Swift

LITY FOXY WITH FLOWERY SHIRT


Goodwill & Hook N Sling - Take you higher

Rihanna & Chris Brown - Birthday Cake

Całą niedzielę spędziłam w trasie i nawet nie możecie sobie wyobrazić jak bardzo było to męczące. Zwłaszcza, że niestety nie znoszę dobrze dłużej jazdy samochodem jako pasażerka, po prostu mam chorobę lokomocyjną.. Najważniejsze jest to, że załatwiłam bardzo ważną sprawę i teraz mam czas na obijanie się choć przez chwilkę. I muszę powiedzieć, że bardzo się cieszę z dzisiejszego dnia i zdecydowanie uspokoiłam się wewnętrznie o mój przyszły byt. Oby pozytywna i miła atmosfera trwała jak najdłużej. W związku, że wkrótce będę studentką i się przeprowadzę, czas teraz na zadbanie o każdy szczegół. Zaopatrzenie się w niezbędne rzeczy, pożegnanie się z domem i przywitaniem się z zupełnie nieznanym światem. 
Białystok, nadchodzę ;) 
Mam na sobie jeszcze outfit z cieplejszych dni. Transparentną koszulę w kwiaty połączyłam z czarnym sweterkiem i krótką spódnicą. Nadałam, dzięki czarnym elementom, tej stylizacji trochę elegancji. Jak wiadomo czarny ma, według mnie, coś takiego w sobie,że dodaje albo 'pazura' albo gracji. Trzeba jednak uważać bo mimo, że kolor ten jest uniwersalny daje kreacji dużo powagi. Należy więc zawsze zestawiać go z jaśniejszymi kolorami (w moim przypadku np. koszuli w kwiaty ;)) albo kolorowymi dodatkami.





Koszula - Pull and Bear
Spódnica - H&M
Sweter - allegro
Torebka - Reserved  
Biżuteria - Delamo
 
Przepraszam za jakość niektórych zdjęć. Nie chciało wyostrzyć obrazu.
Znalazłam kilka DIY i muszę się koniecznie z Wami podzielić. Teraz wszystko można znaleźć w internacie.




 Wystarczy, że kliknięcie w obrazek a rozmiar obrazków się zwiększy i wszystko będzie bardziej widoczne! ;)

You Might Also Like

148 komentarze

  1. łaaadnie w takich kolorach!

    ReplyDelete
  2. Wow you are stunning! Now following you :))) Hope you can follow back!

    xx Olivia

    http://0liviaschoice.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczna koszula, ma piękny wzór.
    swietne DIY

    ReplyDelete
  4. oj wiem jak to jest być w trasie ;)
    boardzo ładna stylizacja badrdzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  5. Współczuję tego pośpiechu, ale na pocieszenie powiem Ci jako była mieszkanka Białegostoku, że to miasto jest naprawdę wyjątkowe, o ile ma się do niego odpowiednie podejście i w niektórych miejscach można zakochać się od pierwszego wejrzenia, także nie będzie Ci tam źle :)

    ReplyDelete
  6. bardzo ładny prosty look !

    podoba mi się bluzeczka

    śliczna jest !!

    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion



    :)

    ReplyDelete
  7. ślicznie wyglądasz :) napisz później, jak Ci się tam mieszka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napiszę,napiszę. Nawet postaram się o zdjęcia ;)

      Delete
  8. swietna bluzka i buty :) lubie takie zestawienia

    ReplyDelete
  9. koszula nieziemska! :) no i naszyjnik <3 cudem by było, gdybym u Ciebie biżuterii nie wypatrzyła ;)
    Zazdroszczę wyprowadzki do Białegostoku, przepiękne miasto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, troszkę tego jest ;) Dziękuję za tak miłe słowa ;* i pocieszające bo trochę też boję się tej zmiany :P

      Delete
  10. Ślicznie! ^^
    Co będziesz studiować? ;p

    ReplyDelete
  11. Te DIY są świetne po prostu! Zdjęcia bardzo ładne:)

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia, zestaw i buty! <3
    Muszę kiedyś spróbować fryzurki z kokardą! :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja próbowałam,ale mam za krótkie włosy teraz :P

      Delete
  13. też nie lubię podróżować autem, szczególnie na długich trasach :P

    ReplyDelete
  14. cudowna koszula <3 pięknie ożywia całą stylówkę ! świetny look !

