Swift

A DAY LIKE EVERY OTHER DAY


'I Care' covered by Margaret


Dzisiaj swój debiut ma zagubiona stylizacja. Outfit sprawdza się w codziennych sytuacjach, w których stawiamy przede wszystkim na wygodę. Chyba nic więcej nie trzeba mówić, tylko oglądać zdjęcia ;)
Skrótowo co u mnie - dopadł mnie niesamowity leń, na nic nie mam ochoty. Najchętniej cały dzień przeleżałabym w łóżku. Zdrowy tryb odżywania miał dzisiaj swoje załamanie i sięgnęłam po paczkę żelków. I chyba zrobiłam źle bo bolą mnie zęby. Również od kilku dni zabieram się i tak zabrać się nie mogę by zrobić większe zakupy. Jak na samotną kobietę przystało czas kupić sobie jakąś nową parę butów na poprawę humoru! :)  


pics Paulina Zadykowicz

Buty - Sequinshoes
Spodnie - H&M
Kurtka - H&M
Koszula - H&M
Marynarka - allegro  

You Might Also Like

73 komentarze

  1. super blog!
    idealnie masz wszystko zestawione :)
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  2. wiele razy zastanawialam sie nad kupnem tych spodni,ale zrezygnoiwalam bo obawialam sie ,ze nie bede takie "na codzien" ;p , a jednak!! :) wspanialy caly outfit,wszystko tak fajnie dobrane,kurtka i buty i czapa ,ahhh!

    ReplyDelete
  3. you look great, we love that hat!

    <3

    ReplyDelete
  4. samotna kobieta czy nie samotna buty zawsze się przydadzą :D i bardzo fajne spodnie :) a co do lenia... hmm słońce wyszło za oknem więc ja szaleje, może lepiej sie pocieszyć że czuć wiosnę w powietrzu?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owszem, się cieszę, ale to wtedy był taki dzień po prostu - jak na kobietę przystało :P

      Delete
  5. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;-) Twój zestaw fajnie dograny. Świetna marynara i spodnie!
    Pozdrawiam i zapraszam częściej ;-)

    ReplyDelete
  6. Spodnie są rewelacyjne! Bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  7. świetna jesteś ! zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga > zycie-na100latki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. genialne spodnie, marzę o nich od dawna:)

    super zestawienie, idealnie!pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Świetni blog ;)
    asnne.blogspot.com - zapraszam ;)

    ReplyDelete
  10. ja na poprawę humoru chętnie kupiłabym sobie dżinsową koszulę :)

    ReplyDelete
  11. Przepiękne spodnie. Wczoraj miałam niesamowitego lenia i spać mi się chciało. Jeśli coś kupisz, to pokażesz nam ? :)

    ReplyDelete
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    ReplyDelete
  13. świetny look, spodnie są rewelacyjne:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Piękne spodnie, są tutaj całą ozdobą:*

    ReplyDelete
  15. Cudny zestaw, ale ja chcę już wiosnę!
    Cudne spodnie <3
    pozdr.
    shoppanna

    ReplyDelete
  16. Wyjrzyj za okno- od razu będziesz miała siłę i chęci na działanie :) Fajna czapa!!

    ReplyDelete
  17. Prześliczne są te spodnie ,czapa buty i w ogóle wszystko :P

    ReplyDelete
  18. Świetne są te botki, zazdroszczę :)
    Bardzo ładnie wyglądasz ! :D

    http://needyesterday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jaa, ale Ty jesteś zgrabniusia! :)

    ReplyDelete
  20. Super stylizacja! Spodnie są urocze!

