Swift

INSTAGRAM MIX

Local Natives - Wide Eyes


Dwie godziny spędziłam na mieście na sesji do nowego posta, pogoda zdradziecka - niby słoneczko, ale wiatr arktyczny więc nie czułam już później paluszków pod koniec (czego się nie robi dla zdjęć :P). Zdjęcia dostanę w poniedziałek, ale z jednej strony ciągle mam dla Was w zanadrzu jeszcze jedną stylizacje. W obecnej chwili robię literki na grafikę użytkową i obiecuję, że zajmę się trochę blogiem i odwiedzę Wasze blogi. Tak dawno nie miałam na to czasu. W sumie dzisiaj ogłoszę dwa konkursy, do którego udziału serdecznie zapraszam bo jest warto :)
Ostatnie dwa zdjęcia są moich prac na zajęcia rysunku, wybaczcie jakość, ale robiłam je późnym wieczorem i na szybko (ktoś mnie prosił o kilka szkiców więc proszę). 

You Might Also Like

22 komentarze

  1. świetne zdjęcia!:D
    u mnie też strasznie wieje.

    ReplyDelete
  2. a u mnie dzis bardzo cieplutko
    az czapke i rekawiczki zdjelam i niesmiaro rozpielam kurteczke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubię Cię za tą pogodę :P
      i..zazdroszczę, ja też tylko czekam ciągle aż pozbędę się rękawiczek i szalika, i kurtki :D

      Delete
  3. Uwielbiam mixy! :) Czekam na nową notkę ;)

    ReplyDelete
  4. Ciekawy ten Twój mix *.*

    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  5. U mnie też taka pogoda jest! Niby słoneczko, ale zimno... :/ I jeszcze ten śnieg... -.-
    Świetny mix zdjęć :D I do tego pokazałś swoje prace, które są WOW! :)

    ReplyDelete
  6. Lubie takie mixy, fajnie to wyglada :)

    ReplyDelete
  7. super ;d
    zazdroszczę talentu :D
    pozdrawiam ;p

    ReplyDelete
  8. kręgielnia - ostatnio mój top one w spędzaniu sobotnich wieczorów :)

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcia! mixy zawsze dobre:)

    ReplyDelete
  10. amazing instagram pics!!
    love your life! and yore so so pretty!

    hope we follow and stay in touch!
    www.malesclutch.blogspot.com

    Sergio

    ReplyDelete
  11. Super!!:)

    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    <3

    ReplyDelete
  12. Love your photos! Now following. Also, if you could please vote for my photo here: https://apps.facebook.com/offerpop/Contest.psp?c=316789&u=60867&a=177914495580579&p=154521594607602&rest=0&v=View
    That would mean a lot as I'm trying to win a contest for my birthday coming up. It's ending tomorrow, so If you could vote for me, it would mean the world! Thanks in advance! Best Regards, Bobby

    ReplyDelete
  13. wiatr jest okropny, wczoraj tak wymarzłam że od rana żałowałam, że wybrałam spodenki bo i tak nie miałam jak iść zrobić zdjęć w ten wiatr na dwór:D ale mix zdjęć bardzo fajny i ciekawe jest to jak jedna z koleżanek siedzi na ławce;d

    ReplyDelete

Flickr Images