Swift

MIKOŁAJKOWY KONKURS

Mariah Carey - All I want for Christmas is You

Wham! - Last Christmas
 

Święta tuż za pasem więc do przesłuchania świąteczne utwory. I.. może czas na KONKURS ? A do wygrania będzie biżuteria od Glitter, jednak co to będzie.. to niespodzianka! :)


Co należy zrobić aby wygrać?

1. Polubić fanpage'a Glitter.

2. Polubić fanpage'a Carla Verne

3. Udostępnić konkurs na swojej tablicy na facebooku.

4. Zostawić komentarz z e-mailem.  

KONKURS SKOŃCZONY.

I pamiętajcie, jeszcze ciągle trwa konkurs, w którym do wygrania są buty!

You Might Also Like

28 komentarze

  1. monika4935@wp.pl

    ReplyDelete
  2. Życzę powodzenia uczestniczkom!
    Chciałam tylko napisać, że świetny blog! :-)

    ReplyDelete
  3. Jak świątecznie, jak się słucha takich piosenek... :D

    ReplyDelete
  4. Nie ma świąt bez Last Christmas ;D Widzę, że też Cię dopadł świąteczny szał ;))

    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  5. I checked out a few of your outfit posts and they're amazing! :))
    Maybe we could follow each other if you want? :D

    ReplyDelete
  6. Cześć Piękna ! Wszystkiego najlepszego na mikołajki !
    Zapraszam do mnie, post tematyczny ;)

    www.takeabreakk.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  7. Chciałam poinformować, że założyłam nowego bloga !!
    Także zapraszam do obserwowania !

    http://takeabreakkk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Milo ze mnie odwiedzilas.Chetnie przylacze sie do konkursu!
    kate@katejano.com

    ReplyDelete
  9. Dzięki za komentarz u mnie. Fajny masz blog wiec dodaje do obserwowanych. Nie wiem gdzie zostawić konkursowy e-mail więc piszę go też tu.


    ada.zajac@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Swiete piosenki, od razu czuć klimat świat :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    ReplyDelete
  11. powodzenia dla uczestniczek :)

    ReplyDelete
  12. O biorę udział i przy okazji zapraszam do mojego konkursu DO WYGRANIA NASZYJNIK !
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html
    PAULINA ROSEBOUTIQUE@WP.PL

    ReplyDelete
  13. Jestem chętna i to bardzo;))
    ola.wiecha@onet.pl

    ReplyDelete

Flickr Images