Swift

Inspiration Sheinside clothes.


 
Dzisiejsza notka będzie z moimi własnymi zestawami ubrań ze strony http://www.sheinside.com/ 
Serdecznie polecam by wejść i bliżej zapoznać się ze sklepem. Może akurat znajdziecie coś co dawno szukaliście i dopiero tutaj to znajdziecie? ;) Ja sama skusiłam się na kilka rzeczy. Wiem, że niektórych przeraża to,że ceny nie są w złotówkach. Jednak za pośrednictwem Paypal można bezpiecznie robić zakupy za granicą.

Zestaw I


































*Koszula / Denim Shirt
*Spodnie / Black Ripped Front Cotton Blends Legging
 *Buty / Wegdes 
* Kurtka /  Denim Biker Jacket
*Torebka / Handbag 
KLIK 
*Biżutera / Jewellery

 
Zestaw II  
 *Sukienka /  Skirt
 KLIK
*Buty / Pumps
*Torebka / Handbag
*Bluzka / T-shirt
*Żakiet / Long-Sleeve Blazer
*Biżuteria / Jewellery
 KLIK 
 KLIK

Zestaw III
*Bluzka / Shirt
*Buty /Boots
 KLIK
*Torebka / Handbag
 KLIK
* Spodenki / Shorts
 KLIK
* Kurtka / Biker Jacket
 KLIK
*Biżuteria / Jewellery
 KLIK

You Might Also Like

58 komentarze

  1. znam tą stronę od dawna i mają fajne ciuchy, jednak dalej jakoś nie mogę się skusić na zakupy w taki sposób haha gdzie nie mam złotówek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moją mamę też bardzo to przeraża ;)

      Delete
  2. Jeżeli chodzi o zakupy przez internet, jedyną rzeczą która mnie odstrasza jest kupienie czegoś za małego/za dużego. Biżuteria - bardzo chętnie, ale jeżeli chodzi o ubrania, a już szczególnie buty, to się boję :).

    Co do zestawów:

    1) Koszula i dodatki są najlepsze, wszystko pasuje, nie jest nudno, ani nie ma efektu chodzącego odpustu :) Bardzo mi się podoba + kocham te kolory :)

    2) Buty i sukienka znalazły się na nierealnej liście moich wymarzonych ubrań :) Niestety nie mam figury, a konkretnie nóg do noszenia ich :/. Średnio lubię żółty kolor, bo mam taki pokój którego jeszcze rok nie mogę wyremontować i kolorem już zwracam zawartość obiadu :). Ale wszystko pasuje więc jest ok, ale gorzej niż przy nr. 1 :)

    3) Nie wiem czemu, ale wydaje mi się że w tej stylizacji wszystko jest z innej parafii. Poszczególne rzeczy są piękne, ale wszystko razem w jednej stylizacji mi nie gra, więc w tym przypadku jestem na nie. :)

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. fajne zestawy, podobaja mi sie strasznie <3 nosilabym ;3

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/ zapraszam ;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zestawy, szczególnie ostatni przypadł mi do gustu :)

    ReplyDelete
  5. pierwszy zestaw jest fenomenalny *.*

    ReplyDelete
  6. Cool inspiration. Like the first picks.

    ReplyDelete
  7. Pierwszy zestaw przegenialny! :D
    Świetny blog:D

    zapraszam do mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. The boots are amazing!

    Xx
    WWW.PRETPENSER.COM
    WWW.PRETPENSER.COM

    ReplyDelete
  9. dla osob z charakterem, podobaja mi sie ;D

    ReplyDelete
  10. świetne rzeczy tam mają :)
    Jesli bd miała czas mogłabyś mi miej więcej wytłumaczyć jak wygląda kupowanie przez to paypal ?:)

    ReplyDelete
  11. the first outfit is brilliant. I loooove that jacket! :)
    what do you think of following each other?

    WhiteCloset
    Twitter
    Facebook

    ReplyDelete
  12. hej ! u mnie konkurs serdecznie zapraszam do wzięcia udziału!! ;))
    pozdrawiam niedlaciebiebeybee

    ReplyDelete
  13. Każda stylizacja idealnie dobrana,spodnie w 1 zestawie boskie:)

    ReplyDelete
  14. Z każdej stylizacji zabrałabym po jednej rzeczy ;)

    ReplyDelete
  15. Z każdej stylizacji coś bym dla siebie wybrała - bardzo fajne.

    ReplyDelete
  16. ciekawie, jak dla mnie żółty odpada :) ale czarne elemenry bym przygarneła z miłą chęcią
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Jej cudne te zestawy!!:)
    +obserwuje

    ReplyDelete
  18. kliknęłam obiecane "obserwuję" i czekam na Cb :)

    ReplyDelete
  19. inspirujące <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  20. druugi mi się podoba ! :**
    Miałabym do Ciebie ogromną prośbę, zagłosowałabyś na to zdjęcie?https://apps.facebook.com/najlepszafotka/contests/40/images/433#_=_ Jest to strasznie dla mnie ważne, z góry dziękuję i przepraszam za kłopot!
    Majta.

    ReplyDelete
  21. 1 , 2 są naprawdę świetne .:D Chcę takie zestawy w swojej szafie haha. :))
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili i o ile będziesz miała ochotę . ;D
    tak , tak ja na pewno będę zaglądać częściej. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie bym wpadła,ale na Twoim koncie google+ nie widzę adresu Twojego bloga :(

      Delete
  22. Super rzeczy. Inspirują, Pytałaś się czy obserwujemy swoje blogi nawzajem :)ja już obserwuję i czekam na ciebie :) (jako anka)

    ReplyDelete
  23. podoba mi się ;) obserwujemy?

    ReplyDelete
  24. zestawy super ;d dodaję do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  25. fajne zestawy ;]
    http://doniax.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja muszę się przestawić na całkowicie inny tryb, bo będzie mi później ciężko :) Nagłówek robiłam w Photo Filtre 7 :) A z zestawów strasznie podoba mi się ta skórzana kurtka i żółta torebka :)

    Obserwuję :D

    ReplyDelete
  27. Wszystkie są świetne, ale pierwszy najlepszy i koszulka z drugiego strasznie mi się spodobała :)

    + nowy u mnie closedindreams.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  28. wszystkie zestawy świetne, ale jakoś ten pierwszy mnie po prostu urzekł :)

    ReplyDelete
  29. wszystkie zestawy są nieziemskie :D

    ReplyDelete
  30. biżuterie to oni maja fajną

    ReplyDelete
  31. cudowna ta brązowa koszula <3

    + ja już obserwuję :)

    ReplyDelete
  32. Boskie zestawy, w każdym podoba mi się torebka xD
    W pierwszym spodnie i kurtka - super, w drugim ogólnie kolorystyka spódniczka i bluzka... :) No i wszędzie fajnie dopasowana biżuteria :)

    ReplyDelete
  33. Can't believe those black pants are leggings...Im obsessed with ripped black pants :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Love those ripped black pants!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Thank for visiting my blog! Love the yellow! Following now :)

    thenycdiet.blogspot.com

    ReplyDelete

Flickr Images