Swift

CROSS ON JACKET

Puddle Of Mudd - Control
You Me At Six - Underdog
 

Nie mogę, zresztą pewnie jak reszta Was, nacieszyć się pogodą. Nawet przez głowę by mi nie przeszło, że jeszcze będę chodzić w krótkim rękawku! ;) 
Tydzień temu, miałam urodziny (tak, będę teraz się chwalić) i dostałam drobny upominek od moich przyjaciółek. I jeszcze raz dziękuję Wam bardzo! ;*
 
Stylizacja utrzymana w dość rockowym stylu. Macie okazje podziwiać top Gun n' Roses, który już zresztą widzieliście oraz DIY katana z krzyżem na plecach. Wiem, że takie motywy do niektórych nie przemawiają, ale moim zdaniem nie ma w tym nic złego gdyż jakby powiedzieć noszę krzyż kulturalnie, nie jest odwrócony, itd.. A szczerze powiedziawszy pokochałam ten motyw i mam nadzieję, że jeszcze uda mi się coś zrobić albo dorwać ciuszki z takim akcentem.
 
Co do moich włosów, to zrobiłam ombre - jednak koniecznie chciałam,żeby kolor odpowiadał mojemu naturalnemu (żeby nie było widać odrostów) i wyszło mi coś takiego. Nie wiem czy widać, to napiszę,że moje same końce mają teraz kolor blondu(rozjaśniłam je o 4 tony do poprzednich) a reszta jest koloru popielatego blondu - mój naturalny według fryzjerki.
 
Pierścionek w gwiazdy, zawdzięczam Zielony Kot, serdecznie zapraszam. Posiadają niesamowity asortyment! ;)












Torebka - H&M
Okulary - Reserved
Top - H&M
Buty Truffle - Allegro
Pierścionek gwiazdy - Zielony Kot
Pierścionek - paznokieć - H&M
Pierścionek krzyż - Allegro
Spódnica - Allegro

You Might Also Like

117 komentarze

  1. Genialna stylizacja i super biżuteria!

    ReplyDelete
  2. Buty są mega! Ogólnie cały look jest świetny!

    ReplyDelete
  3. jak zwykle genialna biżuteria <3

    ReplyDelete
  4. Świetnza zdjęcia, nie wspominając o stylizacji :)
    Genialna biżuteria :)

    ReplyDelete
  5. kamizelka jest świetna, ombre też mi się podoba. bardzo jesteś ładna :)

    ReplyDelete
  6. fajna rockowa stylizacja:)lubie Twoj styl:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. uwielbiam taki styl!
    Paznokcie <3

    ReplyDelete
  8. lovely rock n roll style girl!! :)

    xx
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    ReplyDelete
  9. Fantastycznie wyglądasz, niczym gwiazda rocka :) Rewelacja!!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,


    Malko

    ReplyDelete
  10. super zestaw. top genialny i świetnie dobrałaś buty :*

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz super, zresztą jak zawsze! :)

    ReplyDelete
  12. Doskonały outfit.
    Uwielbiam Cię *-*

    ReplyDelete
  13. świetny zestaw ;)

    http://ania1991.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. genialne! Bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  15. o miałaś urodziny! to życzę spóźnione wszystkiego najlepszego ;* ja też mam niedługo urodziny :) stylizacja jak zawsze mi się podoba, szczególnie te buty :)

    ReplyDelete
  16. Zupełnie nie mój styl, ale Tobie pasuje. Kamizelkę to nawet bym Ci podebrała, bo bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  17. świetna stylizacja. Podoba mi się spódniczka i koszulka :D dobrze ci w takim stylu :D
    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetnie wyglądasz ,uwielbiam takie klimaty!!!

    tamagdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. PODOBA MI SIĘ TWÓJ LUŹNY STYL.. NIE PRZESADZONY, NIE WYMUSZONY. TAK LUBIE :)ŚWIETNA KAMIZELKA JEANSOWA I BUTY AHA I WŁOSY ;P

    ReplyDelete
  20. swietny styl!
    dokładnie takie buty jak masz na sobie chcialabym gdzies upolowac <3

    xoxolook.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. cudownie, wszystko mi się podoba :)

    ReplyDelete
  22. Zapraszam na nową notkę http://jusinks.blogspot.com
    (całkiem niedawno blog istniał pod adresem diary-justysia.blogspot.com)

    ReplyDelete
  23. WoW!!Perfect outfit, especially your rings are amazing!!!

