Swift

GOLDEN JEWELLERY


Dzisiejsza stylizacja kręci się wokół złotych dodatków: kolii, pierścionka i bransoletki.
Złotą bransoletkę dostałam od DELAMO.  
Mam na sobie top/gorset, który sama zrobiłam, może nie jest to ekstra DIY, ale idealnie się sprawdza na bardziej gorące dni. Muszę też Was uprzedzić, że rzadko kiedy pokazuje goły brzuch, ale wydaję mi się, że czasami można postawić na małą ekstrawagancję (zwłaszcza dopóki ma się 18lat!).
 
Co u mnie więcej słychać..otóż,pogoda strasznie się zepsuła. Ta stylizacja jeszcze z dni upalnych. Jutro-albo tak właściwie już dzisiaj- jadę z kolegą do Przerośli na 5-lecie zespołu ludowego. Mój znajomy gra na akordeonie i tak właściwie dopiero dzisiaj widziałam jak gra na żywo dla mnie i rodziców (bo go prosili ;) Wcześniej nie przepadałam za tym instrumentem, ale muszę się przyznać, że naprawdę mnie zachwycił! 
 
Jak będę miała czas to odwiedzę Wasze blogi bo teraz ledwo starcza mi sił na dodanie już nowego posta. Zasypiam.. gdyż nawet nie wiecie jak się dzisiaj namęczyłam pomagając tacie w kończeniu sufitu w domku nad jeziorem.














 Torebka - Reserved
Spodnie - Only
Top - DIY
Kamizelka - sh
Złota bransoletka - DELAMO
Buty - Czas na buty 
Kolia, pierścionek - allegro

  
Miłej niedzieli ! ;)

You Might Also Like

165 komentarze

  1. You look so amazing dear!!! <3

    ang-closet365.blogspot.ca

    ReplyDelete
  2. Spodobał mi się kolor spodni, jak i złoty naszyjnik. ;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi również, a spodnie są naprawdę fajne :]\pozdrawiam

      Delete
  3. Wyglądasz naprawdę wspaniale! A takich pięknych zdjęć jeszcze nie widziałam! <33 Jestem oczarowana Twoim blogiem i Twoją osobą! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję ;* Aż się zawstydziłam,heh ;)

      Delete
  4. genialny outfit, a gorset bardzo ładny ;)

    ReplyDelete
  5. jak zawsze zdjęcia są genialne i do tego fajny zestaw :) na upalne dni jak najbardziej i uwielbiam twoje buty :)

    ReplyDelete
  6. Masz rację, pokazuj brzuszek póki jesteś młoda ;P Stonowane barwy, ale bardzo ładny zestaw. :>

    ReplyDelete
  7. cudownie wyglądasz! praktycznie wszystko mi się podoba ;-)

    ReplyDelete
  8. Wow ! Świetnie wyglądasz ! bardzo podoba mi się biżuteria :D Zazdroszczę figury ^^

    ReplyDelete
  9. Ty jak zwykle super ;) Bardzo fajnie Ci ta bluzeczka wyszła ;)

    ReplyDelete
  10. Świetny strój :DD Podobają mi się buty *.*

    ReplyDelete
  11. bardzo fajnie wyglądasz, kolor spodni jest świetny:)
    ale bransoletka genialna;)

    ReplyDelete
  12. bardzo ładny ten gorsecik. pasuje do Ciebie idealnie, bo masz świetną figurę (tak, zazdroszczę Ci brzuszka)

    wiesz, w Niemczech realia w pracy są inne. dają Polakom większe zarobki, bo są społeczeństwem starzejącym się. do tego dodatkowo płacą za edukację naszych rodaków, też jest to bardzo wielkim plusem. dlatego żałuję że tak bardzo uparłam się na Holandię i właśnie tutaj przyjeżdżam pracować. ale obiecuję sobie, że to się zmieni. praca ta wykańcza fizycznie i emocjonalnie - nie warte jest to żadnych pieniędzy.

    pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze posty :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To rzeczywiście kiepsko w takim razie :( Mam nadzieję,że jednak zmienisz pracę i będzie Ci odpowiadało ;) Nową notkę zaraz pewnie już dodam ;)
      Również pozdrawiam ;*
      P.S. Chudzielec ze mnie,nie ma czego zazdrościć ;)

      Delete
  13. Bluzka świetna.
    Zapraszam do siebie, blog o projektowaniu mody

    ReplyDelete
  14. Oo, masz kolczyk w pępku ;D Świetne buty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś się zrobiło i tak wyszło :D

      Delete
  15. cudna stylizacja - wygladasz przeslicznie:)))))))

    ReplyDelete
  16. Genialna stylizacja, gorset świetny ;)

    ReplyDelete
  17. Pewnie, również wychodzę z założenia, że kiedy mamy się obnażać jak własnie nie teraz ? ;) Pozdrawiam cieplutko i będę klikać ile wlezie kochana ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo kochanie ;)
      Hmm,raz na jakiś czas troszeczkę to nie powinno się nic stać ;)

      Delete
  18. Świetnie wyglądasz. :) Super biżuteria.

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. torebka <333
    zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  20. cudowne zdjęcia <3
    Masz świetny pierścionek *.*

    ReplyDelete
  21. przecudowny look ! :) jesteś genialna :)
    złote dodatki to coś co bardzo lubię , w ogóle to masz cudowną figurkę :)

    ReplyDelete
  22. wyglądasz poprostu BOSKO!
    ten outfit jest przepięknie dopasowany. no cudowny!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  23. swietny outfit, podoba mis ie wykorzystanie trendu z odslonietm brzuchem. Swietna kolorystyka :-)

    ReplyDelete
  24. cudowne zdjęcia, biżuteria świetna! brzuch masz genialnie wymodelowany, to dlaczego go nie pokazywać? już klikam w banery :)
    dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam częściej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taka przemiana materii,zawsze była ze mnie chudzina ;) Postaram się wchodzić tak często jak mogę! ;)

      Delete
  25. śliczne buciki ;) cudowna ta stylizacja ; )

    ReplyDelete
  26. odwiedziłam te stronki, o których pisałaś :) stylizacja jak zwykle śliczna. najbardziej urzekł mnie pierścionek i buty :) brzuch masz łady, więc musisz go pokazywać światu. miłej zabawy na tym koncercie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo ;* Mój brzuch jak każdy brzuszek- taki sam ;)

      Delete
  27. Czyli można mówić do Ciebie "złotko" :))

    ReplyDelete
  28. Super TOP :D

    Zapraszam na nowy post...
    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetny brzuch ;) Ja nie lubię swojego pokazywać. Podobają mi się strasznie twoje pierścionki. Genialnie. Bedę brała teraz z Cb przykład :)

    Zapraszam do mnie i Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo,bardzo dziękuję ;) To takie miłe czytać tak wspaniałe komentarze!

      Delete
  30. Świetne zdjęcia ;)
    Boski kolczyk w pępku <3 . *.*

    ReplyDelete
  31. sandałki i pierscionek ladne :)

    ReplyDelete
  32. super wyglądasz! bardzo udany zestaw!

    ReplyDelete
  33. Świetnie wyglądasz:) Ale szczerze, ja nie wyszłabym z domu z gołym brzusiem:)

    ReplyDelete
  34. Pięknie wyglądasz, w jakim programie przerabiasz zdjęcia?:)
    Zapraszam do mnie:
    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. och Ty chudzielcu!:) chyba we wszystkim Ci do twarzy ;) fajnie, choc odwaznie

    ReplyDelete
  36. Śliczna biżuteria ! :D

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Świetnie to wszystko razem wygląda! I ta biżuteria!
    Mam bardzo podobne spodnie;)

    ReplyDelete
  38. świetny klimat zdjęć i zestaw :)