    ReplyDelete
  15. też nienawidzę jazdy samochodem ! :D
    świetnie wyglądasz ! :D
    i te włosy *____________*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako kierowca lepiej znoszę, ale jako pasażer z tyłu - tragedia! :P
      Dziękuję za tak miłe słowa ;*

      Delete
  16. Jak mi się podobają Twoje oczy !! :)



    Fajna bluzka i sandały oczywiście :)



    www.takeabreak.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz bajecznie ;)
    Ja już obserwuje a Ty? ^^

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz, ta bluzka w kwiatki jest super ;)

    ReplyDelete
  19. jak zawsze piękne zdjęcia ;)
    zaprasza do mnie!

    ReplyDelete
  20. bardzo ładnie wyglądasz :))
    strasznie podobają mi się DIY ! chciałabym zrobić sobie tą taką białą 'szafeczkę' ale chyba bym nie umiała.. :p

    ReplyDelete
  21. Wspaniała koszula! Świetnie wyglądasz! <3
    Bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  22. bije z Ciebie taka naturalność którą uwielbiam :)
    pięknie!!!

    ReplyDelete
  23. Buty są śliczne !
    Całość bardzo interesująca ! <3

    ReplyDelete
  24. gelan outfit, a buty sa cudowne!
    obserwujemy?:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraz jako wwwjackmegstyle.blogspot.com

      pozdrawiam i zapraszam ;*

      Delete
    2. Chętnie bym obserwowała,ale ten blog nie istnieje..

      Delete
  25. piękna koszula ! cudownie wyglądasz:)

    http://youneedfashioon.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzi fajnie wyglądasz. Najbardziej podoba mi sie koszula i buty ;)

    Pozdrawiam i Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  27. ładny outfit :) ciekawe DIY ;p

    ReplyDelete
  28. Ja bym chyba mogła całymi dniami jeździć samochodem :PP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako kierowca ja też mogłabym całymi dniami jeździć jako pasażer (szczególnie) z tyłu,już gorzej :P

      Delete
  29. fajny zestaw, podobają mi sie buty :] a diy są ciekawe :]
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładny outfit, śliczny jest ten złoty naszyjnik :)

    ReplyDelete
  31. no to obserwuję;)
    i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mogłabyś napisać adres bo na Twoim +Google nie widzę a tak nie pamiętam.. :(

      Delete
  32. świetna koszula :) obserwuję !

    ReplyDelete
  33. thanks for your comment :)
    i'm following you now, hope you'll follow me, too :))
    xoxo

    ReplyDelete
  34. Śliczny outfit, ojej, będziesz studiować w moim mieście, Białymstoku (:
    Powodzenia, mam nadzieję, że Ci się tu spodoba! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też mam taką nadzieję..zresztą nie ma innej opcji! Takie miasto jak Białystok musi coś mieć w sobie ;)

      Delete
  35. świetna stylizacja,wyglądasz ślicznie :)

    ReplyDelete
  36. jeśli źle znosisz chorobę lokomocyjną to siadaj z przodu :)

    ReplyDelete
  37. Love the shirt and shoes!

    http://fredafro.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Powodzenia!

    Koszula jest śliczna!

    ReplyDelete
  39. pewnie dużo czasu musiałaś spędzić na wyszukanie tych instrukcji DIY, na pewno z którejś skorzystam :)

    ReplyDelete
  40. Jesteś nominowana, zapraszam :)

    ReplyDelete
  41. dzięki ;)
    super stylizacja;d koszula mega!

    ReplyDelete
  42. Koszula cudowna :)
    Jasne, możemy obserwować :)

    ReplyDelete
  43. I love the shoes!
    I'm following you now - would be nice if you would do the same :)
    And thank you for your comment on my blog. Hugs!

