Swift

MIX PHOTOS

 P!nk - Try

Żeby nie zanudzać Was zdjęciami wyłącznie moich stylizacji, dzisiaj zrobię post z mixem różnych zdjęć, w których najwięcej będzie z imprezy halloween - choćby z tego względu, że niedawno to było :) 
 Co do Waszych blogów, to wezmę się za to w weekend kiedy będę miała więcej czasu. Tak mam zawalony ten tydzień, że nawet nie wiem czy się wyrobię i nie mam pojęcia co w ogóle mam w tym  tygodniu (zmienili nam troszkę plan na uczelni). I nie chcieli za dużo przy tym wyjaśniać. Na dodatek, znowu gardło mnie boli. 
Nie ma to jak podróż po brzegi zapełnionym autobusem do Białegostoku, dzięki Bogu, że szybko zwolniło się miejsce i stałam tylko 30 minut a nie ponad 3 godziny jak przynajmniej z 15 osób. 
Może następnym razem ktoś będzie chciał mnie zabrać do Białegostoku? :D 

Przepiękny makijaż, ja bym tak nie potrafiła! :( 


 Trzymajcie się ciepło! ;) 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Great pic!

    Have a nice week!

    xoxo:LittleMucli

    ReplyDelete
  2. Boskie zdjęcia:D Dynia mega^^ i anioł!

    ReplyDelete
  3. lovely halloween costumes, amazing location

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  4. looks like you had alot of fun :).
    Great costume! :)

    ReplyDelete
  5. Zapraszam na nową notkę [http://jusinks.blogspot.com]
    Ps.
    Fajnie wyglądasz na tych fotach. Szczerze mówiąc ja nie uznaję tego święta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To były urodziny koleżanki. I to była tematyczna impreza - Halloween party. Ja nigdy nie świętowałam tego święta :)

      Delete
  6. mega dynia i wogole swietne fotki:)))))))))))

    ReplyDelete
  7. ale super stroje! ;)) uwielbiam Halloween ;))

    ReplyDelete
  8. hej :) nawet nie wiedziałam, że wstawiłaś zdjęcia z moich urodzin;) widzę, że moja dynia niektórym osobom się podoba :) a Ty jak zawsze wyglądasz cudownie :*

    ReplyDelete

Flickr Images