    ReplyDelete
  39. Świetna stylizacja! :D Bardzo mi się podoba :)
    Akordeon? Ciekawy instrument :)
    A co mi zaszkodzi kliknąć :)

    ReplyDelete
  40. swietnie wygladasz! super buty i naszyjnik :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  41. ale przepiękny outfit ! :))

    ReplyDelete
  42. Ten krótki top jest rewelacyjny *_*

    ReplyDelete
  43. wyglądasz świetnie, lubielubie! i obserwuję : )

    ReplyDelete
  44. Outfit nie tylko jest świetny, ale strasznie do Cb pasuje :)
    Pozdrawiam i obserwuję

    ReplyDelete
  45. Kocham złote dodatki! :)
    Pokazywanie brzucha jak najbardziej okej ;D

    ReplyDelete
  46. Bardzo fajna ta biżuteria, super stylizacja!!!

    ReplyDelete
  47. masz kolczyk wow ja bym sobie nigdy nie zrobiła

    fajny ten pierścionek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma tak naprawdę czego się bać ;)

      Delete
  48. szczerze to podoba mi sie twoja koszulka, a w szczególności brzuch, omg, marzę o takim :)

    ReplyDelete
  49. świetna stylizacja i zdjęcia! Odsłonięty brzuch wygląda spoko! :) ja nie wiem czy bym sie odważyła

    ReplyDelete
  50. Twoje spodnie mają ciekawy kolor i są wąskie, jak dla mnie super:)

    ReplyDelete
  51. dziękuje za tak miły komentarz :) świetna stylówka ! uwielbiam taką biżuterię <3 jasne że obserwujemy ! koniecznie ! ja już dodałam :)

    pozdrawiam

    Daggi

    ReplyDelete
  52. Świetny blog :) Masz naprawdę imponujące stylizacje. Buty są cudne <3 Z przyjemnością obserwuję. W wolnej chwili zaprszam do mnie www.jola-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. buty są cudowne! zazdroszczę brzuszka!

    ReplyDelete
  54. Goły brzuszek to chyba ostatni trend na jaki się pisze, ale w Twoim przypadku jestem jak najbardziej na tak:) i bransoletka jest świetna:)
    Powiem Ci szczerze, że na początku nie rozumiałam fenomenu Instagramu, ale odkąd go założyłam z każdym dniem zaczęłam się do tego coraz bardziej przekonywać i teraz zaglądam tam chyba częścej niż na fejsa:P fajnie podpatrywać co robią inni i dzielić się też z nimi swoim życiem w jakimś malutkim stopniu:)))

    ReplyDelete
  55. bardzo ładnie wyglądasz, śliczne buty! :)

    ReplyDelete
  56. Fajna stylizacja + masz bardzo ładną figurę :)

    ReplyDelete
  57. spodnie, buty i dodatki są rewelacyjne!!!<3

    ReplyDelete
  58. świetna torba ! :) a o butach nie wspomnę :)

    ReplyDelete
  59. świetna stylizacja;)!
    masz cudną figurę, tylko pozazdrościć;)

    ReplyDelete
  60. dzięki za komentarz. Fajnie tutaj, masz styl zarówno w modzie jak i w zdjęciach. Dołączam do obserwujących, pzdr. A.
    abrzuchacz.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Wyglądasz jak zawsze ślicznie, spodnie i buty podobają mi się najbardziej! :).
    Kliknęłam na banerki ;).

    P.S. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu ;). (wybacz, jeśli nie lubisz takich zabaw :*)

    ReplyDelete
  62. Jasne, bardzo chętnie. Dodaje do obserwowanych! ;)

    ReplyDelete
  63. Nice way to express your concepts.

