Swift

LOOKBOOK SPRING-SUMMER 2013

Pull&Bear
W najnowszej kolekcji Pull and Bear dominują kluczowe trendy - etniczny, orientalny i klasyczny. Oczywiście musiały wystąpić czarno-białe paski.
Na wiosnę 2013 marka proponuje dość stonowane kolory. Nie ma żadnych szaleństw w postaci neonów, jaskrawych kolorów czy wężowych dodatków.Jak dla mnie jest prosto i elegancko. Pull and Bear przedstawia sporo bluzek/bluz z nadrukiem napisów bądź motywów zwierzęcych oraz wstawek.
Zara
Nowa kolekcja Zara 2013 to mix minimalizmu, azjatyckiej surowości i technicznych fasonów. Wszystko w bazowych kolorach.
W kolekcji Zara-wiosna 2013 znajdziemy  również dużo fasonów oversize - ten trend dotyczy w szczególności marynarek.Można więc powiedzieć,że Zara stawia na męski look. Pazura stylizacjom dodają topy odsłaniające brzuch czy modne przezroczystości. 
H&M
W nowym lookbooku H&M rządzą kwiatowe wzory w połączeniu ze stylem militarnym i pastelowymi kolorami. Z jednej strony znajdziemy duet bieli i czerni a z drugiej słodkie pastele. Wsród wzorów dominują kwiatowe motywy i lamparcie cętki w różnych wersjach kolorystycznych, trochę rockowych fasonów i powrót do ery grunge’u, motyw krzyża czy czaszki.


Stradivarius

  Najnowszy lookbook Stradivarius jest zapowiedzią trendów, w których dominują kolory spranego dżinsu. Dosłownie jeans w każdej postaci! Oczywiście królują spodnie, ale obok nich znajdziemy kurtki, kamizelki, ogrodniczki, szorty i spódnice z baskinką.

W kolekcji Stradivarius wiosna-lato 2013 dużo jest etnicznych wzorów i deseni. Kolorystyka jest raczej spokojna, ale projektanci nie zapomnieli, że w nadchodzącym sezonie na topie będą pastele i neonowe akcenty.

Według Stradivariusa na wiosnę 2013 założymy cieniowane swetry. Modne będą także kamizelki wyglądające jak kurtki - parki bez rękawów. W chłodniejsze dni możemy wybrać klasyczny trencz lub sportowe kurtki w typie bomber jacket do których idealnie będą wyglądały czapki - bejsbolówki.

Reserved

Lookbook 2013 Reserved wiosną prezentuje dżinsowe szorty, akrylowe swetry w militarnych kolorach, denimowe ramoneski i spódnice.
 Trzy różniące się koncepcyjnie linie dedykowane są dla różnych osobowości, wszystkie jednak bardzo dobrze oddają najmodniejsze trendy: BOUDOIR GRUNGE, LUX SPORT, BLACK & WHITE. 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. najbardziej podobają mi się propozycje Stradivarius :)

    ReplyDelete
  2. H&M :)
    zaaapraszam Cie na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  3. wszystko mi się podoba, ale h&m i stradivarius najbardziej ;)

    ReplyDelete
  4. Pull&Bear i jak zawsze h&m ! :)

    ReplyDelete
  5. Stradivarius <3 najlepsze ciuszki w normalnej cenie i bardzo dobre gatunkowo co daje przewage :D
    zapraszam do mnie http://styleetvie.blogspot.com/ i oczywiście obserwuje ! :)

    ReplyDelete
  6. najbardziej podobają mi się propozycje Stradivarius :)

    ReplyDelete
  7. ja też zdecydowanie stawiam na stradivariusa ;)

    ReplyDelete
  8. Cześć, tu Magdalena z enoughspaces, zaczynam od nowa, jeżeli jesteś zainteresowana, kliknij 'obserwuj' :) http://unscarred.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. i just love cara ! <3
    she makes everything more special

    POCKETFUL OF DREAMS

    FACEBOOK

    ReplyDelete
  10. Zara mi totalnie nie przypadła do gustu :<

    ReplyDelete
  11. W stradivariusie świetna kolekcja:)

    ReplyDelete
  12. Mi się najbardziej spodobała Zara :)

    ReplyDelete
  13. Stradivarius po raz kolejny pokazał, że ma ciekawy asortyment, przynajmniej według mnie :)

    ReplyDelete
  14. Najbardziej podoba mi się Stradivarius :) Dżins w każdej postaci jest super! :)

    ReplyDelete

Flickr Images