Swift

LITTLE BLACK | CHECKED SHIRT

Big Time Rush - Windows Down
 
 30 Seconds To Mars - A Modern Myth
 

 W tym roku wyjątkowo odczuwam świąteczną aurę, może to dlatego, że wyprowadziłam się i z utęsknieniem wracam do domu a teraz spędzę trochę więcej czasu niż tylko dwa dni. Jestem tak umęczona uczelnią, że codziennie odliczam dni do końca. Ale pewnie nie jestem jedyną osobą, która tak ma, że im bliżej czeka nas upragniony odpoczynek, tym ciężej jest wytrzymać już.
Tak, mogę się Wam przyznać, że uwielbiam ciemne kolory. Moja szafa składa się ównie z ciemnych ciuszków. Muszę koniecznie rozjaśnić moją garderobę! Dzisiaj kolejna odsłona czarnego, tym razem połączonego z czerwono-czarną koszulą w kratę. Prosto, elegancko i trochę rockowo - nie powinno to już nikogo zdziwić.
Co do zdjęć na podwórku..to spokojnie,ale kurtę zdejmuję zaledwie na kilka minut by zrobić zdjęcia. Nie chodzę tak ubrana przecież bez płaszcza po mieście!
 




 pics Paulina Zadykowicz

Buty - Deezee
Koszula - New Yorker
Gorset - all
Spódnica - H&M
Pasek - H&M 

Tutaj mała grafika w postaci urozmaicenia.
Trzymajcie się ciepło!
  

You Might Also Like

43 komentarze

  1. świetnie wyglądasz! ;)

    mam pytanie, widziałaś może gdzieś na internecie jakieś sukienki nadające się na studniówkę? przejrzałam wiele stronek, ale nic nie znalazłam, jeśli miałabyś czas i chęć i znalazłabyś coś to bardzo bym Cię prosiła o informację <3 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm,bardzo dziękuję :) Mogę pomóc Ci szukać,jutro zobaczę co tam znajdę i wyślę Ci co tam znalazłam. Może też coś mi się przypomni :)

      Delete
  2. bardzo fajnie;p
    koszula jest świetna:)

    ReplyDelete
  3. Rozkosznie zaczerwieniony nosek :D

    ReplyDelete
  4. Masz śliczną koszulę :)
    Ubieraj szybko jakąś kurtkę bo się przeziębisz ;P.

    ReplyDelete
  5. Świetnie wyglądasz, a lity są po prostu cudne:)
    Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:)Pozdrawiam cieplutko YF

    ReplyDelete
  6. swietna koszula - calosc swietnie sie komponuje - pieknie wygladasz!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Fajnie wyszła całość, koszula w kratę naj. Cóż ja też czekam na wyjazd na świeta, więc im bliżej tym bardziej chcę wyjechać -już.

    ReplyDelete
  8. Zakochalam sie w tej koszuli :) jest świetna

    ReplyDelete
  9. Butki są piękne ! ;) Kolor i fason bardzo odpowiedni.
    Pozdrawiam Daria.

    ReplyDelete
  10. aww snow <33 i wish my country has winter season >< (we only have summer here)
    anw you look pretty as always, loving your checkered shirt <33
    have a merry merry december! greets from indonesia xxx

    ReplyDelete
  11. te kreski wyciagniete az do brwi wygladaja karykaturalnie...

    ReplyDelete
  12. Troszkę mi się tu skojarzylas z wyglądu z Ellie Goulding, a poza tym kocham a modern myth więc jestem bardzo na tak :) poza tym uwielbiam koszule w kratkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tym,że przypominam Ellie Goulding jeszcze nie słyszałam :)

      Delete
  13. Świetnie wyszłaś jak zwykle ! ;*
    Ubierz się, bo zamarzniesz ! :D

    zapraszam do mnie,

    www.takeabreakkk.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudownie wyglądasz! Piękny jest ten gorset! :)

    ReplyDelete
  15. cudowne zdjęcia ;D masz prześliczną koszule <3

    ReplyDelete
  16. nie aż tak czarno bo masz brązowe buty :D ale te połączenie mi się bardzo podoba :) uwielbiam takie koszule :)

    ReplyDelete
  17. makijaż oka...super:)no i koszula świetna:)
    Alex

    ReplyDelete
  18. Śliczna stylizacja, i ta koszula , cudo *_*

    ReplyDelete
  19. :) Fajnie, mam podobną koszulę z P&B. :D

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyglądasz!
    Zapraszam do nas na konkurs, w którym do wygrania jest koszula ;)

    ReplyDelete
  21. koszula jest cudowna :D a ogólnie, to świetny blog. wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    ReplyDelete
  22. ale świetny look ! bardzo podoba mi się całe zestawienie tylko chyba troszkę zmarzłaś :/

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Troszkę tak, stąd zaczerwienione policzki i nos. Tym bardziej, że było trzeba kawałek podejść i może to było najgorsze :P

      Delete
  23. świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się koszula :)

    ReplyDelete
  24. jejku, robisz piękne kreski na powiekach!

    ReplyDelete
  25. Świetnie :D Strasznie podoba mi się koszula :P

    ReplyDelete
  26. szukałam ;) ale już kupiłam i podoba mi się, tylko boję się, żeby ktoś nie miał takiej samej.. wiesz jak jest. została mi tylko do wyboru karmelowa kopertówka i marynarka z czym będzie gorzej ;/ a tak to jestem gotowa :D

    ReplyDelete
  27. fajny blog ; )
    zapraszam również na mojego - http://xgabbi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. super blog ! ;)
    oczywiście obserwuję ;)
    zapraszam na nowe posty ! ;*
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  29. świetna stylizacja ! :) zapraszam do mnie

    ReplyDelete

Flickr Images