Swift

CRAZY ABOUT THE SIMPSONS


Chiddy Bang - Opposite Of Adults

Wiem, że trochę czasu mnie nie było... Ale obecnie w Białymstoku odbywają się Juwenalia i co najważniejsza pogoda dopisuje więc nie ma co siedzieć w domu!
Jestem taka zmęczona, że w sumie nie widzę już literek, tyle planów a tak mało czasu.
Pod koniec maja wyruszam nad morze do Gdańska i nie mogę się doczekać wyjazdu (tak dawno tam nie byłam).  




pics Paulina Zadykowicz 
  
Spodenki - Choies 
Kamizelka - Stylepit
Plecak - Pimkie
Gorset - Topshop


HOW TO ENTER:
1. Follow http://pinterest.com/romwe and create a new Board called "Romwe Wishlist".
2. Pin www.romwe.com items to your "Romwe Wishlist" Board and Add #Romwe to every item you pin (P.S. Please remember this board can only contain items from Romwe.com and dont repin items from other pinners, hope you could kindly understand) 
3. Send your "Romwe Wishlist" board link to pinterest@romwe.com.
4. Competition ends on 5/31/2013, lets go and catch your favorite items!
There will be 3 winners in total:
1st: $150 gift card
2nd: $100 gift card
3rd: $50 gift card

You Might Also Like

23 komentarze

  1. This romwe shorts are so trend! Love it♥

    ReplyDelete
  2. Jaaa... cudniaste spodenki :D

    ReplyDelete
  3. na tym drugim zdjęciu widać takie zmęczenie wypisane na twarzy więc jak widać Juwenalia świetne są :)co do stroju to spodenki są bardzo fajne, tak samo jak gorset tylko coś mi się gryzie w tym połączeniu. Raczej bym połączyła spodenki z jakąś inną bluzką - to moje zdanie :)

    http://stylelovely.com/mimundonormal/2013/05/17/maxi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie za bardzo miałam z czym zestawić z mojej szafy więc to pewnie oznacza, że czas iść na zakupy, hah :)

      Delete
  4. gorset i spodenki są genialne! świetnie wyglądasz, a ostatnie zdęcie wymiata!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi ostatnie zdjęcie też najbardziej się podoba! :)

      Delete
  5. Wow! Świetnie wyglądasz!
    Szorty są wprost genialne <3

    ReplyDelete
  6. Kochana - extra!!!!!!!!!!!!! co za polaczenia - genialny zestawik!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam agata

    ReplyDelete
  7. Ale śmiechowe te szorty! Hehe! ^^ Super wyglądasz!

    ReplyDelete
  8. Też mam te szorty! Super wyglądasz <3

    ReplyDelete
  9. omg totally amazing simpsons shots and uber cool leather vest and creepers! rockin' this look!! <3
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. BARDZO FAJNY LOOK:)



    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. żałuję , że wcześniej tu nie byłam : ) ale nadrabiam i obserwuję!

    Jeżeli szukasz dawki inspiracji zapraszam do mnie , uwielbiam łączyć różne tekstury w moich stylizcjach zapraszam :

    http://ashplumplum.blogspot.com/

    Pozdrawiam Asia:*

    ReplyDelete
  12. Świetna stylizacja, a szorty masz cudowne! ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Flickr Images