Swift

BUTTERFLY EFFECT


Jakwob - Fade ft. Maiday

The Lumineers - Ho Hey
 

Obecnie jestem w Gołdapi i wypoczywam..szkoda tylko, że pogoda nie dopisuje! Liczę na poprawę gdyż mam ochotę wyciągnąć rower i jechać nad jezioro:). W tym momencie zajadam płatki śniadaniowe i się irytuję gdyż zrzucanie zdjęć na notkę zajęło mi ponad dwie godziny (takie połączenie) więc proszę doceniać :)
Tak ogólnie przybyło mi trochę nowości i tylko czekać aż z powrotem znajdę się w Białymstoku i będę mogła Wam je pokazać. Zabieram się za oglądanie serialu 'Bates Motel' - serial powstał w oparciu o 'Psychozę', konkretnie tego co wydarzyło się przed całą akcją rozgrywaną w filmie. Jestem ciekawa jak to im wyszło.
Nigdy nie potrafiłam i pewnie nie będę w stanie ładnie sprecyzować i scharakteryzować tego co mam na sobie. Nie nadaję się do tego, a też jestem zdania, że więcej można wyczytać ze zdjęć niż z suchego monotonnego tekstu.



Na zdjęciu poniżej do głowy przychodzi mi od razu "Bitch, I'm fabulous"..żeby zliczyć te moje dziwne miny i pozy to wiele by się tego nazbierało!
pics Paulina Zadykowicz

Naszyjnik - Vezzi
Spódnica - Bershka, all
Kurtka - Sheinside
Gorset - Topshop
Buty - Renee
Plecaczek - Pimkie

Romwe giveaway on Youtube
5 winners/day from 26th April to 3rd May! :)
Click to join: 
https://www.youtube.com/watch?v=oRICeRLHnJI

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Bardzo oryginalny zestaw!

    ReplyDelete
  2. This is such an incredibly cool outfit!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I love everything here! So perfect :)


    Miss Cielo

    ReplyDelete
  4. Cudne buty. Też nie wiem jak je określić, ale co tam, ważne że są boskie :D

    ReplyDelete
  5. gorset jest świetny, jednak dwie spódnice jakoś mnie nie przekonały:) choć z osobna każda z nich jest fajna :)

    ReplyDelete
  6. Dla mnie całość zbyt ,,bogata", ale buty genialne! :)

    ReplyDelete
  7. śliczna kurteczka i rajstopy ;)

    zapraszam www.my-obsession-photography.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. bardzo ciekawa stylizacja - dużo się tu dzieje! jedyne co bym zmieniła to buty, bo ogromnie wybijają się na tle całości. półgorset piękny, a kurtka dodaje pazura. :)

    ReplyDelete
  9. Gorset niebo :)
    Buty są piękne :D

    ReplyDelete
  10. Jej *.* Cały zestaw jest śliczny :3
    Zapraszam do mnie: karola13life.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  11. O rety, genialnie wymyśliłaś to, żeby połaczyć tę mini z prześwitującą spódnicą ♥ Oniemiałam, bosko! ♥

    ReplyDelete
  12. Świetnie!
    Fajny blog!
    Obserwuję:)

    ReplyDelete

Flickr Images