Swift

MY OWN PARADISE


OneRepublic - If I Lose Myself 
Rihanna - Love Without Tragedy / Mother Mary

Swój debiut mają zdjęcia, którymi ciągle się zachwycam (chociaż to pewnie głównie przez scenerię:)). Odbiegając od tematu, czasami aż sama się sobie dziwię, że przez bloga tak bardzo zmienił się mój sposób postrzegania własnego ciała. Nie boję się już aparatu tak jak wcześniej. Nie jestem idealna, mam wiele wad, ale mogę śmiało powiedzieć, że dobrze się czuję w swoim ciele (chyba pierwszy raz w życiu). Może to przez wyjazd do nowego miasta i wszystko co się zdarzyło w tamtym roku, tym jak bardzo się zawiodłam na ludziach, na których najbardziej na świecie polegałam, jak zostałam zupełnie sama, chcąc nie chcąc, w najtrudniejszym dla mnie okresie. To bardzo mnie zmieniło, zresztą każdy dzień daje małe zmiany. W tym wszystkim chodzi jedynie o szacunek do siebie, wydaje się tak niewiele a jednak to właśnie pokochanie samego siebie jest najtrudniejsze. Nie poleganie wiecznie na kimś a wiara w swoje siły i możliwości to jest prawdziwy skarb.
Wykorzystanie stroju kąpielowego jako topu jest dość ryzykowne. Szczerze bałam się jak będzie to wyglądać jeżeli zechce to nosić jako gorset. Ale krój i nawet materiał nie przypomina w niczym go, można by powiedzieć śmiało, że idealnie nadaje się jako gorset do spódniczek z wyższym stanem bądź spodenek. Ja osobiście to pokochałam. Kurteczka z ćwiekami, w niczym nie przypomina chińskiego 'szajsu', całość dopięta na ostatni guzik, idealnie nadaje się na letnią pogodę. Zresztą przyglądając się teraz ciuchom z sieciówek, które potrafią się cenić.. czyż nie większość rzeczy (jak nie wszystko) sprowadzają z Chin? Tu za kilkanaście razy niższą cenę ma się to samo.
Chociaż mam na sobie legginsy w paski, to jednak ten trend do mnie nie przemówił. Mam je na sobie po raz pierwszy i szczerze źle się w nich czuję. Paski to chyba nie moja bajka, ale w życiu trzeba próbować różnych rzeczy.


Legginsy - sh
Top - SAMMYdress
Kurteczka - SAMMYdress
Bransoletka - Vezzi

You Might Also Like

13 komentarze

  1. love the outfit Carla

    new post o my blog

    www.stylista0fashionista.blogspot.com

    xo
    Nada

    ReplyDelete
  2. Odważnie, ale bardzo seksownie.

    ReplyDelete
  3. no faktycznie zdjęcia rewelacyjne,świetnie wykonane a Ty wyglądasz na nich olśniewająco :) BUZIAKI :*

    ReplyDelete
  4. swietnie wygladasz - super cala sesja!!!!

    ReplyDelete
  5. Piękna! Tą bluzkę i kurteczkę masz genialne <3

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. swietne legginsy super pozujesz ;)


    www.konstylencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. genialna ramoeska i wprost idealny top! zazdroszczę, że tak cudnie wygladasz w tym zestawie ;))

    ReplyDelete
  9. Ja mam podobnie dzięki zdjęciom o wiele lepiej czuje się w swojej skórze :*
    A ty wyglądasz fantastycznie , kocham paski więc bardzo bardzo podoba mi się stylizacja :*

    ReplyDelete
  10. Wow, super wykorzystanie topu, w życiu bym nie pomyślała, że to od stroju kąpielowego! :)
    Zdjęcia cudowne, sceneria naprawdę extra, zwłaszcza z zachodzącym słońcem *.*
    I pierwsze zdjęcie, świetne! Jakbyś miała krótkie włosy ^^
    Bardzo dobrze, że dobrze czujesz się w swoim ciele, o to chodzi! :)) W ogóle piękna notka...

    ReplyDelete

Flickr Images