Swift

SO FAR AWAY


Evanescence - Call Me When You're Sober

AC/DC - Back In Black


Z 'parafialnych wiadomości' sklep Vezzi, wreszcie OTWARTY! Każdy znajdzie na pewno coś dla siebie, mi osobiście podoba się wszystko :)) Oprócz biżuterii, znajdziecie rajstopy, nakrycia głowy, okulary, paski, a co by dalej pisać, sami się przekonajcie!
Ze zdjęciami, razem z Pauliną chciałyśmy spróbować coś nowego..zdjęcia w oknie. Nie mam lęku wysokości więc problemu nie było a według mnie wyszło coś ciekawego. Zresztą sami oceńcie :)
 Stylizacja utrzymana w kolorystyce brązu i czerni, takie luźniejsze wydanie, bardzo w moim stylu. Na nosie (i..na głowie) okulary Harry'ego Pottera (to nie moje określenie), to dość nieodłączny element podczas słonecznych dni.
Czeka mnie jeszcze nauka z angielskiego.. 
Miłego wieczoru.   






 pics Paulina Zadykowicz

Spodenki - allegro
Marynarka - Reserved
Naszyjnik - Vezzi
Bluzka - H&M
Kurtka - H&M
Buty - Merg
Okulary - Firmoo


Mother’s Day is coming! What will you prepare for your mom?

Have you ever think of wear the same clothes with your mom? Want to make people believe that you are sisters when walking around the street? 

Go there to find your family fitted clothing: http://www.romwe.com

Up to 70% off and a mystery gift!

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz, ładne spodenki :)

    http://needyesterday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nie dość, że zdjęcia są rewelacyjne to jeszcze ten set powala mnie na łopaty ! Świetnie wyglądasz ;*

    ReplyDelete
  3. beautiful! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    ReplyDelete
  4. I to jest ten ból, że podoba się wszystko i wszystko chciałabym mieć :)

    ReplyDelete
  5. ale poświęcenie dla zdjęć:) ale wyszły bardzo fajnie i fajne są te spodenki :D

    new outfit post: stylelovely.com/mimundonormal

    ReplyDelete
    Replies
    1. żadne poświęcenie,sama frajda! :D

      Delete
  6. Mega stylizacja, świetnie wyglądasz w tych spodenkach :)


    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  7. Nominuję cie do Liebster Awords!
    Zapraszam do mnie tam się dowiesz wszystkiego :)
    123freetime123.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję, ale nie biorę udziału w takich rzeczach..przepraszam bardzo :(

      Delete
  8. Bardzo zgrabne nogi ;) wyglądasz zjawiskowo pięknie, jestem po raz kolejny pod wrażeniem :) chyba odważna z Ciebie dziewczyna, że tak wysoko usiadłaś, prawda? :)
    Twój blog przeglądam po raz n-ty i nadal nie mogę się napatrzeć na stylizacje i na Ciebie .. :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za te słowa :*
      Aż tak wysoko wcale nie było :) Marzy mi się jeszcze wyżej, może kiedyś się uda ;)
      Bardzo mi miło i jeszcze raz miło, że podoba Ci się mój blog. Będę starać się jeszcze bardziej pracować nad nim :)) Pozdrawiam!

      Delete
  9. baseballówka jest mega! całość świetna, super wszystko dobrałaś:)

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz xd

    Masz gust i styl xd

    Podoba mi się xd

    Obserwuję xd

    Pozdrawiam xd

    ReplyDelete

Flickr Images