Swift

ZIPPER COAT | JEANS H&M

 Gabrielle Aplin - Power Of Love

Tak, zdaję sobie sprawę jak bardzo zaniedbałam bloga, miesiąc bez żadnej notki więc przepraszam za tak długą nieobecność, ale przez około 2-3 tygodnie nie miałam laptopa. A teraz gdy już posiadam dostęp do internatu to zaczął się okres zaliczeń i sesji. I w ogóle nie miałam czasu nawet na odpoczynek. Teraz jest już trochę lżej, zostały ostatnie zaliczenia i znalazłam chwilę na sesję. 
Od zawsze miałam na oku tą kurtkę (link tutaj!), teraz jest moja i muszę powiedzieć, że się nie rozczarowałam. Jest świetna. Można ją połączyć ze wszystkim.












Photos Paulina Zadykowicz
 
Kurtka - Sheinside
Buty - Renee
Top - H&M
Marynarka - Reserved
Spodnie - H&M
Naszyjnik - Glitter

You Might Also Like

71 komentarze

  1. buty są świetne, nie mogę się napatrzeć *.*
    spodnie też <3

    ReplyDelete
  2. Po prostu GENIALNE! Spodnie podbiły moje serce<3

    ReplyDelete
  3. Buty i kurtka! :O <3

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zdecydowanie moja ulubiona Twoja stylizacja. :) Super look.
    Bardzo zgrabnie wyglądasz w tych spodniach! I świetny płaszczyk... ^^

    ReplyDelete
  5. ja własnie czekam na ten płaszczyk:)

    piękne buty;)

    ReplyDelete
  6. pięknie wyglądasz!!!
    wszystko razem i z osobna robi wrażenie!!!
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. kurtka faktycznie ostatnio jest wszędzie i można ją połączyć ze wszystkim:) ale o dziwo podoba mi się i fajna stylizacja. Aaaa i powodzenia w czasie sesji!:D

    ReplyDelete
  8. Świetna stylizacja! Myślałam o tym płaszczyku, ale w biało-czarnej wersji.
    pozdr.
    shoppanna

    ReplyDelete
  9. faktycznie swietna ta kurtka:)))) cala stylizacja tez bardzo udana:))))) pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Super kurtka, pasuje do Ciebie! :)
    Paznokcie masz bosko pomalowane ^^
    Powodzenia w czasie sesji! :)

    ReplyDelete
  11. kurtka fajna, widzialam ja juz pare razy u innych blogerek ;)

    ReplyDelete
  12. buty, buty i raz jeszcze buty :D

    ReplyDelete
  13. Świetna koszula i płaszczyk:)
    fajnie wyglądasz;)

    ReplyDelete
  14. Ale cudownie! Już tak dawno Ciebie tu nie było! Buty są genialne! Może też sobie takie sprawię! :D:*

    ReplyDelete
  15. sesja :/ ból cierpienie i niezrozumienie hahahaa ;x

    ReplyDelete
  16. cudowne spodnie, masz piękne włosy ! ♥

    ReplyDelete
  17. Znakomite spodnie :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  18. chciałabym miec Twoją figurę:)
    ślicznie wyglądasz na każdym zdjęciu!
    podobają mi się bardzo spodnie i płaszcz:)
    i te paznokcie....:)
    buziaki i zapraszam częściej!:*

    ReplyDelete
  19. super spodnie ♥

    inguskaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Masz śliczne włosy! A tak przy okazji to fajny pomysł na paznokcie.

    ReplyDelete
  21. Bardzo podobają mi się spodnie i buty! Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  22. jestem na tak! podoba mi sie!

    ReplyDelete
  23. hej:) oczywiście obserwuję! dziękuje za komentarz, bardzo fajna stylówa po takim długim czasie nieobecności!!!
    zamówiłam ten sam płaszcz z sheinside:D będę tu często wpadac:D
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Płaszcz marzenie! Ostatnio się za nim rozglądałam ale już go chyba nie ma :( Wspaniale, że dobrałaś takie buty, bardzo mi się podoba ten zestaw przez to! :)

    ReplyDelete
  25. U Ciebie też się tyle pozmieniało :)). Śliczny masz wygląd bloga :).
    A wyglądasz jak zawsze bosko :).

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  26. świetny zestaw !!!! <3 obserwujemy :)

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  28. Gosh! u are amazing!! i am your new follower:)

    ReplyDelete
  29. I love your blog & you are so beautiful ! :) x

    ReplyDelete
  30. MEGA, super stylizacja! perfect!!!!

    ReplyDelete
  31. Jesteś niesamowita ! : ) obserwujemy?
    pozdrawiam Kasjana :*

    ReplyDelete
  32. Świetna stylizacja;)
    Dziekuje za odwiedziny;))
    Pozdrawiam gorąco:)

    Obserwuje i zapraszam do obserwacji: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. spodnie mnie zachwyciły !

    ReplyDelete
  34. świetnie wszystko zestawiłaś ;) super płaszcz i spodnie :D

    ReplyDelete
  35. Świetna stylizacja. KURTKA *_* OBSERWUJĘ!

    ReplyDelete
  36. płaszcz jest naprawdę genialny

    ReplyDelete
  37. I really love this outfit and the shoes are winderful!
    I follow you I hope you will follow me back
    http://thefashioncurvy.blogspot.it

    ReplyDelete
  38. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Piękne zdjęcia, ciekawy look.

    ReplyDelete
  39. dziekuje za tak mily komentarz :)
    fantastyczna kurtka !:D

    ReplyDelete
  40. dziękuję za odwiedziny ;) super zestaw ;) masz śliczną figurę

    ReplyDelete
  41. wyglądasz świetnie! a płaszczyk jest prześliczny, idealny! muszę przyznać, że bardzo Ci go zazdroszczę ;) z przyjemnością obserwuję i mam zamiar wpadać tu częściej ;*
    ps. dzięki za miły komentarz u mnie ;)

    pozdrawiam Violet

    ReplyDelete
  42. Loving the electric blue boots! Great blog, I'm definitely a new follower. Hopefully you can follow me back...
    x
    http://kitsch-kouture.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  43. Kapelusik dostępny w Zarze :) kochana wyglądasz obłędnie!!! naprawdę super :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  44. te buty są mada faka przezarąbiste!

    ReplyDelete
  45. Ja jestem zachwycona! świetny styl;)

    ReplyDelete
  46. Lovely outfit!! the boots are amazing! xo

    ReplyDelete
  47. I love the shoes and the jeans. I follow you, Would you follow me?

    http://www.sweetaprilblog.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  48. masz b. fajny styl:) zapraszam do siebie!:)

    ReplyDelete

Flickr Images