Swift

BOYFRIEND CAP WITH FLAG ON TOP

Kasabian - Switchblade Smiles
Skrillex - Bangarang

 Przepraszam za małe zaniedbanie Waszych blogów, ale przez cały tydzień byłam poza zasięgiem komputera. Ale miałam chwilkę na małą zmianę graficzną bloga, może ktoś z Was zobaczył małe aczkolwiek (jak dla mnie) wielkie różnice? ;)
Stylizacja z tamtego tygodnia kiedy jeszcze można sobie było pozwolić na krótkie spodenki. 
Outfit bardzo luźny i nieco chłopięcy. Nałożenie czapki było dość spontanicznym czynem i nie miałam nawet okazji poprawić włosów stąd niepotrzebnie tak bardzo grzywka zasłania mi całą twarz i trochę psuje efekt. Pisałam o tym już na FACEBOOKU, ale napiszę jeszcze raz, że byłam ostatnio u fryzjera by podciąć moje końce i nastał czas na ich farbowanie! Efekty zapewne zobaczycie w następnej notce ;) Zaraz zmykam na grilla a jutro obiecuję zająć się zaległymi blogami.  
Mam nadzieję, że Wy również ostatki wakacji spędzacie aktywnie!
 





 Spodenki - DIY
Buty - Converse 
Top - allegro
Czapka - H&M 
 
We wtorek możecie spodziewać się KONKURSU! Zdradzę, że do wygrania będzie niesamowita biżuteria. Pilnujcie i nie przegapcie ;)
Niżej proszę o lubienie mnie na facebooku ;) 
 
I zapomniałabym dodać, że dostałam wyróżnienie Versatile Blogger
od  Sówka81, za które chcę bardzo mocno podziękować. Nawet nie wiecie jak się cieszę z każdego stałego obserwatora, który czyta moje wypociny ;)
Nominacja polega na napisaniu 7 rzeczy o sobie i wyróżnieniu 10 innych blogów.

1. Nigdy niczego nie planuję, zawsze jakieś wyjścia organizuję na ostatnią chwilę. Nawet raz na swoje urodziny zaprosiłam ludzi 6h przed urodzinami..
2. Mam fioła na punkcie precyzyjności-jak zabieram się do czegoś co w jakimś stopniu mnie spełnia, np. rysowanie czy prowadzenia bloga.
3. Zawsze się spóźniam.
4. Słodzę strasznie dużo cukru do herbaty.
5. Nie wiem czy to uzależnienie, ale z reguły wszędzie noszę ze sobą telefon. Nie piszę non stop smsów, po prostu lubię go mieć przy sobie. 
6.  Jak to mój chłopak mówi : 'Najpierw robię/mówię, potem dopiero myślę'.
7. Jestem nieśmiałą osobą, ale denerwuję się o byle co. Trochę też jestem uparta.

Co do wyróżnieniu kolejnych blogów, możecie być źli, ale tego nie zrobię. Każdy blog ma coś w sobie. Każda osoba jaka go piszę, stara się jak najbardziej i poświęca swój czas na niego więc nie mogłabym wybrać tylko 10..

You Might Also Like

162 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz! :)

    A i zmiana wyglądu bloga bardzo na plus! :)

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz z czapką czy bez niej :) świetne spodenki. zmiany zauważyłam, bez obaw. życzę miłego i udanego grilla ;*

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz ;) czekam na nastepna notke z włosami ! :D


    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  4. Ale jesteś śliczna ;) Super ;)

    ReplyDelete
  5. wow, ekstra outfit :D czapka dodaje charakteru :)

    ReplyDelete
  6. outfit bardzo mi się podoba:) i wcale tak źle z tą grzywką nie jest :D i miłego grilowania bo narobiłaś mi smaka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;) Jak sobie przypominam to warto było iść :P

      Delete
  7. wyglądasz wspaniale! bardzo fajny outfit:)
    obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie, wieczorem nowy post już o mnie-Sally, zapraszam do komentowania stylizacji Patryka! :D

    http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  8. świetny strój! chyba jeden z moich ulubionych tutaj :D

    ReplyDelete
  9. świetna stylizacja- super wyglądasz w czapce :))

    ReplyDelete
  10. You look amazing! Your blog is just gorgeous. x

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam czapki...Twoja jest świetna:)

    ReplyDelete
  12. bardzo mi się podoba :) szkoda, że robi się coraz zimniej :(

    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ładnie wyglądasz :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. PODOBA MI SIĘ TA STYLIZACJA! :D

    ReplyDelete
  15. Thanks honey, i'm following you too on the third page of your followers :)*