    ReplyDelete
  21. Świetne te spodnie i marynarka <3 Wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  22. Kurteczka jest świetna, strasznie mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  23. jesteś śliczna, a tej kurtki zazdroszczę:)

    ReplyDelete
  24. super stylizacja! jesteś śliczna:)

    ReplyDelete
  25. farbowałaś włosy? jaka ruda Ty! :P piąte zdjęcie od końca to miszcz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi również najbardziej się podoba ;) Farbowałam,ale wszystko na blond,tu rzeczywiście jak rudy,ale to tak na zdjęciach tylko ;p

      Delete
    2. ale fajne takie ombre przejście z rudego w blond, pasuje Ci, pomyśl o tym :))

      Delete
  26. ciekawy zestaw
    spodnie ładne !:))

    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. i would love to follow each other
    rachaeldobbins.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  28. You look very nice..I'm your new follower..Kisses sweet girl ;-)!!

    ReplyDelete
  29. Wyglądasz wspaniale, zakochałam się w Twojej kurteczce i spodniach... świetne zestawienie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. Spodnie wpadły mi w oko, maja świetny kolor :]

    ReplyDelete
  31. mam nadzieje ze sie nie obrazisz ale przypominas tu ashley simpson :) sliczne zdjecia i wlosy!

    ReplyDelete
  32. Hi!
    Thanks for visiting my blog!
    Love yours to and I'm your new follower!!
    xx riannejasperina.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. masz bardzo ładne włosy! :))

    ReplyDelete
  34. Wspaniale wyglądasz! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  35. Świetnie wyglądasz, ale uśmiechnij się trochę! Masz piękne włosy! :)

    ReplyDelete
  36. wspaniałe zdjęcia :)
    pięknie wyglądasz, masz cudne włosy :)

    ReplyDelete
  37. sliczny masz kolor wlosow ;)

    zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  38. Bosko wyglądałaś i masz śliczne spodnie :)).

    Buziaki :*.

    ReplyDelete
  39. Piękna stylizacja.
    Śliczne włosy , a jaka jakość zdjęć ^^

    Zapraszam

    ReplyDelete
  40. Bardzo ładnie wygladasz! ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. świetne spodnie

    Zapraszam na konkurs
    http://fashion-city-pl.blogspot.com/2013/03/rozdanie.html

    ReplyDelete
  42. Zapraszam do mnie! <3
    http://lovesforever123.blogspot.com/
    +ja już obserwuję.

    ReplyDelete
  43. jeej śliczna jesteś ^^

    zapraszam do siebie ;)
    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. bardzo ciekawe połączenie :>
    jesteś śliczna! *.*

    ReplyDelete
  45. hahah idealnie powiedziane - ja już kupiłam dwie pary nowych butów by jakoś przyćmić tę samotność :3

    ReplyDelete
  46. świetna marynarka :)
    ogólnie bardzo tu fajnie, chętnie obserwuję ;)

    ReplyDelete
  47. świetne wyczucie, wszystko jest na swoim miejscu

    ReplyDelete
  48. kurtka, spodnie, buty *.* wszystko! wszystko jest genialne. śwetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  49. Dziękuję:) Czekam na Twoją opinię o Grey'u:)
    Oj tak mi zakupy zawsze poprawiają humor i może jeszcze czekolada. Ale o tym drugim muszę zapomnieć na trochę:) Czas zadbać o siebie.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  50. świetna stylizacja! bardzo mi się podoba. :D

    ReplyDelete
  51. świetne zestawienie! marzy mi się taka kurteczka ;)

    zapraszam do siebie : www.my-obsession-photography.blogspot.com
    Pozdrawiam, Karina ;)

    ReplyDelete
  52. super wyglądasz! wygodnie ale nie banalnie:)

    ReplyDelete
  53. Oj tam parę żelków czy paczka żelków nie zaszkodzi ;) sama mam takie dni a ich jest bardzo dużo, że muszę coś zjeść! A żelki ubóstwiam :D
    CO do Twojego stroju- to marynarka jest bardzo ładna- podoba mi się :)

    ReplyDelete
  54. Boska stylizacja! :D Taka niby prosta, ale i te spodnie ciekawe i koszula i wszystko no! :D Zwłaszcza kurtka mi się podoba! :))

    ReplyDelete

Flickr Images