Swift

BLUE DRESS

Jamal - Defto
Disturbed - Decadence


Głównym motywem jest sukienka, którą zamówiłam w DinoDirect. Jest asymetryczna. Wydaję mi się, że nadaję się na każdą okazję. Na większe wyjścia bądź zwykłe spotkania. Wszystko zależy od dodatków. Ja postawiłam na minimalizm. Mam na sobie kilka pierścionków i zaledwie jedną bransoletkę. Stylizacja z cieplejszych dni wrześniowych, kto wie czy niestety nie ostatnich :( 

W moim życiu wiele się zmienia. Myślę pozytywnie o wielu sprawach i nie doszukuję się wszędzie mojej winy. Czasami to życie tak nas kieruje a nie my sami. Nie można trzymać się czegoś kurczowo bo to i tak nie wypali. Jeżeli jesteśmy szczerzy wobec siebie to dlaczego mamy być kimś innym? Niektórym nie można dogodzić. To tak krótko o sobie ;) Korzystajcie z sobotniej nocy!








 Sukienka - DinoDirect
Foxy lity - Czas na buty

You Might Also Like

88 komentarze

  1. Piękna sukienka.

    Najważniejsze, by zawsze być sobą :).
    Pozdrawiam,
    O.

    ReplyDelete
  2. najważniejsze jest być sobą, ot co!
    ślicznie Ci w tej sukience, bardzo pasuje do Ciebie taki kolor :)

    ReplyDelete
  3. Jamal i Defto uwielbiam i ten teledysk <3 :)


    ` a Ty na jaki kierunek się wybierasz? :)


    Jestem zauroczona takim odcieniem granatu : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wybieram się na architekturę ;) Ja również uwielbiam taki kolorek ;)

      Delete
  4. sliczna sukienka, a buty genialne :)
    pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  5. sukienka ma ciekawy krój na górze i do tego cudowny kolor niebieskiego :) i racja, sukienka pasuje na każde okazje :)

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz ślicznie. Sukienka ma ciekawy krój.
    Ale masz nogi *.*

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądasz! Śliczna sukienka i buty! :))

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz. Buty i sukienka są pięknę. :)

    ReplyDelete
  9. fajnie wyglądasz;p
    a "defto" uwielbiam;p

    ReplyDelete
  10. idealnie outfit pasuje do Twoje urody!
    piękna sukienka<3
    cudownie wyglądasz! tak świeżo mmm :)):)

    ReplyDelete
  11. uwielbiam takie kolory !
    cudna kiecka ♥_♥

    ReplyDelete
  12. świetna sukienka, jest po prostu prześliczna! Można pozazdrościć sylwetki ;)
    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ciekawa ta sukienka. Oryginalna :)
    ps. najważniejsze, to postępować w zgodzie z sobą :)

    ReplyDelete
  14. Cudowne buty *.* Sukienka oczywiście również jak najbardziej tak :)

    ReplyDelete
  15. Great Outfit. I Love this Blue Dress. I'm following you now, Hope you will so the same.

    XX,
    Jenny

    ReplyDelete
  16. Dziękuje :) A prezentowalas się jak zawsze czarująco :) Masz w sobie coś mrocznego ;)

    ReplyDelete
  17. Lovely look and dress. The color is really pretty.

    ReplyDelete
  18. You outfit is amazing! love your dress and heels! the blue looks great on you

    xxx ecid nac

    ReplyDelete
  19. Nie powinniśmy się cały czas obwiniać, trzeba odciążyć psychikę. Zamówiona sukienka była świetnym zakupem.:)

    ReplyDelete
  20. I sukienka, i butki i makijaż VERY, VERY :) Zainspirowałaś mnie! A do czego? To zapraszam niebawem <3

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam takie sukienki!!! wyglądasz niesamowicie!!!

    ReplyDelete
  22. Sukienka ma świetny fason, projekt super, ale wykończenie pozostawiam wiele do życzenia :] szkoda bo pomysł sam w sbie jest fajny:]
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. też przestałam się obwiniać za wszystko, to i tak nie ma sensu :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  24. Świetna sukienka , nieźle na tobie leży :) Obserwuje i liczę na rewanż http://true-story255.blogspot.com/ . ;3 Ps . Blog świetny ;))

    ReplyDelete
  25. piékna sukienka no a buty mnie urzekly...:)

    ReplyDelete
  26. Piękna sukienka !


