Swift

BROWN JACKET

Kodaline - All I want
Exitmusic - White noise

Coraz zimniej i zimniej. Większość czasu siedzę w domu - można powiedzieć, że przerażająca wizja studenta, ale dopadł mnie leń na wychodzenie w taki mróz (boję się tylko co będzie później). W ogóle ostatnio na poprawę samopoczucia zaczęłam ćwiczyć (nie są to ćwiczenia żeby się odchudzić bo nie ma z czego u mnie) bardziej chodzi mi o brzuch, pośladki i kolana, żeby trochę wymodelować, nic konkretnego, ale przyda się trochę endorfinek w taką pogodę. Zwłaszcza, że w te zimne wieczory będę grzać się sama.
Inspiracją dla mnie stała się Ewa Chodakowska. Przez przypadek byłam na jej stronie na fb i oczarowała mnie swoją osobą, jest taką pozytywną kobietą. To ona nakręciła mnie na to wszystko :) Serdecznie polecam. Tutaj podaje jej stronę:
Ewa Chodakowska
Trzymajcie za mnie kciuki bym wytrzymała i nie poddawała się. Zawsze po tygodniu, góra dwóch już znowu wracałam do 'normy nic nie robienia'.
Dzisiaj znowu starsze zdjęcia. Mam nadzieję, że wreszcie będzie dane zobaczyć bardziej aktualne zdjęcia w tygodniu.










Większość rzeczy z allegro. 

You Might Also Like

54 komentarze

  1. love that jacket! Looking stunning!


    PS: Now you can READ my blog also in SPANISH!

    SHEINSIDE GIVEAWAY!

    My Experience at BORSALINO!

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia stare, ale jare. wyglądasz świetnie, a te Twoje włosy <3 Daj znać jak efekty treningu. :>

    ReplyDelete
  3. ja uwielbia leniuszkowac w domku :D śliczna stylizacja xD
    wpadnij

    ReplyDelete
  4. lovely outfit, the photos are so pretty!
    and i love all i want by kodaline! xx

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/rocknrolllies

    ReplyDelete
  5. lovee that jacket, and i'm wondering what's the grey one? it looks lovely <3

    ReplyDelete
  6. wiem coś o tym, w taką pogodę to o niczym się nie marzy jak o ciepłej herbatce i kocyku :) aż sama boję sie co to będzie w grudniu albo kiedy przyjdą do nas mrozy typu -10. I bardzo ciekawy jest ten sweter albo narzutka :)

    ReplyDelete
  7. świetny zestaw;p
    bardzo mi się podoba ta kamizelka;p
    a piosenka Kodaline- All I want jest genialna, kocham ją:)

    ReplyDelete
  8. Fajnie, buty mi się bardzo podobają, mam podobne ale muszę w nich suwak wymienić :]
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. lovely look! The gray cardigan is so amazing :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Piękna kurteczka i super narzutka ;)

    ReplyDelete
  11. Śliczna ;) jak zwykle. A ten płaszczo-kożuszek jest cudny. I kapturek ;)

    ReplyDelete
  12. ale ślicznie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  13. ja tez nie chce myslec co to bedzie jak juz porzadnie przymrozi
    chadzam juz w zimowej kurtce, czapie i rekawiczkach

    ReplyDelete
  14. świetny blog, będę tutaj częstym gościem :) a co do modelowania brzuszka i pośladków, to niestety mój słomiany zapał powoduje, że trochę poćwiczę i na tym się kończy, może dzięki Tobie to się zmieni i pozam Ewę Chodakowską :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah,możemy razem się napędzać do motywacji i wytrwałości w ćwiczeniach :) Ja właśnie trochę ogarnęłam w domu i z 30 minut planuje poćwiczyć.
      P.S. Również dziękuję za miłe słowa, bardzo mi miło, że mój blog się podoba:)

      Delete
  15. nie wiem dlaczego, ale jakoś ta stylizacja mnie nie odpowiada :( chyba zbyt ekstrawagandzka :<

    ReplyDelete
  16. cudowna stylizacja!!! ale to kozuszek skradł moje serduszko :)))

    ReplyDelete
  17. śliczne zdjęcia, proponuje popracować nad mimiką a tak to wszystko ok

    ReplyDelete
  18. a też bym chciała zacząć cokolowiek robić i zrzucić tu i ówdzie ale jestem STRASZNYM LENIEM..

    ReplyDelete
  19. You're so pretty!!! and your style? AMAZING! keep on posting dear, I would love to read 'em! Anyway, would you like to follow each other? just let me know :) I swear I'm going to follow back ;)

    http://thesassytheory.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. super zestaw i swietnie wygladasz - uwielbiam Chodakowska:))))))))

    ReplyDelete
  21. Zapraszam no nowy post [http://jusinks.blogspot.com]

    ReplyDelete
  22. Great styling. I love your coat. Please keep on posting. :))

    ReplyDelete
  23. Świetna jesteś, super płaszczyk !!!
    Ładna buźka ! :)


    Zapraszam:
    http://takeabreakk.blog.onet.pl/Last-week,2,ID516799856,n

    ReplyDelete
  24. fajny blog, obserwuję i liczę na wzajemność <3
    szaciik.blogspot.com wpadaj ;))

    ReplyDelete
  25. The coat looks super warm & comfy!

    ReplyDelete
  26. ale fajny zestaw !:)
    zakochałam się w płaszczyku !:)

    Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  27. Kurtka jest super, sama na taką choruję już od poprzedniej zimy ;)
    Zapraszam do mnie, do wygrania aż 25 voucherów ;)

    ReplyDelete
  28. You look cute and warm :-) Love all the layers...layering is very trendy! Check out my blog, and we can be blog-friends if you'd like :-)

    www.creativesideofme.com
    www.facebook.com/CreativeSideOfme

    ReplyDelete

Flickr Images