Swift

PINK SKIRT

Gotye - Easy Way Out
 
Katy Perry - Wide Awake


Robi się tylko coraz zimniej i zimniej, aż człowiek nie ma ochoty już na nic. Jest 19.20 a za oknem już ciemno. Za tydzień będę już mieszkać w Białym, co przeraża mnie w malutkim stopniu. Ten czas tak szybko leci! Jestem ciekawa też nowego otoczenia i trybu życia. Troszkę mam dość tego małego miasteczka. Zwłaszcza tym bardziej, że większość czasu siedzę sama gdyż wakacje się skończyły i każdy ma coś do roboty.  Na pewno będzie więcej perspektyw choćby spędzania czasu poza domem w Białym ;) Ale czuję, że jeszcze będę tęsknić za spokojem tego miejsca.

Choć nie przepadam za różowym to dodaje on uroku całej tej stylizacji. Zwłaszcza te różowe kolczyki, które dostałam od Zielonego Kota - są świetne! Tym bardziej, że marzyłam o takich od dłuższego czasu. I spódniczka, którą znalazła mi moja mama, kto by pomyślał, że zakocham się w niej od pierwszego wejrzenia! Jak jesteśmy na temacie miłości, to ostatnio oglądałam film '3 metry nad niebem' i jak to ze mną bywa, nie obyło się bez płaczu. Druga część to 'Tylko Ciebie chcę', oba filmy zrobiły na mnie duże wrażenie. Jednak jak na romantyczkę przystało wolę część pierwszą.
W następnej stylizacji postanowiłam trochę poeksperymentować z włosami. Efekty za kilka dni. I wtedy ocenicie jak wyglądam ;)
Trzymajcie się ciepło. 











Katana - Big Star
Gorset - Only one
Spódniczka - allegro
Kolczyki - Zielony Kot 
Naszyjnik - prezent

You Might Also Like

88 komentarze

  1. śliczne kolczyki <3 mi tez sie takie marzą, zielone bądź niebieskie ; )

    ReplyDelete
  2. ślicznie!
    kolczyki są obłędne!:*

    ReplyDelete
  3. Cuudowne kolczyki ^^
    Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  4. kolczyki faktycznie świetne :) bardzo ładny outfit tak w ogóle ;)
    w takim razie, jak siostra chce, niech bierze udział xD
    dziękuję bardzo :)) efekt nudy w domu ;pp

    ReplyDelete
  5. Great skirt!
    Your blog is great too, going back to check out past posts now!
    Would you like to follow each other on GFC??

    Kendra
    xx

    www.stoleninspiration.com

    Ohhh by the way we have a great giveaway on at the moment!

    ReplyDelete
  6. hi!
    i like a lot your blog!
    i follow u!
    follow me if u want to!
    xx
    www.silencemute.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. pięknieee + polubiłem te piosenki xD

    ReplyDelete
  8. NA zimne dni, ciepłe kolory :D

    ReplyDelete
  9. spódniczka jest prześliczna! kolor ma cudowny :)

    ReplyDelete
  10. slicznie wygladasz - fajny zestaw- wszystko mi sie w nim podoba:)))

    ReplyDelete
  11. A ja z Białego jestem. ;) Filmy te też oglądałam: cudowne. :)

    ReplyDelete
  12. slicznie wygladasz...ta spodniczka jest boska:)

    ReplyDelete
  13. Jak zawsze wyglądasz pięknie! <3 A spódniczka to istny cud natury :P

    Buziaki :*

    ReplyDelete
  14. pierscionek na palcu wskazujacym i jeansowa kurtka <3
    czekam na eksperymenty :D

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz ślicznie! Super skontrastowałaś zwiewną spódniczkę z grubymi rajstopami. Świetny efekt. Bardzo dziewczęcy.

