Swift

WORLD IN YOUR HAND


Cassie - Me & U (VILLAGE Bootleg Remix)
 
The XX - Night Time (Synkro Remix)


Chcę się pochwalić (jak na chwalipiętę przystało oczywiście), że zaliczyłam dzisiejsze zaliczenie z geomorfologii (przyznam się, że tak się wypłukałam z wiedzy i koncentracji, że już nie miałam na to sił), jednak się udało! Tak szczerze, w ogóle ominęło mnie pisanie sesji gdyż miałam przepisane oceny z ćwicz. Od dzisiaj mam upragnione wolne. Wreszcie się porządnie wyśpię. Wszystko mnie boli, a szczególnie kręgosłup od rysowania (z braku odpowiedniego miejsca rysuję na podłodze).


Śnieg, nie był w moich planach. I nie ucieszyłam się wcale gdy się pojawił. Bałam się wszystko pójdzie na marne i zdjęcia nie wyjdą, jednak nie jest wcale tak źle,prawda?
Mam na sobie legginsy, które połączyłam z czarną koszulą z mosquito, która posiada pagony z ćwiekami. Może wydawać się trochę za ciemno, ale najbezpieczniej jest połączyć tak 'wzorzyste' rzeczy z czymś stonowanym. Już nie zanudzam tylko, zapraszam do oglądania zdjęć! :) 





pics Paulina Zadykowicz

Kurtka - Sheinside
Legginsy - Brzozowska Fashion
Koszula -Mosquito
Czapka, rękawiczki - Reserved 

You Might Also Like

77 komentarze

  1. Gratulacje :) A u mnie sesja wciąż trwa... świetne, klimatyczne zdjęcia i genialne legginsy!

    ReplyDelete
  2. Świetny zestaw. Legginsy mnie oczarowały :)

    ReplyDelete
  3. Gosh! I love your style:) you look amazing! very nice leggings*

    ReplyDelete
  4. inspirująca stylizacja, bardzo mi się podoba, legginsy są cudowne i pięknie zestawione z górą <3

    ReplyDelete
  5. Cudownie wyglądasz :) Mam wrażenie, że włosy sporo Ci urosły :) Legginsy genialne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo,naprawdę? Bo mi się wydaję,że ani centymetra, a nawet jakby stanęły w miejscu!

      Delete
  6. wow!! love your leggins!!

    http://manuchicdesire.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. gratulacje gratulacje! teraz odpoczywaj jak najwięcej:)
    a śnieg wcale nie zepsuł zdjęć, wręcz przeciwnie dał bardzo ciekawy efekt:)
    a co do stylizacji to jak zawsze świetna i interesująca:*
    ściskam:)

    ReplyDelete
  8. fantastyczne masz te legginsy:)

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądasz, legginsy boskie :)

    ReplyDelete
  10. Widziałam już sporo podobnych stylizacji, Twoja ma jednak swój niepowtarzalny urok!
    Gratuluję zdanego egzamu (ja dobrze, ze mam już te wszystkie sesje za sobą) ;)
    pozdr.
    shoppanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! ;)
      Już można korzystać z wolnego! Sesja za nami :)

      Delete
  11. mi się tam podoba, te leginsy są bardzo fajne, mają ciekawy wzór na sobie. A do tego fajne połączenie z tą pomarańczową czapą :) i gratuluje zaliczenia sesji:)

    ReplyDelete
  12. Leginsy prześliczne. Zdjęcie w czapie - ulubione:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mojej przyjaciółce też najbardziej się spodobało to zdjęcie! ;)

      Delete
  13. Super zdjecia! A legginsy są REWELACYJNE!
    Wygladasz swietnie :)

    ReplyDelete
  14. Nie będę pisała pod każdym komentarzem,ale bardzo dziękuję za miłe słowa,za to,że podoba się Wam stylizacja i za gratulacje! ;*

    ReplyDelete
  15. those leggings and your coat are amazing!

    <3

    ReplyDelete
  16. Wow! Świetnie wyszłaś a te legginsy są boskie<3

    ReplyDelete
  17. świetne połączenie :) bardzo mi się podoba !

    ReplyDelete
  18. amaaaaaaazing outfit! The pants are so original, and the orange details make more sweet the look <3
    i follow you now, love it ;)
    xxx


    NOELIA ROUGE

    ReplyDelete
  19. wow, takich legginsow miastowych jeszcze nie widzialam <3 genialne! plaszczyk ubostwiam, leci do mnie taki sam :D <3 dodaje do obserwowanych <3

    ReplyDelete
  20. cudne legginsy ;) i bardzo mi się cały outfit podoba ;)

    ReplyDelete
  21. Bardzo fajnie komponują się leginsy z płaszczykiem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  22. thank you for your lovely comment!!!we are already following each other!!! great post!you can like my facebook page : https://www.facebook.com/Ste.Mahandmadecreations

    kisses
    stevie
    http://stemacreations.blogspot.gr

    ReplyDelete
  23. Following you now too. Love the leggings!

