Swift

YELLOW SHIRT

Girl like me - Ladyhawke

Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician Remix)

Kasabian - Fire


Przepraszam za tak długą nieobecność. Ale w zamian zamierzam obsypać Was informacjami i zdjęciami ;) Właśnie mieszkam w Białymstoku już 3 tygodnie. Zajęcia narazie są jeszcze w miarę luźne. Najbardziej lubię ćwiczenia z rysunku, choć 3 godziny stania i szkicowania jest dla mnie wyzwaniem (strasznie plecy mnie bolą później :() Białystok coraz lepiej poznaje dzięki pomocy kilku osób, którym dziękuję ;) Jestem bardzo zadowolona z mojego mieszkanka gdyż na moją uczelnie mam 15 minut pieszo i oszczędzam na mpkach chociaż :P
 
W ten weekend odwiedziła mnie siostra i dzięki niej wreszcie powstały zdjęcia na bloga. Jestem tu zaledwie kilka tygodni a czuję jakbym nie była w domu miesiącami. Ale za to jak dzisiaj zmarzłam! Czekałam ponad 30 minut na przystanku na autobus z Justyną. A później jeszcze kościół, małe zakupy i obiad. Pewnie zaraz wezmę się za sprawozdanie i rysunek, bo nic nie ruszyłam przez weekend! 
 
Co do outfitu, bardzo prosty i elegancki. Kołnierzyk jest idealnym rozwiązaniem na przełamanie nudy w zwykłej bluzce. Nadaje jej od razu charakteru i elegancji. Buty na obcasie za kostkę od dawna mi się marzyły i znalazłam te idealne. Teraz jeszcze kolej na creepersy i będę szczęśliwym człowiekiem. 













Spodnie - Pimkie
Buty - Sequinshoes
Kurtka - all
Torebka - H&M
 Bluzka - H&M
Bransoletka 'Infinity love' - Mollie
 
Piękna bransoletka od Mollie, tak długo na nią czekałam, ale jak już ją dostałam to pomyślałam, że warto było czekać. Piękna, nieprawdaż? ;)


Mój widok z balkonu.Nie zraźcie się tym pierwszym zdjęciem tylko :P Ciągle jeszcze budują.


Mój pomysł na 'ocieplenie' mojego tapczanu ;)


Zajęcia z rysunku. Martwa natura. Dzięki Justyna, że zauważyłaś ;)

Moja ogromna teczka na prace. Jest tak wielka, że mogłabym się za nią schować!


P.S. Właśnie stworzyłam konto na FORMSPRINGU, więc jak chcecie zadać mi jakieś pytanie to się nie wahajcie ;) Trzymajcie się ciepło! ;)

You Might Also Like

71 komentarze

  1. You look really amazing!I like your yellow shirt and leather jacket :) This is the perfect outfit for a comfortable day :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. świetna stylizacja i cudowna bransoletka ;)

    ReplyDelete
  3. Świetny outfit! ^^
    No to co, czekam na jakieś prace z rysunku ;D

    ReplyDelete
  4. no, no mi się bardzo podoba twój zestaw. Kołnierzyk faktycznie odmienił bluzkę i do tego te buty. Jak dla mnie bomba :) A co do twojego nowego miejsca zamieszkania to ja bym poprosiła o zdjęcia bo nigdy nie byłam w tamtej części Polski a na pewno jest co oglądać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To w takim razie w następnym poście postaram się umieścić jeszcze kilka zdjęć Białegostoku ;)

      Delete
  5. bransoletka rzeczywiście śliczna.
    zazdroszczę zajęć plastycznych <3

    ReplyDelete
  6. swietna stylizacja - slicznie wygladasz:)) pozdrawiam serdecznie pa

    ReplyDelete
  7. buty<3
    fantastyczny pomysł na ocieplenie tapczanu, ja w taki sposób ozdobiłam kwiatka:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeszcze u siebie w Gołdapi ozdobiłam tak nawet stolik na telewizor :P

      Delete
  8. Świetnie wyglądasz. Okropnie podobają mi się buty. ;)
    szkoda, że tak długo cię nie było. Przyjemnie wygląda to twoje osiedle, wierzę, że zajęcia z rysunku to duże wyzwanie, ale wiadomo warto.
    magdalenstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też jest tak głupio, że tak długo mnie nie było, ale inne miejsce i brak fotografa spowodowały taki stan :( Ale już postaram się jak najczęściej być w miarę wolnego czasu ;) No,warto,warto! ;)

      Delete
  9. Fajnie - zresztą jak zwykle :] co do Białegostoku, życzę ciepła, dużo ciepła :] bo niestety zimy sa straszne
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie w Gołdapi też zimy były okrutne więc może nie będzie tak źle, się zobaczy zresztą :)

      Delete
  10. Jak zawsze wyglądasz super, ta bransoletka jest cudowna ;)

    ReplyDelete
  11. Kanape masz na wypasie ,zachwyciła mnie!!! ;)

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz , białystok jest śliczny. :)

    ReplyDelete
  13. very nice look!
    xoxo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetna bransoletka :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Podlaskie pozdrawia! c:
    Kołnierzyk jest uroczy :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ;) Również pozdrawiam :P

      Delete
  16. Piękna koszula, świetne buty :)

    ReplyDelete
  17. thanks girl!just followed you back :)
    looking absolutely fantastic!

