Swift

ANIMAL I HAVE BECOME


Birdy - 1901
 Marina & The Diamonds - Obsessions (Monsieur Adi Remix)
 
Three Days Grace - Animal I Have Become
 

Dzisiaj przygotowałam dla Was MULTUM zdjęć. Owszem, może i przesadziłam,ale nie mogłam się zdecydować, które są najlepsze, tak bardzo podobało mi się każde zdjęcie! :)
W wcześniejszym poście wspominałam o 'konieczności' kupienia nowych butów..więc oto one. Słyszałam, że już wychodzą z mody i dlaczego one.. skoro mam już jedną parę brązowych? Muszę się przyznać, że odkąd pamiętam zawsze marzył mi się właśnie taki model, a nigdy nie było okazji by je kupić bo zawsze było coś innego bądź uciekały mi one po prostu z rąk.
Ale natrafiłam na nie w sklepie merg.pl i takiej okazji nie mogłam przepuścić. I nie żałuję. Zresztą czy kupna takich butów można w ogóle żałować? ;)
Co do zdjęć, jak można zauważyć, tego dnia wiatr nie dał o sobie zapomnieć. Za każdym razem gdy się ustawiałam do zdjęcia, włosy zostały już ułożone i myślałam, że w końcu koniec..się rozczarowywałam.

 pics Paulina Zadykowicz

Sukienka - H&M
Buty - Merg.pl

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia ! Stylizacja również ! :))

    ReplyDelete
  2. Gosh! I love you, this is amazing outfit!

    ReplyDelete
  3. Świetna sukienka <3

    http://needyesterday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia;)
    może wzajemna obserwacja?;>

    ReplyDelete
  5. Prześwietne buty, zawsze takich szukałam. :) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  6. No kochana jak dla mnie bomba:)
    Alex

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam three days grace :) a zdjęć takiej pięknej dziewczyny w ciekawym outficie nigdy za wiele :) myślałam ze to bluzka i spodnica :p pieknaaa sukienka

    ReplyDelete
  8. WOW! Niesamowite zdjęcia! <3 Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie! :D Nie dziwię się, że tyle ich dodałaś :D Ślicznie wyglądasz i wiatr we włosach też cudnie wyszedł na zdjęciach :D Sukienka ciekawa, w ogóle cały outfit super! :) No i buty... jak o takich marzyłaś to nie można żałować ich kupna! :D
    Dziękuję bardzo za komentarz :) A koleżanka koleżanki nadal może kupić bilet, bo na pewno jeszcze są ;) U nas nie było łatwo z kasą, ale jak się czegoś chce to się uda! :)

    ReplyDelete
  9. love that dress! and those boots are amazing! <3

    XO, Mish @ LBD and Onesies

    ReplyDelete
  10. Amazing! The dress is lovelY! :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. no niestety witar wieje niemiłosiernie, ale ogólnie zdjęcia i zestaw bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  12. zestawik świetny! A wedlug mnie te buty nie wychodza z mody ;0 rownież takie posiadam od niedawna z myśla bardziej o wiośnie ;)

    ReplyDelete
  13. Zdjęć nigdy za dużo! Szczególnie takich dobrych :)
    Fantastyczny zestaw <3

    ReplyDelete
  14. Genialnie! Uwielbiam Ciebie w takich zestawieniach! ;)

    ReplyDelete
  15. Świetna stylizacja, u mnie też dzisiaj motyw tygrysa:)

    ReplyDelete
  16. rewelacja;p
    sukienka jest boska;)

    ReplyDelete
  17. śliczne zdjęcie + birdy <3

    ReplyDelete
  18. wszystkie zdjęcia są prześliczne :)
    w sumie to dobrze, że był ten wiatr, bo dał ciekawy efekt.
    zestaw bardzo mi się podoba, a buty są cudne :D

    ReplyDelete
  19. Stylizacja z pieprzem! I to za sprawą tych wspaniałych rajstop. Wyglądasz naprawdę świetnie i nie przesadzam z tym stwierdzeniem :)
    ściskam!

    ReplyDelete
  20. Hello, this is really nice post and also your blog!
    do you want to follow each other?
    I'll wait here
    http://elefantest89.blogspot.it/

    ReplyDelete
  21. Powiem Ci, że przedostatnie zdjęcie jest świetne, coś dziwnego w sobie ma, ale szczególnie zwróciło moją uwagę :) Sesja świetna, a wiatr tylko na plus!

    ReplyDelete
  22. I adore your tiger jumper, you look stunning :D
    Im following you now ;)

    ReplyDelete
  23. Super blog i genialny post :)
    zapraszam do mnie, może obserwujemy ?

    ReplyDelete
  24. Yuo are fantastic.could follow each other.i follow yuo.yuo follow me if yuo like my blog.beautiful.i want yuor shirt.

    ReplyDelete
  25. Piękna sukienka ;)).Stylizacja również <3

    ReplyDelete
  26. Twój animal wylądował na naszym fanpage-u :) - pozdrawiamy! I życzymy duuuuużo glosów WOW!

    ReplyDelete
  27. Super stylizacja!!!
    Zapraszam do mnie ;)
    http://myworldismovie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Great!!

    http://couturetrend.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/couturetrend1

    ReplyDelete
  29. Hey sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? If not then let's follow via GFC, BL, LB and FB too! Let me know, I always follow back! (: Stop by me soon! xx

    With love ♥ .
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. I love this outfit!!!! Great style xx

    ReplyDelete
  31. swietnie! swietnie wygladasz! xo

    ReplyDelete
  32. ekstra sukienka i okulary! a rajstopy dodają szczyptę ostrości stylizacji, bardzo pozytywnie :)
    http://meetankos.blogspot.com/

    ReplyDelete

Flickr Images