Swift

HIDE YOUR HEART


The Black Keys - Gold On The Ceiling
 
Starsailor - Tell Me It's Not Over


Troszeczkę mi się zwlekło z notką, ale wczoraj prawie cały dzień poza domem :) 
Upał byłby nie do wytrzymania gdyby nie ten chłodniejszy wiatr, kto by pomyślał, chyba wiosny już nie będzie..z jednej strony szkoda, bo to moja ulubiona pora roku.
Stylizacja utrzymana, według mnie, w romantycznym nastroju, a zasługą tego jest czerwona sukienka w koronkę..która ma na plecach wycięte serce. Oczywiście to nie byłabym ja gdybym nie dodała choć minimalnej pikanterii stylizacji w postaci choćby ćwiekowanej kurtki. Wiem, że czarny to taki uniwersalny kolor, w końcu 'do wszystkiego pasuje', ale ja po prostu najlepiej się czuję w tym kolorze. Chociaż teraz zapewne nie wytrzymałabym długo na zewnątrz tak ubrana na ciemno, można spodziewać się czegoś bardziej na kolorowo! :)
Wiem, wiem, powinnam zacząć używać pomadkę ochronną..masz strasznie popękane usta.

pics Paulina Zadykowicz

Kurtka - Sheinside
Sweterek - Sheinside
Naszyjnik - Sheinside
Sukienka - Dresstination
Zegarek - Daniel Wellington

Poczuć się znowu jak dziecko! :)

Season Clearance!
Up to 70% off
Starting from $9.9
Valid from 04/17 – 04/19/2013 http://www.romwe.com/manage_activity/clearance/


You Might Also Like

28 komentarze

  1. Świetna sukienka i cała stylizacja. :) Świetny efekt z tą huśtawką. :)

    ReplyDelete
  2. Carluś sukienka słodka,wygladasz bosko!buziaki
    Alex

    ReplyDelete
  3. Gosh! I like it so much!:)

    ReplyDelete
  4. Sukienka olśniewa :D Ależ serducho <3 Niestety nagle za kurtkę (też super!) jest już za ciepło :( No, ale nie narzekam na pogodę :D

    ReplyDelete
  5. Sukienka jest rewelacyjna ! Całość wygląda idealnie :)

    Pozdrawiam
    AeM

    ReplyDelete
  6. romwe discount code

    Oh God you looks stunning. The outfit is amazing and it suit you a lot.

    ReplyDelete
  7. twoje muzyczne wstępy zawsze wpadają mi w gust, a do tego w koncu mamy kolor - czerwień i to w dodatku świetna sukienka, tył ma cudny:)

    ReplyDelete
  8. Wow <3 marzę o takiej sukience, przepiękna :)

    ReplyDelete
  9. śliczna sukienka i kurtka skórzana ;)

    ReplyDelete
  10. też mam tą kurtkę, super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  11. O jaa, genialny zestaw! Ramoneska jest świetna, sukienka już od pierwszego zdjęcia mi wpadła w oko, ale jak zobaczyłam to serducho na plecach to się zakochałam, cudowna! :)

    ReplyDelete
  12. super ta kurtka jest:)


    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. sexy back :) świetne połączenie czerwieni i czerni:)

    ReplyDelete
  14. Wow!ten dekolt na plecach jest niesamowity !:)

    ReplyDelete
  15. Jesteś bardzo piękną kobietą :) ile czasu zajmuje Ci robienie makijażu? Co robisz, że tak pięknie układają Ci się włosy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :** Z reguły 10-15 minut, czasami nawet mniej ale na pewno nie więcej :) Tak właściwie to nic z nimi nie robię, w ruch idzie tylko suszarka i czasami prostownica na przód włosów i jeszcze zdarza się lakier do włosów.

      Delete
    2. a myślałam, że musisz się nad nimi napracować ;) naturalna kobieta i piękna. Czekam na nowe notki i zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie, jestem stałą obserwatorką Twego bloga :)

      Delete
  16. Świetnie wyglądasz. Podoba mi się Twoja ramoneska.

    ReplyDelete
  17. Świetne połaczenie skóry z delikatną koronką :)

    Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    ReplyDelete
  18. piekna stylizacja <3 sukienka jest po prostu cudowna <3

    ReplyDelete
  19. świetny zestaw! podoba mi się Twój blog :)

    ReplyDelete
  20. świetny zestaw
    bardzo podoba mi się motyw z sercem na sukience :D

    ReplyDelete
  21. love this jacket and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    ReplyDelete
  22. Cuudownie :).Naprawdę urocza sukienka <3

    ReplyDelete
  23. Twój kolejny look - tym razem Hide your heart wskoczył dzięki głosom WOW na stronę główną. Życzymy wielu głosów WOW!

    ReplyDelete

Flickr Images