Swift

FIRMOO SUNGLASSES

Coldplay - Clocks
 
Snow Patrol - Set The Fire To The Third Bar


W tym poście mała niespodzianka w postaci moich dłuższych włosów. Bałam się efektu zwłaszcza, że owe pasemka należą do mojej siostry, a ona ma minimalnie ciemniejsze włosy. Jednak ogólnie efekt mi się podoba ;) Chciałabym mieć takie włosy w przyszłości. A jak Wy oceniacie? :)  
 
Okulary dostałam od FIRMOO. Są naprawdę świetnie wykonane i ogólnie spodobały mi się od pierwszego wejrzenia. Wiedziałam, że grzechem byłoby wybrać inne. Pasują do codziennych stylizacji, szybkich wypadów do miasta w słoneczne dni (których niestety coraz mniej).
Co najważniejsze Firmoo ma teraz program dla kupujących po raz pierwszy, w którym nie płaci się za zamówione okulary, tylko za koszt przesyłki! Szczegóły znajdziecie TUTAJ.
  Free for First-time Buyers program to new customers. You can try Firmoo glasses for FREE by paying shipping only. 
 
Obiecuję wkrótce nadrobić zaległości z Waszymi blogami.


















Okulary - Firmoo
Lity - Deezee
Spodnie / legginsy - all
Koszula - H&M
Kolia - all
 

You Might Also Like

152 komentarze

  1. ładnie ;) przedłużałaś włosy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, moja siostra kupiła na allegro dopinki i sobie doczepiłam na potrzeby sesji ;)

      Delete
  2. świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają ! nie wiem czy takie pytanie już było, ale ile masz wzrostu ? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak ostatnio się mierzyłam i dobrze pamiętam to mam 172 cm ;)

      Delete
  3. ładnie Ci we włosach siostry :D

    ReplyDelete
  4. Świetnie Ci w długich włosach, zapuść swoje! :) Siostra obcięła? Bywają w życiu trudne chwile, jeśli masz się komu zwierzyć to jest dobrze. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, siostra kupiła na all dopinki do włosów. Są sztuczne :P

      Delete
  5. genialne zdjecia, a stylizacja swietna i brdzo naturalna:)super figura szczesciaro!

    ReplyDelete
  6. jest szansa na linka do leginów z allegro są boskie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie :( kupiłam je tak dawno,że nawet nie pamiętam już dokładnie kiedy. Może z rok już je mam.

      Delete
  7. bardzo, bardzo! i nogi jakie masz długaśne!:)

    ReplyDelete
  8. OMG!!!cudowna sesja!!! Świetna stylizacja!!! wszystko mi się podoba na maxa- koszula, buciki, spodenki i okulary :)) włoski też fajne :)))

    ReplyDelete
  9. Fajnie, ja zapuszczam twardo swoe - oj cięzko to idzie :/
    masz świetne nogi
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. pasują Ci takie długie włosy, ja staram się zapuszczać ;)

    ReplyDelete
  11. ja jestem w maturalnej klasie, więc nic mi nie wychodzi, jak to maturzyście :D
    + powodzenia na studiach :) co będziesz studiować?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Architekturę :) I bardzo dziękuję ;)

      Delete
  12. świetny zestaw! świetne połączenie jeansu i... głowa do góry ! ;)

    ReplyDelete
  13. świetnie Ci w takich włosach! :) i zakochałam się w Twoich okularach ;d aż chyba wejdę do sklepu i zobaczę, czy nie mają jeszcze podobnych :D