    ReplyDelete
  16. Czapka jest boska <3 Ta stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, a ty świetnie wyglądasz :)
    Informuję cię kochana, że:
    Usterki na moim blogu nie mogłam naprawić. Dlatego założyłam nowego bloga, czyli taką kontynuację tamtego. Mam nadzieję, że nadal chcesz zaobserwować i być na bieżąco.
    A oto link do tego bloga :)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco i liczę na zrozumienie ♥

    ReplyDelete
  17. lovely blog carla
    Thank you so much for your commet
    I follow you back ;)

    Xoxo

    http://mymelroseavenue.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  18. bardzo fajna stylizacja...a ta czapka bardzo tu pasuje:)))
    pozdrawiam serdecznie i dziekuje za mila wizyte:)

    ReplyDelete
  19. świetny outfit - na luzie :) i fajnie Ci w tej czapie, grzywa nie popsuła efektu ;)
    wieeelki plus za trampki - uwielbiam ;)

    ReplyDelete
  20. fajny outfit :) ciekawa jestem tych końcówek ;)

    ReplyDelete
  21. bardzo fajny set:) szorty ładnie eksponują nogi:)

    ReplyDelete
  22. świetna stylizacja,świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  23. i bardzo dobrze ze dodalas czapke bo wyglada calosc wrecz doskonale :D
    zdjecia jak zwykle 100% profesjonalizmu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat te zdjęcia robił mój chłopak to przyznaję, że są niezłe. I bardzo dziękuję za tak miłe słowa ;)

      Delete

  24. Thank you for commenting on my blog :)
    your outfit is so cool!
    and,you are beautiful♥

    I follow you now




    ReplyDelete
  25. Lovely pics!
    Mind to check out my blog? maybe we can follow each other :)
    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Nice outfit! great for weekend!
    Following you now via Google Friends Connect, follow me back when you come to visit :)

    xxx ecid nac
    http://canchy.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Jak zwykle fajnie, ja bym dodała więcej bransoletek (może kolor)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  28. Podoba mi się to połączenie ! ;))
    Fajnie Ci w tej czapeczce :)


    Pozdrawiam w ostatni dzień wakacji..

    www.takeabreakk.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  29. Love your outfit & your gorgeous blog! I just signed up as your latest following. It would be great if we could follow each other!
    http://coastal-style.blogspot.com

    Melissah

    ReplyDelete
  30. świetny zestaw! Wszystko do siebie pasuje! ;)
    Pozdrawiam!

    pearlinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. you look absolutely beautiful!:)
    xoxo

    ReplyDelete
  32. sliczny letni zestaw a Ty piekna jak zwykle:))))))))))

    ReplyDelete
  33. świetnie wyglądasz w takim luzackim stylu:)

    ReplyDelete
  34. Podobają mi się zdj w czapce ;)
    fajny zestaw

    ReplyDelete
  35. Super stylizacja! Zapraszamy do obserwowania:)

    ReplyDelete
  36. swietne bransoletki, czapka tez fajna :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  37. Czapeczka jest świetna, do twarzy Ci w niej ;)

    ReplyDelete
  38. Spoko! Obserwujemy ;)
    A ramki robię w photoshopie.
    Converse, najlepsze buty pasujące do wszystkiego ;)

    ReplyDelete
  39. dziewczyno wyglądasz fenomenalnie!

    ReplyDelete
  40. świetne jest pierwsze i trzecie zdjęcie! piękny zestaw :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. Dziękuje za odwiedziny mojego bloga .Obserwuję i zapraszam ;)
    tamagdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. bardzo podoba nam się twój blog i ten look
    pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. lubię tą piosenkę Kasabian :D masz świetne włosy :D obserwuje :>

    ReplyDelete
  44. poki co na razie i tak nie mam czasu na to. -.-

    ReplyDelete
  45. masz śliczne włosy :):*
    fajny outfit
    obserwuje i zapraszam do mnie :):*

    ReplyDelete
  46. Piękne włosy, świetna stylizacja ♥
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  47. Twoje zdjęcia mają klimat!