    ReplyDelete
  44. cudowne buty, ładna jesteś :)

    ReplyDelete
  45. hej, mogłabyś mi napisać w mailu jakieś szczegóły dotyczące nagłówka? będzie mi trochę łatwiej! becha@onet.eu

    ReplyDelete
  46. więc na początku życze powodzenia na studiach i w nowym miejscu :) a jeśli chodzi o strój to aż zatęskniłam za tymi upałami haha :D i fajna ta bluzka :) ma ciekawy wzór

    ReplyDelete
  47. soooo beautiful!!! nice look, I love...
    kisses!!

    http://mariashopaholic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  48. cudne buty! :) / http://murphose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. thank you for your lovely comment!!!!Amazing shoes!!!!!I really liked your blog, you have great photos! Now, I am your faithful follower! I really hope that you enjoy my blog and you will be my follower too!!!!
    xoxo
    http://stayfabulousandclassy.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  50. śliczna koszula *.* ogólnie bardzo podoba mi się twój styl, jestem jak największą fanką ! :)
    Co do DIY na pewno coś zrobię bo to świetne pomysły :D
    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. przepięknie się prezentujesz! :)

    http://ania1991.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. thank you for comment, i like your blog and following you now!!

    http://thehandbagconcept.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Bardzo podoba mi się zestaw a co do DIY to jak ogarnę to z chęcia spróbuję :)

    ReplyDelete
  54. to dobrze, że już wszystko masz załatwione mimo minusów podróży : ) mam nadzieję, że jak zaczniesz studia to nie będziesz nas zaniedbywała. stylizacja bardzo mi się podoba, szczególnie koszula <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaram się jak mogę by notki były dość często ;) Bardzo dziękuję kochana za miłe słowa :*

      Delete
  55. koszula *-* planowałam ją kupić, ale niestety jak przyszło co do czego to zabrakło mojego rozmiaru :< dodatkowo piękne buty!
    ___________________________________________________________
    www.dzejni.wordpress.com

    ReplyDelete
  56. Love that flowery shirt! Beautiful photos!

    ReplyDelete
  57. Świetny blog :) Miło się ogląda
    Zapraszam do siebie:
    http://zetnes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. ta spódnica i torba jest świetna :)
    jej, ale mam nadzieję, że podczas studiów nie opuścisz nas? bardzo byśmy tęsknili :)
    co będziesz studiować, jeśli mogę zapytać?

    przy okazji dodałam nowy rozdział na closedindreams.blogspot.com
    w wolnym czasie możesz zajrzeć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne,że Was nie opuszczę ;) Będę starała się jak mogła by to jakąś zaplanować i mieć czas też trochę i na bloga ;)
      Zaraz zajrzę ;)

      Delete
    2. I będę studiować architekturę ;)

      Delete
  59. również mam chorobę lokomocyjną...a outfit świetny, jak zwykle. :) po za tym bardzo ładna koszula :)

    ReplyDelete
  60. you are beautiful! great photos!
    mind following each other? (just making friends ^_^) but if you don't, it's still ok, no problems hehe! (^v^)
    have a coloful and brilliant day!!


    greetings from~ ヽ(^。^)ノ

    http://cupofpinktea.blogspot.com



    (●^o^●)
    (i only leave this comment of mine for those blogs i really like, so you are one of them ^___^ ~ hugs and kisses!)

    ReplyDelete
  61. You look gorgeous and I love your top :)
    Amazing pictures and awesome blog :)
    XoXo fashionandtherebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. uwielbiam takie zestawy a Ty wyglądasz niesamowicie!! Wszystko idealnie połączone!!!

    ReplyDelete
  63. Ostatnio byłam na stronie z takimi DIY. Najbardziej zwracam wtedy uwagę na fryzury ;P

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  64. też się zgadzam co do koloru czarnego.
    baardzo mi się podobają twoję buty czy mogłabyś zdradzidź gdzie je kupiłaś???

    proszę zajżyj do mnie http://rocknstylee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam je w sklepie http://www.czasnabuty.pl ;)

      Delete
  65. jak zawsze ciekawe ciekawostki!:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  66. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  67. Jak zawsze prześlicznie!
    Cudna torebka <3 ;))

    ReplyDelete
  68. Bardzo podoba mi się koszula! Dzięki niej można łatwo wyróżnić się w tłumie :)

    ReplyDelete
  69. Świetny blog :)Zostawiam po sobie komentarz i obserwuje. W wolnej chwili zapraszam do mnie.http://www.wizianet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. pieknie wygladasz!