    ReplyDelete
  14. ale piękne buty ! zakochałam się :O

    ReplyDelete
  15. Witam :)
    Jeśli kiedyś lubiłaś czytałaś bądź obserwowałaś mojego bloga to go usunęłam ale założyłam nowego o tej samej tematyce tylko ulepszonego. Była bym więc wdzięczna gdybyś go zaobserwowała bądź chociaż zerkała na niego co jakiś czas, bo staram się zebrać wszystkich obserwatorów od nowa http://normalnie-nienormalne-forever.blogspot.com/ stary adres nie-tylko-szalona i nasz-siwat-jest-inny więc może ci coś to mówi. Z góry dziękuje jak najmocniej tylko potrafię
    Ps. bardzo podobają mi się twoje buty :D

    ReplyDelete
  16. Koszula i buty świetne! A okulary śliczne :)
    Pozdrawiam,

    sissly.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. strasznie strasznie strasznie mi się podoba! Jesteś taka zajebiście chuda i ładna, że totalnie ci zazdroszczę :D
    co do ludzi to niestety mam takie same doświadczenie :c
    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ładnie Ci w długich włosach:)a buty są po prostu czadowe:)

    ReplyDelete
  19. wyglądasz prześlicznie!
    buty mają świetny kolor!

    ReplyDelete
  20. Okulary są super!!!Zapraszam na tamagdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Najgorsze jest to jak zawodzi bliska Nam osoba :(. Ale będzie dobrze :*

    Wyglądasz świetnie, w dłuższych włosach również, ale ja wolę Cię chyba w Twoich naturalnych :)).

    Marzą mi się lity, ale boje się, że będą niewygodne i nie będę w nich chodziła ;/

    Buziaki :*

    ReplyDelete
  22. Hello dear, thanks for the comment and for following! I'm already following back (follower number 808!) and I was wondering if you would like to enter the competition to become the Fashion Muse on my online fashion magazine, it means that you will have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    ReplyDelete
  23. Włosy pasują ci rewelacyjnie :) świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  24. uwielbiam takie lenonki, niestety ja nie wygladam w nich zbyt dobrze ;)

    ja swojego czasu zawodzilam sie na ludzaich tak czesto ze gdy to sie wreszcie zmienilo czulam sie jakos nie swojo, jakby to nie bylo juz moje zycie xD

    ReplyDelete
  25. rewelacyjna stylizacja, świetnie w takich włosach

    ReplyDelete
  26. great outfit, love the sunnies too!

    ReplyDelete
  27. włosy wyglądają świetnie. masz cudowną koszulę , buty i spodnie. :3
    a okulary to strzał w 10tkę . :*

    ReplyDelete
  28. Świetna koszula! :)
    W długich włosach powinnaś wyglądać dobrze. Tutaj efekt psuje to, że Twoje własne są lekko falowane, a sztuczne pasemka proste jak drut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A najgorsze jest to,że przed wyjściem prostowałam włosy jednak jak byłyśmy na miejscu to pokręciły mi się w trybie natychmiastowym! :(

      Delete
  29. gr8 pictures.. chk my latest post & may be we can follow each other if u want http://lets-doll-up.blogspot.com/2012/09/think-pink-out-of-blue.html

    ReplyDelete
  30. Love the sunnies so so much! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    ReplyDelete
  31. ślicznie wyglądasz ;) ładnie Ci w długich włosach ;)

    ReplyDelete
  32. co mnie do Ciebie ściągnęło? unikalny nick i cudny avatar. Carla Verne. poezja sama w sobie. zdaje się, że komentowałaś jednego z blogów, a ja zaraz po Tobie. z ciekawości weszłam. na starcie minimalistyczny, ale śliczny szablon. miły dla oka. przejrzałam jedną notkę, następną, następną i.. skończyło się na połowie notek. mam zamiar już za chwilę zabrać się za resztę, całkowicie mnie oczarowałaś C:
    Twoje wyczucie stylu jest bezbłędne. oczywiście dodaję do obserwowanych :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej,bardzo dziękuję ;* Bardzo mi miło, aż cała się zaczerwieniłam :P

      Delete
  33. włosy,buty,spodnie,koszula<333 wgl cała jesteś piękna i twoje ubrania również <33

    ReplyDelete
  34. Wszystko jest idealnie dobrane!

