Swift

YELLOW ADORATION


Rihanna - Stay

Paramore - Now


Stylizacja przywołująca wiosnę! Jeszcze z tydzień temu myślałam, że już raz na zawsze pożegnam się z ciepłą kurtką, szalikiem i czapką a tu znowu śnieg. Nawet w tej chwili jak przygotowuję notką to ciągle pada.. Zaraz lecę na zajęcia z rysunku..tak mi się nie chcę wychodzić jak sobie pomyślę jak zimno. A tak w domku już druga herbata przede mną stoi i już czeka aż ją wypiję (małe uzależnienie). Dzisiaj też czeka mnie dokończenie projektu z geometrii wykreślnej. Przeżyłam nie mały horror jak zgubiłam wczoraj okulary, jednak na szczęście się znalazły dzisiaj! :) Ja to chyba mam głowę w chmurach..  
Urokowi całej stylizacji daje przepiękna spódniczka z Preska24. Jest świetna wykonana, uszyta z bardzo dobrego materiału..i te kontrafałdy, według mnie są zwieńczeniem spódniczki! 

pics Paulina Zadykowicz

Trzymajcie się cieplutko! :*

Torebka - no name
Spódniczka - Preska
Gorset - sh
Bransoletka - Jubileno

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz:)
    przepiękna torebka :)

    ReplyDelete
  2. Amazing colour of that skirt! You really look great! And I love the combination with the red scarf :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Prześliczna spódniczka :P

    ReplyDelete
  4. ślicznie wygladasz;) piekna spodniczka;)

    ReplyDelete
  5. świetna spódniczka ;) ostatnio coraz bardziej się przekonuję do noszenia spódniczek na co dzień, a nie tylko jak idę na imprezę czy coś :)

    ReplyDelete
  6. Urocza spódniczka :) I tylko marzy się, marzy wiosna :) PS Tak, udało mi się dorwać dziś do Twojej stronki wyjątkowo i o dziwo wszystko pięknie działa :)

    ReplyDelete
  7. Chcę takie koturny! ;-) Świetnie wyglądasz, spódniczka jest genialna, fajnie ożywia zestaw :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo mi się podobają te spódniczki :) Ogółem zestaw strasznie udany moim zdaniem! Wszystko mi się w nim podoba :)

    ReplyDelete
  9. Piękna jesteś ;) Niesamowicie wyglądasz w tej spódniczce ;)

    ReplyDelete
  10. Śliczna spódniczka, cały zestaw ogólnie według mnie jest bardzo udany ;)

    ReplyDelete
  11. Przepięknie wyglądasz, śliczna spódniczka ♥

    ReplyDelete
  12. Wiosno, spójrz! I bądź już z nami :D

    ReplyDelete
  13. świetna spódnica- kolor, krój:) i bardzo ciekawa torebka <3

    ReplyDelete
  14. Też myślałam, że już wiosna będzie, a tu od niedzieli cały czas śnieg sypie...
    Ślicznie wyglądasz, super stylizacja i spódniczka boska! :))
    No i gif na końcu wspaniały!!! :D

    ReplyDelete
  15. bo niczka jest przepiękna, tak samo jak zdjęcia ;) a do tego czerń się fajnie komponuje z kolorem żołtym i faktycznie fajny wiosenny zestaw ;d

    ReplyDelete
  16. Ile zdjęć :] Przywołuj wiosne,bo mi się marzy trochę słońca i ciepełka :)

    ReplyDelete
  17. alez ta spodnica ma piekny kolorek !!!!

    ReplyDelete
  18. wow, cudny kolor spódnicy! nie wiedziałam, że połączenie żółtego z zielenią może wyglądać aż tak efektywnie, pozdrawiam :)
    ps - mas wspaniałe włosy!

    ReplyDelete
  19. bardzo fajnie, spódniczka urocza;)

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam spódnice z podwyższonym stanem. Jej kolor jest świetny. Tak samo torebki. :)

    ReplyDelete
  21. Hi Carla,
    this outfit combination is really lovely and suits you so well :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin <3

    ReplyDelete
  22. Po prostu pieknie! Masz nogi do nieba w tych pięknych butkach :D

    ReplyDelete
  23. Super spodniczka.
    Zapraszam do siebie, artykuły o odchudzaniu, ćwiczeniach i nie tylko. Obserwujemy?

    ReplyDelete
  24. Spódniczka bezapelacyjnie rządzi w całym tym zestawie :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam bardzo serdecznie :)

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam taki krój spódniczki i jeszcze ten kolor- coś pięknego :)

    ReplyDelete

Flickr Images