    ReplyDelete
  18. świetne buty <3
    całość również mi się podoba: )

    ReplyDelete
  19. Jestem zauroczona twoim zestawem :) świetnie to wszystko ze sobą połączyłaś... dziekuje ci za bardzo mily komentarz i rowniez z przyjemnością obserwuje!:) buziak

    ReplyDelete
  20. nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym już nie mieszkać z tatą w jednym domu. jakoś ciągnie mnie do samodzielności :D
    + bardzo ładna biżuteria, jak zwykle z resztą :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też tak już ciągnęło im bliżej przeprowadzki było ;)

      Delete
  21. that is the cutest yellow shirt I have ever seen! I love it a lot!
    you are so pretty and I love your hair and your blog!
    I can't wait to be back to see some more posts from you in the future!
    You have a wonderful day!
    ;)

    ReplyDelete
  22. świetnie się prezentujesz! ajjj :)

    ps. dzięki i zapraszam ponownie! :)

    ReplyDelete
  23. great post!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. w koncu! :) swietnie wygladasz

    ReplyDelete
  25. Ooo..uwielbiam Twoją figurę !!
    Świetnie, świetne zdjęcia !
    Pozdrawiam ciepło,

    www.takeabreakk.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  26. Zgadzam się z Tobą w 100%, że kołnierzyk potrafi zdziałać cuda :) Podoba mi się połączenie kolorów, cała stylizacja super! Powodzenia na studiach i w nowym mieście, trzymam kciuki. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki ;) To mój pierwszy kołnierzyk i żałuję, że wcześniej nie pomyślałam o nim! Idealnie się sprawdza ;)

      Delete
  27. Hmmm... szkoda, że widok zokna nie był przeznaczony dla mnie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To wpadaj bez siostry już autobusem i będziesz miała czas nieograniczony i zobaczysz ten jakże wspaniały widok! :P

      Delete
  28. Rewelacyjnie wyglądasz:)A pomysł na ocieplenie tapczanu super;)

    ReplyDelete
  29. ślicnza bransoletka :3 ii kołnierzyk <3

    ReplyDelete
  30. bransoletka jest prześliczna! <3
    fajnie odpicowałaś tapczan ;)

    ReplyDelete
  31. Aż dodam bloga do zakładek tak mi się podoba :D Świetna koszulka i poprzedni zestaw też mi się bardzo podoba!:)

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajnie wyglądasz :) kołnierzyk jest świetny :)
    ale masz zgrabne nogi!

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    ReplyDelete
  33. bluzeczka swietna, a Twoje bransoletki mega *.*

    ReplyDelete
  34. Love that yellow shirt and black collar :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OH! Don' forget to check my Anna Dello Russo at H&M GIVEAWAY :).

    ReplyDelete
  35. witaj ślicznotko :) jak ja dawno tutaj nie byłam! <3 ślicznie wyglądasz :) masz piękne buty :)! uwielbiam!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ;) Ja też dawno tutaj nie byłam :P

      Delete
  36. Ło ! Wspaniały blog , jesteś bardzo fotogeniczna ;) , obserwujemy , pozdrawiamy i zapraszamy do nas ^^

    ReplyDelete
  37. Bransoletki swietne! kolnierzyk obledny - Piekna Ty!

    ReplyDelete
  38. Możesz napisać u jakiego sprzedającego kupiłaś t kurtkę na allegro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bym napisała, ale tą kurteczkę mam z dobre pół roku i nie pamiętam kupującego. Ale poszukaj, wpisz może: ramoneska, czarna kurtka - może coś jeszcze powinno być ;)

      Delete
  39. Love your look!
    you have a great blog, I´m following you ;)

    http://littleblackcoconut.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  40. Zapraszam na nowy post : ) {http://jusinks.blogspot.com}
    Ps.
    Fajnie wyglądasz w tej stylizacji. Najbardziej jednak z niej podobają mi się bransoletki.

    ReplyDelete
  41. masz prześliczną bluzkę :)

    ReplyDelete
  42. super stylizacja ;) zapraszamy do nas ;)

    ReplyDelete
  43. Jestem fanką twoich nóg!
    Rysunek? O! Co studiujesz?!

    ReplyDelete
  44. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:) Please check mines If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    ReplyDelete
  45. Widok na budowe! Oh! Sama to przerobiłam hihi :D
    Swietna delikatna neonowa bluzka (choc neonów nie cierpie), bardzo delikatnie wygląda z czernią <3

    skonczyłam wzornictwo i jako artysta zawsze na plecy i kark pomagało mi lezenie na twardej podłodze po 15 minut tak dziennie, brzmi troche smiesznie ale naprawde przynosiło wiekszą ulgę niż kolejny apap czy inne prochy ;)

    xoxolook.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. mnie ten kołnierzyk jakoś nie przekonuje. może gdyby był w zestawieniu z czerwienią, to bardziej by mnie przekonał ;)
    ja na szczęście studiuję w swoim mieście.
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  47. Ja kocham moją gigantyczną teczkę :)
    Na zajęciach z rysunku od miesiąca męczymy kartony :)
    A.

    ReplyDelete
  48. Świetny outfit ! Namyslam sie intensywniej nad czarnymi spodniami (: obserwuje !

    ReplyDelete
  49. bransoletka cudowna, chyba napisze list do Mikołaja :) zapraszam do mnie na przedświąteczny klimat.

    ReplyDelete

Flickr Images