    ReplyDelete
  35. Dziewczyno, ta stylizacja jest zabójcza! :) Uwielbiam jeansowe koszule, a Ty świetnie połączyłaś swoją z ciemnymi jeansowymi spodniami, nie każdemu wychodzą takie zestawienia :) W dodatku masz genialne lenonki. Bardzo mi się podoba Twój styl :)

    ReplyDelete
  36. cudna koszula i przepiękne buty :)!!

    ReplyDelete
  37. Okulary i lity <3
    a ogólnie bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;d

    ReplyDelete
  38. Śliczna jesteś ; ) Włosy wyglądają świetnie, koszula mistrzostwo, a na widok takich naszyjników jak ten Twoj dostaję kociokwiku ; ) kisses! ; )

    ReplyDelete
  39. Mam bardzo podobną budowę ciała, z której jestem bardzo zadowolona ;) super zdjęcie, jak siedzisz na pomoście. Zazwyczaj nie przepadam za łączeniem 2 odcieni jeansu, ale tu wygląda naprawdę fajnie! pzdr

    ReplyDelete
  40. WOW! I love your style :) xoxo ♥

    ReplyDelete
  41. Zakochałam się w tej stylizacji ^^ a najbardziej w butach :D Kocham lity <3 Pozdrawiam

    ReplyDelete
  42. Rzeczywiście okulary idealnie dobrane do Ciebie :)

    ReplyDelete
  43. Bardzo ładnie ci w takich włosach, choć faktyczne ich za mało; ) Sama doczepiałam, al eto nie na moje cienkie i słabe włosy niestety.. Zapraszam na nowa notkę do nas ; ) Justyna

    ReplyDelete
  44. śliczne to, okularki są spoko, ale najbardziej podobają mi się buty i legginsy. a tak ogółem to mam do ciebie ogromną prośbę, a właściwie to propozycję. póki co na moim blogu jest niecałe 20 rozdziałów, a ja skończyłam już pisać tą historię, mam jeszcze około kilkanaście kolejnych rozdziałów i planuję pisać kolejne opowiadanie po skończeniu tego, już się za nie zabieram, zaczynam pisać wstęp itp. I właśnie tego będzie dotyczyła moja prośba. Bardzo podoba mi się twój wygląd i w ogóle i sądzę, że twój wygląd pasuje do jednej z moich bohaterek i baaaaardzo zależy mi na tym, żebyś zgodziła się na to, żeby być ''twarzą'' tej postaci, bez względu na to jaka będzie i co będę o niej pisać. korzystałabym ze zdjęć z twojego bloga i o to chodziło z moją prośbą. proszę o jak najszybszą możliwą odpowiedź na mojego bloga: closedindreams.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :D i bardzo mi miło, że zgodziłaś się na moją propozycję :D

      Delete
  45. LUBIE TO!!!!
    xo

    ps -plus za cloks <3

    ReplyDelete
  46. Kolor sie troche rozni,alee i tak jest bardzo fajne :D zapraszam do obserwatorow
    www.yesnoana.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Efekt z włosami super! Masz cudowne buty i bardzo zgrabne nogi ;)

    ReplyDelete
  48. dlaczego jesteś taka śliczna?! :o

    ReplyDelete
  49. Lubię takie klimaty... ;) A te botki już mi się tak znudziły, ale w tym wydaniu są naprawdę super ;)

    ReplyDelete
  50. zakochałam się w tej stylizacji ! <3

    A co do włosów to wyglądają na końcach jak miała bym ciemniejesz ombre, bardzo naturalnie :)
    ślicznie ci!.

    ReplyDelete
  51. Oh, dear! You are so pretty! I love your style! Do you want to follow each other? Just let me know! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  52. I love your sunnies, I've been looking for a round pair like this for awile.
    Your hair is also to die for. I can't believe I've not seen your blog before!