    Thanx for your lovely comment!! Of course I'd like to follow each other, I am your newest follow (772)! If you could follow us on bloglovin I would appreciate it!! :)

    Christina xxx

    ReplyDelete
  24. z takim stylem kojarzysz mi się najbardziej :D
    świetna ta koszulka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I szczerze taki styl najbardziej mi odpowiada! :D

      Delete
  25. Świetne, ciężkie buty genialnie współgrają z rockową resztą. :) Ombre u Ciebie wygląda naturalnie, świetny efekt :)

    ReplyDelete
  26. Fantastyczna stylizacja . Buty i kamizelka *.* . Śliczne włosy . :D :*

    ReplyDelete
  27. przejrzałam całego bloga i podoba mi się Twój styl ;) dodaję do obserwowanych.
    Możesz też do mnie zajrzeć :)

    ReplyDelete
  28. mój od klawiatury bardziej lubi siedzieć mi na podręczniku z matmy i zasłaniać ogonem zadania :D

    ReplyDelete
  29. świetna stylizacja! zresztą jak zawsze, bo masz świetne wyczucie stylu ;))
    spóźnione, ale naprawdę szczere WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! sukcesów w blogowaniu, nowych pomysłów i spełnienia marzeń :D
    jej, dziękuję bardzo! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również bardzo dziękuję za życzenia! ;*

      Delete
  30. Przyznam, że nie spodziewałam się takiego wyglądu bloga. Wygląda bardzo profesjonalnie :) A styl zaprezentowany na zdjęciach idealnie do Ciebie pasuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochę przesiedziałam nad wyglądem i na kodach HTML aby nabrał mniej więcej mojego wymarzonego wyglądu! Dziękuję za miłe słowa ;)

      Delete
  31. ten pierścionek na paznokieć jest świetny! ale czy nie spada podczas ruchu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee ;) U mnie się trzyma i trzyma. Tylko czasami czuć taki dziwny dyskomfort :P

      Delete
  32. łaaał masz świetny styl !! <3
    bardzo mi sie podoba !!:*
    bluzka i kamizekla rewelacja !:))

    ReplyDelete
  33. no to wszystkiego najlepszego Kochana :) a top guns 'n' roses super :)

    ReplyDelete
  34. No to wszystkiego najlepszego :) Ja również Panna :D
    Świetnie wyglądasz , i włoski pięknie wyglądają:) Twój t-shirt z Guns n'Roses jakoś tak przypomniał mi dzieciństwo i słynny hicior Don't you cry ... :D

    PS. Masz dłonie pianistki :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, wiele razy o tym słyszałam ;)) Szkoda,że nie było dane mi opanować ten instrument! :P

      Delete
    2. I zapomniałabym, dziękuję za życzenia! ;*

      Delete
  35. bardzo dobrze, że lato jeszcze o sobie przypomina :) mnie to jak najbardziej cieszy;)

    genialna kamizelka i koturny :) jak zawsze wszystko świetnie dopełnione dodatkami ;)

    ReplyDelete
  36. świetny look, zdjęcia są rewelacyjne, kocham twoje długie nogi!!! <3

    pearlinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. swietny zestaw! taki na luzie, a efekt jest!
    obserwuje i pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  38. ach ten zestaw jest naprawde czadowy :D

    ReplyDelete
  39. Hello thanks for the follow! Your blog looks great. I look forward to reading your future blogs and looking through all your great fashion photos. kisses h

    www.leblogdehrisanthis.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  40. fabulous! we love your denim vest!

    <3

    ReplyDelete
  41. Thanks!!! Following you back!!! xoxo

    www.rockandfrock.com

    ReplyDelete
  42. Jestem zdecydowanie na TAAAK! :)

    ReplyDelete
  43. patrząc się na Ciebie widzę, że rockowy pazur jest jak najbardziej dla Ciebie ;))) wygladasz świetnie a DIY w postaci krzyża na kamizelce- super!!!!

    ReplyDelete
  44. Fajnie, mnie motyw krzyża się podoba, cala stylizacja udana :]
    i spóźnione ale: wszytskiego dobrego
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  45. dziękuję :) świetnie skomponowana sylwetka ! uwielbiam Cię w takim rockowym wydaniu !

