Swift

IF YOU DON'T ASK


Bonobo - Cirrus (Don't You Want Me) (Cocolino Edit)

AlunaGeorge - Watching Over You


Jutro opuszczam Białystok i jadę do rodzinnego miasta na święta. Niestety będę musiała tłuc się autobusem tyle godzin.. ta perspektywa zawsze mnie smuci. Co więcej powiem to fakt, że mimo słonecznego dnia, temperatura była napewno grubo poniżej zero stopni więc trochę znikła jakakolwiek inicjatywa na pozowanie bo jedyne o czym myślałam to, żeby ogrzać łapki bo ich nie czułam.
Również czeka mnie jeszcze pakowanie i zrobienie rysunku, chyba zerwę noc (odeśpię w autobusie).
Zegarek, jak wszyscy to musiałam i ja :D Ale tak mnie oczarował swoją prostotą i wdziękiem, że nie było innej opcji! Outfit zresztą jak zawsze w biegu 'wymyślany' z samego rana kiedy jestem umówiona już na sesję. 
Zapraszam do konkursu Vezzi, warto, produkt ze sklepu możecie już podziwiać na mojej szyi :) 



pics Paulina Zadykowicz

Zegarek - Daniel Wellington
Kurtka - Sheinside
Buty - merg.pl
Spódnica - all
Top - H&M
Ramoneska/marynarka - Reserved
Naszyjnik - Vezzi

UWAGA! :)
ROMWE Easter Day Sale

Up to 70% Off with galaxy gifts (Bowtie / collar / bag)

Best chance to get spring stuff & save a lot

03/27/2013 – 03/29/2013
Stay Focus: www.romwe.com

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Masz na sobie wszystkie trzy moje ulubione kolory ;)

    ReplyDelete
  2. Ja też dziś w podróży, jestem zachwycona i niezwykle zainspirowana Twoim lookiem :)

    ReplyDelete
  3. Great pictures! You look absolutely stunning!

    Monica Harmony's Blog

    ReplyDelete
  4. właśnie mi przypomniałaś, że muszę zanieść swój zegarek do zegarmistrza :D ale jak to mówią szczęśliwi czasu nie liczą :D ale wracając do stylizacji to fajna spódnica i bluzka :) ahh aż się prosi o to, aby pokazać ją w letniej odsłonie a tutaj za oknem zima nam nie odpuszcza :)

    ReplyDelete
  5. Fantastycznie wyglądasz :) zdjęcia jak zawsze świetne :)

    ReplyDelete
  6. super look!bardzo podoba mi się ta ramoneska !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  7. Śliczna stylizacja, najbardziej podoba mi się krój Twojej spódniczki :)
    POZDRAWIAM M.

    ReplyDelete
  8. swietnie - bardzo udana stylizacja!!!!!pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. I love your jacket! super stylish!!!

    www.stylentonic.com

    ReplyDelete
  10. super, ale spódnica mi trochę nie pasuje ;)
    cudny zegarek :D

    ReplyDelete
  11. świetnie wygladasz

    dodajemy do obserwowanych ?

    ReplyDelete
  12. super połączenie !!
    podoba mi się :)

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjecia i stylizacja :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Fajny look, choć ja bluzkę wsadziłabym pod spódnicę :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    ReplyDelete
  15. fajny zestaw! :) zapraszam i pozdrawiam :* http://voggyoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Happy easter!!! Kiss Kiss

    http://couturetrend.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/couturetrend1

    ReplyDelete
  17. świetne zdjęcia , strój niezły !

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. inspirational!!! Interesting blog you have
    What do you think about following each other? GFC,FB,Twitter?

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ciao xoxo

    ReplyDelete
  19. Love this skirt with asymmetrical cut! Love your shoes too! :)
    Do visit me too sometime dear! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    ReplyDelete

Flickr Images