Swift

SHEINSIDE DRESS

Happysad - Wpuść mnie

Happysad - Zanim pójdę


Cały tydzień w ogóle nie dopisywała pogoda więc ciężko było zrobić jakiekolwiek zdjęcia. Ale jak przyjechałam do Gołdapi to można powiedzieć, że jest wyraźniej cieplej niż w Białymstoku. Słyszałam, że w następny weekend już ma być słonecznie i na plusie więc może ta jesień nie będzie taka zła?
Zdjęcia robione u mnie przed domem. I dość elegancko dzisiaj. Wydaje mi się, że to wszystko za sprawką czarnej marynarki. Mam również na sobie granatową sukienkę z Sheinside. Jest świetna, można z niej zrobić nawet tunikę bądź bluzkę jak ja to zrobiłam :) Wisienką na torcie jest broszka na kołnierzyk, którą kupiłam sobie niedawno przy okazji w modaTOTU.  








Jako dodatek, zaprezentuję jeszcze kilka zdjęć zrobionych w tej sukieneczce w innym czasie :)



Sukienka - Sheinside
Creepersy - Deezee
Złoty pierścionek - mamy
Broszka - modaTOTU
Marynarka - no name




You Might Also Like

62 komentarze

  1. piękny zestaw z klasą!:)
    pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz;* gdy przeczytałam o marynarce spodziewałam się szpilek bądź balerinek, ale creepersy również świetnie się współgrały :)

    ReplyDelete
  3. Genialne creepersy *.*
    Nie pogardziłabym taką broszką! <3

    ReplyDelete
  4. ślicznie wyglądasz :)
    Fajny pierścionek ^^

    ReplyDelete
  5. ten zestaw bardzo mi się podoba. ten kolor do Ciebie pasuje :)
    pozdrawiam serdecznie ^^

    ReplyDelete
  6. pięknie,bardzo mi się podoba to połączenie i sukienka piękna sama w sobie:)

    ReplyDelete
  7. wyglądasz bosko ! rewelacyjnie !
    a happysad chyba nigdy mi się nie znudzi:)

    ReplyDelete
  8. Super zestaw:) Ta tuniczka jest boska!

    ReplyDelete
  9. Koszula, buty wzystkooo bym Ci zabrala :)

    ReplyDelete
  10. świetny zestaw, bardzo fajnie buty przełamują tą elegancje:) a broszka cudna:)

    ReplyDelete
  11. świetna koszula i rewelacyjne nogi:)

    ReplyDelete
  12. I really like this outfit! Looks really interesting with this blue shirt above :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Cute look. Nice blog. Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  14. mi to chyba bardziej koszule przypomina, ale bardzo fajna :)

    ReplyDelete
  15. Ale masz włosy zadbane moja droga:)

    ReplyDelete
  16. fajnie wyglądasz !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  17. Świetne creepersy :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Koszula ! <3


    Zapraszam ^^

    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Love the creepers and the dress.

    ReplyDelete
  20. w końcu! świetnie jak zawsze.

    ReplyDelete
  21. Ślicznie wyglądasz Kochana! :)).
    Jeśli chodzi o pogodę, to mi już ciężko uwierzyć w to, że będzie jeszcze u Nas piękna złota jesień ;/.

    Buziaki:*

    ReplyDelete
  22. super cool!!!!


    thank you , we are now following you back!;)

    xoxo



    http://style-squared.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  23. You have an amazing blog! and please check out my blog and if you like it, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.love-joice.com

    ReplyDelete
  24. Love it!! The top and necklace are so beautiful!

    http://doublecasualchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Jak zawsze genialnie wyglądasz! :) I te włosy, piękne są <3 :)

    ReplyDelete
  26. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    ReplyDelete
  27. love your shoess!

    ♥,
    claireteressa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jejku, jesteś pod wrażeniem tego, jaka jesteś śliczna ♥

    Bardzo łądna ta sukienka, a ozdoba do kołnierzyka mnie urzekła ;)

    ReplyDelete
  29. kocham tą piosenkę Happysadu "wpuść mnie" ! ♥

    ReplyDelete
  30. swietne masz włoys, bardzo fajnei wyglądasz:)

    ReplyDelete
  31. przesliczna ta sukieneczka i pieknie w niej wygladasz:))))

    ReplyDelete
  32. jakie Ty masz śliczne nogi <3

    ReplyDelete
  33. Sukienka jest przepiękna, nie ma co :)

    I śmiesznie wyszło z tym Happysadem - normalnie telepatia jakaś ;)

    ReplyDelete
  34. Jaka jesteś piękna *_*
    Przepiękne zdjęcia :) i świetne buty ^^
    Niestety zdjęcia nie są moje, inspiruję się nimi ;D

    ReplyDelete
  35. Very nice!
    If you want we can follow each other, Join me on the site and I will come back to you!
    lengilochka.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Swietny blogasek !
    Masz niesamowita twarz, a styl po prostu genialny. Kolnierzyk mnie urzekl, a butow Ci bardzo zazdroszcze!

    floweryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam Twoje buty!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    ReplyDelete
  38. Zakochałam, się w tych butach!:))

    ReplyDelete
  39. Rewelacyjnie wygladasz. Pewnie, że obserwujemy. ;)

    ReplyDelete
  40. Hi! I'm looking for mutual followers.
    shoppingepisodes.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Zapraszam na nosy newsik ; ) http://jusinks.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. dziękuję za odwiedziny i komentarz :) świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. great style!!!i'ts always a pleasant to visit your blog!!
    xoxo
    stevie
    fb page : https://www.facebook.com/Ste.Mahandmadecreations

    http://stemacreations.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  44. sukienka bardzo w moim stylu!!

    xxo

    ReplyDelete
  45. Przepięknie jak zawsze! bardzo podoba mi się stylizacja, a koszule ubóstwiam! <3

    pamiętaj o nas! :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete

Flickr Images