    ReplyDelete
  46. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz :) świetnie wyglądasz :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  47. świetnie wyglądasz, zazdroszczę pogody <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    ReplyDelete
  48. Dziękuje bardzo ! ;) Ty też masz śliczne ! Strasznie podobają mi się na koturnie ! To chyba będzie mój kolejny zakup ;)

    ReplyDelete
  49. Podoba mi się ten zestaw! :)
    Pierścionek na paznokciu! ;>

    ReplyDelete
  50. Bardzo dziękuję za miły komentarz :)
    Buty są świetne :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    sissly.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. wow these pictures are stunning,
    I'm following you back ; )

    Jodie
    www.jodiesjunk.com

    ReplyDelete
  52. ten pierścionek który wygląda jak paznokieć jej super tylko czy ci czasem nie spada ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też się tego bałam, ale dopóki sama go nie zdejmę z paznokcia to nie spada! :)

      Delete
  53. Pięknie wyglądasz;) dlatego fan page oczywiście polubiony;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Lovely blog you have. Thanks for following I am now following you back :)

    http://fashioncookiecs.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  55. i love the cross on your denim vest! fantastic look!
    I have a new outfit post on my blog so come check it out and let me know what you think!
    Dolly
    Unicorns, Heels and American Dreams

    ReplyDelete
  56. widzę, że słuchasz ymas, aww :D i świetny outfit :D

    ReplyDelete
  57. dziękuję ;* bardzo mi się podoba ;) lubię taki rockowy styl

    ReplyDelete
  58. Thank you :*
    Oh your Blog ist very interesting and amazing :)
    I will like your readerin :)
    xoxo

    ReplyDelete
  59. http://ashplumplum.blogspot.com/2012/09/swag-star-wars.html#comments pewnie ze obserwujemy tak jak mówiłas <3 teraz zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  60. I zapraszam do wzięcia konkursu u mnie;)

    ReplyDelete
  61. amazing outfit and cool music!
    love your style, following now! xx

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/rocknrolllies

    ReplyDelete
  62. bardzo fajna, stylowa i klimatyczna sesja! super wygladasz :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete

  63. Me piace Molto Tuo blog se ti va Passa Dal mio :)

    http://couturetrend.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/couturetrend1

    Oltre al Mondo della moda, ci occuperemo di vari Argomenti sono: La Bellezza, l'architettura, l'arredamento, la cultura pop, di viaggio, i Luoghi, le Persone e il cibo. Vi Aspetto .. Bacii

    ReplyDelete
  64. Nieziemski zestaw <33
    Dziękuje :)
    Obserwuje również .:)

    ReplyDelete
  65. Nieziemski zestaw<33
    Bardzo dziękuje i również obserwuje ^^

    ReplyDelete
  66. nie w moim stylu...
    dziękuję za komentarz :)

    ReplyDelete
  67. You look positively stunning . .

    ReplyDelete
  68. Love your wedges girl! Looking amazing :)

    ReplyDelete
  69. Świetna stylizacja i blog :) kurtka jest zajebista, sam bym chciał gdzieś uchwycić jakaś fajną katanę.

    ReplyDelete
  70. OMG love your style and your blog !!! I am following you now :) Follow back? Xoxx

    ReplyDelete
  71. Love this outfit. Thanks for the comment and I am now following you. Hope you'll follow me as well, I don't have many followers.

    ReplyDelete
  72. Świetna stylizacja - uwielbiam Guns N' Roses ;D

    ReplyDelete
  73. Piękne zdjęcia! :) cudowna kolorystyka, cały zestaw i klimat zdjęć! :) a pierwsza fotka mistrzowska :* obserwuję i zapraszam do Mnie w wolnej chwili!

    ReplyDelete
  74. Love the outfit...that vest is so gorgeous :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Nice Photo :))
    I'm follow you back xoxo

    ReplyDelete
  76. Hello Paula! I cant read your language but you look like a supermodel!!!

    and yes lets follow each other!

    <3

    ReplyDelete
  77. I love these shoes,omg!
    We follow each other?
    love.

    ReplyDelete
  78. like your blog!
    PS: thx for the lovely comment c sure! I wanna follow each other! :)

    ReplyDelete
  79. ta pierwsza nutka jest genialne ! <3
    śweitnie wyglądasz !
    o to spóźnione życzenia urodzinowe :* ( i to długo spóźnione)

    ReplyDelete
  80. Lovely blog!! I loved *.*
    Kisses

    http://danikaitow.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. te buty! *.* super rockowa stylizacja :)

    ReplyDelete
  82. Świetne zdjęcia, jak zawsze bardzo ładny zestaw.
    Ciekawy ^^

    pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. dzięki za komentarz zapraszam do obserwowania ;)

    ReplyDelete
  84. Świetna stylizacja!
    Kamizelka jest genialna, wyglądasz cudownie :)

    ReplyDelete
  85. Thanks for your comment :)
    I love your ring, I've got the same but with strass!

    ReplyDelete
  86. Yes we ca follow ech other :)
    now i'm your reader :*
    daisyadore.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Cudowna stylizacja i przepiękne butki :))))

    ReplyDelete

Flickr Images