    ReplyDelete
  64. Bardzo dziękuje za miły komentarz ;)
    Uwielbiam naszyjnik i buty! ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    ReplyDelete
  65. wyglądasz świetnie, boska figura <3
    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  66. podoba mi się ta stylizacja.
    bluzka Ci się bardzo udała. (:

    ReplyDelete
  67. ale jesteś śliczna < 3
    goły brzuch nie do konca do mnie przemawia, ale za to buty super < 3

    ReplyDelete
  68. śliczna stylizacja. Kliknęłam w banery :)
    i pewnie, że dodaje do obserwowanych :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  69. świetny ten outfit *____* taki z charakterem *_* świetne połączenie kolorów <3 Na prawdę bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  70. motyw z odkrytym brzuchem jak najbardziej na plus :) w moim guście. ogólnie stylizacja na plus;) pozdrawiam

    ReplyDelete
  71. Piękna Ty! a outfit to tylko dodatek. :)

    ReplyDelete
  72. Uwielbiam na Ciebie patrzeć!:)

    ReplyDelete
  73. Wo, I'm amazed. This outfit is perfect :)

    You have such a lovely blog! What do you think of following each other?

    WhiteCloset
    Twitter
    Facebook

    ReplyDelete
  74. Jestem pod wielkim wrażeniem twojego bloga . Masz śliczną urodę . Zestaw jest genialny . Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  75. Taaaaak, jeżeli ma się taki brzuch to trzeba go pokazywać !! Super figura :))

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie w wolnych chwilach :

    http://takeabreakk.blog.onet.pl/

    ReplyDelete
  76. dziękuję ślicznie ;* genialna bluzeczka :)

    ReplyDelete
  77. Bardzo ładny ten pierścionek i ogólnie cała stylizacja przypadła mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  78. Jejku :) buty<3 pierścionek<3
    Jak się ma ładny brzuch to trzeba pokazywać :D!

    ReplyDelete
  79. świetna biżuteria! :)
    bo w Niemczech tak naprawde nie jest tak źle, wszyscy jestesmy do nich negatywnie nastawieni tylko przez to, że mamy pozostałości z historii. :)
    gdzie była dokładnie?

    ReplyDelete
  80. Też mam taką nadzieję. :)

    ReplyDelete
  81. Do wygrania dowolna para butów Renee!Zapraszam cię serdecznie !!kto wie może to właśnie ty wygrasz?http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html

    ReplyDelete
  82. ja byłam tylko w kilku niemieckich miastach, Berlinie, Bochum, Dortmundzie i jakiś małych miasteczkach, których nazw nie pamiętam (nie no, pamiętam, ale siara wymieniać :D)

    ReplyDelete
  83. Świetnie wyglądasz. Prześliczne dodatki ;)

    ReplyDelete
  84. bardzo chętnie : )

    ja już obserwuję : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mogłabyś podać adres swojego bloga bo nie widzę,że przez Google+.. :(

      Delete
  85. dodatki rewelacyjne :) a taki brzuszek chętnie bym pokazywała, niestety ostatnio za dużo lay'sów wpierniczam i są efekty :] śliczną masz figurkę ;)

    ReplyDelete
  86. super tutaj u Ciebie!
    wszystko idealnie:)))

    ps.o tak bardzo udane zakupy:).
    obserwujmy:*

    ReplyDelete
  87. http://www.facebook.com/pages/Fashion-in-the-ilczix-style/270761389694505?ref=hl#

    :)

    ReplyDelete
  88. Great look, the vest is a great touch! Thanks for your comment on my blog and yes we can follow each other. Following you now and please do the same and we'll stay contact in comment.

    http://www.wear2day.com/

    ReplyDelete
  89. Lovely outfit,especially like the bag. Thanks for the comment. Would love to follow each other, doing so now. :)

    ReplyDelete
  90. Prześlicznie wyglądasz. :D

    ReplyDelete
  91. Love your necklace and bracelet especially. Thanks for stopping by my blog! :)

    ReplyDelete
  92. Love the ring! Cool pics! I've started following you, so follow me too! Thanks