    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. ładna stylizacja!
    bardzo podobają mi się Twoje sandałki! :))

    ReplyDelete
  72. Jesteś śliczna *__* Dodałam sie do obserwatorów , licze na to saamo . Z góry dzieki ;*

    ReplyDelete
  73. piękna koszula <3 czaiłam się na nią na wyprzedażach ale w końcu nie kupiłam a teraz żałuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też wyczaiłam ją na wyprzedażach ;)

      Delete
  74. Prześliczna bluzka...Obserwuję i zapraszam do siebie http://blondesmentality.blogspot.com/ Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  75. świetny top!
    obserwuję i TAGuję ;D jeśli masz ochotę, to pytania znajdziesz tutaj: http://mypropensities.blogspot.co.uk/2012/08/tag-10-pytan.html

    ReplyDelete
  76. Loveee your blog!!! And the outfit is really nice and the little pictures with the DIY projects are soo helpful.
    Hope you'll find time to check my blog too. :)

    http://2stylemates.blogspot.gr/
    Christina xxx

    ReplyDelete
  77. Masz bardzo ciekawy blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać swoje blogi do obserwowanych i informować się o nowych notkach.
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog http://diary-justysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Masz bardzo ciekawy blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać swoje blogi do obserwowanych i informować się o nowych notkach.
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog http://diary-justysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. piękna koszulka i wogule piękne fotki zapraszam do mnie :)



    tusia222.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Bardzo ładnie wyglądałaś! *.* Podoba mi się ; )

    ReplyDelete
  81. Wonderful blog!
    We love the pics!

    <3

    ReplyDelete
  82. Jejku jesteś śliczna! Zdjęcia i zestaw doskonałe, oj będziesz tam rządzić w białymstoku :-D Pozdrawiam :-*

    ReplyDelete
  83. pięknie wyglądasz kochana <3 buty wypasione!

    ReplyDelete
  84. Ta koszula to moje marzenie <3
    piękne zdjęcia, przejrzałam całego bloga i zawsze jestem zachwycona dodatkami jakie dobierasz <3

    + obserwuje z przyjemnością
    i zapraszam do siebie jesli masz ochote =)

    ReplyDelete
  85. So sorry for the late reply, just got back from my vacation two days ago :b you look so beautiful in this outfit!!!! Absolutely love how you style this look <3

    ang-closet365.blogspot.ca

    ReplyDelete
  86. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashion-week-poland-2004.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    ReplyDelete
  87. gratuluje studiów, przede mną jeszcze wiele stresów z tym związanych ;)

    z propozycji DIY na pewno skorzystam!

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  88. I love the blouse, flowers are amazing! thanks the ideas for DIY! kisses http://trendytips-trendygirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. love your shoes :)
    I love your blog. What do you think about following each other? I'm following you now!
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. też mam chorobę lokomocyjną. masakra. -,-
    fajny outfitt ;*

    ReplyDelete
  91. piękny outfit. buty generalnie do mnie nie przemawiają, jednak w Twoim wydaniu wyglądają doskonale

    ReplyDelete
  92. Jeżeli ktoś uwielbia naturalne leciutkie krycie nadaje on się idealnie:)
    Mamy takie same zdanie co do bb;*

    ReplyDelete
  93. hey really nice photos and great blog i like it very much !!!! Maybe we can follow each other if you like?! let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  94. Najbardziej podoba mi się koszula i sandałki :)). Całość również baaardzo, ale to baardzo mi się podoba ;). Ja na szczęście (bo uwielbiam podróżować, jako pasażer) nie mam choroby lokomocyjnej, ale kiedyś miałam i mi przeszła :)).

    ReplyDelete
  95. Super wyglądasz :)
    Miłego pobytu w Białymstoku *.*
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  96. Pięknie <3
    Śliczne buty i koszula :)

    ReplyDelete
  97. Będziesz teraz studiować w Białymstoku? oo super. To muszę wyciągnąć Cię na kawę w październiku hehe

    ReplyDelete
  98. Ohhh,wow! you have so cool style, chic :)

    ReplyDelete

Flickr Images