Swift

TIGHTS GATTA | T-SHIRT PIMKIE

David Guetta - She Wolf ft. Sia

Rihanna - Cockiness (Love it)


Wreszcie macie zdjęcia, że tak powiem - "dzisiejsze"! :) Outfit dość elegancki. Jednak nutkę tej grzeczności idealnie przełamały, według mnie, te rajstopy, które jak tylko zobaczyłam to od razu pokochałam..i kupiłam :) 
Dzisiaj już pierwszy grudnia, trzeba zacząć myśleć nad prezentami dla rodziny. Tylko ciągle jeszcze nie jestem zdecydowana co na 100% kupić..zawsze się boję, że to, co kupię, się nie spodoba..:( 
Tak cudowne zdjęcia zawdzięczam Paulinie, którą serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że będzie chciała jeszcze robić mi zdjęcia :P Chociaż aparat wyłączał się co trzy, dwa zdjęcia (nienaładowana bateria,mróz i inne czynniki) to dałyśmy radę.
A jak już jestem przy pozdrowieniach to obiecałam, że w następnej notce będą pozdrowienia dla moich największych fanek (haha, uściślając dla najlepszych osób na roku, które chcą się ze mną jeszcze kolegować): Justynie, Paulinie, Dianie, Agnieszce, Gosi.

PRZYPOMINAM O KONKURSIE! DO WYGRANIA DOWOLNA PARA BUTÓW.  








pics Paulina Zadykowicz

 Rajstopy - Gatta
Buty - Truffle
Kurtka - allegro
Bluzka - Pimkie
Szalik - allegro
Naszyjnik (serce) - Sheinside
tylko niestety nie widać go dobrze, zapomniałam o tym by go sfotografować-ale jak się przyjrzycie to widać na 4 zdjęciu od góry.

You Might Also Like

40 komentarze

  1. świetnie dobrany look....jak zawsze:)pozdrawiam
    Alex

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz, a rajstopy są boskie ! :D

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Najlepszy post <3
    Wyglądasz obłędnie!!!
    Cudne rajtki ;O :P<3

    elegancka i niegrzeczna, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  4. super!! wygladasz rewelacyjnie - rajtki sa extra:)

    ReplyDelete
  5. No to teraz przebiłaś wszystko <3

    ReplyDelete
  6. Wow, really amazing look! I like your shoes and the top under the coat looks amazing :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajnie, faktycznie rajstopy są ciekawe. Ja też już powoli liczę czas do świąt :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. uwielbiam <3

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. świetna stylizacja, wspaniale wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. Rajstopy są superowe, ale nie mam tak pieknych nóg, żeby je założyć:)

    ReplyDelete
  11. ulalala świetna czarna i trochę niegrzeczna stylizacja, ale bardzo do ciebie pasuje i fajnie wyglądasz :) a do tego ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  12. o tak o tak !:) śliczna bluzka, w ogóle cała stylizacja idealna! Uwielbiam takie!:)

    ReplyDelete
  13. Genialnie wyglądasz! Te rajstopy są cudowne ;)

    ReplyDelete
  14. rewelacyjny look ! przy zapiętym płaszczu mega stonowany , przy odpiętym nabiera rockowego charakteru ! lubię bardzo :)))

    ReplyDelete
  15. Genialne rajstopy. Bardzo fajny zestaw. :)

    ReplyDelete
  16. boska stylizacja! piękne rajstopy <3

    ReplyDelete
  17. Świetna sesja!!!! Fotograf się spisał na medal :))) a zestaw-cudny!!!

    ReplyDelete
  18. Świetnie ! Uwielbiam takie zestawy:D

    ReplyDelete
  19. Świetnie wyglądasz!
    Zapraszam do ponownego obserwowania mojego bloga który zmienił adres na http://prodesfashion.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  20. Great Pictures.
    Cute Outfit aswell
    I would appreciate it if you take some time out and visit my blog
    http://stylesfrillsandheels.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  21. Otagowałam Cię do zabawy Liebster Blog. Masz tutaj link do pytań
    http://ordinarytea-black.blogspot.com/2012/12/liebster-blog-w-niedziele-zostaam.html#comment-form

    ReplyDelete
  22. Rajstopy genialne i jak dla mnie też one przełamały tą nutkę grzeczności tak, że cały outfit świetnie się prezentuje! :D
    Ważne, że mimo tych problemów udało Wam się zrobić zdjęcia :)

    ReplyDelete
  23. Wow love your pics!
    I´m following you ;)
    xx

    ReplyDelete
  24. świetne połączenie:)

    te rajstopy wyglądają wspaniale!

    ReplyDelete
  25. całość jest rewelacyjna :)

    ReplyDelete
  26. wspaniały zestaw i zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  27. super wyglądasz :) a rajstopki świetne ;)

    ReplyDelete

Flickr Images