Swift

BROWN SHIRT

Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
Calvin Harris & Florence Welch - Sweet Nothing
 
Ke$ha - Die Young

Obsypałam Was muzyką, ale dzisiaj od południa ciągle towarzyszy mi muzyka. Przypomniał mi się obrazek z kwejka - 'jestem ćpunem muzyki' - jak dobrze pamiętam :) 
To kilka minimalnych zmian na moim blogu (patrzcie na nagłówek). Nie chcę pisać bloga typowo szafiarskiego, gdyż do tego się nie nadaję. Nie jestem miliarderką i często powtarza się na moim blogu jakiś ciuszek albo buty. Nie stać mnie na 365 par butów na każdy dzień w roku. Owszem wszystko pozostaje bez zmian, ale będą też czasami notki o moich przemyśleniach bądź wydarzeniach jakie miały miejsce w moim życiu :)
Jednak ciągle jestem na studiach i mam trochę nauki. Szczególnie,że zamierzam ostro się za siebie wziąć i tylko szkicować, rysować i malować. Mam mnóstwo wolnego czasu i zamierzam spędzić go konstruktywnie dlatego jak widać nie siedzę na blogu non stop. Z bloga nie wyżyję :D A tak szczerze, blogowanie po prostu sprawia mi radość i będzie sprawiać. To taka moja mała przestrzeń, gdzie mogę pokazać część siebie. Robię to tylko dla siebie. Wciągnęłam się w to jednak są ważniejsze sprawy w życiu :) Jak wreszcie uda mi się zgrać z moim fotografem (zależne od pogody i czasu obydwu stron) to może po weekendzie dodam notkę ze scenerią w Białymstoku. Dzisiaj musicie się zadowoltłem mojego domu, znowu :P



 Koszula - allegro
Kopertówka - allegro
Buty - Deezee
Spodnie - Pimkie
Bransoletka - modaTOTU

PRZYPOMINAM O KONKURSIE !
Naprawdę warto. Jak macie daleko by jechać na plan sesji zdjęciowej to przecież zawsze do wygrania są jeszcze kolczyki!


 

You Might Also Like

57 komentarze

  1. Świetny outfit! Koszula i kopertówka idealna:) Jedynie buciki nie do końca mi się podobają:)

    ReplyDelete
  2. Buty tak dla koloru jest mega:))

    ReplyDelete
  3. lovely shirt, you look gorgeous! xx

    http://coffeebooksandcitylights.blogspot.de/

    ReplyDelete
  4. Twoje buty...wow,świetny look:)
    Alex

    ReplyDelete
  5. swietnie, chociaz buty raczej na nie;))

    ReplyDelete
  6. Jakoś nie mogę się przekonać do litów, ale owszem na Tobie super wyglądają :)
    ślicznie wyglądasz!

    ps. Co do asystora to na prawdę warto! polecam ;-)

    ReplyDelete
  7. piękne dłonie, pięknie Ci w brązie.

    ReplyDelete
  8. Dr House już pooglądany, teraz zdecydowałam się właśnie na słodkie kłamstewka ;)
    świetna koszula ;)

    ReplyDelete
  9. Super set, bardzo fajne kolorki ;)

    ReplyDelete
  10. mam tą samą kopertówkę ;)
    jest piękna i super ją zestawiłaś ;)
    idę do konkursu;)
    Ps. dołączam do obserwowanych i zachęcam do tego samego u mnie ;))
    Klaudia

    ReplyDelete
  11. Zgadzam się z Tobą w stu procentach :) ja czasem dodając jakiś outfit mam przedziwne wrażenie, że mogę kogoś zniechęcić, bo buty które mam ubrane były już 328484 razy, ale nie będę z tego podowu kupować kolejnej pary, więc...
    świetną masz kopertówkę!

    ReplyDelete
  12. bardzo fajnie, koszula świetna, kolor ma genialny;p

    ReplyDelete
  13. świetny zestaw! biżuteria cudowna :)

    ReplyDelete
  14. Zachwycam się koszulą, kopertówką! Ale buty? Genialne są! Chyba Ci je porwę! :D

    ReplyDelete
  15. jesteś moim ideałem jeśli chodzi o wygląd ;)

    ReplyDelete
  16. Lovely style!
    Follow each other on GFC?

    http://www.lookbookunlimited.com/

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo podoba mi się koszula i koperta :)

    ReplyDelete
  18. bardzo ładnie wyglądasz. śliczna kolorystyka <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. WOW, nice Pics. I like that clutch! Greetings, Silvi fashion-beauty-zone.blogspot.de

    ReplyDelete
  20. podoba mi się nowy wygląd bloga, podoba mi się, że będzie trochę zmieniony i nie tylko szafiarski i podoba mi się zestaw :) uwielbiam takie koszule i do tego bardzo ładne otoczenie :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo mi się podoba koszula:) I do tego dziś u mnie ta sama piosenka Flo w poście;)

    ReplyDelete
  22. Witaj Carla!
    Nominowałam Cię do Liebsten blog!
    Szczegóły na moim blogu!

    Pozdrawiam cieplutko!
    www.pearlinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. przesliczna kopertowka - cala stylizacja rewelacja:)))))))))))))))))

    ReplyDelete
  24. Kopertówkę i buty poproszę :) świetny set! :) pozdrawiam !:)

    ReplyDelete
  25. Zapraszam na nową notkę ; ) http://jusinks.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ubóstwiam Twoje buty i koszulę, mam podobne spodnie! :)

    ReplyDelete
  27. fantastyczna stylizacja;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Dziękuję za komentarz.Ja już mam tego typu problemy za sobą:)

    ReplyDelete
  29. Niecierpliwie czekam na nową notkę u Ciebie:))

    ReplyDelete
  30. świetna koszula i kopertówka:)

    ReplyDelete
  31. marzy mi sie miec 365 par butow, spodni, bluzek
    codziennie wygladaj inaczej
    o i najlepiej tych rzeczy nie prac tylko oddawac na pck i kupowac nowe
    czlowiek bylby w raju
    ale kogo na to stac?

    ReplyDelete
  32. Cześć Carla! Prosiłaś mnie o podrzucenie stronki, oto i ona: http://candy-i-rozdania.blogspot.com/

    Zapraszam serdecznie do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Your blog is amazing! I love it! xD
    Why don't we follow each other? :D

    stylebean.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. całość bardzo mi się podoba:))))))))
    :****

    ReplyDelete
  35. ładny zestaw ;3 .
    tak przy okazji masz bardzo ładny dom ;)

    ReplyDelete
  36. Zapraszam na nową notkę [http://jusinks.blogspot.com]
    Ps.
    Całość super wygląda.

    ReplyDelete
  37. po okolicy w której robione były zdjęcia wyczuwam że jesteś moją sąsiadką : D

    ReplyDelete
  38. Podoba mi się twój blog. Widać, że się rozwijasz. Zaczynam obserwować :) ps. tez mam te buty ;d

    ReplyDelete

Flickr Images