Swift

THE OTHER SIDE


Electric Feel - MGMT


 Już dawno nie spędziłam tyle czasu w podróży.. 8 godzin w pociągu. Jednak cel był tego wart bowiem piszę teraz notkę dla Was z.. Gdańska! :) Wstyd się przyznać, że nigdy nie byłam w Gdańsku, co najwyżej zawsze przejeżdżałam przez.. a nie muszę chyba pisać, że nijak to się ma poznania miasta. Brak odpowiedniej dawki snu powoli zaczyna na mnie oddziaływać, na pewno nie pomaga w tym fakt, że dzisiaj nachodziłam się co nie miara, jednak powtórzę, że warto było. Pewne komplikacje i wątpliwości naszły mi drogę podczas przygotowań i rozważań jechać czy nie jechać. Teraz jestem pewna, że podjęłam słuszną decyzję.




Zdjęcia do stylizacji robione jeszcze w Białymstoku. Do tej pory nie mogę się przyzwyczaić do robienia zdjęć w centrum miasta..te wszystkie spojrzenia ludzi. Kiedyś nie byłabym w stanie tego zrobić, stanąć i pozować w miejscu publicznym. Powoli odkładam na drugi bok czerń, tak właściwie pokochałam burgund. Spódniczka, którą na sobie prezentuje znalazłam w second hand i jak dla mnie to moja mała perełka :)



pics Paulina Zadykowicz

Spódniczka - River Island (sh)
Kamizelka - Stylepit


Leggings Flash Sale of Romwe New Collection! Only $19.99 for any pair. 3 days only!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Wyglądasz cudownie, spódniczka i torba są niesamowite ;)

    ReplyDelete
  2. przedostatnie zdjęcie - wymiata :D piękna!

    ReplyDelete
  3. cudnie Kochana wygladasz - Twoje stylizacje sa super- masz swietny styl!!!

    ReplyDelete
  4. lubię klimat Twoich zdjęć!
    pieknie :)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam twój styl! :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    ReplyDelete
  6. Najpiękniejsza <3
    Świetny zestaw. :)

    ReplyDelete
  7. FAJNA KOSZULKA;)
    I ŚWIETNY NASZYJNIK:)

    ReplyDelete
  8. chyba mamy ta same bluzeczke,tylko w innych kolorach!:))

    ReplyDelete
  9. Oh my gosh! That's a nice outfit! So pretty :)


    MISS CIELO

    ReplyDelete
  10. Niesamowity styl!
    Piękne zdjęcia!
    Dobra stylówa!
    Bardzo mi się podoba. : )

    ReplyDelete
  11. Właśnie czytam pierwszy wpis i już mam ochote na kolejny. Coś czuje że troche tu czasu spędze jeszcze :). Może obserwujemy?

    ReplyDelete
  12. Jesteś taka piękna, obawiam się że Gdańsk, który uwielbiam, nie wytrzyma takiej konkurencji ;)

    ReplyDelete
  13. Hej,
    Od jakiegoś czasu obserwujemy się przez GFC, ale jakoś w czerwcu zostanie to zlikwidowane. Dlatego właśnie chciałabym Cię poprosić o dodanie mnie na Bloglovinie (http://www.bloglovin.com/en/blog/3802612) . Nie chcę stracić z Tobą kontaktu. Oczywiście, również Cię zaobserwuję .
    Dziękuję,
    K.

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete

Flickr Images