Swift

SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND


The XX - Islands

The Black Eyed Peas - Let's Get It Started

 
Spodnie z Romwe - nie skłamałabym gdybym powiedziała, że najlepszy wybór zakupowy jaki ostatnio dokonałam. Są niesamowicie wygodne i zdecydowanie przyciągają wzrok, z nimi żadna stylizacja nie będzie wyglądała na nudną. 
Muszę się pochwalić, że koniec wszelkich egzaminów, wreszcie w pełni mogę cieszyć się wakacjami. Na dodatek czeka mnie jeszcze 'wielkie sprzątanko' mieszkanka i po części zacząć pakowanie się z powrotem do domku. Tak dawno nie byłam w Gołdapi (ponad 2 miesiące albo i dłużej), że już się stęskniłam.



pics Paulina Zadykowicz
Spodnie - Romwe
Buty - CN Direct
Torebka - sklep stacjonarny
Sweterek - all
Top - sh

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Spodnie i buty najlepsze ;D

    ReplyDelete
  2. stylizacja fajna, ale jakoś nie przekonują mnie te spodnie - za bardzo się świecą jak dla mnie ;)

    ReplyDelete
  3. podoba mi się, bardzo ciekawy zestaw :)!

    ReplyDelete
  4. Ale genialne te spodnie i butki ;) Miłych wakacji ;)

    ReplyDelete
  5. Świetny ten zestaw i spodnie. :) Udanych wakacji. :)

    ReplyDelete
  6. spodnie są mega! Strasznie mi się podoba ten świecący motyw :)

    ReplyDelete
  7. Nie przepadam za motywem krzyża, ale spodnie są rewelacyjne!

    ReplyDelete
  8. fajny zestaw, bluzeczka świetna:)

    ReplyDelete
  9. bardzo fajnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. Boska stylizacja <3 wyglądasz fantastycznie !!! buziaki :***

    ReplyDelete
  11. love your coat and bag! looking stunning <3<3

    Letters To Juliet

    ReplyDelete
  12. fajnie wyglądasz:D
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz zjawiskowo ! Dzięki Tobie przekonałam się do nałożenia moich cekinowych legginsów. Muszę przyznać , że rewelacyjnie sie ubierasz - pierwszy raz przejrzałam cały blog od deski do deski. Do tego genialne zdjęcia. Fajnie też , że jesteśmy z tego samego miasta :) Chętnie się do Ciebie uśmiechnę mijając Cie na ulicy w Gołdapi. Zgrzeszyłabym gdybym nie zaobserwowała.

    A G A T H I E

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bardzo mi z tego powodu miło! :) Ja też za bardzo wcześniej nie przepadałam za takimi legginsami, ale nigdy nie mów nigdy :)) Jak Cię minę to również bardzo chętnie się do Ciebie uśmiechnę :* Dziękuję za miłe słowa raz jeszcze :*

      Delete
  14. Świetny blog :)

    A tak po za tym, to cały zestaw bardzo ładny i nic bym nie zmienił.

    ReplyDelete
  15. całość bardzo fajna, wszystko do siebie pasuje, a Ty wyglądasz zjawiskowo, szczególnie na trzecim zdjęciu od końca - jest przesłodkie ;))
    mam pytanie: skąd wzięła się nazwa "Carla Verne"? ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, mi się wydaje, ze mam taką pucatą twarz na tym zdjęciu! :D
      Hmm, bardzo przypadkowo. Uwielbiam Twórczość Kinga, w jednej z jego książek pojawiło się imię La Verne i bardzo mi się spodobało, dodałam do niego sylabę 'ca' i tak wyszło :)

      Delete
  16. zestaw swietny, zdjecia te szczegolnie z fontanna w tle!

    ReplyDelete
  17. Świetny ten zestaw i spodnie. :) Udanych wakacji. :)
    stilettos

    ReplyDelete
  18. Przepięknie! Jestem zachwycona <3 ;)

    ReplyDelete
  19. Świetnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. idealny zestaw <3 świetny blog, bardzo mi się podoba i obserwuję :)

    ReplyDelete
  21. świetna stylizacja *.* ale najfajniejsze legginsy

    ReplyDelete
  22. Wow, niesamowite spodnie! :D Świetna stylizacja, wszystko do siebie tak wspaniale pasuje :) I cudowne zdjęcia! :) Pierwsze zwłaszcza, z tymi kroplami wody z tyłu, chciałam wymienić, że jeszcze czwarte najbardziej mi się podoba i kolejne, ale tu wszystkie śliczne masz! :)

    ReplyDelete

Flickr Images