Swift

ONE YEAR IS LIKE ONE DAY

Ten czas tak szybko leci, poniekąd czuję się trochę jak matka, której dziecko zbyt szybko dorasta. Tak, mój blog obchodzi w czerwcu swój pierwszy roczek. Z miejsca, chciałam podziękować tym wszystkim, którzy poniekąd są tego częścią, śledzą mojego bloga, po prostu lubią czasem tutaj zaglądnąć. 
Co mogę Wam obiecać?
Przede wszystkim postaram się bardziej popracować nad jakością zdjęć. Również planuję kupno lustrzanki pod koniec wakacji więc będzie więcej postów bardziej lifestylowych, poradników oraz DIY. Bardzo chciałabym mieć więcej czasu i dodawać notki częściej, z dnia na dzień walczę z moim lenistwem i będę starała się z całych sił być bardziej zorganizowana. I nie zapominając o najważniejszej rzeczy, mam nadzieję, że Was jeszcze bardziej zaskoczę pod względem stylizacji. Dzięki Paulinie i jej zdjęć nie może być inaczej! 


Zapraszam na WYPRZEDAŻ DO ROMWE.
Flash Sale! Up to 70% off on summer items!
Valid from 25/06/2013 – 27/06/2013

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Gratuluję rocznicy :)
    Obejrzałam poprzednią sesję i jak dla mnie zarówno zdjęcia, jak i stylizacja, są świetnej jakości :) Ale ja się słabo znam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* Hmm, ja też nie jestem żadnym ekspertem (nawet rzekłabym,że bardzo mi daleko do tego tytułu :D), po prostu mam manię na punkcie perfekcyjności, ciągle chciałabym, żeby było lepiej i lepiej :)

      Delete
  2. Gratuluję rocznicy. :) To zawsze fajne jak coś co tworzymy trwa lata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie pozostaje mi nic innego jak się tylko z Tobą zgodzić! :)

      Delete
  3. Życzę kolejnych udanych lat!

    ReplyDelete
  4. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    ReplyDelete
  5. obyś była z nami kolejny rok i jeszcze 100 następnych :)

    ReplyDelete
  6. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów ;)

    ReplyDelete
  7. Gratulacje! Życzę dalszej wytrwałości <3 Oczywiście obserwuję i pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. życzę jeszcze długiego blogowania:)

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    ReplyDelete
  9. Kolejnych sukcesów w świecie mody ;):)

    Buziaki Sylvia :*

    ReplyDelete
  10. oo gratulacje i kolejnych 100 lat:)))) pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. GRATULUJĘ :) Twój blog jest świetny :)

    ReplyDelete
  12. Gratulacje!;) i powowdzenia dalej!;)*

    ReplyDelete
  13. happy first anniversary !

    {new post on my blog}

    http://stylista0fashionista.blogspot.com/2013/06/blue.html

    xo
    Nada

    ReplyDelete
  14. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego! ^^ Dalszych realizacji planów, kreatywności i żebyś była tu z nami jak najdłużej <3

    ReplyDelete
  15. congrats :D
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete

Flickr Images