Swift

I'M STILL HERE


Mumford & Sons - Little Lion Man
 
Sail - Awolnation

Obecnie wypoczywam w rodzinnym mieście już drugi tydzień. Jednak mojemu spokojnemu relaksowi zaszkodziła choroba! Na początek od razu wzięło mnie przeziębienie. Ból gardła przemienił się w zatkany nos a on ostatecznie w ból głowy i kilkugodzinną gorączkę. Mimo wszystko nie poddałam się chorobie i wychodziłam do znajomych (w końcu nie mam okazji widzieć się z nimi już na co dzień). Gdy już było coraz lepiej, w poniedziałek założyłam aparat i..ból jest nie do zniesienia. Ciągle czuję ten pulsujący ból w dziąsłach, nic nie mogę przegryzać i ciężko mi się na czymś skupić.

 Stylizacja bardzo stonowana. Połączyłam futrzaną czapkę z szalikiem z futerkiem i kurtką ze skórzanymi rękawami. Do tego buty na obcasie. Dla kontrastu fioletowe rękawiczki. I jak również można zauważyć torebka, którą non stop noszę. Nie lubię zmieniać torebek. Zakładam,że to dość dziwne jak na kobietę.



 Skórzaną spódnice połączyłam z brązową koszulą, na którą nałożyłam materiałową marynarkę z ćwiekami. Do tego dobrałam złote dodatki w postaci bransoletki i naszyjnika. Stylizacja idealna na wyjście na miasto ze znajomymi lub nawet na randkę ;)
Sporo zdjęć w ramach przeprosin za spóźnioną notkę. Mam nadzieję, że się podoba!




photos Paulina Zadykowicz

 Kurtka - Sheinside
Bransoletka - no name
SpódnicaMosquito
Koszula - sh
Czapka, szalik - allegro
Marynarka - Reserved
Buty - Truffle   

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Tych bolących dziąseł najbardziej współczuję heh... co tu jeść?! I jak?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie! Wszystko kroję na maluteńkie kawałeczki by móc od razu połykać,bez przegryzania :P

      Delete
  2. You look so pretty! I like this dark look! :)
    Amazing coat and booties :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Aparat orto? Znam ten ból... Ślicznie Ci w tej czapie! Płaszczyk jest świetny, chciałam sobie sprawić podobny, ale nie mogę znaleźć :(
    Pozdrawiam cieplutko!
    shoppanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak. Pocieszam się myślą,że tylko początki tak wyglądają!
      Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Delete
  4. stylizacja podoba mi się i z płaszczem i bez płaszcza, zwłaszcza chyba bez płaszcza bo fajna spódnica wraz z koszulą :) i kuruj się a nie, bo zima nas rozpieszcza i coś nie chce opuścić ;d a do tego jak zobaczyłam Mumford and sons na górze to moje serduszko zapikało szybciej bo uwielbiam ich! A co do aparatu to wiem jaki to ból, miałam przez 2 lata stały.

    ReplyDelete
  5. Świetny płaszczy:)
    i spódniczka oczywiście;)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się kurtka

    zapraszam do mnie sotheemily.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wyglądasz przepięknie, a spódniczkę mam identyczną ;-)

    ReplyDelete
  8. Śliczny look ! Płaszczyk i spódniczka mega !
    Pozdrawiam Daria ;)

    ReplyDelete
  9. lubie Twoj styli - swietne zdjecia i przeslicznie na nich wyszlas:)))) pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. piękną masz czapę :)
    super stylizacja :)

    ReplyDelete
  11. ja też nie lubię zmieniać torebki, ale to ze względu na to, że jak już noszę jedną to mam w niej wszystko - a jak zacznę zmieniać to zawsze mi czegoś brakuje :D ale ostatnio i tak całkiem często zmieniam.

    kocham tą spódnice, ach <3

    ReplyDelete
  12. kolor koszuli jest świetny! ;)

    ReplyDelete
  13. Carla Verne kocham Cię ♥ boska stylizacja, kocham ten płaszcz, mimo że go mają wszyscy, mi sięnie znudzi ♥ No i szaleję za takimi spodnicami, koszulę, czapkę, nogi (!!) boskie masz ;)

    ReplyDelete
  14. Pięknie Ci w tych ombre włosach ;)

    ReplyDelete
  15. Spódnica genialna a płaszcz po prostu cudeńko:D Wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  16. swietny look a spódnica rewelacyjna oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  17. Mnie się bardzo podoba kolor koszuli i spódniczka :)

    Pozdrawiam i zapraszam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. I mnie bierze choroba..
    Wyglądasz cudownie <3
    chce ten płaszcz ! :D

    ReplyDelete
  19. Bosko wyglądasz! :) I masz piękne zdjęcia! <3 11 straaasznie mi się podoba i tło fajne :)
    Śliczne w ogóle masz włoski i super wystają (nie wiem jak to nazwać xd) z czapki :D
    Wspaniały strój, spódnica extra i ten płaszcz! :D
    Życzę zdrówka! :)

    ReplyDelete
  20. wyglądasz REWELACYJNIE!!! :))))))

    ReplyDelete
  21. wyglądasz REWELACYJNIE! :)))))

    ReplyDelete
  22. genialne buty :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. masz bardzo ładny odcień włosów :) piękna spódniczka!
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  24. mój Białystok :) + ładna stylizacja :)

    ReplyDelete
  25. Śliczna stylizacja. Ja już dawno zapomniałam jak było na feriach :/ Mam nadzieję, że ból związany z aparatem szybko minie.
    A.

    ReplyDelete
  26. Swietna stylizacja, szczegolnie spodnica przypadla mi do gustu!:) mam nadzieje ze bol minie jak najszybciej! Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  27. piękna spódnica *__* I masz super ładne włosy!

    ReplyDelete
  28. ślicznota <3 wypas kurtka, kochana !

    ReplyDelete
  29. genialny look marzy mi się taka kurteczka :)

    ReplyDelete
  30. nie masz czego zazdrościć! Masz piękne włosy. Ja mimo tego przyrostu mam cieńkie, długo staly w miejscu wiec kiedy musialy choć trochę urosnac, zobaczymy co będzie za kolejne 2 miesiace, pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  31. heeej, właśnie zamówiłam sobie tają kurtkę!! bardzo fajna jest, czekam aż wreszcie dojedzie!!!! Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie, mam nadzieję, że i mnie będzie tak pasować:) wpadnij do mnie i daj znac czy Ci się podoba:D Może zacznie obserwowac???:)
    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    <3

    Pozdrawiam:*:*

    ReplyDelete
  32. Świetna, klasyczna stylizacja :)
    Bardzo mi się podoba :)

    Dodatki także idealnie się komponują :)

    ReplyDelete

Flickr Images