    ReplyDelete
  24. genialnie legginsy! <3
    podrawiam
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. wyglądasz świetnie! set idealny, kochamy takie! fajny blog, zostajemy i zapraszamy do nas :)

    ReplyDelete
  26. Legginsy <3 Naprawdę śliczny zestaw.
    Piękna jesteś :)

    ReplyDelete
  27. You look amazing! Love your leggins!
    How many snow! :)
    xoxo

    ReplyDelete
  28. płaszcz i legginsy to byś mi mogła dać :D <3 co do opadów śniegu - nie jest łatwo zrobić wtedy dobre zdjęcia !:D

    ReplyDelete
  29. Świetna stylizacja! Legginsy najlepsze ;D

    ReplyDelete
  30. zdjęcia jak najbardziej udane! wygladasz rewelacyjnie ! bluzka i płaszcz sa piękne :)

    ReplyDelete
  31. Świetny zestaw, cudowna czapa *.*

    ReplyDelete
  32. Swietne legginsy, czapka i szalik!

    ReplyDelete
  33. Fajny zestaw ! Legginsy bajeczne :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  34. świetna czapka i kolor włosów :)

    ReplyDelete
  35. Leginsy bardzo ciekawe! Oczywiście gratuluje zaliczenia! :) Chętnie zaobserwuje :)

    ReplyDelete
  36. bardzo fajnie wyglądałaś :)

    ReplyDelete
  37. Jesteś śliczna, podoba mi się stylizacja ;) Geomorfologia? Studiujesz geografię? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, architekturę krajobrazu a tam właśnie mamy wykłady z geomorfologii i ćwiczenia, i między innym rozpoznaje skałki i takie tam :P

      Delete
  38. Hi lovely! I´m here following you, as promised!
    Nice pics in the snow too!!
    Lots of kisses from Spain!

    http://lulovelylook.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  39. Hi lovely! I´m here following you, as promised!
    Nice pics in the snow too!!
    Lots of kisses from Spain!

    http://lulovelylook.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  40. śliczne zdjęcia! ^^

    zapraszam!!!

    http://www.dreamloveshop.com/

    http://www.bloglovin.com/en/blog/2648025/dream-love-shop

    https://www.facebook.com/dreamloveshopblog

    ReplyDelete
  41. Super zestaw !
    http://suzysuestyle.blogspot.com/ Zapraszam

    ReplyDelete
  42. Legginsy masz genialne ! Zakochałam sie w nich!;)

    ReplyDelete
  43. o jaaaaa...ale cudne leggi :D :D :D !!!

    powaliły mnie zdjęcia z czapką, te dopiero mają w sobie urok! Super, naprawdę :D

    może obserwujemy? daj znać kochana, a na pewno się odwdzięczę ;)

    ReplyDelete
  44. świetnie wyglądasz ;)
    obserwuję i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  45. masz śliczne wloski! :)
    jak znajdziesz chwilkę to wpadnij do mnie :)
    http://eatmebypaula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Alee boskieee zdjęciaa *-* Obserwuję zapraszm do mnie i licze na to samo ;)http://photoismylove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Wspaniała uroda! Bardzo ciekawa, intrygująca :) super ! :)

    ||DashingMay.blogspot.com||

    ReplyDelete
  48. <<very cool outfit. I love those leggings on you ^^ )

    <3

    Would you like follow each other?:)

    http://thecasualprincess.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Hello dear,
    You look beautiful!
    Would you like to follow each others blogs with blogger, facebook and bloglovin?
    Have a nice day!
    gV

    ReplyDelete
  50. moje wolne niestety dobiega już końca



    obserwuję

    ReplyDelete
  51. Świetne zdjęcia
    fajny blog :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. W takim razie gratuluję!
    Wyglądasz świetnie

    ReplyDelete
  53. Fajny blog, śliczne zdjęcia, obserwuje ^^

    ReplyDelete
  54. leginsy są super i śliczny kolor czapki :)
    śnieg tylko dodał uroku zdjęciom ;)

    ReplyDelete
  55. śliczne zdjęcia <3
    Bardzo podobają mi się te legginsy . :)

    ReplyDelete
  56. Love your legging!! Love the whole outfit a lot. I would love for you to check out my blog and maybe we can follow each other?

    www.wear2day.com

    ReplyDelete
  57. Gratuluję! :)
    Genialne legginsy! Właśnie boskie połączenie z nimi zrobiłaś ^^
    Śnieg tylko dodał uroku do zdjęć, które wyszły super, zwłaszcza ostatnie :D
    I jaki fajny masz pomarańczwy komplecik czapki i rękawiczek! Extra! :)

    ReplyDelete

Flickr Images