Swift

A PLACE WHERE YOU BELONG


Snow Patrol - The Lighting Strike (What If This Storm Ends)

Cosmic Gate & Aruna - Under Your Spell

Dzisiaj byłam na Dniach Sztuki Współczesnej (uściślając w starym tunelu pod torami), owszem trochę się zawiodłam, ale tylko tym, że przez chwilę sądziłam, że będziemy naocznymi świadkami tworzenia graffiti, ale tak się nie stało. Do wybitnych znawczyń sztuki zdecydowanie się nie zaliczam, ale kontakt z czymś innym niż z tym czym mamy styczność na co dzień jest dosłownie wymagany. Tak, nazywam to sztuką (nie wandalizmem) gdyż z biegiem czasu artyści szukają nowych form by szokować i zachwycać a przecież nie ma to nic wspólnego z wykreśleniem na ścianie np. takich słów jak: 'Kocham Marysię', 'Jebać policje'.. Co nie znaczy, że tylko taki temat mnie interesuje(rzekłabym nawet,że jestem laikiem jak chodzi o sztukę współczesną), choć mam niecałe 20 lat, zdarza mi się i słuchać muzyki klasycznej, operowej(tak,jestem dziwna!),ale nie pogardzę Elin Carlson, Mozartem, Rachmaninowem. Prace zachwycały, niektóre sięgały ponad 3 metrów wysokości. Dla przybliżenia tego co było znalazłam w internecie zdjęcia z tego wydarzenia.




Bądź co bądź, wieczór zakończył się w McDonaldzie..i ledwo co mogę się ruszyć, tak się podtuczyłam. Ale może skończę o mojej diecie a powiem trochę o stylizacji. Na upalne dni sprawdza się idealnie, choć dla mnie w taką pogodę najlepiej byłoby chodzić bez ubrania (szczerze, nie potrafię normalnie funkcjonować przy tak wysokich temperaturach).
By dać balans mocno kontrastującym spodenkom postanowiłam nałożyć zwykły brązowy top, gdyż uważam, że tutaj spodenki odgrywają ważną rolę i nie można byłoby ich przyćmić gdyż 'co za dużo to nie zdrowo', a niestety bądź stety jestem fanką minimalizmu. 

pics Paulina Zadykowicz

Spodenki - Sheinside
Naszyjnik - Sheinside
Top - nn
Kopertówka - all
Buty - Deezee

 1.       20% off selected items
2.       Date: 05/25/201305/27/2013

You Might Also Like

26 komentarze

  1. You look so great in this outfit!

    ReplyDelete
  2. I don't care... I love it :)

    ReplyDelete
  3. I love your shoes so much! I love everything! :))


    MISS CIELO

    ReplyDelete
  4. Cudne spodenki <3
    Pozdr.
    shoppanna

    ReplyDelete
  5. świetne spodenki i bluzka! + bardzo ładne zdjęcia!:)

    ReplyDelete
  6. dni sztuki wspolczesnej brzmia ciekawie

    ReplyDelete
  7. Genialne spodenki i moje ulubione buty <3

    ReplyDelete
  8. fajne zdjęcia, a do tego fajne spodenki :)

    http://stylelovely.com/mimundonormal/2013/05/24/music/

    ReplyDelete
  9. fantastyczne połączenia !:) spodenki rewelacyjne:)

    ReplyDelete
  10. bardzo podoba mi się tak stylizacja!

    ReplyDelete
  11. ślicznie wyglądasz! :) uwielbiam te Twoje butki :)

    ReplyDelete
  12. Piękny look :) Świetna kopertówka :)

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądasz!
    rewelacyjną masz kopertówkę i szorty :)

    ReplyDelete
  14. boska stylizacja, do tej pory średnio przepadałam za brązami ale kiedy już po nie sięgnęłam, mój chłopak tak się zachwycił że chyba przekonam się do tego koloru :P

    ReplyDelete
  15. Piękne kolory, cudowne buty i torebka!
    Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  16. Ale świetnie wygladasz ;)
    Udana stylizacja!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. to na serio jest sztuka
    prezentujesz się świetnie

    ReplyDelete
  18. aż znowu zachciało mi się takich butów!
    kay-amazing.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz bosko! A te nogi... :) połączenie idealne, a kopertówka - wspaniała :)
    bardzo chciałabym zobaczyć Cię w związanych lub spiętych włoskach. Powiedz dlaczego nie układasz ich tak tylko zawsze na zdjęciach masz rozpuszczone? Myślę, że byłoby równie pięknie! Pozdrawiam i czekam na kolejne posty! ;)) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To skoro bardzo chciałabyś zobaczyć mnie w spiętych włosach to nie pozostaje nic innego jak wreszcie te włosy spiąć! Jak wrócę do Białegostoku to w następnym poście postaram się zrobić coś z włosami. Obiecuję, że warto będzie czekać kochana :*

      Delete
    2. Chociaż mam wątpliwości czy będę dobrze wyglądała. Dlaczego rozpuszczone? Zakładam, że z przyzwyczajenia.

      Delete
    3. w takim razie już się nie mogę doczekać :) buziaki :*

      Delete

Flickr Images