    ReplyDelete
  16. śliczna ta spódniczka !
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  17. Przeprowadzasz się do Białego w okolicach Lublina ;)? Czy jest jeszcze jakieś inne Białe? Chyba obejrzę sobie oba filmy. Jestem chora, siedzę w domu więc... Mam masę czasu na takie rzeczy. Włosy masz takie jakieś bardziej puszyste i wyglądasz w nich jak modelka :D...
    Jak zwykle pięknie ;) nawet w różu. Uwielbiam do Ciebie wchodzić. Wyróżniasz się między tymi wszystkimi blogerkami. Potrafisz bawić się stylami, a nie tak jak większość dodajesz tylko super ekstra wypasione stylizacje pod wyjście. Pierścionek rzuca się w oczy :)
    Buziaki,
    O.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak skróciłam nazwę. Przeprowadzam się do Białegostoku ;) Oo,strasznie dziękuję za słowa ;* Nic tak nie daję motywacji jak wiadomość,że docenia się pracę ;) Staram się i zobaczymy jak to będzie wyglądać za jakiś czas! ;)

      Delete
  18. Śliczne kolczyki ! Baleriny dały uroku sukience ! Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  19. ja chcę taką spódniczkę! jest piękna! w tej stylizacji wyglądasz świetnie ;) będę tu wpadać częściej

    ReplyDelete
  20. genialna spodniczka, w polaczeniu z jeansowa katana wyglada swietnie ;)

    buziaki:*

    ReplyDelete
  21. ja strasznie tęsknię za domem...

    architektura - myślę, że to świetny wybór ;)

    spódniczka mmm!

    ReplyDelete
  22. ja strasznie tesknie za domem...

    myślę, że architektura to świetny wybór ;)

    ReplyDelete
  23. o mamo mamo mamo kolczyki sa cudowne ;o idealne !

    ReplyDelete
  24. Śliczne kolczyki. Wyglądasz uroczo :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo mi się podoba ta spódniczka i ogólnie stylizacja ;) ładnie ci w różowym, chociaż ja osobiście też nie przepadam za tym kolorem.
    Co do filmu to oglądałam przed 2 tygodniami. Zrobił na mnie duże wrażenie. Co do drugiej części to bardzo zasmuciła mnie "sztywna" atmosfera dawny zakochanych, zobaczymy jaka będzie 3 :)

    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam podobne zdanie. Myślałam,że to będzie jakiś punkt kulminacyjny jak dojdzie do ich spotkania, ale jednak czas robi swoje. Trzeba walczyć o to, co się ma i nie pozwolić tego stracić. Albo przynajmniej zrobić wszystko by później nie żałować. Szkoda jednak ich miłości. Wydaje mi się, że nie będzie trzeciej części gdyż jak dobrze się orientuję - nie ma dalszych książek.

      Delete
  26. Jak zawsze wyglądasz super ;)

    ReplyDelete
  27. świetny blog !
    zapraszam do mnie jeżeli szukasz inspiracji

    ReplyDelete
  28. Ślicznie wyglądasz ;*
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  29. Świetna stylizacja :) Kocham jeansowe kurtki :)
    Blog zajebisty więc obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  30. you are so cute!! love that skirt!
    such an interesting blog you have!!
    kisses pretty!

    ReplyDelete
  31. A mnie za miesiąc czeka przeprowadzka do Wawy i też mnie to trochę przeraża. Myślę, że obie damy rade ;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też mam taką nadzieję ;) Ale będzie dobrze! :D Musi być i tyle ;)

      Delete
  32. nice photos!
    I love your blog!!!!
    Have a nice weekend!