    ReplyDelete
  48. świetne nutki♥
    ja ostatnie dni wakacji spędziłąm baaaaaaaaardzo aktywnie♥

    ReplyDelete
  49. aww you rock girl! :)

    xx
    WWW.PRETPENSER.COM
    WWW.PRETPENSER.COM

    ReplyDelete
  50. Świetne zdjęcia:)
    pozdrawiam i obserwuję ;)
    http://lessismore-mika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. mam słabość do trampek ! ja też spędzam aktywnie ostatnie dni lata :)

    ReplyDelete
  52. jaki fajny masz styl(; w ogóle ładne zdjęcia

    ReplyDelete
  53. Ajajaj, ale świetna stylizacja *.* Zdecydowanie - dodaję Twojego bloga do obserwowanych < 3 // normalitykillsme.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. great outfit, really love your blog!
    I'm your newest follower!

    xx
    http://s-lounge.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. bardzo mi się podoba taka stylizacja! Zupełnie nie mój styl, ale muszę przyznać, że u innych, np u Ciebie takie rockowe/ na luzie stylizacje świetnie się sprawdzają. Do tego masz śliczne włosy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! ;)

      Delete
  56. uwielbiam te czapki, a ta jest świetna
    naprawdę będziesz studiować architekturę?! ja też zamierzałam wybrać taki kierunek, a później zrobić dodatkowo dekoratora wnętrz, bo planuję urządzać wnętrza :D
    a co do konkursu sądzę, że warto spróbować i bardzo fajnie byłoby przeczytać twoją pracę, bardzo byłoby mi miło gdybyś wzięła udział :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakąś tak wyszło z architekturą :P

      Delete
  57. tak tu u Ciebie cieplo, a za oknem tak brzydko :<

    ReplyDelete
  58. kochana jesteś:*, bardzo miło mi to słyszeć! :*:*;)

    ReplyDelete
  59. Hi Carla nice post! It looks good on you :) I like your blog very much! Keep it up!!

    xx Olivia

    http://0liviaschoice.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Lovely Blog!!! Wanna follow each other on Bloglovin & GFC??? xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    ReplyDelete
  61. you look great! your cap is awesome,
    and yes we would love to, we follow you now ;)!

    <3

    ps. you can now win some awesome Sabre sunglasses on our blog!

    ReplyDelete
  62. You look great.

    xoxo:LittleMucli

    littlemucli.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Thanks for visiting my blog! Yes I would love for us to follow each other, following you now xx
    ~Mannie (mightymannie.blogspot.com)

    Bloglovin' Youtube Tumblr Twitter

    ReplyDelete
  64. Śliczny zestaw i świetny blog! Na pewno będę wpadać częściej;) Zapraszamy do nas, do komentowania nowej notki. Obserwujemy?^^

    ReplyDelete
  65. świetny look ! czapka jest Meeeega <3 sama bym taką chciała :P

    ReplyDelete
  66. u mnie pogoda jeszcze pozwala na noszenie krótkich spodenek :3 Jesteś strasznie podobna do jednej z moich koleżanek! ♥

    ReplyDelete
  67. dziękuje bardzo;*
    cudowny zestaw! wygladasz fantastycznie ;)

    ReplyDelete
  68. no dość aktywne te wakacje :D

    ReplyDelete
  69. Nice blog :) Maybe you'd like to follow each other ?!
    Xoxo Pauline.
    http://foolbirdie.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Nice outfit dear!!
    I follow you!

    xoxo
    http://effiiswardrobe.blogspot.it/

    ReplyDelete
  71. Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  72. chłopięcego klimatu dodaje tutaj czapka, bez niej byłoby subtelniej :>

    ReplyDelete
  73. Podoba mi się ten zestaw! :)
    Też prawie zawsze wszędzie się spóźniam ;>

    ReplyDelete
  74. Awesome pictures, I love your outfit it’s amazing x
    I’m now following you, maybe you could follow back : ) x x

    Jodie
    www.jodiesjunk.com

    ReplyDelete
  75. http://ashplumplum.blogspot.com/ Hej ! wpadnij ; ) mam nadzieję ze przypadnie ci do gustu . kiss;*

    ReplyDelete
  76. Jestem tu pierwszy raz, świetny blog :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:

    sissly.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Very nice!!
    Thanks for your comment!
    I follow you now ;)
    Ila. from Italy.
    http://morethingsaboutfashion.blogspot.it

    ReplyDelete
  78. I just found your blog...it's amazing! Perfect style! ;-)
    Have a beautiful day.
    vintageblog.cz

    ReplyDelete
  79. wyglądasz cudownie! zresztą jak zawsze <3
    uwielbiam kasabian, mój zespół no1 <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  80. Cudownie! ^^
    Architektura? To świetnie, to musi być ciekawe ;)
    Jak skończę szkołę to chciałabym iść dalej na logistykę xd
    Ale to jeszcze trochę czasu ;P

    ReplyDelete
  81. Bardzo dobrze, że założyłaś czapkę, pasuję Ci no i całość świetnie się prezentuje :D
    Śliczne zdjęcia :)
    Fajnie napisałaś o sobie. Haha, 6h przed imprezą zapraszaĆ gości - nieźle! ;D

    ReplyDelete
  82. Ok, I follow you back !:**
    Oh, very great photos :) Lovely outift !!

