Swift

Mont Affair Fave Dress Giveaway.

Witajcie kochani!

Sklep Mont Affair przygotował rozdanie, którym można wygrać jedną z ośmiu niesamowitych sukienek przedstawionych poniżej! ;) Co najlepsze co tydzień wygrywa jedna osoba. Każdego tygodnia sklep informuje na facebooku o kolejnym szczęśliwcu. Rozdanie trwa do 25 września a ja serdecznie zachęcam do brania udziału.


Co zrobić, by wygrać dowolną sukienkę? 
What have to do to win?

1. Zaloguj się na http://montaffair.com/pages/contest przez facebook lub e-mail
 Log in http://montaffair.com/pages/contest via facebook or your e-mail.


2. Obserwuj publicznie mój blog. 
Follow me with the GFC.

3. Napisz mi w komentarzu, że wziąłeś udział!
 Tell me in a comment that you have taken part in the contest!

You Might Also Like

73 komentarze

  1. śliczne są te sukienki <3 perfect !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. śliczne sukienki, wzięłam udział :)

    ReplyDelete
  3. dziękuję i dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  4. wspaniałe sukienki:)

    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Obserwuję i Biorę udział w konkursie :)

    ReplyDelete
  6. Wzięłam udział! :**

    zapraszam do mnie i zaobserwuj jeśli możesz ♥

    ReplyDelete
  7. Wonderful dresses! Now following you too. :) xo

    ReplyDelete
  8. Powodzenia wszystkim :)
    Zapraszam Cię na rozdanie Carla :)

    ReplyDelete
  9. no u mnie chwilowo lepiej ;), sukienki piekne!:) oczywiscie, ze biore udzial;D

    ReplyDelete
  10. hi Carla, thank for your comment on my blog! i'm glad to follow you! i hope you follow me back! kiss

    truelovecomesonlyinboutique.blogspot.it/

    ReplyDelete
  11. kilka jest rzeczywiście świetnych :)

    ReplyDelete
  12. dzięęęęęęęęęki :D / biorę, biorę, biorę udział !

    ReplyDelete
  13. hej,hej ja też:), fajne sukienki:)

    ReplyDelete
  14. Pierwsza sukienka cudo! Świetny post :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://leblogdesaly.blogspot.com/ ^^

    ReplyDelete
  15. biorę udział !!!
    może w końcu coś wygram..........

    ReplyDelete
  16. dziękuję za miły komentarz <3

    /wzięłam udział :)!

    ReplyDelete
  17. biorę udział! ;) świetne sukienki <3

    ReplyDelete
  18. biorę udział !
    gorąco pozdrawiam : mynightandday.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Sukienki po prostu boskie :D

    ReplyDelete
  20. sliczne sukienki:) biore udział:)

    ReplyDelete
  21. szkoda że nie w moim guście bo niektóre wzory są na prawdę ładne

    ReplyDelete
  22. Biorę udział, obserwuję:)

    ReplyDelete
  23. Hey, thanks for the sweet comment!
    I follow you now via google friend connectæ=
    If you follow me back via facebook it would be great!!
    https://www.facebook.com/FashionResidence?ref=hl
    xoxo
    best

    ReplyDelete
  24. to tylko sport, zdarza się. tylko strasznie mi przykro przez to.

    ReplyDelete
  25. Jeszcze gdzies pewnie mam zaszyte jakies bloki, ale te akurat mam pod ręką :)
    Dziękuję :)

    ReplyDelete
  26. biorę udział ;)
    nie wiem czy mam podawać e-maila ale w razie czego: effcia0901@wp.pl :)

    ReplyDelete
  27. Nie wezme udziału :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;3
    booksloovers13xd.blogspot.com
    Nowa notka :)
    + obserwujemy ?

    ReplyDelete
  28. biorę udział i obserwuję :)

    ReplyDelete
  29. Nie będę brała udziału ale śliczne są ! :)

    ReplyDelete
  30. śliczne!
    biorę udział :)

    ReplyDelete
  31. Fajne sukienki, ale nie biorę udziału. :)

    ReplyDelete
  32. Hello ... I'm no flower facebook, but I am already following you and I think your blog is beautiful ... kisses and more kisses and good week for you!
    Witam ... mam Facebook, ale jestem już za tobą i myślę, że Twój blog jest piękny ... pocałunki i inne pocałunki i dobry tydzień dla Ciebie!

    ReplyDelete
  33. Powodzenia w rozdaniu <3
    Będzie mi miło gdybyś obserwowała i pomogła dojść do 100 obserwatorów, strasznie mi zależy ♥
    Wpadnij : www.everyday-smart.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. piękne sukienki i ciekawe wpisy. i to co mnie kręci najbardziej- świetnie podobierane dodatki. gratuluję : *

    BIORĘ UDZIAŁ

    ReplyDelete
  35. są piękne..., ale moje szczeście mnie nie lubi...
    za ta ja uwielbiam twoją ostatnią stylizacje <3

    ReplyDelete
  36. świetny konkurs z prześlicznymi sukienkami, biorę udział ;-)

    ReplyDelete
  37. Bardzo ładne! ;>
    Pozdrawiam! <33

    ReplyDelete
  38. Obserwuję i biorę udział w konkursie ^_^

    ReplyDelete
  39. hii! awesome blog and giveaway! i'm following you on gfc now, please follow me too? :) i think you'll like some of my outfits!

    www.dailydisguise.com

    ReplyDelete
  40. Wzięłam udział ;) W końcu ostatnio szczęście mi dopisuje więc trzeba z niego wycisnąć ile się da ;) Pozdrawiam cieplutko !

    ReplyDelete
  41. raczej nie wezme udziało w konkursie, ale fajne sukienki :)

    ReplyDelete
  42. Ja też wzięłam udział!!!!! :)))
    Sukienki bardzo ladne!

    ReplyDelete
  43. Thanks for inspiring photos!!! Great images to follow!!! it's high time for changes!

    ReplyDelete

Flickr Images