    NCCB x

    ReplyDelete
  93. Love the ring! Cool pics! I've started following you, so follow me too! Thanks

    NCCB x

    ReplyDelete
  94. jasne, że obserwujemy:) czekam na obserwację zwrotna:))

    ReplyDelete
  95. thank you!
    lovely outfit :)

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. beautiful! followed you, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  97. Just followed you, thanks for stopping by my blog! Love this outfit!
    xo sandra
    redrose-vintage.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Świetny outfit . Uważam ,że młodość rządzi się swoimi prawami i dlatego trzeba z teko korzystać z tego póki możemy;)
    Dziękuję za Twój komentarz i już jakiś czas temu zaczęłam obserwować Twojego bloga, ale zapraszam do mnie ...
    Pozdrawiam
    http://trendy-dummy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Śliczne dodatki ! ;)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  100. Great look. I like the color of your pants.

    xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  101. meega ♥ buty cudne po prostu ♥ :* zapraszam do mnie ♥♥♥

    ReplyDelete
  102. świetny gorset zrobiłaś ! :)

    ReplyDelete
  103. baaardzo mi się podoba Twój pierścionek, potrzebowałam chwili, żeby go rozgryźć :)

    ReplyDelete
  104. heeey lovely blog you have :)
    would you like to follow each other?

    xx BBella
    justyled.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. yes I would love to follow eachother (: you have an amazing blog!!


    xAnna
    fairytalefrocks.blogspot.com

    ps. join my GIVEAWAY to catch a little ray of moonlight.
    http://fairytalefrocks.blogspot.nl/2012/08/moonlight-in-vail-giveaway.html

    ReplyDelete
  106. Great post!
    Would u like to follow each other?
    xo,
    http://keepitstylishandsexy.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. masz świetny styl, ja już obserwuję! *.*

    ReplyDelete
  108. great crop top and all your jewellery pieces are gorgeous xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  109. Nice outfit.^^
    Would you like to follow each other???
    My Blog

    ReplyDelete
  110. amazing outfit :) I love your shoes, your top, pants, everything! Great blog dear, you've an amazing sense of style! Maybe you want to follow each other? I'm following you in advance *



    xx,
    thefashiondreamcatcher.blogspot.pt

    ReplyDelete
  111. Love your style! Thanks for commenting on my blog, I'll definitely follow you! x

    teacuptoast.blogspot.com

    ReplyDelete
  112. Wow, amazing pictures! Lovely blog :)

    Do u wanna follow each other?

    ReplyDelete
  113. Ślicznie ;)Jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedz w poście ;)
    http://cosmicdays.blogspot.com/

    ReplyDelete
  114. Hi dear :) you have such an amazing blog hun! what do you think of following each other? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    p.s: join my international giveaway

    ReplyDelete
  115. Great pics :D Love the top :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  116. Masz rację, jeśli ekstrawagancja to właśnie w tym momencie:) Pierścionek jest świetny, kolejna oryginalna rzecz, którą zaprezentowałaś na blogu. Ciekawe co będzie następne;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa ;) Staram się jak mogę i fajnie,że się podoba! ;)

      Delete
  117. OMG - i love your style!

    This shoes are amazing!

    Would you like to follow each other? Let me know in my blog!

    Kisses*

    ReplyDelete
  118. wszystko mi sie podoba ! ;)

    rowniez obserwuje ;)

    ReplyDelete
  119. love your styling! <3 hope you can check out my blog, I would love to follow each other <3

    ReplyDelete
  120. Love the outfit and you look so pretty :)
    Thanks for commenting on my blog :)
    I'd love to if we follow each other :) I followed :)

    www.stylista0fashionista.blogspot.com

    Xo
    Nada

    ReplyDelete
  121. fantastyczna stylizacja. pięknie wyglądasz

    ReplyDelete
  122. You look gorgeous! This jewellery look luxurious!

    ReplyDelete
  123. Your photos are great! thanks for sharinG!

    ReplyDelete

Flickr Images