    ReplyDelete
  83. thanks for visited my blog. and yes i'd love to follow each other. just tell me if you've followed my blog. great photos anyway :)

    http://rosaliaj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Hi Carla!
    Thanks for your comment on my blog.
    Your blog is awesome, and your style too. Definitely would love to follow each other and keep in touch!
    I'm now following you via GFC!

    Best wishes,
    http://neonplease.blogspot.com/

    x

    ReplyDelete
  85. oo, skrillex! :) uwielbiam motyw union jack w każdym wydaniu.

    ReplyDelete
  86. gdy patrze na twoje zdjecia to przypomina mi sie pani ekscelencja :P

    ReplyDelete
  87. tnx for visiting my blog! i'm def following you, great outfint and even better choice for music :D

    ReplyDelete
  88. Very trendy outfit! You look great! Have a new follower, big kiss, Maira

    www.myselffashionshow.com

    ReplyDelete
  89. Pięknie prowadzony blog, cudowne zdjęcia;) Obserwuje oczywiście;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Świetna stylizacja, kocham czarne conversy, bardzo dobrze wszystko zestawiłaś. Co do wakacji, niestety nie odpoczęłam wcale, bo spędzałam je zbyt aktywnie. Czekamy na zdjęcia z nowym kolorem włosów!

    Pozdrawiam i zapraszam:

    zaplanowana.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. dzieki za odwiedziny :D ja takze sie ciesze z każdego nowego czytelnika...

    a z punktem 7 jestesmy identyczne tak jeszcze sie przyznam skoro już tu jestem hihi :D

    xoxolook.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. bardzo podoba mi się taki zestaw, fajny na luzie. :)
    chociaż wg mnie bardziej pasowałby tu full cap. :))

    ReplyDelete
  93. Lovely look! I'm already following you actually, hope you follow back soon <3

    sartorialconnoisseur.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. LOVE your blog so much! This look is perfect for a casual day out! You sure are rockin those converses! =D

    I'm your newest follower via google (#750) I'd love it if you could check out my blog and maybe follow as well?

    xoxo
    http://sensiblestylista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  95. Lubię takie zdjęcia.
    A szata graficzna świetna! Minimalistycznie, ładnie.

    ReplyDelete
  96. lubię, lubię !
    Lubię Cię niemalże w każdym wydaniu :)

    ReplyDelete
  97. Bardzo ładny outfit, szkoda że teraz nie można sobie pozwolić na takie krótkie spodenki - niestety jesień się zbliża dużymi krokami :)

    ReplyDelete
  98. super outfit, uwielbiam takie "chłopięce" zestawy, chociaż sama nie wyglądam w nich dobrze.

    ReplyDelete
  99. Świetny outfit :) Uwielbiam takie zestawy na luzie :) Po za tym jestem strasznie ciekawa jak wyglądają twoje włosy po zafarbowaniu :DDDDD

    ReplyDelete
  100. Z przyjemnością chciałam poinformować że nominowałam Ciebie na najwszechstronniejszego blogera, post o tym już wieczorem zapraszam :D

    ReplyDelete
  101. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your shorts, what a great color and that top is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your accessories rock! Your blog is lovely by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic
    Alice&Sara

    ReplyDelete
  102. Hi pretty,
    Amazing look, love shirt specially :)
    I've followed you!
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. super wyglądasz :))
    zapraszam xoxo

    ReplyDelete
  104. love the outfit!

    www.linlicious-style.nl

    ReplyDelete
  105. a gdzie się przeprowadzasz kochana <3?

    ReplyDelete
  106. kobieto pozytywnie zaskakujesz :) świetna czapa :)

    ReplyDelete
  107. Great look! :D That tshirt is great ^^
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Cóż ładnemu we wszystkim ładnie

    ReplyDelete
  109. Love the easy feel of your outfit! The hat is fabulous! I am your new follower on GFC and Bloglovin!
    Would you like to follow me back?
    xoxo

    ReplyDelete
  110. ślicznie wyglądasz i bardzo ładne zdjęcia ; )

    ReplyDelete
  111. Your outfit is terrific!!! Definitely you have a feel of taste!

    ReplyDelete
  112. Love this outfit so much, wana fallow eahc other? ee you xoxo

    ReplyDelete

Flickr Images