Swift

THE PERFECT HALO


Biffy Clyro - Biblical

Bastille - Pompeii


Wiem, że dość dawno mnie nie było. Jednak dzisiaj nadrobiłam zaległości. Również oficjalnie mogę ogłosić, że stałam się niezdarą roku, mam tyle siniaków, że ledwo co się mogę ruszać. Choć nadeszła wiosna..u mnie nadal przeważają kolory ciemne, postaram się rozjaśnić garderobę..kiedyś,obiecuję
Spódniczkę z baskinką połączyłam z gorsetem. Do tego futrzana kamizelka, która według mnie dodaje uroku stylizacji. Nie jest tak nudnie przez połączenie ze sobą różnych materiałów poszczególnych elementów garderoby. Kurteczka z ćwiekami, jest jedną z rzeczy, na którą długo się przymierzyłam, ale wreszcie ją mam :) 

pics Paulina Zadykowicz

Gorset - Topshop
Ramoneska - Sheinside
Spódnica - Preska24
Buty - merg.pl  

You Might Also Like

68 komentarze

  1. genialne zdjecia;) bardzo fajna ramoneska, osobiscie bardzo długo się zastanawiałam nad nią:)

    ReplyDelete
  2. świetne połączanie, a gorset jest po prostu fenomenalny!:)

    ReplyDelete
  3. gorset jest świetny!:) i idealnie pasuje do spdónicy

    ReplyDelete
  4. hej,
    mnie dawno u Ciebie nie było też bo nawet swój blog zawiesiłam, ale powracam do blogowania i zaglądania :)
    ramoneska jest czadowa, sama poluję na taką ! ;) ogólnie wszystko fajnie pasuje i stylizacja baardzo na taak :D
    pozdro,
    http://camilaofficial.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ramoneska i futrzak rewelacja;)

    ReplyDelete
  6. Piękna ramoneska!
    Bardzo fajny zestaw :)

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Ciebie w takich zestawach ;)

    ReplyDelete
  8. bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  9. wszystko fajnie pasuje :) cudny gorset :D

    ReplyDelete
  10. Zestaw jest genialny :) bardzo mi sie podoba,masz cudowny styl

    ReplyDelete
  11. stunning, we really love that leather jacket!

    <3

    ReplyDelete
  12. Świetna jest ta spódniczka!

    ReplyDelete
  13. wyglądasz świetnie, pasuje Ci tak styl!
    Twój bloga wygląda świetnie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :* Również najlepiej się czuję w takim wydaniu ;)

      Delete
  14. wszystko ze sobą idealnie współgra!

    ReplyDelete
  15. możnaby wiele pisać, ale to jest zajebiste :)
    pozdrawiam
    http://ganjatrrip.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. stworzyłaś piękny outfit! świetny gorset, super rajstopy- całość rewelacyjna!

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz świetnie! I jakie nogi! <3
    Buziaki,
    H A L L O W K A A

    ReplyDelete
  18. look ideał po prostu! dla mnie jest bosko! a kurtka mniam!

    ReplyDelete
  19. Genialnie wyglądasz!! Ta kamizelka jest świetna!!

    ReplyDelete
  20. wyglądasz bombowo <3 swietny set i cudowne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  21. dziękuję za komentarz na lookbook, dołączyłyśmy do Twojej witryny, follow us back :) http://kateandbeeblogspot.com

    ReplyDelete
  22. dziękuję za komentarz na lookbook, dołączyłyśmy do Twojej witryny, zapraszamy do nas follow us back http://kateandbee.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  23. love your style ! would you want to follow each other on gfc and bloglovin???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  24. bardzo fajnie! zapraszam do obserwowania i na nowy post

    ReplyDelete
  25. wyglądasz rewelacyjnie ! ja również mimo wiosny stawiam dalej na czerń:)

    ReplyDelete
  26. czerń to nowa czerń :D zakochałam się w gorsecie !

    ReplyDelete
  27. oh grate lookas and thanks for invintation to follow each other I followed hope you follow me back!

    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  28. Thanks for the kind words on my blog Carla :) btw Gorgeous outfit!♥
    And the girl on the photos is really pretty! >.< Lovely lovely ^^

    Have a Good day and God bless ^^

    ReplyDelete
  29. Super stylizacja! Masz wręcz świetny styl! Duże brawa :)

    ReplyDelete
  30. swietne stylizacje!!!! masz Swoj wlasny naprawde fajny styl:)pozdrawiam agata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Agata :* Choć tak naprawdę ciągle wydaje mi się, że jeszcze szukam mojego stylu, powoli już to osiągam :)

      Delete
  31. Zgadzam się z wcześniejszymi opiniami, jednocześnie oceniając z męskiego punktu widzenia.
    Świetny styl, pozdrawiam
    nomorepainlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. super wyglądasz! piękne zdjęcia i genialna ramoneska<3

    ReplyDelete
  33. Jak bys u nas w Zurychu tak na ulice poszla, to bys spodowala na pewno pare wypadkow :) Tu dziewczyny glownie w dzinsach chodza :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :) Oby nie było to jednak prawdą :D

      Delete
  34. Super, rockowa stylizacja. Przepięknie!!!
    http://designdetector.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Tobie bardzo chętnie zrobię pazurki, zapraszam! :)

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładna stylizacja, wyglądasz tak drapieżnie, ale ta kamizelka łagodzi te 'ostre' klimaty, świetne połączenie! Podoba mi się ten profesjonalizm bijący aż od Twojego bloga, dlatego obserwuję! Dziękuję za odwiedzenie mnie i zapraszam ponownie, niedługo mam nadzieję nowy post (w przerwie w nauce do matury :P )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :* oo, trzymam kciuki w maju na maturze! :*

      Delete
  37. Ależ Ty wyglądasz *_____* Uwielbiam tę stylizację, pozdrowienia! ;)

    ReplyDelete
  38. ach, uwielbiam Twoją ramoneskę <3

    ReplyDelete
  39. Wszystko idealnie współgra <3 Obserwujemy?

    ReplyDelete
  40. Wyglądasz zniewalająco ;)

    ReplyDelete
  41. rewelacja!

    ramoneska bombowa!

    ReplyDelete
  42. You jacket is amazing!
    Would you like to follow each other on gfc? :)
    Http://blondehair-dontcare.blogspot.de

    ReplyDelete
  43. swietnie wygladasz ;) masz swietnie wyczucie stylu !

    ReplyDelete
  44. Amazing outfit my dear you look very sexy!!..;-)
    Big hug my dear.
    L&K Moda y Tendencias.
    Http://louloukan.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  45. Ładne zdjęcia no i ramoneska! :)

    ReplyDelete
  46. ten gorset jest swietny, nie moge sie napatrzec;)

    ReplyDelete
  47. Świetny blog! Zapraszam do nas :*** http://we-forever-young.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Gorset, spódniczka, ramoneska - wszystko świetne i rewelacyjnie połączone ze sobą :)

    ReplyDelete

Flickr Images