    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam ciepło,

    www.takeabreakk.blog.onet.pl


    i zapraszam do mnie, nowy post:)

    ReplyDelete
  27. love your dress and especially the shoes!!!!!great post!!!!
    xoxo
    http://stayfabulousandclassy.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  28. subtelnie i bardzo kobieco :)

    ReplyDelete
  29. Świetne buty. I kolor sukienki :)

    ReplyDelete
  30. swietna sukienka, podziwiam twoje szczupłe nogi <3 <3 <3

    ReplyDelete
  31. Świetna sukienka!
    Mam podobne pierścionki ;]

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Piękna sukienka :) Uwielbiam ten kolor :)

    ReplyDelete
  33. zgadzam sie, trzeba byc soba! nie musimy nikomu dogadzac :) sukienka cudna!

    ReplyDelete
  34. ciekawy krój torebki, ale najbardziej to podobaja mi się Twoje buty!

    ReplyDelete
  35. świetna sukienka! nie dla mnie oczywiście, bo moje nogi pozostawiają wiele do życzenia :)
    zapraszam do mnie na nowy post i wakacyjną dawkę zdjęć :)

    ReplyDelete
  36. Sukienka jest genialna, ale ja jestem oczarowana bardziej Twoją urodą! ♥ slicznaś ; )

    ReplyDelete
  37. Jaka śliczna jest ta sukienka! <3 Aż robi mi się smutno jak patrzę na te "słoneczne" zdjęcia a u mnie za oknem deszcz i deszcz :(. Tak czy siak miejmy nadzieję, że lato jeszcze Nas zaskoczy ;). Bucki cudne :).

    Buziaki :*

    ReplyDelete
  38. koooooocham ta sukienke <3 cudo <3

    xoxolook.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. I follow u blog.

    I lovveedy the look!

    Selene Blanchard
    Bacio,Moda & eu

    ReplyDelete
  40. świetnie wyglądasz, mega seksownie!

    ReplyDelete
  41. Zakochałam się w tej sukience!

    ReplyDelete
  42. uwieeelbiam trochę cięższe buty w połączeniu z takimi sukienkami <3

    ReplyDelete
  43. I can't get over your shoes - they are amazing!

    XO
    www.pearlsandpaws.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetna sukienka, wgl śliczna jesteś:) zapraszamy do nas.

    ReplyDelete
  45. Obserwujemy
    + liczymy na to samo;)
    Śliczne stylizacja

    ReplyDelete
  46. zachwycająco zachwycający zestaw:)

    ReplyDelete
  47. O wow! Jaka super sukienka ! pasuje do ciebie ! Fajnie się komponujecie ;)
    a w wolnym czasie zapraszam do obserwowania i komentowania bloga autumn-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Z tą sukienką to naprawdę strzała w 10-tkę. Na żadnym blogu takiej nie widziałam.

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    ReplyDelete
  49. This outfit is perfect and I love your posts and blog!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    I was also wondering if you would like to enter the competition to become the Fashion Muse on my online fashion magazine, it means that you will have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  50. Przepiękne buty! Jestem w nich zakochana :)

    ReplyDelete
  51. Replies
    1. Dziękuję ;) Nawet pomagałam ją montować :D

      Delete
  52. Dear Carla,
    omg, this is absolutelly gorgeous. I love your blue dress! ;-) Amazing post!
    Thanks for visiting my blog :)
    Of course, I am more than delighted to follow each other!
    I'm waiting you and I'll follow you back for sure :)!
    Have a beautiful day.
    www.vintageblog.cz

    ReplyDelete
  53. hej na blogu bodyy-rockk.blogspot.co.uk jest nowy post było by mi miło jeśli wejdziesz zawsze
    możesz znaleźć coś dla siebie
    dziękuje :)

    ReplyDelete
  54. Całość oczywiście nie ziemska :)
    + Jamal - defto <3
    Pozdrawiam i zapraszam .:)

    ReplyDelete
  55. super ta sukieneczka! zapraszamy do nas;)

    ReplyDelete
  56. Wow! your style and your blog are so gorgeous!
    i follow you now, please follow back if you want :)
    xoxo <3

    ReplyDelete
  57. Sukienka bardzo ciekawa. Niby wiele się nie dzieje a jest interesująca :)

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  58. Bardzo mądre słowa.. A Ty jak zawsze pięknie, kobieco i uroczo :)

    ReplyDelete

Flickr Images