Swift

WILD CHILD

Sarah Jaffe - Clementine

Wekeed - Wild Child


 W dzisiejszej notce można zauważyć trochę moich 'zabaw' nad zdjęciami. Starałam się by zdjęcia choć trochę wyróżniały się dynamiką od poprzednich. 
 Ostatnio non stop przegryzam dolną wargę więc trochę mi krwawi i nie zagoiła się do końca - widać to mocniej na niektórych zdjęciach. Wiem, że zapowiedziałam inną notkę (z inną stylizacją) jednak był mały problem ze zdjęciami i dopiero dzisiaj dostałam wszystkie,ale chyba nie będziecie zawiedzeni taką zamianą.
Na uczelni, chociaż to dopiero początki to już jestem przerażona ilością projektów do wykonania. W sumie może to skutek coraz cieplejszej i przyjemniejszej pogody jednak dobry humor ostatnio się u mnie utrzymuje cały czas. Też czujecie tą wiosnę? :)
Oczywiście nie może zabraknąć kilku słów na temat przepięknej sukienki, jaką dostałam od DRESSTINATION.  Jest bardzo wygodna, sprawdza się w każdej stylizacji - tej codziennej jak i wieczorowej.
I na koniec, pozdrowienia dla mojego najlepszego kolegi jakiego kiedykolwiek miałam (piszę tylko tak bo mi kazał..:P). Dziękuję za to, że jeszcze ze mną wytrzymujesz Paweł i zawsze znajdziesz czas dla mnie.. zadowolony? Haha :)

pics Paulina Zadykowicz
  
Marynarka - SHEINSIDE
Sukienka - Dresstination
Kurtka - Sheinside
Bransoletki - Jubileno  

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jak zwykle urocza Carla ;*

    takeabreakkk.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo najs! Nie przygryzaj tej wargi, bejb! :)

    ReplyDelete
  4. Mi chyba najbardziej podoba sie ta sukienkę ;)

    ReplyDelete
  5. Hoho wiosna już daje się odczuć <3 a Ty jak zwykle piękna ! kieckę sama bym chętnie przygarnęła :c !

    ReplyDelete
  6. sukienka jest niesamowita i bardzo sexi :D wyglądasz rewelacyjnie :* jednym słowem jesteś juz profesjonalną blogerka :D pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia, genialnie wyglądasz :)
    i masz wspaniałą figurę <3

    ReplyDelete
  8. You look amazing!! Very nice outfit:)

    ReplyDelete
  9. Piękna sukienka. Najbardziej podoba mi się w połączeniu z tą tygrysią kurtką:)

    ReplyDelete
  10. Carla ale Ty jesteś piękna,a stylizacja boska!pozdrawiam
    Alex

    ReplyDelete
  11. Miałam podobną na swoje studniówce :]

    ReplyDelete
  12. Pięknie wyszłaś:D Po prostu innego słowa niż bosko nie wypada użyć!

    ReplyDelete
  13. Cześć!
    Muzyka to Twoja pasja? Nie wyobrażasz sobie bez niej życia? A może chciałabyś poznać nowych, ciekawych wykonawców lub poczytać opinie innych na temat przeróżnych utworów? Jeśli tak to serdecznie zapraszam Cię na bloga namuzowani.blog.onet.pl ;)
    Jeśli oprócz muzyki kręcą się także filmy i książki to koniecznie wpadnij na true-villain.blog.pl! To luźny blog o wszystkim. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.
    Przepraszam za spam, wiem, jak bardzo potrafi człowieka zirytować, ale myślę, że rozumiesz, iż czasem bez niego nie da się przekazać innym informacji o blogu. Jeśli uważasz to za stosowne, to skasuj komentarz zaraz po przeczytaniu.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. marynarka - cudo <3 !!! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Genialna sukienka i marynarka ;)) Stylizacja jak najbardziej udana ! :) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    ReplyDelete
  16. piekne zdjecia - sliczna stylizacja!!!

    ReplyDelete
  17. Hi! Lovely blog and great look! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) I follow you!
    www.mvesblog.com

    ReplyDelete
  18. zestaw - perfect! strasznie się czaiłam na tę marynarkę, ale w końcu nie udało mi się jej dostać :(

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia. Nie zimno ci było ?
    Zapraszam na mojego bloga ;)
    http://olin-ollin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. mega zdjęcia!!<3 zestaw jest arcy!!<3

    ReplyDelete
  21. cudne zdjęcia i świetny zestaw! płaszcz <3
    dziękuję za odwiedziny ;*
    dodaję do obserwowanych, aby nie przeoczyć nowych postów ;)

    ReplyDelete
  22. śliczne zdjęcia :) Ale sukienka jak dla mnie za odważna :) Chociaż tak naprawdę wszystko zakrywa :)

    ReplyDelete
  23. Me encantan las dos chaquetas!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  24. Bosko wyglądasz :)).

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  25. wszystko dopracowane i dopiete na ostatni guzik:) bardzo ciekawa stylizacja

    ReplyDelete
  26. botki świetne. zazdroszcze Ci figury :). dodajemy do obserwowanych? ;>

    ReplyDelete
  27. swietne zdjecia! a Ty wygladasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  28. fajnie pozujesz:d ciekawe stylizacje:)

    pozdr i zapraszam częściej:))

    ReplyDelete
  29. świetne te buty; *

    zycie-na100latki.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Wspaniała stylizacja!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Hohoho, extra wyglądasz! :D Boska sukienka i marynarka do tego świetna! :))

    ReplyDelete
  32. świetnie wyglądasz! wspaniałe połączenie

    ReplyDelete

Flickr Images