Swift

EVERYONE NEEDS A HOLIDAY


Najszybciej może zacznę od tego, że w środę pojechałam nad morze na kilka dni, bardziej szczegółowo miałam przyjemność przebywać 5 świetnych dni w Gdańsku. I postanowiłam przygotować dla Was małą relację z tego wypadu. Trochę zdjęć i mojego komentarza. Trzeba to docenić gdyż nie mam w zwyczaju robienia częstych zdjęć z moich wypraw gdziekolwiek, albo zapominam albo nadzwyczajnie w świecie mi się nie chcę.


Na początek
Nie można powiedzieć, że czuję się bądź wyglądam świetnie, ale można na to przymknąć oko kiedy ma się do czynienia z 8 godzinnym przebywaniem w trasie (niewygoda, tłok i brak klimatyzacji kiedy słońce przygrzewa). Może nie pomogło też to, że ubrałam się jakbym miała zdobyć jakiś szczyt w Alpach..ale to dlatego, że przez tyle dni pogoda nie dopisywała i nie sądziłam, że będzie aż tak ciepło. Toteż w czasie podróży byłam zmuszona się przebrać w coś bardziej pasującego do sytuacji 'jadę nad morze, będę się opalać i wylegiwać na plaży cały dzień' - zacznę tu od sprostowania, że tak szczerze nie spędziłam na plaży może więcej niż godzinę..ale to nie ważne.. 
gdyż miałam przed sobą taką porcję lodów!


Z Gdańska Przymorze piechotą wybrałyśmy się do Sopotu. Nie wiem jak wytrzymały to moje chude nóżki, które przyzwyczajone są nawet do korzystania z windy w bloku by wjechać na I. piętro, ale dałam radę i nawet co więcej nie odczuwałam żadnego bólu!


Chyba koniecznością było wyjście na Starówkę. Wydaje mi się, że nie muszę tu nic więcej mówić, gdyż pewnie nie jedni z Was a może nawet wszyscy mieli okazję się nią przejść i zanotować więcej niż ja, która robiła zdjęcia czemu popadnie w półkroku. Z tego bawienia się w fotografa rozśmieszyłam tylko innych ludzi.


To odnośnie zwiedzania i oglądania Gdańska Głównego. Kolejne wyjście, z którego mam jakieś zdjęcia był wypad na Oliwę - tu mogę wymienić Pachołek i ogród oliwski.
 Z jednej strony podczas wchodzenia na Pachołek więcej kręciłam niż robiłam zdjęć. A owe filmiki są wyłącznie do użytku własnego. Mogę jedynie streścić, że wybrałyśmy dłuższą ścieżkę, którą wskazał nam pan z dziećmi za nami, później sugerując w połowie drogi, że jest krótsza droga.. do tej pory jestem mu bardzo wdzięczna! 


I ogród oliwski, który mogę przyznać się bez bicia, że podbił moje serce. Był taki piękny, że z miejsca się w nim zakochałam. Ile bym oddała by mieć takie cudo bliżej siebie. Zdjęcia nie oddadzą magii tego miejsca. Ja z kolei jak mała dziewczynka z takimi wielkimi oczami wchłaniałam każdy element krajobrazu. I przyrzekłam sobie, że wrócę w to miejsce, choćby nie wiem co. A jeszcze w miarę czasu gdy moja wyobraźnia coraz bardziej pozwalała sobie na większe pole manewru, byłam w stanie wyobrazić tam siebie ze swoim ukochanym na ślubnym kobiercu! Jako mała dziewczynka wyrosłam z takich fantazji, ale cóż mogę poradzić, że moja wyobraźnia już planowała bajkowy ślub! Aż sama się z tego śmiałam.




Za ewentualne błędy przepraszam, ale teraz muszę wrócić na ziemię i skupić się na sesji.. A do tej pory, trzymajcie się ciepło. Ktokolwiek dotarł do końca i wszystko przeczytał zasługuje na wielkiego buziaka! :* 
P.S. Na koniec moc buziaków dla Marty dzięki której uprzejmości i jej dobrego serca mogłam wreszcie dłużej pobyć w Gdańsku niż tylko przejazdem :* Hmm, że ona miała ochotę się tyle czasu ze mną użerać, to się jej dziwię aż! :D 

You have chance to get popular hair extensions from CHOIES SHOP for free. They will choose 2 winners everyday. And the giveaway will end on June 5th.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Zazdroszczę :)
    Zwłaszcza deseru lodowego :))

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia! :) Zazdroszczę tych kilku dni nad morzem, ja spędziłam kilka dni w górach i zdecydowanie wole wybrzeże ;D

    ReplyDelete
  3. Świetnieeee <333

    zapraszam Cię do mnie, nowość na blogu ;)

    ReplyDelete
  4. świetne zdjęcia! mam nadzieję, że odpoczynek się udał;)

    ReplyDelete
  5. też bym chciała zrobić sobie wakacje ;) mniam, lody zawsze dobre !

    pozdro!

    ReplyDelete
  6. swietna fotorellacja - pozdrawiam serdecznie agata

    ReplyDelete
  7. ach ja to już teraz mam Gdańsk na co dzień, ale wciąż nie mogę się nim przestać zachwycać ;>

    ReplyDelete
  8. Bo Marta Cię kocha :* Pachołku! :D

    ReplyDelete
  9. Super blog i bardzo fajne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie http://julastylolafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Flickr Images