Swift

LITTLE THINGS BRING HER JOY


Taylor Swift - Everything Has Changed ft. Ed Sheeran

Zawsze byłam zniechęcona do zakupów w sh ponieważ kiedy bym tam nie zaszła nigdy nie mogłam znaleźć czegoś co by mi pasowało, bądź czegoś w jednym kawałku (a nie posiatkowane na milion skrawków). Ostatnio powoli się przełamuje gdyż zdarza mi się znaleźć takie moje małe 'brzydkie kaczątka', które potrzebują pomocy by rozkwitnąć pełnią blasku. Choćby ta dzisiejsza sukienka, zakupiona w sh, oddana pod opiekę krawcowej i oto mamy efekt. 
Zaliczenia, projekty i zbliżająca się sesja powodują, że nie mam czasami czasu sama dla siebie.
Jednak muszę zdradzić rąbka tajemnicy,że kolejna sesja, według mnie, jest magiczna! Takiego klimatu moje zdjęcia jeszcze nie miały :) 


 Buty - merg.pl
Kamizelka - Stylepit
 

American National Day Sale at Romwe!
Time: 06/11/2013 – 06/15/2013

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Rewelacja, kamizelka piękna, a Ty jaka jesteś zgrabna ;)

    ReplyDelete
  2. masz kolczyk w pępku?

    ReplyDelete
  3. LOVE this outfit and how you put it together

    new post on my blog

    www.stylista0fashionista.blogspot.com

    xo
    Nada

    ReplyDelete
  4. Oh my! You are so sexy! Totally! *.*



    MISS CIELO

    ReplyDelete
  5. oh so sexy :D sukienka ma świetny kolor:)

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    ReplyDelete
  6. super zestaw - Ty zawsze przeslicznie wygladasz!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Sukienka świetna, na prawdę dobry zakup :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie.

    ReplyDelete
  8. Śliczna sukienka, tak bardzo do Ciebie pasuje! :) I kamizelka do tego, świetny zestaw! :)
    Znowu podziwiam Twoje zdjęcia, śliczna jesteś! <3 Zdjęcia, na których leżysz są niesamowite! :)

    ReplyDelete

Flickr Images