    I’m now following you. Check out my blog at Novella Place and I’d love it if you could follow me back on bloglovin xxx

    Novella Place

    ReplyDelete
  53. Great blog, i´m follouw you back :)
    You are pretty, perfect outfit and photos, really! ♥

    Have a nice day..^^
    xoxo

    ReplyDelete
  54. awesome outfit + photos, you look absolutely stunning! xx

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/rocknrolllies

    ReplyDelete
  55. cudowna koszula, naszyjnik i okulary <3

    ReplyDelete
  56. rewelacyjnie wygladasz, spodnie swietnie podkreslaja Twoje zgrabne nogi :-)

    ReplyDelete
  57. super włosy :)
    zajebiste zdjęcia i strój! zapraszam :)

    ReplyDelete
  58. też dostałem te okulary <3 :)
    świetny blog !

    Obserwuję i zapraszam do mnie :) <3

    ReplyDelete
  59. Zapraszam na nowy post : ) http://jusinks.blogspot.com
    Ps.
    Super wyglądasz zarówno w tej stylizacji jak i w tych włosach : )

    ReplyDelete
  60. masz teraz jeszcze piękniejsze włosy niż zawsze! są cudowne i efekt też mi się podoba :) będziesz tak miała na stałe czy to tylko na okres tymczasowy?

    ReplyDelete
  61. Świetnie wyglądasz. Ciekawie dobierasz ubrania. Pozdrawiam i zapraszam do nas w wolnej chwili. :)

    ReplyDelete
  62. Fajnie te pasemka współgrają z twoim naturalnym kolorem! :)

    ReplyDelete
  63. Where is the translate??? I don't understan allí recaude I of Spain
    Kisses

    ReplyDelete
  64. love everything about this!!!
    ps. let us know if you would like to follow each other!
    xoxo




    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  65. Fajne są te pasemka, pasują Ci ^^

    ReplyDelete
  66. Świetne buty i lennonki *.*

    ReplyDelete
  67. Zapraszam na nową notkę : ) http://jusinks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. wow, naprawdę ślicznie wyglądasz w tych włosach! Zapuszczaj! :))

    ReplyDelete
  69. najpierw obejrzałam zdjęcia i myślałam, że Ty masz takie włosy długie ! ;) (jestem u cb pierwszy raz) obserwuje i zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  70. bardzo ładnie :) jakie długie włosy :-)

    ReplyDelete
  71. Włosy wyglądają świetnie, a stylizacja... WOW <3

    ReplyDelete
  72. jak dla mnie wyglądasz cudownie! <3
    buty są świetne koszula i spodnie tak samo ;)
    chcę wszystko ;)

    Obserwuję i Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  73. totaly love your shirt and shoes!!!

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. i just know your blog and its amazing. i love it so i follow you right now!! ;)

    http://manuchicdesire.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  75. Hi sweetie! Great choice. I will post my firmoo glasses tomorrow. So check out if you want.
    Let me know, if you want to follow each other via Gfc, Bloglovin, Facebook or other ways?

    X, Ancia
    visit OVERDIVITY &
    join my Facebook Fanpage

    ReplyDelete
  76. Hi dear Carla! Thank you for the lovely comment on my post, you're nice!
    I follow you back with pleasure!
    Your style is absolutelly amazing!
    Keep in touch...this is my wish ;-).
    www.vintageblog.cz

    ReplyDelete
  77. bosko wyglądasz! I teee buty<3

    ReplyDelete
  78. slicznie wyglądasz, i pieknie ci w dlugich wlosach nie widac ze sa ciemniejsze ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, zawsze wszystko wyjdzie na zdjęciach. W rzeczywistości się tak nie odróżniały :D

      Delete
  79. bardzo pasuja Ci te olulary :) wszystko w tym zestawie mi sie podoba, ekstra!
    zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  80. Mega buty i okulary! A te nogiii! Masakra! Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  81. I love this casual look!
    Love your gold choker and boots especially

    ReplyDelete
  82. obserwuję i liczę na rewanż, pozdrawiam ;))

    ReplyDelete
  83. great post.
    really nice blog.wanna follow each other?