    ReplyDelete
  33. Zapraszam na nową notkę http://jusinks.blogspot.com
    (całkiem niedawno blog istniał pod adresem diary-justysia.blogspot.com)

    ReplyDelete
  34. Replies
    1. Mi też chyba nawet najbardziej się podoba :P

      Delete
  35. jesteś śliczna ! plus masz świetne zestawy i cudowny wygląd bloga !
    oczywiście obserwuję! :*

    ReplyDelete
  36. Aj, śliczna jesteś ; ) A stylizacja mi się bardzo podoba ; )

    ReplyDelete
  37. nie przepadam za różem tego typu.. ale piora we włosach fajne :D

    ReplyDelete
  38. śtylizacja na prawdę na czasie:) niesamowite że jesteś tak szczupła :) pozdrowionka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasami nie wiem czy się z tego powodu cieszyć czy płakać :) Chciałabym chociaż kilka kg przytyć :P

      Delete
  39. świetna stylizacja ! ♥
    powinnaś zostać modelką !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, daleko mi do modelki ;) Ale bardzo dziękuję :*

      Delete
  40. Moim zdaniem powinnaś częściej pokazywać się w różu! Świetnie się komponuje z Twoja delikatna urodą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może z czasem się przekonam jeszcze bardziej do tego koloru ;)

      Delete
  41. Kolczyki + paznokcie śliczne ;)
    A stylizacja ogólnie git ;)

    ReplyDelete
  42. pięknie ! wszystko idealnie do siebie pasuje <3

    ReplyDelete
  43. Kolory fajnie ze sobą grają. A zimną jesień warto rozweselać takimi cukierkowymi kolorami :)

    ReplyDelete
  44. gorgeous style! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    ReplyDelete
  45. śliczna ta spódniczka i kurtka też, a gdzie jest Białe?
    closedindreams.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie Białe, ale Białystok ;) Tak skróciłam nazwę ;)

      Delete
  46. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  47. Lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  48. Such a pretty look! Now following!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetnie wyglądasz :) 3MSC bardzo mi się podobał, a gdzie mogę oglądnąć drugą część ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja oglądałam na ekino.tv
      Tutaj masz link:
      http://www.ekino.tv/film,Tylko-Ciebie-chce-Tengo-ganas-de-ti-2012-Napisy-PL,28833.html#

      Delete
    2. Tylko ponoć napisy są beznadziejne,ale nie ma lepszego tłumaczenia jeszcze.

      Delete
  50. You look amazing! I love those pictures :) And you have lovely style and blog!
    I am your new follower! Hople you will visit my blog too and maybe follow :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    xoxo, Press

    ReplyDelete
  51. Zapraszam na nową notkę http://jusinks.blogspot.com
    Ps.
    Super stylizacja. Na pewno przyzwyczaisz się do nowych osób i nowego otoczenia, ale jak wiadomo najtrudniejszy jest pierwszy krok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwłaszcza, że nie znam tak dobrze miasta, ale małymi krokami wszystko się osiągnie;) I zmiana otoczenia czuję, że bardzo dobrze mi zrobi.

      Delete
  52. świetna stylizacja ; ))
    Pozdrawiam, Asia ; )

    ReplyDelete
  53. świetny outfit! świetne zdjęcia! świetny blog!
    obserwuję - liczę na to samo :D
    xo, Ada

    ReplyDelete
  54. ta katana pasuje do tej stylizacji jak nic innego. :)
    a spódniczka jest śliczna. :)

    a przeprowadzasz się, bo zaczynasz studia? najgorsze jest kilka pierwszych chwil, a później już jakoś leci. :)
    ja teraz zaczęłam college to przez pierwszy tydzień tak się stresowałam, a teraz już luźniej do tego podchodzę. :) więc głowa do góry, będzie dobrze! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak,przeprowadzam się z powodu rozpoczęcia studiów. Mam nadzieję, że będzie dobrze ;)

      Delete
  55. You look so beautiful Carla, love your outfit too.

    ReplyDelete
  56. jesteś bardzo ładna :) lubię połączenie jeansu z różem.

    ReplyDelete
  57. Hello

    Nice blog
    Mind following my blog , followed n be friend with u

    Marcchanelette.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Na prawdę wspaniałe kolczyki, są takie ulotne i tak delikatne, choć z lekką nutką etno :) Bardzo mi się podobają ;)

    ReplyDelete

Flickr Images