ;-)

    Obserwuję i zapraszam:

    http://eny-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  119. pięknie Ci w takich sukienkach <3
    wyglądasz tak subtelnie;*

    ReplyDelete
  120. Carla, eres y estas preciosa y vistes con mucho gusto, se te nota que eres una mujer delicada y sensible.
    Te escribo desde Valencia en España y te deseo lo mejor en tus gustos.
    Un beso muy fuerte.

    ReplyDelete
  121. Jestem zachwycony twoim zestawem :)

    ReplyDelete
  122. Stylizacja jest świetna, biżuterię z Delamo zaraz pooglądam, a co do końcówek to nie mam pojęcia. Sama stosuję maskę na całe włosy z Waxa i nie używam żadnych konkretnych preparatów, więc nie mogę pomóc, przykro mi :<

    Pozdrawiam!
    :)

    ReplyDelete
  123. Ślicznie wyglądasz, stylizacja mega *.*

    + obserwuję

    ReplyDelete
  124. śliczna , stylizacja . Wspaniały blog ! ; )
    Obserwuję , zapraszam do nas :)

    ReplyDelete
  125. Thank you dear! I'm already follow you too*

    Kisses*

    ReplyDelete
  126. Jak dla mnie piękna sukienka :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  127. Hi pretty girl,
    I loooove your outfit! Specially your nicely dress :)
    I just found your blog and it's great! Follow you right now. Hope you can follow me back!
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  128. sliczna sukienka :-) a wlosy wygladaja rewelacyjnie

    ReplyDelete
  129. tylko i wyłącznie olejek z gliss kurr'a taki żółty. ogólnie jest drogi, bo w Naturze kosztuje około 35 złotych ale są promocje, że można kupić za 25. Próbowałam tańszych zamienników, niestety oprócz tego, że jest tańszy to zalet nie ma, bo chyba jest to marna podróba w dodatku rozcieńczona;P ewentualnie jeszcze olejek rycynowy ;-) ! tłusty ale bardzo dobry :) i tani :)

    ReplyDelete
  130. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    ReplyDelete
  131. bardzo lubię taki monochromatyczne zestawy :)

    ReplyDelete
  132. świetny blog! zapraszam do mnie: piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obs!

    ReplyDelete
  133. Przepraszam, ale muszę to napisać. Jesteś taka piękna i zjawiskowa! A ponadto masz piękną sukienkę, która tylko dodaje Ci uroku :) Mimo że tego komentarze pewnie nie przeczytasz ponownie napiszę, że jestem Tobą oczarowana! Tak jak i Twoim stylem ! <3

    ReplyDelete
  134. Bardzo lubię takie delikatne stylizacje. Świetny wisiorek!

    ReplyDelete
  135. Podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję Ci wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  136. masz śliczne włosy, :) fajny blog

    ReplyDelete
  137. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba <3

    na suche końcówki polecam silikonowe serum z Bio Vaxu :)

    ReplyDelete
  138. świetna stylizacja:) Naszyjnik jest boski <3

    ReplyDelete
  139. Świetnie wszystko dobrałaś, jak dla mnie bomba :))
    Ale mi się podobają Twoje włosy <3:)))

    ReplyDelete
  140. śliczna sukienka i sweterek! Naszyjnik również, uwielbiam biżuterię i widzę, że Ty też bo zawsze coś ciekawego u Ciebie widzę :))
    na końcówki słyszałam, ze dobry jest olejek kokosowy ale sama nie wypróbowałam jeszcze :)

    ReplyDelete

Flickr Images