    ReplyDelete
  84. Great Blog! What do you think about following each other?

    Much Love,
    http://amyklundt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. great look, the sunnies look amazing!

    ReplyDelete
  86. świetna stylizacja! ale okularki słodkie xD
    obserwujemy? zapraszam do mnie www.tynkaa-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Great look! Love those sunnies and the denim shirt :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. śliczne masz włosy i fotki też fajne !

    ReplyDelete
  89. I love the Blouse!!! Many Greets Jeannette

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  90. Kurde, świetnie wyglądasz :O
    Zakochałam się w twoich nogach!

    ReplyDelete
  91. ale masz genialny styl :)))) obserwuje oczywiscie!!!!

    ReplyDelete
  92. GGGGGGGGGGorgeous ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  93. świetnie wyglądasz w długich włosach
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    ReplyDelete
  94. great glasses i like it! Maybe we follow each other?! Let me know :) www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  95. *.* mega! wszystko mi się podoba, począwszy od całego zestawu, Twojej figury, urody i pięknych włosów!

    ReplyDelete
  96. Cudne buty.
    Obserwuje komentuje i licze na to samo :)

    ReplyDelete
  97. ale jesteś szczupła - tylko pozazdrościć! :)
    masz świetne włosy i ten cudny outfit!
    Strasznie mi się podoba! :*

    ReplyDelete
  98. piękna, piękna, piękna !

    nogi i outfit !świetny ! :)
    http://fashion-cath.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. świetne okulary, koszula i torba ;D
    genilalny zestaw!! ;)

    ReplyDelete
  100. czy te bucie sa wygodne? bo chodzą mi pogłowie i zastanawiam sie 'kupić? nie kupić? kupić?'
    zachwycająca całość:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są wygodne. Czasami jednak nogi bolą jak za długo się w nich chodzi :P Mam też koleżankę, która kupiła dwie pary i w ogóle ich nie nosi gdyż nie dała rady. Zależy jak często nosisz buty na obcasie i czy lubisz ;) Każdy człowiek jest inny.

      Delete
    2. dziękuję.. są piękne, ale muszę się jeszcze nad nimi porządnie zastanowić, bo nie chce kupić tylko po to aby leżały, a nie wiem czy moje nogi mogły by to wytrzymać..

      PS. wyróżniam Cie:*

      Delete
  101. spodnie/leginsy mi odpowiadają baaardzo :)
    pozdro!

    ReplyDelete
  102. Love this look! + your shoes are awesome :>

    ReplyDelete
  103. Zapraszam na nowy post [http://jusinks.blogspot.com]

    ReplyDelete
  104. Omg those outfit is great! Love your pants <3

    Enter my GIVEAWAY
    Lots of kisses, Elena

    ReplyDelete
  105. Zapraszam na nową notkę {http://jusinks.blogspot.com/}

    ReplyDelete
  106. Świetny zestaw :) przepięknie wygladasz :)
    buty!

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    ReplyDelete
  107. Ślicznie <3.Strasznie podobają mi się te okularu ;))

    ReplyDelete
  108. włosy idealnie Ci pasują i cały zestaw strasznie mi się podoba jeans z jeansem<3

    ReplyDelete
  109. swietne zdjecia, koszula tez, cala stylizacja podoba mi sie bardzo
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  110. you're so pretty and i love your shoes and glasses! may have to get me a pair :)

    www.writingrainbows.blogspot.com

    ReplyDelete
  111. We are promoting an international Firmoo glasses Giveaway. We will have 20 winners, amazing. I am sure you will love it

    http://afrovaidosas.blogspot.com/2012/12/firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete

Flickr Images